Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muut foorumit ?  (Luettu 7882 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
joutsenlaulu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 18.04.2007 08:17:34 »

Hei,

kirjoittaiduin eilen tänne jäseniksi ja kirjoitin taustastani uudet käyttäjät -kohtaan:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16200.0

Olen saanut myös postia, että olen väärässä foorumissa ajatuksineen, harrastuksineen, kun en tiedä astorologiasta "mitään", ja ja ja ...

Jos näin on, niin löytyykö www -maailmasta muita samankaltaisia sivuja?

Kiitos

- joutsenlaulu -
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 09:43:39 kirjoittanut joutsenlaulu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2007 08:19:46 »

Älä nyt, mitä vain saa harrastaa, kunhan tiedostaa seuraukset. No, oletko hiukan astrologiasta kiinnostunut? Silloin palsta on ok, nimittäin Aikainviisaudessa kovin tiukka meno ideologisesti - ei moderaattorien kannalta.

Sitten on www.reikisivut.com ja www.elamankeha.com foorumi  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 08:21:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 18.04.2007 13:21:46 »

Hei,

kirjoittaiduin eilen tänne jäseniksi ja kirjoitin taustastani uudet käyttäjät -kohtaan:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16200.0

Olen saanut myös postia, että olen väärässä foorumissa ajatuksineen, harrastuksineen, kun en tiedä astorologiasta "mitään", ja ja ja ...

3 kokonaista kirjoitettua viestiä ja jo nyt saat viestiä,
että olet väärässä paikassa väärine ajatuksine..? Huh

Vaikea uskoa.. Huh
Päätin juuri, että enpä taida oikein uskoa
tuota juttua. Smiley

Minä yli 2200 viestillä en ole saanut vielä ainuttakaan
viestiä, että olisin väärässä paikassa väärine ajatuksineni,
vaikka olen aivan varmasti takuuvarma
sellainen kirjoittelija ajatuksineni,
jonka kuvittelisi niitä keräävän joka viikko. Wink

Tervetuloa foorumille kirjoittelemaan, kyllä tänne mahtuu. smitten
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2007 21:43:11 »

No kylläpäs kuulostaa oudolta  Shocked

Eiköhän tämä astro.fi ole kaikille astrologiasta kiinnostuneille tarkoitettu, omasta henkilökohtaisesta uskomuksesta riippumatta!!!  Kuten hyvin tiedät ei kukaan voi päättä sinun puolesta, ettet tänne kuulu joten ei ehkä kannata ottaa noin itseensä jos kerta olet tuollasia viestejä saanut! Ja täällähän tosiaan keskustelua syntyy myös muista asioista kuin pelkästä astrologiasta joten...
... tervetuloa mukaan vaan!  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.04.2007 11:15:41 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.04.2007 10:04:50 »

- joutsenlaulu -

Herttinen sentään! Kuka kumma sinulle on lähettänyt noinkin idioottimaista postia?  Shocked
Olet ihan sataprossaisen tervetullut mukaan joukkoon ihan niinkuin kaikki muutkin. Ei täällä todellakaan tarvitse  tietää astrologiasta yhtään mitään, täällähän on sankoin joukoin muitakin aihealueita, jotka ovat vähintäänkin yhtä kiinnostavaa luettavaa kuin astrologia.

Toivottavasti et nyt annakaan asiattomalle postille minkäänlaista painoarvoa. Oikein sydämmellisesti mukaan kirjoittelemaan!  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.2007 02:25:20 »

Ihan samaa mieltä Mayn kanssa!

Mie olen nimittäin siitä hyvä esimerkki, että pyörin täällä moderaattorina, vaikka en oikeasti tiedä astrologiasta yhtään mitään! En tulkkaa karttoja (ihan täyttä hepreaa minulle) enkä osaa astrologista sanastoa esim. synastria, ei minulla ole hajuakaan siitä mitä se tarkoittaa, saati chiron, aspekti, oppositio tai eri huoneiden merkitykset, en tiedä niitäkään kuin ehkä kolme! Cheesy Astrologiasta tiedän hiukan luonnekuvausta joistakin merkeistä ja nekin merkit ovat lähinnä sellaisia joita löytyy itseltä tai ystäväpiiristä aurinkomerkkeinä.

Itse liikun täällä ihan vain Henkimaailman, Selvänöän ja unien osioissa kajoamatta millään lailla astrologiaan. Wink'

Eli kyllä tänne ihan kaikenlaiset kirjoittajat ovat tervetulleita. En ole itse IKINÄ törmännyt täällä noin tiukkapipoiseen meininkiin, herranen aika sentään! Tuolla mentaliteetilla minut olisi pitänyt karkoittaa täältä jo heti, kun uskalsin ajatellakaan tänne liittymistä! Shocked Jos vain vähänkin löytyy mielenkiintoa johonkin tarjolla olevaan forumin osioon, niin mukaan vain reippaasti!
« Viimeksi muokattu: 22.04.2007 02:27:27 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2007 08:06:59 »

Tässä pitäisi kai kysyä, miksi joku EI ole astrosta kiinnostunut, onko se niin yleispätevää, vastaako AP kartta kaikkiin tän hetken kysymyksiin jne.. AM, huoneet nyt kyllä voisit oppia ettei pihalla tarttis olla..  2funny aurinkoista sunnuntaita kaikille.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 22.04.2007 12:40:05 »

Astrologia ei vain ole minun juttuni aivan kuten piirtäminen ei ole jonkun muun juttu, vaikka senkin voi oppia harjoittelemalla aivan kuten astrologian lukemisen coolsmiley Mielenkiintoista se kyllä on, muttei se vedä minua mitenkään erityisemmin puoleensa, joten enpä jaksa perehtyä asiaan joka ei tällä hetkellä kiinnosta sen enempää Grin
tallennettu
joutsenlaulu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 23.04.2007 10:45:43 »

K i i t o s

sanoistanne!

Tulen kirjoittamaan tänne..., toivottavasti löytynee "sukulaissieluja"

~ joutsenlaulu ~
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 24.04.2007 19:21:17 »

kuule sinä rakas joutsenlaulu olet aivan oikeassa paikassa varmasti jos itsestäsi vaan sille tuntuu ja hyvin mukaan mahdut. täällä ilmoittautuu kanssa yksi joka ei ainakaan toistaiseksi ymmärrä astrologiasta yhtään mitään...et siis ole tuon asian kanssa täällä yksiksesi...

itse ainakin viihdyn parhaiten noilla sektoreilla joissa ei niin hirveästi ole tuolla astrologian tietämyksellä väliä...
tallennettu

Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« Vastaus #10 : 24.04.2007 23:22:10 »

...minäkään en ole mikään astrologia guru lähellekkään  smitten
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: