Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onko aineksia onnistua  (Luettu 3951 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 19.04.2007 18:20:30 »

naisella aurinko merkurius mars mun 7.huoneessa. naisen saturnus yhtymä mun ceres ja saturnus tekee myös neliötä mun aurinkoon. hänen  aurinko  aspect_con mun  jupiter ja  kuunsolmu . auringonpaluukartan jos oik. ymm. niin jupiter on laskusolmulla  aspect_opp mun jupiter ja hänen aurinko ja niistä tulee t-risti pluto dominoi näitä ymmärsikö joku kiitos vast..
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2007 16:27:23 »

kysyinkö kysmyksen väärin kun kukaan ei ole ole vastannut kysymykseen 
atha maarit  ja joku muu tietäjät vastatkaa  Cry crazy2 knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 27.04.2007 16:34:51 »

Laita syntymätiedot esille tai jollekin modelle yksityisviesti, siitä parempi lähteä. Aika ja paikka.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2007 18:03:07 »

En ole AthaMaarit mutta joitakin ajatuksia heräsi.

Naisen  aurinko sinun seiskassa voi aiheuttaa sen että tämä nainen voisi vahvistaa sinua henkilönä.

Jotain karmallista tulee mieleen  aurinko aspect_con kuunsolmu kontaktista, ihan kuin nainen tuli elämääsi opettamaan sinulle jotain tärkeää.

saturnus aspect_squ aurinko on pitkän, vakavan suhteen merkki. Se, jonka  aurinko on kyseessä, voi kokea  saturnus-tyypin rajoittavana.

Hmm. Jokin tarkoitus suhteella on, mutta noilla tiedoilla ei tosiaankaan voi sanoa, onko siitä kestävään onneen.

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2007 18:41:25 »

minun aurinkoon on tietysti mutta oikeestaan kaipaisin rauhoittajaa  knuppel2 hänellä on 3lasta se tuntuu musta vähän vaikeelta asialta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: