Olisipa mielenkiintoista osallistua tähän keskusteluun, mutta kun tuo astrologian tuntemus on niin huono, etten oikein tajua tuosta teoriasta ja miten niitä katsotaan.
Juuri muutama tunti sitten ajelin tuolla kaupungilla ja äänen sanoin jossain vaiheessa, että siinä taas oikein 'kaista-kuski'. Hymyilin siinä sanavalintani osuuvuutta, nimittäin 'nimitys' lähti siitä kun toinen veti ensin kahta kaistaa eikä osannut päättää kai kumpaa ajaisi ja sitten yllättävästi veti sille toiselle, millä minä siinä ajelin.
Toiset mitkä saa suustani valikoituja sanoja tulemaan on perävaloissani kiinni roikkujat...alinopeuksia ajavat ja liikenneympyröissä vilkuttamatta jättävät tai aivan sääntöjen päinvastaisesti vilkuttelevat. Huippuja on ne, jotka vilkuttaa ympyrään sisään ajaessaan ja vielä sieltä postuessaan...vähän niinkuin tuntuu, että taitavat vilkutella joka mutkassa...
Itse olen kait suht rauhallinen kuski, tosin ylintä mahdollista nopeutta kyllä yleensä ajelen, jos kelit ja olosuhteet sallii. Muutenkin olen aina haaveillut, jospa pääsisi johonkin 'kiihdytys-kisoihin' joskus koittamaan....
Pidän tärkeänä sitä, että tietää säännöt, mutta vielä tärkeämpänä sitä, että
miksi ne on luotu mihinkin tarkoitukseen. Eli se lisää mielestäni liikenteessä joustavuutta ja sujuvuutta. Ennenkaikkea turvallisuutta.
Monille esmes vilkku on ilmoitin, olen kääntynyt jo tai käännyn 200m päästä.
Vaikka itse olen käsittänyt sen merkityksen niin, että ilmoitan, olen kääntymässä juuri kohta.
Ohoh..tulipas....
Kaikken kaikkiaan pidän aivan valtavasti autolla ajamisesta. Eri kaupunkien keskustat ovat aikanaan/alussa olleet minulle haasteita, kun alussa pelkäsin ajaa keskustoissa, varsinkin Helsingissä. Vaikka sain todeta kuitenkin, että se on yksi joustavimmista kaupungeista ajaa. (1000km harhaan ajetun kilometrin jälkeen)
Kertooko joku näistä 'merkkieni sijainneista' jotain mahdollisestä liikennekäyttäytymisestäni?
Aurinko 2° 2' Vesimies 1. huone
Kuu 25° 32' Kalat 2. huone
Merkurius 15° 44' Vesimies 1. huone
Venus 18° 57' Kalat 2. huone
Mars 12° 57' Skorpioni 9. huone
Jupiter 6° 3' Vaaka 8. huone
Saturnus 19° 37' Oinas 2. huone
Uranus 3° 55' Vaaka 8. huone
Neptunus 28° 19' Skorpioni 10. huone
Pluto 24° 56' Neitsyt 8. huone
Chiron 29° 25' Kalat 2. huone
Ceres 7° 36' Kauris 1. huone