Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Liikennekäyttäytyminen: Mikä asteroidi?  (Luettu 8494 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Enki
Vieras
« : 16.12.2005 09:35:26 »

Olen muistavinani, että joku asteroidi kertoisi ihmisen liikennekäyttäytymisestä. Mielestäni se oli Chiron, mutta muistanko oikein? Tietääkö joku?

Merkuriushan myös kertoo liikenteestä, mutta olisiko myös joku liikenneasteroidi? Vai muistanko nyt ihan harhoja?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.12.2005 13:25:04 »

Terve,

en osaa asteroideista sanoa, mutta Merkurius on todellakin liitetty liikennevälineisiin, samoin huone 3. Kuin tilauksesta näin pikku analyysin tuolla Netscapen kotisivulla, jossa joku oli ottanut asiakseen tutkia suuren onnettomuusaineiston perusteella törpöimmät kuskit aurinkomerkeittäin.

Tulos on tässä:

Worst to Best:
#1  Gemini
#2  Taurus
#3  Pisces
#4  Virgo
#5  Cancer
#6  Aquarius
#7  Aries
#8  Libra
#9  Leo
#10 Sagittarius
#11 Scorpio
#12 Capricorn

Merkuriuksen hallitsema Kaksonen menettää ilmeisesti hermonsa herkästi jumiutuneessa liikenteessä eikä siedä hidastelua. Kauriille tällainen ilmeisesti sopii hyvin.

Miesystävälläni on muuten Pluto kolmoshuoneessa ja hänellä on tapana olla liikenteessä täysi sekopää (lue aggressiivinen ja vastuuton). Häntä ei kukaan halua matkatoveriksi, believe me.  Tongue
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Enki
Vieras
« Vastaus #2 : 16.12.2005 13:47:42 »

Merkuriuksen hallitsema Kaksonen menettää ilmeisesti hermonsa herkästi jumiutuneessa liikenteessä eikä siedä hidastelua.

Hei Lilli, ja kiitos vastauksesta! Tuo lauseesi pätee kyllä minuun ihan 100%, ja kas minun Merkurius on siellä Kaksosissa.

Epäilin tosiaan Chironia (voisin olla miltei varma, että näin jossain puhuttavan Chironista myös liikenteen yhteydessä, mutta voin siis erehtyä), ja itselläni Chiron Oinaassa kertoisi silloin siitä pikaisuudesta liikenteessä. Fillarilla olen kuin ohjus; toiset saa väistää jos ehtivät.

Odottelen vielä, josko joku sattuisi tietämään asteroidin vaikutuksesta liikenteessä toimimiseen.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 16.12.2005 13:53:10 »

Miesystävälläni on muuten Pluto kolmoshuoneessa ja hänellä on tapana olla liikenteessä täysi sekopää (lue aggressiivinen ja vastuuton). Häntä ei kukaan halua matkatoveriksi, believe me.  Tongue

Minulla on myös Pluto kolmoshuoneessa ja minua rauhallisempaa saa etsiä, siis mitä liikenteessä matkustamiseen tulee. Kaiken lisäksi valitan toisille mikäli he ajavat turhan huolimattomasti siitä että he "vaarantavat liikenteen" ja pyydän rauhoittumaan. Wink

Neitsyt oli tuolla listalla yllättävän korkealla, oinas taas ei mitenkään voi olla vasta seitsemäs, jokin tässä mättää. Grin
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.12.2005 14:17:03 »

Hei Missa,

mieheni on muuten Oinas aurinkomerkiltään. Merkurius on hänellä Härässä perääntyvänä. Sen en kyllä uskoisi aiheuttavan raivohulluutta liikenteessä.

Tämä mies on muuten ollut joskus ihan bussikuskikin ja käynyt autokoulun peräti 4 kertaa. Siis periaatteellisia pätevyyksiä erilaisten kulkuneuvojen ajamiseen kyllä löytyy. Autojen rassaaminen on hänelle erittäin mieluinen harrastus. Ai niin, hän on ollut myös autotehtaalla töissä joskus nuoruudessa. Eli kulkuneuvot ovat näkyvässä osassa hänen elämässään ja kolmoshuoneen Plutoa todellakin sormella osoitan. Ehkä perääntyvä Merkuriuskin voi olla osallinen tässä skenaariossa.

Merkurius ja Pluto ovat hänen kartallaan tarkassa kolmiossa keskenään, liekö tässä jotain?

Itselläni ei ole ajokorttia. Varmaan parempi niin, olenhan Au-Kaksonen ja Kuu-Härkä. Mikäli tähtiin on uskominen, olisin täystörppö liikenteessä.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 14:24:36 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 16.12.2005 14:39:10 »

Olisipa mielenkiintoista osallistua tähän keskusteluun, mutta kun tuo astrologian tuntemus on niin huono, etten oikein tajua tuosta teoriasta ja miten niitä katsotaan.  Undecided

Juuri muutama tunti sitten ajelin tuolla kaupungilla ja äänen sanoin jossain vaiheessa, että siinä taas oikein 'kaista-kuski'. Hymyilin siinä sanavalintani osuuvuutta, nimittäin 'nimitys' lähti siitä kun toinen veti ensin kahta kaistaa eikä osannut päättää kai kumpaa ajaisi ja sitten yllättävästi veti sille toiselle, millä minä siinä ajelin.
Toiset mitkä saa suustani valikoituja sanoja tulemaan on perävaloissani kiinni roikkujat...alinopeuksia ajavat ja liikenneympyröissä vilkuttamatta jättävät tai aivan sääntöjen päinvastaisesti vilkuttelevat. Huippuja on ne, jotka vilkuttaa ympyrään sisään ajaessaan ja vielä sieltä postuessaan...vähän niinkuin tuntuu, että taitavat vilkutella joka mutkassa... Wink

Itse olen kait suht rauhallinen kuski, tosin ylintä mahdollista nopeutta kyllä yleensä ajelen, jos kelit ja olosuhteet sallii. Muutenkin olen aina haaveillut, jospa pääsisi johonkin 'kiihdytys-kisoihin' joskus koittamaan....
Pidän tärkeänä sitä, että tietää säännöt, mutta vielä tärkeämpänä sitä, että miksi ne on luotu mihinkin tarkoitukseen. Eli se lisää mielestäni liikenteessä joustavuutta ja sujuvuutta. Ennenkaikkea turvallisuutta.
Monille esmes vilkku on ilmoitin, olen kääntynyt jo tai käännyn 200m päästä.
Vaikka itse olen käsittänyt sen merkityksen niin, että ilmoitan, olen kääntymässä juuri kohta.
Ohoh..tulipas.... Cheesy

Kaikken kaikkiaan pidän aivan valtavasti autolla ajamisesta. Eri kaupunkien keskustat ovat aikanaan/alussa olleet minulle haasteita, kun alussa pelkäsin ajaa keskustoissa, varsinkin Helsingissä. Vaikka sain todeta kuitenkin, että se on yksi joustavimmista kaupungeista ajaa. (1000km harhaan ajetun kilometrin jälkeen) Wink

Kertooko joku näistä 'merkkieni sijainneista' jotain mahdollisestä liikennekäyttäytymisestäni?

Aurinko 2° 2' Vesimies 1. huone
Kuu 25° 32' Kalat 2. huone
Merkurius 15° 44' Vesimies 1. huone
Venus 18° 57' Kalat 2. huone
Mars 12° 57' Skorpioni 9. huone
Jupiter 6° 3' Vaaka 8. huone
Saturnus 19° 37' Oinas 2. huone
Uranus 3° 55' Vaaka 8. huone
Neptunus 28° 19' Skorpioni 10. huone
Pluto 24° 56' Neitsyt 8. huone
Chiron 29° 25' Kalat 2. huone
Ceres 7° 36' Kauris 1. huone
Pallas 18° 26' Jousimies 12. huone
Juno 25° 2' Jousimies 12. huone
Vesta 28° 24' Oinas 3. huone
Kuunsolmu 3° 29' Oinas 2. huone
Vertex 23° 27' Leijona 7. huone

Kiitos jos joku neuvoo tai tulkitsee!
 angel
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2005 15:41:02 »

Täällä yks kahjo kehissä.
Mie en hermoile liikenteessä, ajan kyllä rivakasti, mutta en ärsyynny kanssa autoilijoille.
Tällainen tuprakka keli, kun alkutalvesta sataa lunta, saa miut ihan höpelöksi. Cheesy
Tulee auttamattomasti nuoruus mieleen ja on ihan pakko päästä jonnekin vähän pyörittelemään käsijarrulla. Grin
Se on niin ihanaaaaaaaaaaa..............
Tänään oli just se ilma.

No, sen verran on ikä tehnyt tehtävänsä, etten kehtaa ihan yleisillä risteysalueilla temppuilla enää, mutta jos ei ole ketään näköpiirissä, niin perä viuhuu Smiley
Ai niin, mulla chiron oinaassa kakkoshuoneessa, lieneekö sillä sitten vaikutusta, vai sillä että, merkurius veskarissa ykköshuoneessa?
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #7 : 16.12.2005 15:59:13 »

Tuohon Enkin alkuperäiseen kysymykseen liikenneastroidista en valittettavasti osaa minäkään  vastata, mutta aihe tulee muuten hyvin lähelle.  oinas Isäni oli rallikuski ja minut opetettiin ensin ajamaan ja sitten kävelemään Cheesy

Mulla on kolmosessa se stellium ( saturnus mars pluto jupiter +muutama hassu asteroidi) ja ajan hyvin varmasti ja tehokkaasti, mutta hyvin lujaa. Kuu kalana olen huomannut ajavani paljon intuition pohjalta. Osaan ärsyttävän pikkutarkasti liikennesäännöt ja autokoulun oppikirja oli minulle kuin raamattu. Olen varmasti "miellyttävää"seuraa pelkääjänpenkillä kaikkine hyvine neuvoineni.(miksihän se on muuten PELKÄÄJÄNpenkki?) Rakastan autoja ja autoilua! smitten

Joskus aijemmin olen myös tästä maininnut, mutta olen huomannut, että aurinko ravuilla on yleensä Volvo tai vielä useammin maastoauto... kun ne on niin ihanan turvallisia ja paksupeltisiä. Viimeisin oma autonikin(ihan älytön ostos) hillitön 6.2 litranen jenkkimaasturi. Bigger is better...
Näen myös paljon unia joissa ajan autoa ja ne unet ovat aina hyvin miellytäviä.
Kesäyö, tyhjä motari, volymet kaakkoon ja kunnon kattila alla... aaah sen onnellisempaa rapua saa esiä...hrrr hrr hrr
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 16:03:24 kirjoittanut Timotheus » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 16.12.2005 16:44:28 »

Mitä mitä? Onko oinas vasta sijalla 7? Outoa, luulisi oinaan olevan hirmuinen kaahari kärsimättömyytensä takia  Smiley Itse ajelen toisinaan reippaasti mutta pyrin noudattamaan kuitenkin useimmiten nopeusrajoituksia  :Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 16.12.2005 19:56:52 »

Tjaa, oma ajokäyttäytymiseni on aika käsrimätöntä  Wink hermostun ihan älyttömän helposti kun joku törppöilee ja ennenkaikkea hidastelu saa mut ihan raivon partaalle. Siis tarkoitan, että jos on vaikka 100 rajoitus, niin pitääkö sitten ajaa 95:ä!

Heilutan myös mielelläni nyrkkiä ja sormikin joskus näyttäytyy  Cheesy ja oon myöskin pari kertaa käynyt ihan henkilökohtaisesti sanomassa, että mikäs idiootti sinä olet  Embarrassed tämän takia kerran meinasi käydä vähän huonosti, kun setä ei oikein tykännyt mun neuvoistani ja siitä, että kehtasin kyseenalaistaa hänen ajotyyliään..

Mutta muuten ajelen tosi nätisti, noudatan liikennesääntöjä, paitsi ajan yleensä ylinopeutta ja parkkisakkoja saan aika usein  angel angel

Tykkään muutenkin vauhdista, olen suorittanut "rallikortin" ja moottoripyöriä ihan rakastan!

Olen siis tosi kiltti liikenteessä  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 16.12.2005 20:06:14 »

meikäläisellä merkurius on kaloissa toisikohan tämä varovaisuutta liikenteessä?kyllä minäkin välillä jäkätän muille autoille jos ne on liian hitaita...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #11 : 16.12.2005 20:28:47 »

Kauris voitti!!!  Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 16.12.2005 21:35:34 »

Jaa niin ja mulla Merkurius on Oinaassa just ja just...ihan siinä Oinaan ja Härän rajamaastossa.. jos se sitten vaikuttaa asiaan jotenkin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #13 : 16.12.2005 22:23:25 »

No pakko sanoa, että tunnen monta oinasta ja kukaan ei ole kaahari  Wink.Itsekin olen oinas ja ajelen hyvin varovaisesti liikennesääntöjä kunnioittaen  Wink.Mieheni on Vesimies ja häntä taitavampaa ja kärsivällisempää ajuria saa hakea ja me molemmat rakastamme autoilua  Smiley.Minä olen nousu Leijona ja mieheni nousu Rapu.Sen kyllä myönnän, että kun kesällä on hyvä keli ja liikennettä vähän nautin kun saan painaa kaasupoljinta reippaammin  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
enska
Vieras
« Vastaus #14 : 17.12.2005 11:05:35 »

Hei kaikki liikennoitsijät
Itse olen kolmanneksi onnettomuusalttiiden merkissä eli merkurius on kaloissa ja tekee tarkkaa neliötä Neppikseen joka on yllätys, kolmosen kärjellä. Eipä ihme että jäi ajokoulu kesken. Viimeiselläkään sakkotunnilla en osannut edes käynnistää koko höskää..Tuo kuvio aiheuttanee sen, etten pysty keskittymään liian moneen vempaimeen yhtäaikaa ja seuramaan vielä liikennettä siinä samalla. ( Tai sitten se johtuu siitä, että olen tyypillinen nainen, eh.) Joskus se moottorin äänikin aiheutta jotain väristyksiä, kerran elämässäni olen ollut mopon tarakalla kyydissä ja pelotti aivan vietävästi. Oikeastaan voisi sanoa, etten pidä autoista ja moottoripyöristä.
Olen kuitenkin ahkera pyöräilijä, mutta sykkelilläkin saa pahaa jälkeä aikaan. Kyynärpäät ovat ihan ruvella takavuosien törmäilyistä, olen ajanut kolareita kavereiden kanssa pyöräillessä, pudonnut monttuun jnejne..Että näin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: