Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kevätenergioiden kierrätys  (Luettu 3642 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« : 21.04.2007 11:29:00 »

Miten voi käsitellä kevään voimakkaita energioita? Ne menee minusta läpi ja tuntuu että jään alle. Kroppani on kuin valtatie... vasen käteni ilmiottaa minulle aina ennen kuin saan tekstarin/puhelun... olo on kuin krapulaisella, unet ovat levottomia... kamalaa.

Mikä ruokavalio auttaa? Miten suodattaa näitä energioita? Ruoka ei maistu ja jos maistuu niin ei kauaa sisällä pysy  Embarrassed
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.04.2007 13:10:01 »

Aritht,

nuo sinun tuntemukset ovat hyvin tuttuja minullekin, vaikka olen vuosien varrella pystynyt itseäni hiukkasen kokoamaan. Tuntuu, että ajatuksesi liikkuvat niin niin laajoilla alueilla, että on vaikea hahmottaa kokonaisuuksia.

Uskotko, että ihan arkinen fyysinen työ auttaa. Juurrutat jalkasi maahan. Esim. puutarhatyöllä, jos ei ole sitä, niin kylvä sieminiä, hoida kukkia. Tai mene metsään ja ole yhtä sen kanssa. Jätä kirjat, ja muut.

Tai yksi hyvä on se siivous! Siinä minä yritän koota itseäni! Vähemmän ja enemmän onnistuneena.  Cheesy

Mutta kyllä kevät on ihanien energioiden aikaa. Jos niitä ei maaduta, ne ruppee villiksi!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 22.04.2007 09:43:01 »

Minäkin ehdottaisin, että hakeudut luonnon pariin ja sen syleilevään rauhaan.  smitten Kyllä se siitä tasapainottuu pikkuhiljaa.  Wink angel
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 24.04.2007 19:25:08 »

hih, kiitos vinkeistä  Smiley

Meno on vaan niin päällä, että viikonlopun totaali valvominen auttoi... energiaa on niin suunnattomasti että valvoin puolitoista vuorokautta putkeen... helpotti taas toistaiseksi  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: