Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleisilme  (Luettu 6827 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
satuan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.12.2005 15:11:13 »

smitten

Voisko joku tulkita. Tarkoitan ihan vain vaikka lauseella "hyvältä näyttää" ei tarvitse enempiä vaivautua.Voisiko monen kammo-vuoden jälkeen paistaa ensi vuonna aurinkokin tällaiselle kartalle? Suuret lämpimät kiitokset jos joku katsoisi!
Aurinko   0°   9'   Oinas   9. huone
Kuu   16°   12'   Leijona   12. huone
Merkurius   12°   49'   Oinas   9. huone
Venus   0°   44'   Härkä   9. huone
Mars   19°   6'   Kaksoset   11. huone
Jupiter   1°   59'   Jousimies   4. huone
Saturnus   6°   30'   Kauris   5. huone
Uranus   12°   37'   Leijona   12. huone
Neptunus   6°   30'   Skorpioni   4. huone
Pluto   2°   19'   Neitsyt   1. huone
Chiron   24°   49'   Vesimies   7. huone
Ceres   28°   52'   Skorpioni   4. huone
Pallas   22°   36'   Vaaka   3. huone
Juno   21°   38'   Vaaka   3. huone
Vesta   28°   34'   Rapu   12. huone
Kuunsolmu   13°   51'   Vaaka   3. huone
Vertex   15°   11'   Kauris   5. huone
tallennettu
satuan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2005 20:56:09 »

santa_smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2005 21:49:16 »

Sekstiili (60 astetta),
                  --- kuka neuvoisi miten löydän se pienen pyörylän näppäimistöstä!! ---

60 ° astetta  - kävin kopioimalla lainaamassa edellisestä  - en osaa muuten neuvoa

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 10:13:06 »

Moi,
sen asteen-merkin saa komennolla Alt+0186 (eli painamalla Alt-näppäimen pohjaan, sitten naputtamalla numerot 0186 ja lopuksi vapauttamalla Altin).

Tämän vinkin opin astrokaksoseltani, Christianilta. Terkkuja vaan  Wink ja kiitos!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 15:23:42 »

Moi,
sen asteen-merkin saa komennolla Alt+0186 (eli painamalla Alt-näppäimen pohjaan, sitten naputtamalla numerot 0186 ja lopuksi vapauttamalla Altin).

Tämän vinkin opin astrokaksoseltani, Christianilta. Terkkuja vaan  Wink ja kiitos!

Kiitos Gebardi

Täytyy painaa mieleen.
- kokeilen -

- 60   .... eli Alt alas - pidetään alhaalla ja samalla 0186 ja Alt vapaaksi - ei toiminut
  - en saanut ainakaan vielä toimimaan ainakaan tälle sivulle
    - mun koneella näkyy M-kirjaimen kohdalla sininen pallo - en saa sitä esille = ?

- opin kuitenkin jotain uutta: Hakasulun teon AltGr + 0 = }

smitten  Elämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 15:48:43 »

Moi Elämänilo,
syötitkö numerot yksitellen?
No, jos sinulla on käytössä esim. Word, sieltä löytyy "Lisää"-valikosta näitä symboleja (Insert --> Symbol) ja minulla näkyy Shortcut key -kohdassa tuo "käsky". Mutta jos pystyt kopioimaan sen toisen tekstistä, niin saman asianhan se ajaa. Pahoittelen, jos vinkistä ei sinulle ollut apua. Löysit kuitenkin itse jotain uutta  Grin
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 29.12.2005 16:05:15 »

Ja satuan,

käy vilkaisemassa omasta astrosta Oinaan vuosiskooppi vuodelle 2006, niin siitä saat jotain osviittaa. Tiedoistasi puuttui myös Nousumerkki (AC), lukaise sekin. Helpompaa olisi tosiaan tutkailla karttaa visuaalisena, mutta harkitse, haluatko laittaa omia tietojasi sivulle.
tallennettu

Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 29.12.2005 16:15:52 »

Moi Elämänilo,
syötitkö numerot yksitellen?
No, jos sinulla on käytössä esim. Word, sieltä löytyy "Lisää"-valikosta näitä symboleja (Insert --> Symbol) ja minulla näkyy Shortcut key -kohdassa tuo "käsky". Mutta jos pystyt kopioimaan sen toisen tekstistä, niin saman asianhan se ajaa. Pahoittelen, jos vinkistä ei sinulle ollut apua. Löysit kuitenkin itse jotain uutta  Grin

Hei "Gebardi"

Kiitos opetuksestasi.  Tutkin vielä asiaa.

♠ ♠ 

§

Uusia löytöjä taas.  NumLk päällä + Fn ja sit alkoi tulla tommosta

Hauskaa

smitten  Elämänilo smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 30.12.2005 08:58:21 »

Huomenta kaikille!

Kuka kertoisi minulle,MIKÄ IHME OIKEIN OLEN??!
Olen niin patalaiska opettelemaan yksikseni kartan tulkintoja,ja täällä näkyy monella olevan homma hanskassa.
Kun en itsestäni kaurista saa tekemälläkään.Luonnehoroskooppien mukaan tuntuu minulle ihan vieraalta tekstiltä.Kaatuu jo järjestelmällisyyteen ja sitkeyteen viedä asiat loppuun.Enkä itseäni nyt hirveäksi puurtajaksikaan tunnista.Voisiko se vaikuttaa,kun olen syntynyt melkein jouskarina?Tuntuu paljon tutummalta.Vai miten nuo muut merkit vaikuttavat?Kiinalaisessa tuo luonnepuoli on just kuin minä,samoin maya-astr.löydän itseni.
Lisätietoina(jos niistä apua on),vastamerkki rapu,Jupiter vaaka.
Kiitos jos joku auttais mua löytämään itteni. Huh

smitten  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: