Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pahuuden/ pahan voima  (Luettu 119412 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 26.04.2007 10:03:28 »

Ilmapiiri on raskas? Minusta sinä Lake teit sitä aika negatiiviseksi.. anteeksi jos sanon.. mitä ihmeen "hauskaa" voi olla "paljastaa pahoja henkiä"? Mistä joku keksii tällaista? Huh  Cool JOS ITSE haluaa keskittyä tai kokea hyvää, niin keskittyy siihen.

Nyt minä vasta haluaisinkin korostaa "rakkaudessa leijumista". Se menee minusta pikemmin niin, että

-myöntää joidenkin olevan aika ikäviä ihmisiä
-mutta itse voi valita seuransa ja sen mihin ajatuksensa keskittää
-jos ei keskitä ajattelemaan pahaa, ei koe kaikenlaista ahdistusta/ tee pahaa todelliseksi vaan pystyy kääntämään vaikeatkin tilanteet hyviksi (itselläkin erilaisia juttuja käsittelyssä lähipiirissä)
-eli kyllä se sittenkin on hyvä että toivotetaan rakkautta ja valoa pimeyden keskelle, kukin voi valita suuntansa  Cool angel
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 10:06:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iskariot
Vieras
« Vastaus #61 : 26.04.2007 11:52:41 »

 :Smiley

Tuolla edellä kerroin tarinan "moskovalaisesta",
josta tuli "setä aurinkoinen", mutta jota muut pelolla kunnioittivat.

Ja tarinani alussa mainitsin "Leninin" jonkinlaisena terveen idealismin esikuvana: näkemässä "pahaa" ympärillään ja tekemässä siitä selkoa niillekin, jotka tyytyivät "ei-vapauteensa" eli säädettyyn vapauteen.

Kun ajattelee toisin, tulee tällöinkin tehneeksi muita kaltaisekseen.
Näin "Leninkin" toimi.
Ja hänen vapaudenaatteensa nousi siivilleen!  :Smiley

Kun sen sijaan tekee muita kaltaisekseen
suomatta enää sijaa oman toisinajattelunsa haastamiselle,
tulee helposti riipineeksi muilta yhtäläistä toisinajattelemisen iloa.
"Moskovalainen" toimi juuri näin, kunnes ei ollut enää ketään ajatteluttamassa häntä toisinkin.

Sitä ei sallittu, koska vapauden hintana oli käytetty itse vapautta.
Ei ollut enää millä maksaa lahjaveroa, joka on: itseriittoisuus.
Vapaus kun ei ole myönnettävissä, koska se riittää itselleen.

Piti olla valinnoissaan määräytyvästi vapaa eli käsketysti uskollinen säädetylle vapaudelle.
Kuitenkin sen, mikä on säädettyä, voi purkaa; periaatteet on tehty rikottaviksi.

Sen sijaan korkeimmat periaatteet kuten "ykseys-rakastaminen"
uudistavat itsensä joka hetki.


Vapaus on uusi kokemus itsestä.

 Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #62 : 26.04.2007 19:17:16 »

LAKE!

Tule heti takaisin, jos et tule, niin minäkään en ...  Cry
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #63 : 26.04.2007 21:54:24 »

Jos järvi=Lake ei tule ihmisen luo, ihmisen on mentävä järven luo, eli kuten Hämeessä sanotaan, menkää järveen..!  2funny Cheesy smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iskariot
Vieras
« Vastaus #64 : 26.04.2007 23:20:47 »

Välillä sitä tarvitsee taukoa kirjoittamisessa.
Joskus sitä ei vaan itse huomaa,
kunnes... äkkiä äkkää.  Sad angel

Lake, minusta sinun tapasi ajatella on paikallaan.
Ei sitä voi korvata - tuota tapaasi nähdä asiat juuri omalta kantiltasi tietoa saaden.

Hyväähän sinä vain tahdot.  - Sinäkin, oi kiitos!  smitten

Hiekkalaatikossa on läjä kaatuneita hiekkakakkuja.
Ja uuni vartoo, se aina kuumana vartoo.
Monta muottiakin on vapaana.

Elämän foorumi on vapaana sille, joka sen elää saa...

 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 27.04.2007 07:24:43 »

Miksi joutsenlaulu halusit alkaa tämän ketjun ja opitko jotain?  coolsmiley Et ole laittanut tänne kuin yhden viestin. Wink Itselleni tuli eilen taas fiilis, että ok, paha ei siis aio kadota, mutta jospa en tällä kertaa järkyttyisi (ja miettisi asiaa puoli vuotta) vaan annan sen olla, enkä ole tekemisissä. Taas jotkut ihmiset ovat ilmeisesti petollisia. Se lie heidän valintansa ja saavat tekonsa takaisin joskus, kuten minä pitkällä tähtäimellä hyvät tekoni.

 Smiley Eilen tuli taas tarkkaan mietittyä kehen ja mihin todella luotan, esim yritykset, mitkä ovat tunnettuja, laillisia, missä on feelunkia (onko tuo se sana). Kaikenlaisia jobbareita on aina ollut ja tulee olemaan.. 
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 07:32:56 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iskariot
Vieras
« Vastaus #66 : 27.04.2007 10:31:29 »

Itselleni tuli eilen taas fiilis, että ok, paha ei siis aio kadota, mutta jospa en tällä kertaa järkyttyisi (ja miettisi asiaa puoli vuotta) vaan annan sen olla, enkä ole tekemisissä. Taas jotkut ihmiset ovat ilmeisesti petollisia. Se lie heidän valintansa ja saavat tekonsa takaisin joskus, kuten minä pitkällä tähtäimellä hyvät tekoni.

Kuuluuko omiin hyviin tekoihisi ajatuksen muiden petollisuudesta juuriminen?
 
Sehän on sitä, että antaa pahankin valottua esiin negatiivistaan.
Sillä paha ulkopuolella on jäänyt valottamatta ihmisen itsensä kohtaamattomuuden vuoksi.
Selittämättömyydet ovat tätä valottumattomuutta.
Se on sitä "en voi ymmärtää, miksi he käyttäytyvät noin minua kohtaan, joka sentään pyrin olemaan hyvää tarkoittava ihminen".

Huomaako ihminen, kuinka paljon hän selittelee muiden valoa pimeydeksi, vaikka jokainen kohdanto tulee antamaan lisävalaistusta.
Se on sitä itsensä ja omien edesottamustensa kohtaamista muissa ja muiden välityksellä.

Jopa ankaralta tuntuva informaatio voikin olla tuomassa lisävalaistusta itseni kohdantoon.
Jotta loistaisin enemmän sen kautta, että annan ympäristönikin olla hyvä teoiltaan.

 :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 27.04.2007 10:34:19 »

Tuota, en nyt tässä taas mene yksityiskohtiin, jos puhutaan petoksista, sekin oli taas varmaan minun syytäni..  Wink ja karmaa ja kaikkea muuta, ei näy muuta olevankaan.

Hah, kaikki kääntyy jotenkin Omaksi syyksi, jos ei tässä niin muussa elämässä minä sitten varmaan ehdin ryöstää kaikki ja aina ajaudun juuri heidän kanssaan takaisin (olen kyllä taitava hoitamaan kaikkien elämieni karmat parin vuoden sisällä!). Joo otetaan vastuu.. eli kun minä toivoin kaikille vain onnea ja menestystä, kävi näin.. eräässä asiassa, sain viestin erään firman johdolta, joka on siis aivan kuohuksissa. Samoin eräs työprojekti johon liittyy viranomaisia ja se tökkii, ei ole edes kyse pahasta, mutta otan maltilla. Onneksi teen monia asioita yhtaikaa. Huh.

Eli Laken tyyliin, parempi olla tekemättä mitään suurisuuntaista.. elää hengestä..  paitsi että sukulaisellekin piti lähettää rahaa. Olisko pitänyt sanoa, voi et sinä rahaa tarvitse, älä nyt varasta kuitenkaan nälkääsi, koeta pärjäillä.. hänellä raha-asiat solmussa.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 10:44:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iskariot
Vieras
« Vastaus #68 : 27.04.2007 11:04:53 »

Niin. Paha on suhteellisuuden silmässä.

Hoiditko asian niin,
että sukulaisellasi on tilaisuus antaa myös takaisinkin
- todellakin ollen itse siinä antajan osassa?

Sillä näinhän se energianvaihto pelaa
sopusoinnussa energian katoamattomuuden kanssa.

 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #69 : 27.04.2007 16:43:37 »

Toki, maksaa takaisin, se henkilö.  Wink JA sitten taas avitan häntä, annan tilaisuuden, olen sellainen pahis.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 27.04.2007 18:15:45 »


Kuuluuko omiin hyviin tekoihisi ajatuksen muiden petollisuudesta juuriminen?

Otin yleisenä kysymyksenä kaikille tämän
ja vastaan omasta puolestani, että silloin tällöin... :Smiley
...kiillotan (teko)pyhyyteni sädekehää (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hypocrite.gif)
osoittamalla muiden pahuutta syyttäjän sormellani
ja pamautan tuomarin nuijallani pitkin poikin
mokoman arschlochin paukamaista ja k*sta
täynnä olevaa päätä kuhmuille ja mustelmille
ja välillä tuntuu, että se ei ole edes tarpeeksi.. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/heh.jpg)

Mutta mikäs siinä muu puhuu kuin oma peilikuva..? :Smiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/mirror.gif)


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/devil11small.jpg)

Pahuudesta ja sen voimasta...

Yllätyn joka kerta omasta pahuuteni (luovasta) voimasta.
Tähän tarvitaan oikein kunnon (jumalaton) vihastuminen,
jolle ei ole olemassa sanoja
aimo annoksella inhoa jotakuta kohtaan.
Koko elämä menee uusiksi paitsi kohteellani, niin myös itselläni
ja hintaa, seurauksia ja kärsimyksiä en pahemmin kysele.

Se on joko minä tai se toinen, useinmiten se toinen
ja pahoin seurauksin, koska minä olen se,
joka taistelee viimeiseen asti, enkä anna periksi
niin kauan kunnes kuolen ja jos mahdollista,
tulen vielä kuolemankin takaa maksamaan potut pottuina
ja kirjaimellisesti niin.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/heh.jpg) knuppel2

Vihassa jostain syystä kaikki (pirullisen ovela) luovuuteni pääsee
oikein puhkeamaan kukkaan ja kyllä, saan nautintoa siitä. angel
Minusta tulee järjestelmällinen systeemin tarkkaan tunteva
v*ttumaisen pirullinen devil-bitch helvetistä.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/evil1.gif)

No... se (pyhä) vihastuminenkin pitää tulla ensin jostain,
jotta koko pahuus pääsee minussa oikeuksiinsa ja voimiinsa,
ei se sieltä ilman syytä koskaan ulos tule. Wink



Olen toden totta kyllästynyt ihmisen pahuuden mollaamiseen! knuppel2
Ihmiselle ei anneta mitään turhaa.
Mikä oikeasti on pahuutta ja mikä hyvyyttä? idiot2

Ihminen ei ole tasapainossa, jos se ei kykene hyväksymään itsessään
molempia puoliaan, vielä parempi, jos ihminen on kykenevä nousemaan
niiden molempien yläpuolelle. Wink


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/clubme.gif)

Ja mitä jää jäljelle vihan (pahuuden) jälkeen..?

-Tyhjyys

Ja tyhjyydessä on kaikki, siitä alkaa uusi.. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 27.04.2007 19:47:18 »

Hmm.. muistan kun lähetit ensimmäisiä yksityisviestejä ja tosiaan luulin sinua hyvin enkelimäiseksi, lähetit Diana Cooperin enkelijuttuja, mutta tykkäät ilmeisesti tästä toisesta puolestasi paljon?  Wink

"kyllä, saan nautintoa siitä."


Tämä on jäänyt kysymykseksi ihmisluonteessa, minä nimittäin en nauti pahuudesta ja sen sellaisesta, mutta äärioloissa, peilaan tiettyjä ominaisuuksia takaisin, mieluiten vältän sellaista. Se aiheuttaakin ristiriitaa jos jonkun täytyisi äkkiä ruotia paha/ilkeys/ vallanhalu/mitä se onkaan itsestään. "Pahaa ei pidä vastustaa" vaan olla menemättä mukaan.  coolsmiley

Onko tämä se ikuisuuskysymys ihmisille?

Ovatko TR ja leijonamieli olleet jo keskustelussa? Projisoidaanko itsessä oleva paha ja epämiellyttävä ulos tai muihin, onko se henkien riivausta esmes kristinopin mukaan, illuusiota, vai mistä on kyse?
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 20:04:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 27.04.2007 20:04:31 »

Ihmisen ying-yang "hyvyydessä" ja "pahuudessa"
ovat aina yhtä voimakkaat. Wink

Se ei ole mahdollista, että on vain pelkkää 100% hyvyyttä täynnä,
vaan sille täytyy olla vastaavalla voimalla vastakkainen puoli,
koska muuten ihminen ei kykenisi kokemaan sitä "hyvyyttään".

Sama kaava pätee ns. "pahoihin" ihmisiin;
Mitä pahempi ihminen, sitä sydämellisempi ihminen
siellä on sen "pahuuden" takana. Wink

Totta kai nautin pahuudestani,
- nautinhan hyvyydestänikin. Smiley

Olen sentään vielä normaali ihminen, elän, syön ja p*skannan normaalisti,
kun en ole vielä tuohon valoravinto-ketjuun liittynyt.  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 27.04.2007 20:06:04 »

Nautit pahuudestasi.. minä en edelleen voi kuvitella että valaistunut mestari tarvitsisi pahuutta ja pimeyttä.. tai millaista se voisi mestarilla olla. Siis mikäli valaistuminen on tavoite.

Jos on tosissaan yläpuolella, ei oikeastaan nauti pahuudesta, ei harjoita sitä, ei selän takana eikä edessä.. olen tuntenut sen verran ihmisiä että he eivät välttämättä ole kovin sydämellisiä "pahuutensa takana" vaan se ikävä puoli tulee aina esiin. Mutta ovat kyllä hyviä korostamaan kykyään olla pahoja, rikollisia, julmia, häikäilemättömiä tms.

Tuo ajatus itse asiassa nollaa ihmisen. Jos on molempia yhtä paljon, ne kumoavat toisensa.. jos yhdistetään, tai mennään yläpuolelle.. tulee erilaista matikkaa.

Kysymys: kuinka paha voit olla? Jos ajatellaan kaikkein pahimpia tekoja.. nautitko todella niistä? Vai oletko silleen vain pehmopaha, pikkasen ikävää ihmisille, Light Evilia?


(http://www.anus.com/etc/satanic/evilinside1.gif)
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 20:18:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #74 : 27.04.2007 20:27:50 »

Nautit pahuudestasi.. minä en edelleen voi kuvitella että valaistunut mestari tarvitsisi pahuutta ja pimeyttä.. tai millaista se voisi mestarilla olla. Siis mikäli valaistuminen on tavoite.

Ja minä olen valaistunut mestari..?
LOL!!!! (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/eqzh4n.gif)

Ja valaistuneella mestarilla ei löydy kokokirjo-kokemusta
"pahuudesta", ainoastaan vain "hyvyydestä"? :Smiley

Jääpä aika vainilaiseksi mestariksi mokoma. coolsmiley


Jos on tosissaan yläpuolella, ei oikeastaan nauti pahuudesta...


Niin.. sillon ei myöskään pysty nauttimaan "hyvyydestään",
jos ei kykene nauttimaan "pahuudestaan"
ja on epätasapainossa tuntemuksiensa kanssa. Smiley

Kokeakseen ja nimetäkseen makean makeaksi tai valkoisen valkoiseksi,
ihmisen täytyy kokea ensin suolainen ja musta. Wink


Tuo ajatus itse asiassa nollaa ihmisen. Jos on molempia yhtä paljon, ne kumoavat toisensa.. jos yhdistetään, tai mennään yläpuolelle.. tulee erilaista matikkaa.

Lainaus Dhyan Manik;

Miten suhtaudut "pimeisiin puoliin" itsessäsi,
omiin alitajuisiin tarpeisiisi ja toiveisiisi?
Oletko kosketuksissa niiden kanssa, vai työnnätkö ne täysin sivuun?

Uskallatko olla rohkeasti oma itsesi
vai tyydytkö seuraamaan toisten esimerkkiä?

Rohkenetko tehdä uusia asioita vai kuljetko mielummin tuttuja polkuja?

Luokitteletko asiat hyviksi ja pahoiksi tai oikeiksi ja vääriksi,
vai yritätkö nähdä totuuden sellaisena kuin se on?

Pystytkö nauramaan itsellesi?


Piis änd lööv... angel


tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: