Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pahuuden/ pahan voima  (Luettu 119492 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #120 : 28.04.2007 12:52:05 »


Niin ja Sasha jos et lukisi viestiäni taas väärinpäin, se tarkoitti todella sitä että ikäville ihmisille koettaa olla mukava aikansa, mutta kun he jatkavat ja jatkavat ilkeilyään, pitää olla "julma" niin ettei mene leikkiin mukaan enää (sinun kirjoittelusi minua vastaan vuosi sitten ja aina uudestaan, koska saat siitä jotain, en tiedä mitä). Pointseja jos ymmärrät.

 Grin
Minä luen viestisi ihan niin väärinpäin kuin sinä kirjoitat. Smiley

Minusta säälittävää on se, että nukkuu toisen aviomiehen kanssa kun ei pysty hillitsemään himojaan, mutta hei, samahan se minulle on (tai siis monien aviomiesten, sori). Ajattelen vain ihmisiä ympärilläsi (vaikka mitä ihmettä wieniläiset minuun kuuluvat  2funny). 

Ketä sinä säälit? Minulla on hyvä olla hänen kanssaan
ja hänen sanojensa, myöskin osoitettujen tekojen kautta olen
ymmärtänyt, että hänellä on hyvä olla minun kanssani. Smiley

Tulevalla ex-vaimolla on hyvä olla hänen
pitkä-aikaisen rakastajansa kanssa,
so.. mikä on ongelmasi meidän valinnoissa ja suhteissamme? Smiley



Miksi muuten haluat esittää tyhmää kun kerran olet kertonut meille kaiken?

Minä en esitä mitään, minä olen tyhmä.  angel
Minähän vain peilaan kuvani sinusta ja muista. Wink


Tuohon pohdiskeluusi, miksi exäsi on sitä ja tätä
(ja miksei myös pohdiskeluusi, miksi muut kirjoittelijat täällä ovat niin ilkeitä, pahoja ja bla-blaa sinulle)
niin katsopa peiliin.
Saat tasan tarkkaan sitä, mitä heijastat itsestäsi ulos. Smiley

Kaarina osaa selittää sen vain hienovaraisemmin
ja kohteliaammin kuin minä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #121 : 28.04.2007 12:56:52 »

No kaikesta oppii kuitenkin ajattelemaan ja kokemaan ihan itse. En oleta ihmisten muuttuvan, ei varsinkaan riippuvuussuhteessa MINUUN.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #122 : 28.04.2007 19:42:33 »

Kerran sattui niin, että läpinäkyvä aurinko joki jaettiin (Atomipommi pum) väripoolipuoliskoiksi joista syntyi kaksi toisiinsa kietoutunutta virtapiiriä lempinimiltään + ja -... Mix? Jaahah NO six9, että YX tahtoi leikkikaverin kokeakseen itseään monena.. Useana uniikkisena variaationa, joten tarvittiin Voima ja vastavoima mahdollistettaessa rytminen vastavuoroisuus kehitettäessä energiatyypeiltään polaristisuudessa olevia eliöitä ja ajatusmuotoja, joilla olisi opittavaa toistensa toimintatavoista ja käyttäytymisestä Voimien käydessä kilpasilla keskenään.. Niin, se tarvitsi magneettisen vastapeilin, jotta olisi tekemistä ja kokemista luomisen loputtomilla leikkikentillä.. Have fun with yourself... Duaalisuuden näennäinen ilmeneminen on sellainen uhrilahja sielujen tasoseikkailun vuoksi.. Pahan olemassaolon mahdollisuus on eräs tie hyvän tuntemukselle itsensä toisesta puolesta kunnes vastakohdat sulautuvat toisiinsa ja matka jatkuu minne lie?

Noh,,, niinpä se joki sitten virtaa halki elävän.. Toista puolta kutsutaan mieheksi ja toista naiseksi.. Yöksi ja päiväksi.. Mustaksi ja valkeaksi.. Sinuksi ja minuksi.. Joskus sitä kutsutaan jopa hyväksi ja pahaksi...

Jos jotakin katsoo tarkemmin niin sieltä löytyy vaikka mitä. Jos vaikkapa katsoo jotakin pahana pitämätään asiata lähemmin tai ottaa ennemminkin sen luokseen, sydämeen, niin sieltä voi paljastua uskomatonta hyvyyttä ja täydellistä kauneutta.. On vain nähtävä hiukan tarkemmin pinnasta syvemmälle ja kuunneltava mitä elämällä on paljastettavanaan niin lopulta voi ollakkin ettei muuta olekkaan kuin hirmuisen kauniita asioita lukemattomina variaatioina valon ja varjon leikeissä..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #123 : 29.04.2007 14:18:23 »


Voi kristus mitä jauhantaa..  angel
(kaikkeen sontaan minäkin viitsin vastata..!) buck2

Suosittelen sinulle sivustoja www.netmission.fi ja www.sanajaylistys.org. smitten

Jokaisellahan on sinun lisäksesi oikeus kirjoittaa täällä omat mielipiteensä ilman että se olisi jauhantaa...  Huh Sitäpaitsi Kristus ei oikeastaan todellisuudessa ja alunperin liity mihinkään uskontoon. Kristus(minä) on meissä jokaisessa, meidän jokaisen sisimmässä. Nimittäköön kukin sitä ihan miten vain...  angel

Lainaus
Miksi se on niin vaikeaa siinä mahtavassa valo-kristus-rakkaudessa
nähdä muissa ihmisissä pelkästään "hyvää" ja "mestarillisuutta",
jos itse on niin "hyvä" ja "mestarillinen"..? :Smiley

Mistä sait sen käsityksen, että tällainen henkilö, kuten esim. Iskariot ei näe toisissa pelkästään hyvää ja mestarillisuutta?  Huh

Ja miksi itsellesi on vaikeaa hyväksyä toisissa tuota valo-kristus-rakkautta? Kaikella rakkaudella ihmettelee hän...  :Smiley  smitten

tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #124 : 29.04.2007 14:27:17 »

Pahalla on monta nimeä, kuten myös muotoa.
Oletko koskaan kokenut, aistinut pahuuden voimaa, tai ollut itse sen keskellä (voimana)?


Uskovaisessa perheessä kasvanut mies, joka oli erään pettymyksen vuoksi kääntänyt kasvonsa äidinmaidossa tulleelle uskolle... olin itse eronnut kirkosta 4 vuotta aikaisemmin ja hänet kohdatessani, keskellä torstaipäivää juoksin kirkkoherran virastoon ja liitin itseni uudelleen kirkkoon. Samaisena päivänä mies tuli kotiovelleni, provosoiden viinapullo kädessään... tunsin olevani turvassa, mutta ns. hyvän/pahan vastakkainasettelu oli käsin kosketeltava...

Kuitenkin tunsin hänessä myös sen uskon, jonka hän oli itsessään kieltänyt. Voimakas henki hänessä... mutta puolensa oli valinnut. Ja minä omani.
tallennettu
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95


Let love be your energy


Profiili
« Vastaus #125 : 29.04.2007 14:33:48 »

Pahuuden/pahan voima ilmenee näissä viimeisissä viesteissä paremmin kuin mitä kirjoittajat ovat ehkäpä itse ymmärtäneetkään.

Hellittäkää,siskot!

Ardith: Tuo on ollut armeliaan selkeä hetki sinulle,jota varmasti kannattaa varjella. Terästää omaa valintaasi voimakkaasti ja antaa sinulle varmasti pitkälle valitsemallasi tielllä vahvistuksen.


tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #126 : 29.04.2007 14:43:27 »

Jokaisellahan on sinun lisäksesi oikeus kirjoittaa täällä omat mielipiteensä ilman että se olisi jauhantaa...  Huh

Ja minulla on oikeus sanoa mielipiteeni kirjoituksesta,
jota pidän jauhantana, onko se ongelma..? angel


Mistä sait sen käsityksen, että tällainen henkilö, kuten esim. Iskariot ei näe toisissa pelkästään hyvää ja mestarillisuutta?  Huh

Ja miksi itsellesi on vaikeaa hyväksyä toisissa tuota valo-kristus-rakkautta? Kaikella rakkaudella ihmettelee hän...  :Smiley  smitten


Ja mistä sinä sait käsityksen,
etten hyväksy toisissa valo-kristus-rakkautta? Smiley


Teen sinulle selventävän maallisen esimerkin, jotta ymmärrät,
mitä haen takaa;

Kaksi samanlaista Louis Vuittonin laukkua, näyttävät hyvälle
ja omaat tietyn statusarvon.
Saat ihailua molemmista laukuista.

Ero on se, että lähemmässä tarkastelussa huomaat toisen olevan halpaa
materiaalia ja sieltä täältä löytää kaikenlaisia pikkuvirheitä
ja ajan kanssa koko laukku alkaa risottaa ja hajota käsiin
siinä, missä aito laukku on kestävää materiaalia
kestää lähemmän tarkastelun,
eikä hajoa vielä 10 vuoden päästäkään

200 Eurolla Thaimaasta
ja toinen 6000 Eurolla Louis Vuittonin liikkeestä aitous todistuksella
hankituilla laukuilla on vissi ero, vaikka jonkin aikaa voi hämätä
muita väärennökselläkin. Wink

Pyhyydellä ja tekopyhyydellä on vissi ero. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #127 : 29.04.2007 14:51:27 »

Heh, aineellistahan se vaan on.. oli hinta mikä oli, ei kukaan muotisuunnittelija Jumala ole, vaikka ehkä voivat näin luulla..  Wink

(http://www.mrtoys.com/barbie-dolls/pics/BARBIE-LOVES-SPONGEBOB-SQUAREPANTS-Doll.jpg)

(epäaitoa, alla aitoa, mutta onko merkkibiksat, en oo varma)


(http://users.tkk.fi/~eestec/sauna.jpg)
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 15:10:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #128 : 29.04.2007 15:18:51 »

Kiitos selventävästä vastauksestasi Sasha.  smitten Minulle ei ole niin tärkeää onko laukku Vuitton vai mikä se on. Laukku on kuitenkin laukku, vaikka sen voissa paistaisi.  Wink Grin

Pyhyydellä ja tekopyhyydellä on vissi ero. Wink

Osaatko sitten nimetä suoraan kuka täällä on mielestäsi ns. "tekopyhä"? Minulle ainakaan tekopyhää ei edes ole, sillä kaikki elämä on pyhää.  angel Tarkoitat kai itsekin ennemminkin aitoa/aitoutta, kuten tuossa laukku vertauksessasi?  Wink Eli siis kuka täällä ei mielestäsi ole aito, vaan ns. "tekopyhä"?  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #129 : 29.04.2007 20:20:36 »

Kiitos selventävästä vastauksestasi Sasha.  smitten Minulle ei ole niin tärkeää onko laukku Vuitton vai mikä se on. Laukku on kuitenkin laukku, vaikka sen voissa paistaisi.  Wink Grin

Hmmm.. jos se riittää, niin mikäs siinä sitten. Smiley

Itse arvostan aitoutta, laatua
ja puhtautta spirituaalisellakin puolella,
oli kyse sitten mistä energiamuodosta ja ilmentymästä tahansa,
siis myöskin ns. "hyvässä" ja "pahassa".

Pää-asia on, että se mitä sitten tekeekin,
on aitoa, eikä teennäistä. Wink



Osaatko sitten nimetä suoraan kuka täällä on mielestäsi ns. "tekopyhä"? ...
Eli siis kuka täällä ei mielestäsi ole aito, vaan ns. "tekopyhä"?  :Smiley


Osaan. Smiley

Kysymys sinulle, kuinka fixua, mutta ennen kaikkea
mitä valoa, rakkautta ja kristusmaista on alkaa pyytelemään
nimilistaa kuin noitavainoa aloittamassa,
etenkin kun uskon sinun tietävän seuraukset moisesta tällä saitilla?


..kaikella rakkaudella RV..  coolsmiley

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #130 : 29.04.2007 20:30:44 »

Kyllä minäkin arvostan aitoutta ihmisissä.  coolsmiley

Kysymys sinulle, kuinka fixua, mutta ennen kaikkea
mitä valoa, rakkautta ja kristusmaista on alkaa pyytelemään
nimilistaa kuin noitavainoa aloittamassa,
etenkin kun uskon sinun tietävän seuraukset moisesta tällä saitilla?


..kaikella rakkaudella RV..  coolsmiley



Ei siinä ollutkaan mitään fiksua. Kysyin sitä siksi kun itse "vihjailit" siihen malliin, että joku täällä olisi mielestäsi ei aito/tekopyhä. Saatoin toki käsittää väärinkin.  :Smiley  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #131 : 29.04.2007 20:41:41 »


Ei siinä ollutkaan mitään fiksua. Kysyin sitä siksi kun itse "vihjailit" siihen malliin, että joku täällä olisi mielestäsi ei aito/tekopyhä. Saatoin toki käsittää väärinkin.  :Smiley  smitten


Onnittelut!  smitten
Oikein ymmärretty suora viesti rivien välistä. Smiley
Kyllä viesti menee aina perille vastaanottajalleen. Wink

Terveiset Merkuriukselta  aurinko kaksoset- askendentti skorpioni- merkurius kaksoset
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #132 : 29.04.2007 20:45:44 »


Ei siinä ollutkaan mitään fiksua. Kysyin sitä siksi kun itse "vihjailit" siihen malliin, että joku täällä olisi mielestäsi ei aito/tekopyhä. Saatoin toki käsittää väärinkin.  :Smiley  smitten


Onnittelut!  smitten
Oikein ymmärretty suora viesti rivien välistä. Smiley
Kyllä viesti menee aina perille vastaanottajalleen. Wink

Terveiset Merkuriukselta  aurinko kaksoset- askendentti skorpioni- merkurius kaksoset


 :Smiley 2funny  Cheesy
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #133 : 29.04.2007 21:28:09 »

 
Smiley  Smiley  Smiley

Suhteemme Jumalaan näkyy suhteessamme lähimmäisiimme! Muiden auttaminen ja palveleminen siirtää huomiomme keskipisteen pois omasta navastamme.

Motto:
”Ennen kuin ihminen voi kulkea Polkua,
hänen täytyy tulla itse täksi Poluksi.”

Henkinen Tie on tehty kuljettavaksi
Suhteemme Jumalaan näkyy suhteessamme lähimmäisiimme! Muiden auttaminen ja palveleminen siirtää huomiomme keskipisteen pois omasta navastamme. Jos kykenemme tunnistamaan jumaluuden myös lähimmäisissämme ja lopulta kaikessa luodussa, voimme tehdä elämästämme ikään kuin kauniin pitkän laulun, jonka kantavana energiana on rakastava palveleminen ja kertosäkeenä jumalallinen ilo. Henkinen Tie voi näin ollen olla myös ilon Tie.

On tärkeää muistaa palvella ilolla, saada käyttöön ilon energia! Ilon avulla on mahdollista myös voittaa ”vanhan kaavan” mukainen kärsimyksen kautta kasvaminen, joka kuuluu menneisyyden energioihin. Hyvin tärkeä tapa palvella Luojaa on jakaa ja levittää iloa. Ihminen voi olla tässä esimerkkinä. Maailma tarvitsee yhä enemmän positiivisia esimerkkejä, ja nyt on erittäin tärkeä aika ankkuroida yhä enemmän ilon energiaa omaan elämäämme ja ympäristöömme.



           Henkinen Tie on ihmiskunnan korkeamman kehityksen reitti, jota voi kutsua myös henkiseksi pyhiinvaellusmatkaksemme. Se ei välttämättä vie meitä Intiaan, Tiibetiin tai Andeille, vaan omaan sisimpään olemukseemme, siihen pyhään ytimeen jota me kaikki olemme aineellisen kaapumme takana. Millainen on tämä Polku, mitä se vaatii kulkijaltaan - ja mitkä ovat tyypillisimpiä kompastuskiviä, joihin henkiset pyhiinvaeltajat saattavat törmätä?

Voimme ensinnäkin erottaa toisistaan maallisen tien, psyykkisen tien ja Henkisen Tien.

Kuitenkin vasta Henkistä Tietä kulkiessaan ihminen lähtee toden teolla tutkimaan oman itsensä syvimpiä kysymyksiä ja elämän tarkoitusta sekä kohdistaa samalla yhä enemmän ja enemmän huomiota omaan sisäiseen itsekasvatustyöhönsä, luonteensa jalostamiseen. Tämän työn hedelmät hän ojentaa ihmiskunnan palvelemiseksi tehtävän työn hyväksi, eikä ainoastaan kokoa hyvää omaan aarreaittaansa....

Kuka on Henkisen Tien kulkija?

Hyvin monet sanovat olevansa henkisen Tien kulkijoita, ja kenties ovatkin. Tämä pyhiinvaellusreitti ei kuitenkaan ole vain hamuamista henkisessä supermarketissa, josta tänä päivänä löytyy niin paljon herkkuja - ja myös huonoja hedelmiä. Henkinen Tie tuo mukanaan haasteita sekä kasvavaa vastuuta ja velvollisuuksia..
Samalla se tuo tullessaan taivaallisia iloja, tajunnan avartumista, näkemysten syventymistä, viisautta, mielenrauhaa, alati voimistuvaa rakkautta sekä valtavasti mahdollisuuksia palvella ihmiskuntaa ja Luojan suurta Suunnitelmaa.
Todellinen Valaistun Tien oppilas on se, joka on lupautunut tekemään ennen muuta kolme asiaa:


a) Palvelemaan ihmiskuntaa.

b) Toimimaan parhaansa mukaan yhteistyössä Suuren Jumalallisen Suunnitelman kanssa sellaisena kuin hän sen näkee.

c) Kehittämään sielunsa voimia ja laajentamaan tietoisuuttaan, kunnes hän voi seurata korkeamman Itsen ohjausta, eikä alemman itsensä impulsseja.

Nämä ajatukset herättävät muutamia kysymyksiä. Miksi palvelemaan ihmiskuntaa? Mikä on Jumalallinen kehityssuunnitelma? Mikä tai kuka on korkeampi Itse tai sielu?

Otan tässä ensin tarkempaan tarkasteluun palvelemisen ajatuksen, joka on niin keskeinen koko Henkisellä Tiellä..

 On olemassa sanonta: ”Se joka on kaikkein korkein, on kaikkein suurin palvelija.” Tässä on paljon mietittävääHenkisellä Tiellä tämä viisaus nousee tavan takaa esiin siinä mielessä, että kysymyksessä on siis myös palvelemisen Tie.

Kehityksen myötä tiedot kasvavat ja muuntuvat viisaudeksi, rakkaus kasvaa ja laajentuu vähitellen pyyteettömäksi, universaaliksi Kristus-rakkaudeksi, tahdonvoima vahvistuu ja tulee lopulta horjumattomaksi - kaikki tämä tapahtuu, jotta ihminen kykenisi entistä paremmin auttamaan niitä ihmisiä, jotka aineen sokaisemina etsivät valon pilkahduksia ja todellista suuntaa elämälleen..

Kun katsomme ihmiskunnan historiaa, varsinkin sen positiivisia saavutuksia, katsomme samalla Henkisen Tien kulkijoiden työn hedelmiä, palvelemisen hedelmiä, ihmiskunnan hyväksi
Seuraavat kysymykset antavat hyvän alustan omakohtaisille pohdinnoille:

Mitä palveleminen tarkoittaa?

Mistä löydän oman palvelualueeni?

Keitä tai mitä meidän tulee palvella?

Miten voimme palvella entistä enemmän ja paremmin?

Mitkä ovat tämänhetkiset esteet palvelutyössä?


Esiin nousevat sellaiset asiat kuin pyyteetön omistautuminen ja halukkuus palvella, oman elämän lähtökohtien ja omien kykyjen analysointi sekä käytännöllisyys ja tervejärkisyys.

Mitä palveleminen on korkeammasta näkökulmasta tarkasteltuna? Se on tahtoa palvella ja edistää Luojan Kosmista Suunnitelmaa ja auttaa siten Maa-planeettaa eteenpäin kehityksessään.

Mitä palveleminen on sitten käytännön tasolla? Onko se esimerkiksi velvollisuudentuntoista toisten hyväksi toimimista? Onko palveleminen rakastamista? Uhrautumista? Velvollisuus? Ilo? Niin, palveleminen saattaa olla kaikkea tätä. Ennen kaikkea se lienee ASENNE. Äiti Teresa, joka näytti esimerkkiä meille kaikille, kehotti ”tekemään jotain kaunista Jumalalle”.

...artikkelin kirjoittaja Erkki Lehtiranta ...löytyy linkistä
http://www.smilingstars.fi/artikkelihenkinentie1.html
smitten
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 21:36:37 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #134 : 29.04.2007 21:42:17 »

Onkos RL saanut vaikutteita minulta! Johtuukohan Ekistä että aloin taas kuunnella omia sävellyksiä!  Cheesy Mutta hänen teksteissään oli pitkästä aikaa jotain edistyksellistä. Toki ajattelin myös hyvä paha keskustelua siinä, että ketäs ja mitä siinä sitten palvellaan, kun kehitytään.

.... jep.  Cheesy  smitten kiitos SA angel ...

... no toinen toisiamme... Cheesy  Wink ...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: