Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu härät  (Luettu 19100 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 23.04.2007 14:58:31 »

en löytänyt mistään kunnon keskustelua heistä.  Tongue

minulla ei oikeastaan ole mitään hajua, ja haluan tietää, joten tuntijat kertokaa mitä he ovat.  Cool
« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 15:03:02 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.04.2007 22:06:33 »

Itselläni Kuu lymyilee tässä merkissä.

Kuvailisin itseäni rauhalliseksi, jalat maassa olevaksi -vaikka pää onkin näissä henkimaailman asioissa - ja voimakkaaksi. Pidän kaikesta kauniista sekä hyvästä ruuasta, juomasta ja seurasta. Muutkin tekijät toki vaikuttavat tähän kartalla. Pohjakoulutukseltani olen biologi, joka varmasti sopii merkin teemoihin. Olen viettänyt lapsuuteni maalla, joka niin ikään sopii Kuun (koti) ja kuumerkin teemoihin. Vaikka kaupungissa viihdynkin, tulen aina olemaan tietynlainen luonnonlapsi.

Härän merkkiin liitetään usein turvallisuushakuisuus, mutta ainakin omalla kohdallani lapsuus on ollut niin turvattua, että vaikka ulkoisesti kaikki menee ajoittain uusiksi, sisäisesti tunnen olevani kuitenkin aina tasapainossa itseni kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2007 22:31:29 »

Kohta 5 vuotta kuu-härän kanssa olleena voin sanoa ,että kuu-härän kanssa ei ole maailman helpointa elää, kun herra on niin julmetun itepäinen  Shocked
Hoputtaa kuu-härkää ei saa missään asiassa, muuten syttyy sota  Grin
Tykkää hyvästä ruuasta ja juomasta ,mukavuudenhaluinen..Seuraihminen, paljon ystäviä  Wink
Pomotyyppi. Voin ekaa kertaa elämässäni sanoa ,että välillä olen itseasiassa tossun alla  Shocked

police   Oinas73

« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 23:02:20 kirjoittanut Oinas73 » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.04.2007 11:16:27 »

Kuu-Härkään saa hyvän otteen, kun kuvittelee kesäisellä niityllä makoilevaa ja tyytyväisenä, silmät puoliunessa ynisevää nautaa. Pitkine ripsineen ja tummine silmineen se näyttää melko vaarattomalta ja ystävälliseltäkin.

Mutta melkoiset voimathan tällä eläimellä on ja sen saa tuntea kaikki, jotka erehtyvät suuttuneen tai pillastuneen naudan tielle!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 24.04.2007 11:49:37 »

2funny

Justiisa tollanen mun kuu-härkä on  Cheesy
Yleensä hyväntuulinen leikinlaskija, mutta suuttuessaan savua tulee sieraimistakin  Grin
Sänky ja sohva ovat lempipaikkoja ja ulkomailla aurinkotuolilla makoilu ja mielellään kaljatölkki kädessä  :Smiley

Oinas73
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2007 13:26:04 »

Kuu härän ovat aivan ihania smitten

Ainakin näin kuu-kalana voin sanoa, että kuu ylennysmerkissään härässä on mitä miellyttävimpiä tempperamenttejä... rento, vakaa ja hyväntuulinen :Smiley

kuuhärät rules!
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2007 14:51:35 »

Hehe, tutunkuuloista tekstiä. Wink Siskoni on kuu-Härkä, samoin ainakin neljä ystävääni. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat maalta kotoisin ja voisin kuvitella, että haluavat mieluiten asua omakotitalossa - kaksi näistä jo asuukin ja kolmannella on rakennusprojekti alkamassa.

Ruoka on sellainen juttu, johon tuntuu kuu-Härillä liittyvän tiettyjä arvostuksia. Esimerkiksi siskoni on melko "kranttu" ruuan suhteen (aivan toisin kuin minä), eikä suostu kokeilemaan mitään eksoottisia kotkotuksia. Sellainen perusruoka (selkeät, tutut maut) taitaa upota parhaiten, ei mitään erikoista tai mausteista. Tosin ainakin kaksi näistä em. kuu-Häristä kokeilee kyllä mielellään erilaisiakin ruokia, muttei juurikaan taida itse laittaa sellaisia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
monni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 24.04.2007 15:05:32 »

Omalla kohdallani huomaan kuu härän vaikuttavan siten, että rakastan kaikkea kaunista ympärilläni. Olen myös erittäin mukavuudenhaluinen  ja tykkään turvallisista olosuhteista, vaikka aurinko kaksonen olenkin.
En kyllä väittäisi olevani tunne-elämältäni erityisen vakaa, mutta se voi johtua pluton ja kuun tarkasta oppositiosta kartallani. Sen lisäksi kuuni on yhtymässä venukseeni, mikä voi osiltaan vaikuttaa siihen kauneuden kaipuuseen. Aika lepposia tyyppejä ovat kaikki tuntemani kuu härät kyllä olleet itseni tietysti pois laskien. Cool
tallennettu
Jousileijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 24.04.2007 21:54:44 »

knuppel2

Tutulta vaikuttaa

t. kuuhärkä
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #9 : 04.05.2007 22:34:57 »

yllättävän tutulta vaikuttaa, itsekkin kuu härkä  coolsmiley

vaikka mieli joskus on haikaillut muualle, tunnetason turvallisuushakuisuus ja realiteetit Grin ovat voittaneet;D

harmoninen, puhdas (koti siistinä) ja nautittava (hyvää perusruokaa) arki on minulle elämäni perusta. miksi nousta lentokoneeseen ja lähteä uuvuttavalle lomamatkalle vieraaseen paikkaan, kun kaikki oleellinen tuntuu olevan aivan lähiympäristössäni?  Grin

ennimmäkseen olen iloinen ja tasapainoinen tunteiltani, mutta liian paljon epävarmuutta ja sekavuutta - tulos: olen raiteiltani täysin!

on siinä jousimihille kestämistä! Wink
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #10 : 05.05.2007 18:41:48 »

Yhdellä ihanimmista ihmisistä jonka tunnen, on kuu härässä. Hän pyyteettömästi, kirjaimellisesti, auttaa minua aina kun tarvitsen apua jossakin. Tunsin myös toisen tällaisen ihmisen. Mutta hän oli itsekeskeisempi, oinas kun oli. :Smiley Mutta tämä ensimmäinen on jousimies.

Äidillänikin on kuu härässä. Mutta en oikein löydä hänestä sitä samaa kuin kahdesta aiemmin mainitsemastani ihmisestä (kavereistani).
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 18:44:08 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #11 : 05.05.2007 19:14:24 »

Sama juttu, tutulta kuulostaa kaik tuo auttamishalu.
Kaksi  aurinko  jousimies  kuu  harka miestä, ovat molemmat Venus-ihmisiä. Todella mukavia, auttavaisia kauneusihmisiä. Oinaan käsittelyyn liiankin venusmaisia... tai siis feminiinisiä -- tulee sellainen olo että itse on liian raisu  buck2
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 05.05.2007 20:38:25 »

Itselläni Kuu lymyilee tässä merkissä.

Kuvailisin itseäni rauhalliseksi, jalat maassa olevaksi -vaikka pää onkin näissä henkimaailman asioissa - ja voimakkaaksi. Pidän kaikesta kauniista sekä hyvästä ruuasta, juomasta ja seurasta. Muutkin tekijät toki vaikuttavat tähän kartalla.
---
Olen viettänyt lapsuuteni maalla, joka niin ikään sopii Kuun (koti) ja kuumerkin teemoihin. Vaikka kaupungissa viihdynkin, tulen aina olemaan tietynlainen luonnonlapsi.
---
Härän merkkiin liitetään usein turvallisuushakuisuus,

Jalat maassa minullakin, ja kotini on linnani. Mieluiten asunkin omakotitalossa.
Luonto on minulle tärkeä, luonnon kauneus hivelee sieluani.

Joskus huomaan kärsiväni eräänlaisesta päättämättömyydestä kotiasioissa, mitä olen ihmetellyt. Toisia kyllä autan, joskus liikaakin itseni unohtaen.

Olisikohan tuo Leijona Merkurius joka panee joskus matkakuumeen polttamaan.

smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #13 : 05.05.2007 22:58:03 »

Maalta minäkin ja luontoon kaipaan aina. Haaveena onkin joskus päästä stadista vähän sivummalle omaan taloon, omalle pihalle nautiskelemaan aamukahviani. Tunnistan tuon luonnon aisteja hivelevän kauneuden, en nauti mistään yhtä paljon. Mukavuuden haluinen olen, ehkä jopa hieman laiska. Tykkään vain olla. Nuorempana saatoin istua tuntikausia paikallani ikkunasta ulos tuijottaen, ajatuksiini vaipuneena. Varsin rauhallinen yleensä, mutta hoputtaa ei saa, eikä käskeä, silloin suutun. Tosin skorppari minussa saattaa piilottaa sen tunteen ja kostaa itselleni mielekäämmässä tilanteessa...

Kuu- ja aurinkomerkkini varmasti tasapainottavat toisiaan.
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 09.05.2007 16:58:23 »

paljon mielenkiintoisia kommentteja. pystyy taas laajentamaan tietoaan.  Smiley

tapasin niin mukavan..hmm..turvallisen oloisen  aurinko  kauris  kuu  harka :n ja harmittaa todella paljon, ettei se kunnolla toiminut.  Tongue
todella paljon.

mutta ihan näin muuten, millaisia tuommoiset ovat muodostaessan tunteita? ehkä on jotain, mitä en ymmärtänyt.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: