Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo aika 2002-2003-2007 - joko se loppuu?  (Luettu 9369 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neptunus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.04.2007 15:47:11 »

Oletteko huomanneet omalla kohdallanne, että ajanjakso vuoden 2001 lopulta ihan tänne asti on ollut ihan outo? Itselläni etenkin kesästä 2002 syksyyn 2003 tapahtui ihan käsittämättömiä ja pahojakin asioita. Kaikki oli sekasorrossa ja hullusti päin.   crazy2

Sen jälkeisenä aikana 2004-2007 kaikki on ollut jotenkin hämärää ja sekavaa, näännyttävän suurta ja usein paikallaan junnaavaa ja hirveän vaativaa. Töissä on saanut jatkuvasti hioa ja parantaa projektejaan, ja eikös vain vielä joku löydä jotain puutetta, ja niin on jouduttu aloittamaan alusta tarkistaminen ja trimmaus ties monettako kertaa.  knuppel2

Vasta tänä keväänä, ihan viime viikkoina, on selkiytynyt suurin osa asoista. Omalla kohdallani eräs rakas harrastukseen liittyvä päämäärä ja sen toteutustapa on käynyt selväksi. Yhden ystävyyssuhteen laatu on määrittynyt pikku hiljaa itsekseen, nyt sen näkee kirkkaasti. Nuo järkälemäiset työasiat päättyvät tällä viikolla. Ihanaa, voi huokaista helpotuksesta. Pääsin jopa pikku lomallekin.  laugh

Onko teillä ollut vastaavaa? Ehkä liittyi Neptunukseen Veskarissa?

Vai liekö syynä henk.koht. planeetat?
 aurinko  kuumerkurius ja  venus vesimiesaskendentti neitsytjupiter  kaksoset;   pluto leijonamars ja  saturnus  skorpioni;   kuunsolmu ja  chiron  kauris

Nyt tuntuu toiveikkaalta - kyllä se tästä!  :Smiley

Mutta miten pitkään...? Pitääkö taas kohta varustautua johonkin isoon paukkuun?  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2007 16:54:39 »

Tykkään näistä retroiluista, mutta sanoisin että kaikki menee aina tyvenempään suuntaan.. kun ottaa sen niskaotteen elämästä, niin ei se erityisemmin vyöry yli.

2001 taisin olla menossa tai lähdössä toisesta kaupungista, 2002 piti rakastua ja päästä yhteen vaikka miten päin  2funny (mikähän siinäkin oli) 2003 oli kovasti rakkaudellista ja ihana matka (sekä yhdessä että erikseen, aika kultaa muistot). Uskoin hyviin ihmisiin, koska tutustuin uusiin henkisiin tyyppeihin toisessa kaupungissa. Hieman vähemmän ollut heidän kanssaan tekemistä. Myös 2001 tutustuin näihin. Henkinen vaiheeni alkoikin numerologisesti 2002.

AP kartat ovat vaihdelleet. En ole katsonut missä Neptunus on ollut, mutta se välillä aiheuttaa unelmointia kakkoshuonessa. Sinullakin varmaan on AP kartta vaikuttanut.  Cheesy

2004 asettuivat työasiat, hieman raha ja suhdemyllerrystä 2005, 2006 taas työjutut hyviä. Kaikki menee kuitenkin laadukkaampaan suuntaan, voi hieman jo valita.

Näistä vuosista, myllerrystä oli ehkä muuttojen kannalta eniten 2000-2001 ja 2003-2004. Suhteissa 2004-2005. Töissä 2003. Kun työ ei mennyt aivan ideaalisti, oli rakkaus. Ja kun rakkaus kaatui, työt menivät hyvin. Ehkäpä voisi molemmat kukoistaa, se olisi uutta näin viime aikoina.. sellaista oli viimeksi 1992-  Cool smitten
« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 16:56:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 23.04.2007 23:11:29 »

Hmm... No elämässähän sattuu ja tapahtuu koko ajan, mutta tässä joitain omia asioita noilta vuosilta:

*2001* Sain esikoiseni.  smitten

*2003* Isäni ja vanhin siskoni sairastuivat vakavasti. Äidin isä kuoli. Uusi raskaus, mutta tämä toinen lapseni kuoli.  Cry

*2005* Sain kuopukseni. Muodostui vahva yhteys Jeesukseen. Aloin kasvissyöjäksi.  smitten angel  Cheesy

*2006* Avioero ja muutto  Cry angel

*2007* Uusi alku. Myrskyn jälkeen tyyni ja seesteinen elämä. Monenlaista uutta ja ihania "onnenpotkuja".  angel smitten

« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 23:16:41 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 23.04.2007 23:38:23 »

Aika ei lopu, mutta meita viela koetellaan-uusi aika tulee vuonna 2012.
Uudet tuulet virvoittavat meita viela paljon.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 15:26:37 kirjoittanut diamond » tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #4 : 23.04.2007 23:43:39 »

Psst...  Wink  Diamond, tarkoititko vuotta 2012?

Onhan "pientä" kvanttihyppyä kaavailtu myös alkaneen vuoden syyskuulle.

Jännää, kuinka "aika jättää" (vrt. sanonta "hänestä aika jätti"):

Vaikka kuinka odottaa jotakin ratkaisevaa,
se onkin vasta kehkeytymässä.

Wai onkohan...  Undecided :Smiley angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 24.04.2007 08:01:20 »

Vaikka kuinka odottaa jotakin ratkaisevaa,
se onkin vasta kehkeytymässä.

Wai onkohan...  Undecided :Smiley angel

Eiköhän...  :Smiley angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2007 08:10:41 »

On aina hyvä ajatella tulevaa, diamond!  2funny AP kartta on tosiaan vaikuttanut. Mikäpä niin hiljentäisi suhdekuohuja kuin tyhjä vitonen tai Saturnus siellä. >rakkaus Itsessä. Lepoa. Töissä menoa vähän liikaa, nytkin olis kokousta kasiin ja kurssia 2 pv aamusta iltaan ja kokouksia pari toukokuun alkuun.. no juu.. pitää olla kaiken yläpuolella.  Smiley

2012 minulla rakkaus ja ura-asioissa näyttäis kyllä hyvältä..
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 09:31:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 24.04.2007 15:28:50 »

Iskariot-korjasin nappaily virheeni-joo syksylla ilmeisesti saadaan hiukan maistella ...
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 15:52:53 kirjoittanut diamond » tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 28.04.2007 18:41:05 »

Minullakin alkoi oudot ajat v. 2001 kun päätin jatkaa keskenjääneitä opintoja. En millään voinut että sellaisesta päätöksestä joutisin moiselle matkalle. Mentyäni yliopistoon uudelleen tutustuin uusiin tyyppeihin jotka saivat minut näkemään toisin. Huomasin että suhteeni avokkiin oli huono ja rupesin miettiä eroa. Olimme olleet yhdessä silloin n. 7 v. Kesällä 2001 ihastuin 8 v. nuorempaan mieheen jota en vieläkään ole unohtanut. Molemmat isoäitini kuolivat aika yllättäen vuoden sisällä ja avomiehelläni oli suuria vaikeuksia työssä, mm olin eräässä oikeudenkäynnissä todistamassa omaa setääni vastaan silloisen avokin työtä koskevassa asiassa. Sen jälkeen mikään ei ole ollut perheessä entisellään.

vuodenvaihteessa 2002-03 avomieheni löysi uuden naisen ja tästä alkoi meidän "Ruusujen sota" jota kesti muutamia vuosia ja oli erittäin tuhoisaa. Kaikessa hässäkässä sain opinnot kunnialla valmiiksi  buck2  mutta sen jälkeen olin työttömänä vuoden 2004. Ex-mies hommasi minulle pimeän työpaikan jossa raivoisin pomoille ja kaikki oli yhtä kaaosta tickedoff. Tätä ei kuitenkaan kestänyt kun muutaman kk:n, sitten onnistuin saamaan koulutusta vastaavan työpaikan. Olen ollut siellä nyt 2 v ja hyvin menee. Vaikka työssä asiat välillä tökkivät se ei tunnu miltään muihin vastoinkäymisiin verrattuina.

Lisää oli tiedossa. Exäni ei oikein osanut päättää siinä 2005-06 paikkeilla kenen kanssa olla ja yritimme uudelleen. Kun veljeni meni naimisiin olimme yhdessä ja kaikki luulivat että olimme löytäneet taas toisemme. Tosin miehellä oli taas uus menossa ja tämä nainen oli jo muutaman kk kuluttua raskaana. Veljen häiden jäkeen olin täysin murtunut. 35-vuotias ilman lapsia ja ystäviä. Koska he eivät olleet kestääneet minun ja exäni sekoiluja, mikä on ehkä ihan ymmärrettävää.   

Viime syksyllä lähdin todella rankalle työmatkalle joka kesti kaksi viikkoa, samoihin aikoihin olin hankkimassa uutta asuntoa. Muutosta ja matkasta sain sellaisen stressin mitä en ole aiemmin kokenut. Pisti ajattelemaan. Tämän vuoden alussa jouduin onnettomuuteen jossa jalkani katkesi. Samoihin aikoihin sain kuulla että veljelleni oli annettu ennakkoperintönä arvokas kiinteistö. Yes, te sanotte että materiaa se vaan on. Kestää kuitenkin vähän aikaa sulatella tuo asia. Kun minä en saanut yhtikäs mitään. Ja kaiken lisäksi veljeni v...lee minulle uglystupid2

Uutta miestä ei näy mailla halmeilla, luultavasti koska roikuin niin kauan exässä kiinni. Tai hän myös roikkui uusista naisista huolimatta minun perässäni. Vasta nyt kun hänellä on oma perhe hän on jättänyt minut rauhaan. Tuntuu että alan pikku hiljaa päästä hänen yli.  Aloitin syksyllä käydä säännöllisesti terapiassa. Olen välillä kokeilut nettideittailua ja ties mitä systeemejä mutta ei vaan tunnu oikealta. Olen paljon yksikseni.

askendentti skorpioni aurinko harka kuu kalat venus harka keskitaivas neitsyt
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.04.2007 00:26:16 »

Elämäni oli noin 13 vuotta tasaista, kunnes alkoi kieputus!

Se alkoi muuttumaa hitaan innostuneesti, kunnes kääntyi kriisiin vuodesta 2000. Kaikenlaiset matalapaineet ja tyrskyt. Miksikähän sitten yhtäkkiä 2006 alkoi hyvä jakso?!! Mutta voimia ja erityistaitoja kuten avoimuutta se on vaatinut.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 29.04.2007 12:30:54 »

Voimia sinulle Laksmi ja kaikille muillekin!  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 29.04.2007 13:36:04 »

Laksmi, jännät kuviot. Ei hätää, voi olla että ilman miestä nautitkin kaikkein eniten! Enjoy. Minulla loppui 7v suhde 1998, nythän hän kuohuttaa kun on palaamassa jotenkin kuvaan, siksi oli pakko repiä vähän huumoria. Mutta siis elämää oli ennen ketään näistä! Mistäs tiedät millaisia onnenpotkuja on tulossa, vaikka joku talo veljelle menee. Meillä kanssa suvussa pitkät omaisuusriidat 90 luvulla..

Tässä huumoria, jotenkin rupesi itseä naurattamaan taas kaikki kiemurat. Laihat vuodet, lihavat vuodet. Seitsemän laihaa seitsemän lihavaa? Olisko noin? Jos, niin lihavat alkoivat 2004 ja jatkuvat. Eli 2012 jotain muuta? Voisiko sitä jakaa jaksoihin, siitä 7 vuodesta on puhuttu jossain. Vaikkapa 90-97 (menestystä, menoa ja rakkaus), 98-2004 (ero, yksin, suhteen loppu mieheen joka ei talousihme, työpaikat vaihtui ja kaupungit), 2005-2011 (työmenestystä + kasvua + asettumista, sitäpaitsi nyt on sian vuosi). Ehkäpä-

(http://content.answers.com/main/content/wp/en/7/76/Df_2.jpg)

(http://www.sanatansociety.com/beeld/gallery/lakshmi.jpg)
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 14:07:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 29.04.2007 17:39:23 »

Minulla tapahtui käännekohta elämässäni myäs 2001 syksyllä eikä mikään ole ollut sen jälkeen kuin "ennen". Olen myös muuttunut ihmisenä paljon sen jälkeen  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 01.05.2007 17:00:38 »

Minulla tapahtui käännekohta elämässäni myäs 2001 syksyllä eikä mikään ole ollut sen jälkeen kuin "ennen". Olen myös muuttunut ihmisenä paljon sen jälkeen  Smiley

Ilahdun aina lukiessani muutoksista!  smitten En tiedä, mutta siinä on jotakin suurta jylläävää voimaa, joka ja vain se vie eteenpäin!

Eipä silti, en sure niitä, jotka tuntevat olevansa onnellisia juuri siinä missä ovat ja joilla ei mikään saa muuttua. He eivät vain ole muutoksille valmiita vielä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 03.05.2007 20:13:35 »

Kiitos vaan jaksamista todella tarvitaan. Niinpä, voi olla että nauttii siitä ettei ole miestä, ainakin tietyllä tavalla  Cool

Eräs astrologituttava on povannut minulle jo aikaisemmin erittäin positiivista aikaa vuodenvaihteen 2007-08 tienoilla. En muista miten hän sen asian ilmaisi, muistaakseni kyse ei ollut ihan viikossa ohimenevä hyvä juttu. En muista myöskään mistä taivaankappaleista/transiiteistä olisi kyse. Ehkä on parempi etten ajattele koko asiaa sen enempää.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: