tämä on ihana aihe ja myös yksi minun lempiaiheistani.
Uskon niin vakaasti, että ajatuksen voimalla voit saavutta melkein mitä tahansa ja olen nähnyt monien ihmisten todella saavuttava unelmansa
Opiskelin alaa, jossa saimme paljon harjoitusta juuri "vetovoiman laista/manifestoinnista/ajatuksen voimasta" tai miksi kukakin sitä nyt haluaa kutsua. Ja tuolta opiskeluvuodeltani todella monet rakkaat ystäväni ovat nyt siellä, mistä silloin haaveilivat ja se oli heille vain kaukainen saavuttamaton haave
osa on vasta matkalla sinne, mutta kukin omalla aikataululullaan.
Itsekin elän juuri nyt sitä elämää, jonka sillon visioin ja tein tuosta aarrekartan ja hupsista kun katson nyt aarrekarttaani...minulla on se kaikki
Uuden autonkin halusin siihen aarrekarttaani
enkä uskonut sitä kyllä saavani, mutta annas olla..jouduin kolariin ja autoni meni lunastukseen ja nyt minulla on uusi kiva auto.
Minulla on nyt niin hyvä ja mielenkiintoinen vaihe elämässäni kaikin puolin, että en halua ajatella tästä eteenpäin ainakaan hetkeen. Toivon tietenkin, että yritykseni tuottaa niin hyvin, että minulla on varaa matkustella tulevaisuudessa niin paljon kuin haluan. Toivon terveyttä ja hyvää kuntoa edelleen. Toivon rakkautta ja miestä ja turvallista elämää...paljon mukavia hetkiä, matkoja, iltoja ja päiviä