Nostinpa tätä ketjua kun täältä ei muita työhön liittyviä juur tuntunut löytyvän..
Mutta asiaan, itse en lähtisi värväämään henkilöä syntymäkartan perusteella. Toki cv kertoo jo jotain, ja varmaankin myös koe-ajan päätyttyä jonkinlainen henkilökemia on uuteen työntekijään päässyt syntymään olipa hän aurinkomerkiltään mikä pulkka tahansa.
Joskus tympii nuo yleistykset eri aurinkomerkeistä työntekijöinä; pahin tuntemani lusmu oli aurinkokauris ja ns. "toistaitoisin" aurinkoneitsyt.(Vaikka molempien merkkien edustajista löytyy myös ne napakat ja tehokkaat kaverit. Huippu-osaajia olen eniten tavannut juurikin neitsyistä.)
MC:n sijaintikaan ei mielestäni anna oikeaa kuvaa henkilön soveltuvuudesta tiettyihin tehtäviin: Turha minullekaan on tyrkyttää MC-ravuille suositeltuja aloja, oma työhistoriani sisältää enimmäkseen
-tyyppisiä tehtäviä..
Tärkeää on tietenkin myös se työilmapiiri. Onhan se "ihankiva" jos työpaikalla saa olla oma itsensä ja jos pomo on kaveri, mutta itse en tohtisi lähteä sille linjalle.
Jonkinlainen ero se on yksityisminän ja työminän välillä oltava, muuten käy helposti niin, että ihmiset riitelevät asioiden sijaan.