Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia käyttö rekrytoinnissa.... kokemuksia?  (Luettu 14127 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15 : 04.12.2008 21:15:52 »

sit ku vielä tietäs minkä merkkisiä ottais alaiseks..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.12.2008 14:08:40 »

Minäkin olen saanut 'oppia', että jos esim. kuivakiskoisesta toimistosta uupuu Kaksonen, ei siellä jaksa olla. Kaksosia pitäisi olla joka työpaikoissa ilman puhdistajina ja vauhtia potkimassa!  Mutta ei ehkä ihan pomoksi asti...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 05.12.2008 15:42:50 »

^ hei millanen sun nais-jousimies-pomo-kokemukset on? jos et taho täällä kertoa yksityiskohtia ni pistä mulle jotain luonne- ja johtamis-analyysiä privaan? Smiley
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #18 : 05.12.2008 16:55:53 »

mä oon ainaki huono riitelijä.. tai et jos huomaan et jollain menee hermo ni säikähän tavallaan ja yritän sit olla vaan hiljaa. tai sit heittelen takasi yhtä pahasti. riippuu ihmisestä ja tittelistä.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 07.03.2009 21:35:26 »

Nostinpa tätä ketjua kun täältä ei muita työhön liittyviä juur tuntunut löytyvän..

Mutta asiaan, itse en lähtisi värväämään henkilöä syntymäkartan perusteella. Toki cv kertoo jo jotain, ja varmaankin myös koe-ajan päätyttyä jonkinlainen henkilökemia on uuteen työntekijään päässyt syntymään olipa hän aurinkomerkiltään mikä pulkka tahansa.

Joskus tympii nuo yleistykset eri aurinkomerkeistä työntekijöinä; pahin tuntemani lusmu oli aurinkokauris ja  ns. "toistaitoisin" aurinkoneitsyt.(Vaikka molempien merkkien edustajista löytyy myös ne napakat ja tehokkaat kaverit. Huippu-osaajia olen eniten tavannut juurikin neitsyistä.)

MC:n sijaintikaan ei mielestäni anna oikeaa kuvaa henkilön soveltuvuudesta tiettyihin tehtäviin: Turha minullekaan on tyrkyttää MC-ravuille suositeltuja aloja, oma työhistoriani sisältää enimmäkseen  vesimies-tyyppisiä tehtäviä..

Tärkeää on tietenkin myös se työilmapiiri. Onhan se "ihankiva" jos työpaikalla saa olla oma itsensä ja jos pomo on kaveri, mutta itse en tohtisi lähteä sille linjalle.

Jonkinlainen ero se on yksityisminän ja työminän välillä oltava, muuten käy helposti niin, että ihmiset riitelevät asioiden sijaan.

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 08.03.2009 09:25:02 »

No minä voin vain omalta osaltani allekirjoittaa tuon yrittäjyystaipumuksen. Tosin voihan se olla, että tullut myös yrittäjien lapsena geeneissä  :Smiley
Itselläni siis 10.huoneessa  oinas merkissä  aurinko  merkurius (ovat  aspect_con )   chiron  sekä 10.huoneessa, mutta  kalat merkissä  venus. Varmaan osansa on myös 6.huoneessa ja  kauris sijaitseva  mars .
No tietysti aspekteilla sun muilla kuvioilla on myös osuutta asiaan, mutta tuossa nyt nuo  Smiley
Olen kokeillut myös toisen palveluksessa olemista ja kyllä se on onnistunut, jos homma on ollut hyvin itsenäistä ja olen saanut tehdä sitä yksin ja päätäntävalta on ollut itselläni..MUTTA kaikista parasta on olla yrittäjänä oman itsensä herrana ja päättää itse asioista  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #21 : 09.03.2009 09:42:47 »

Mulla on 10. huoneessa  aurinko uranus pallasuranus ihan  keskitaivas :n päällä ja myös nuo muut tekevät  aspect_con  keskitaivas :lle. Uuden luominen, vanhojen kaavojen rikkominen, uuden löytäminen, kiinnostaa - kun myös tuo  keskitaivas sijaitsee  jousimies :ssä.. Tutkimustyö kiinnostaa, vaikka toisaalta tutkijaksi olen ehkä liian lyhytjännitteinen ja kärsimätön..  buck2 Paitsi jos tulee joku riittävän kiinnostava homma vastaan Wink  En koe itseäni miksikään pappistyypiksi, kuten  keskitaivas jousimies :t tuppaavat näköjään olla..

Katsotaan mitä tapahtuu.. Nyt haaveissa olisi kierrellä paikkakunnalta toiselle tekemässä ympäristömittauksia ja -analyyseja - Veskarimainen tiede ja Jouskarimainen kiertely sekä totuuden etsintä kohtaavat.. Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio