Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Ystävä" menneisyydestä...  (Luettu 7017 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« : 25.04.2007 18:50:53 »

Törmäsin vanhaan ystävääni, jonka kanssa ollaan oltu kissa ja hiiri-osastoa 15 vuotta sitten. Silloin liian nuoria ja liian lähellä rakastuaksemme, mutta nyt... En tiedä?! :Smiley
Hassua on, että tuntuu kuin oltaisiin oltu tekemisissä nämä 15 vuotta, palaset loksahtelee jotenkin paikalleen, mutta ollaanko edelleen vain ystäviä vai voisiko tästä kehkeytyä jotain syvempää...

Ollaan aika samankaltaisia...  Wink

24.3.1977 klo 8:30 salo

16.4.1977 klo 20:05 tku

Meillä nämä venukset molemmilla oinaassa ja marsit kaloissa, plus että molemmilla aurinko oinaassa...  Kiss
Tosin hänellä aurinko 12 huoneessa ( kalojen huone )? joten kalamaisuutta hänessä on sitä kautta?! Nämä liittyen siihen, että minun mars kaloissa tarvitsisi kumppanista jotain kalamaisuutta, ja hänen venus oinaassa kaipaa naisesta oinasmaisuutta??
Höh, eipäs kun aurinko onkin 11. huoneessa...no, on hänessä sitten sitä kalamaisuutta sen marsin kautta...sekä 12. huoneessa on paljon muita merkkejä.

Haluaisiko joku antaa kommenttia? Niin hyvästä kuin pahasta.

Kiitos  Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.04.2007 19:19:20 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2007 19:44:17 »

Lisäilen tähän nyt vielä tulleita ajatuksia jos vaikka joku haluaisi tarkentaa...

Miehen ic on mun mc ja päinvastoin, onko hyvä asia?
Sitten taasen miehen asc on kaksosissa ja mulla vaa´assa, hänellä dc jousimiehessä ja mulla oinaassa, eikös stemmaa kun on ilmat ja tulet keskenään?

Mä myönnän että olen kärsimätön etsimään infoa, eikä ymmärryskään ole parhaimmillaan kun tiedon jano on liian suuri...  Embarrassed joten jos joku viisaampi haluaa käydä keskustelua aiheesta ( yhteen sopivuudesta ) mun kanssa niin kiva olisi.  Smiley
ja kun noista esimerkeistä mitä foorumilla on, en oikein tajua mitään ilman, että väännetään rautalangasta...  idiot2

Auttaako että lähetän vielä sydämiä hirveesti  smitten smitten smitten smitten

Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 19:45:59 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2007 07:31:50 »

Tuosta ei näe kumpi nainen kumpi mies, mutta www.starmatch.com on aika hyvä, kuten myös www.astro.com. Suomeksi en tiedä kuin Sepon sivut..  angel

Täältä löytyi tällaista, s on salolainen, t turkulainen, sukupuolethan ei tässä sinänsä näy.. vain pätkä starmatchista.

AREAS OF COMPATIBILITY

s's Sun Conjunct t's Moon * Traditional Synastry Aspect   Weight = 9.3
The male Sun life force will be strongly attracted by the female, grounding, feeling and intuitive Moon partner. This is a natural polarity of the creative and receptive principles. If the woman has the Moon, this will be a very strong connection; less so if the woman has the Sun, for she may be 'bossy' to the male. This aspect will form a very stable foundation for marriage.

s's Uranus Trine t's Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 8.9
t will feel 'heart love' for s, when Venus, the planet of love, is at a harmonious 120 degree angle, or trine, angle with Uranus, planet of sexual energy. You may express this energy in sexual activity, in creative work or play, or in the simple enjoyment of being quietly together.

s's Uranus Trine t's Moon * Starmatch Solar Aspect    Weight = 8.4
t will think s is sexy.

s's Venus Sextile t's Mars * Starmatch Solar Aspect    Weight = 8.4
Mars typically is connected with the male energy and Venus with the female energy. When these two are harmoniously connected there is a feeling of love or camaraderie between the two people.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 07:39:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 28.04.2007 10:21:44 »

Hei, SA !!  Smiley

Kiitos vinkeistä! Kävin starmatc:ssa ja tein muutaman kokeilun myös edellisien ihmissuhteiden osalta... ja voi sentään: ex- miehen kanssa saatiin vain 3,0 !!!  knuppel2 Ja en ihmettele yhtään, sen verran vuoristorataa se suhde oli. Jossain kohdassa oli jopa 10,1? mutta negatiivisia tekijöitä oli sen verran enemmän ettei siitä kympistä paljon iloa ole...  Grin

Mutta tämän "ystäväni" kanssa saatiin 8,1 pojoa ja vaikuttaisi enepi tasaisen hyvältä suhteelta... Tiedä sitten viihdynkö niin tasaisessa suhteessa... Huh Taidan olla oikea ongelmatapaus. idiot2

Nooh, kattellaan mitä tapahtuu.

Sulle paljon kiitoksia ja hauskaa vappua samaan syssyyn!!!  smitten

Heippa! 
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 28.04.2007 10:41:40 »

Joo vappuheila jostain päin galaxia olisi kova mutta loppuvuoteen taitaa mennä. Minä sain myös teille 8.1. Sen verran voin sanoa että suhde voi olla vaikuttava mutta vaikea, jos numerot alhaalla, helppo mutta ei-niin-järisyttävä jos numerot korkeammat, minulle tuli erään kanssa 9.1.

Toki itsekin tykkäisi korkeista pointseista, silloin olisi k.o ihminen varmaan match.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 28.04.2007 19:44:34 »

Ehkä siis 7-8 pisteen tulos olisi ihan hyvä, ettei yhteiselämästä muodostuisi liian helppoa ja tasaista? Mutta noi todella alhaiset pistemäärät taitaa imeä mehut ja 9-10:ssä meno on liian täydellistä?!

Mutta, toi oli hyvä linkki. Se ex- mies kun kummittelee elämässä ja sydämessä niin tuo tulos hiukan loi varmuutta siihen että olen oikean ratkaisun tehnyt. Uutta matoa koukkuun... ja pisteitä laskemaan!  crazy2

Smiley Repetiitti
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 30.04.2007 15:25:49 »

Tää saattaa mennä jo yksinpuhelun puolelle, mutta näistä pisteistä ihmettelen vielä kun, sain erään miehen kanssa täydet 11 pistettä joka on ollut meikäläisestä kiinnostunut melkein 10 vuotta, ollaan vain frendejä kuitenkin, koska mulla ei ole niitä intohimoisia tunteita häntä kohtaan. Mutta silti oltaisiin "täydellisiä" toisillemme astrologisesti... Onko ongelma nyt siinä että olen Oinas ja kaipaan haastetta??? Eli tällainen liian hyvä ja seesteinen suhde ei toimi, vaan mitä vähemmän pisteitä sen kiihoittavampi ja kipinöitä aiheuttavampi reaktio meikäläiseen?!  Huh Ei ymmärrä!   idiot2

tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be