Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nuori Tarot taitaja avun tarpeessa  (Luettu 3838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mandragora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.12.2005 17:35:21 »

Hei.

Päätin kantaa korkeni kekoon tänne uusien käyttäjien osioon, sillä en tiennyt, mistä muualtakaan kysyä.

Olen siispä nuori mutta jos hieman kokemusta omaava Tarot-tulkitsija ja haluaisin katsoa ihmisille ilmaiseksi, onhan tämä kutsumus, ei rahastuskeino.

Nyt kaipaisin teiltä jo kokeneemmilta apua, minne voisin laittaa ilmoituksia ennustamisesta?
tallennettu
solar wind
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2005 23:31:22 »

Kannattaa laittaa ilmoitus johonkin sellaiseen lehteen, josta ei tule heti uutta numeroa. Tällä tavoin säästät rahaa ja vaivaa kun ei tarvitse tehdä uutta ilmoitusta joka kerta kun kuukausi vaihtuu. Sitäpaitsi luulen, että ihmiset säästävät enemmän lehtiä, joissa on suurempi numero väli ja voivat näin tarpeen tullen etsiä opastusta esim. sinulta. Hyviä lehtiä voisi olla esim. Ultra tai Voi Hyvin.

Onnea yritykselle ja uskon että Tarot-tulkinnoistasi on apua monille!!! angel smitten
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 23:33:21 kirjoittanut solar wind » tallennettu

Be happy. It is a way of being wise.
LionQueen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 22.12.2005 17:37:57 »

Kannattaa ehkä myös laittaa sana kiertämään tuttavien piirissä. Itsekin olisin kiinnostunut...  santa_afro

Toivottavasti saat lisäkokemusta..!
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
rubiini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2005 22:30:33 »

Heippa!

Kristallipallolla sekä elämän kehä sivuilla aika moni katsoo ja harjoittelee tarot-tulkintoja.Kokeileppa sinne.
Tai jos haluat niin kokeile mitä kortit näyttää minulle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: