Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletteko joskus hämmästyneet, yllättyneet itsestänne ja kyvyistänne?  (Luettu 21890 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #15 : 26.04.2007 15:20:32 »

"....Se on siinä!....."
Mielestäni... pyyteetön rakkaus on puutteetonta rakkautta.
Uskomista omiin sisäisiin voimavaroihinsa ja niiden virtautumiseen kauttaan ja kaiken välityksellä.

Se on jatkuvaa antautumista
eli omien sisäisten voimavarojensa "antamiselle ammentamista".

Lujaa luottamusta vauraustietoisuuteen,
joka pilkistää esiin myös "ulkoisesta".

Tietoisuudessa on voimaa, alkunaisen roimaa!

Alkunainen = akkunainen

Grin

Kiss angel

Siinä se on...määrittelemätön H Y V Y Y D E N  K O S K E T U S ....sanat nappasin kuulemastani~ A. W . Yrjänältä .... ja jatkan Iskariotilla ..."  Mielestäni... pyyteetön rakkaus on puutteetonta rakkautta.
Uskomista omiin sisäisiin voimavaroihinsa ja niiden virtautumiseen kauttaan ja kaiken välityksellä. "

" Se on jatkuvaa antautumista "
 Cheesy

Wink ...hips...
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #16 : 27.04.2007 06:56:09 »

KYLLÄ OLEN  smitten ei sitä osaa selittää ei ihmekkää jos hormoonit on sekaisin, nimittäin olen tuolla aukassut keskustelun hormooneista koska itselläni remppaa ne todella paljon, niin eräs vyöhyketerapeutti sano, että käpyrauhasessa voi olla häiriöö, sit luin käpyrauhasesta niin sitä sanotaan ns. kolmanneksi silmäksi, joka vaikuttaa unissa tms, mie laitan linkin siitä kun en näin äkkiseltään osaa selittää, mut todella näen paljon unia ja tunne olevani niissä auttamassa muita  ja paljon muutakin ihmeellistä on alkanut tapahtumaan angel

http://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4pyrauhanen
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 27.04.2007 07:57:25 »

voi siukkuseni RL veit taas täällä topicilla sanat suustani ja säätitkin siten suuremman kirjoittamisen vaivan...

kyllä todellakin elämä on jokapäiväistä oppimista ja jollemme osaa hämmästellä mitään asioita voisimmeko elämässä juuri mitään oppiakkaan?

ja aina kun oppii jotain uutta niin sillä tavallaan yllättää itsensä ja joskus kun jokin asia tuntuu siltä kaikista hankalimmalta niin saattaa saada voimia jostain korkealta ja tämän myötä huomata omaavansa kykyjä jotka ehkä muuten olisi ihan piiloon jäännyt...

ja todellakin tämä synkronia..olla ja/tai sanoa juuri sillä oikealla hetkellä ja luottaa siihen omaan intuitioon...
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #18 : 27.04.2007 08:32:33 »

Kyllä olen ja olen hämästyttänyt koko lähipiiriänikin... en vain meinaa jaksaa olla siitä iloinen  Sad
Mitään suurta henkisyyttä muutoksessani ei ole, vain minun kasvuni ja rajojen asettelu sinne missä niiden kuuluu olla... jotta lapseni ja perheeni on hyvä elää ja kasvaa  smitten
Konkreettisesti tämä siis tarkoittaa sitä, että olen asettunut aikaisemin olemassa olevaa auktoriteettia (melkeinpä pyhää olevinaan) vastaan, koska koen tilanteen epänormaaliksi. Ja se muutos... olen pystynyt rauhallisesti, järki mukana ja ystävälliseen sävyyn keskustelemaan asiasta ja kannastani, järkkymättä  angel
Ja tämä onkin sitten luonut lisää vain vipinää vastapuolla... kapinaa, kun ei homma toimi niin kuin aina ennen  Huh
Olen iloinen ja onnellinen muutoksesta ja muistakin hieman enemmän iloisemmista muutoksistani, mutta tämä on päällimäisenä ja on väsyttävää- energian musta-aukko  Cry
Eilenkin yhden keskustelun jäljiltä, menin ulos ja karjuin  pahan ulos, sitten istuin alas ja tyhjensin mielen... että oli hankalaa  Shocked ikävät ajatukset ja tunteet roikkuu hihassa kuin takiaiset  Sad Sain kuitenkin rauhan, illalla nukkumaan mennessä rukoilin apua ja sain nukuttua hyvät unet -lentelin kesäisen meren yllä  smitten
Tänään on uusi koitos,tiedän sen... aloitin aamun istumalla rappusilla ja kuuntelemalla lintujen laulua  smitten
tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #19 : 27.04.2007 10:15:12 »

Kyllä olen ja olen hämästyttänyt koko lähipiiriänikin... en vain meinaa jaksaa olla siitä iloinen  Sad
Mitään suurta henkisyyttä muutoksessani ei ole, vain minun kasvuni ja rajojen asettelu sinne missä niiden kuuluu olla... jotta lapseni ja perheeni on hyvä elää ja kasvaa  smitten
Konkreettisesti tämä siis tarkoittaa sitä, että olen asettunut aikaisemin olemassa olevaa auktoriteettia (melkeinpä pyhää olevinaan) vastaan, koska koen tilanteen epänormaaliksi. Ja se muutos... olen pystynyt rauhallisesti, järki mukana ja ystävälliseen sävyyn keskustelemaan asiasta ja kannastani, järkkymättä  angel
Ja tämä onkin sitten luonut lisää vain vipinää vastapuolla... kapinaa, kun ei homma toimi niin kuin aina ennen  Huh
Olen iloinen ja onnellinen muutoksesta ja muistakin hieman enemmän iloisemmista muutoksistani, mutta tämä on päällimäisenä ja on väsyttävää- energian musta-aukko  Cry
Eilenkin yhden keskustelun jäljiltä, menin ulos ja karjuin  pahan ulos, sitten istuin alas ja tyhjensin mielen... että oli hankalaa  Shocked ikävät ajatukset ja tunteet roikkuu hihassa kuin takiaiset  Sad Sain kuitenkin rauhan, illalla nukkumaan mennessä rukoilin apua ja sain nukuttua hyvät unet -lentelin kesäisen meren yllä  smitten
Tänään on uusi koitos,tiedän sen... aloitin aamun istumalla rappusilla ja kuuntelemalla lintujen laulua  smitten

Tuossahan on sarastusta kerrakseen!
Se, että suot itsesi olla aika haka - oman elämäsi takaajana!

smitten
tallennettu
Valkeinen
Vieras
« Vastaus #20 : 27.04.2007 12:19:49 »

On myös hämmästyksen paikka todeta se että todellakin saa niin paljon tuhoa aikaan kuin vain ilmoille heittää. Sitten sitä on hyvä hämmästellä, minäkö tuon sain aikaan - ei vaan tuo ja tuo ja tuo.. Wink Ja sittenkin toivoisi oikein olevansa tikkataulu lämpöohjautuville tikoille, että siitäs saa...n.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #21 : 27.04.2007 15:50:22 »

Taas laiskuus iskee tuossa ketjun lukemisessa, mut alkuperäiseen vastatakseni, olen alkanut nykyisin puhumaan avoimemmin asioista, jotka voivat olla hyödyksi toisille, kuten muiden tsemppaaminen ottamaan vastuuta omasta elämästään ja toimimaan yhteisen edun puolesta. Surettaa, kun toiset toistelee "ei" -sanoja lauseissaan. Joskus jopa siinä määrin, ettei jaksa kuunnella Sad Mutta aina pyrin antamaan jotakin ajattelemisen aihetta  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #22 : 27.04.2007 16:23:03 »

Tuossahan on sarastusta kerrakseen!
Se, että suot itsesi olla aika haka - oman elämäsi takaajana!
smitten
Lämmin tunne sydämessä, osan sinne lähetän smitten angel  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 27.04.2007 19:42:56 »

Ihanaa kun on tullut näin paljon vastauksia, kiitos niistä.  smitten Kovin samankaltaisia kokemuksia teillä kuten itselläni.  angel
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #24 : 29.09.2016 09:01:03 »

Oli hämmentävä ja jännä kokemus välittää viestejä kuolleilta heidän vielä täällä olleelle ystävälleen Cheesy Shocked
Viimeks mua hämmästytti mun näkemisen kyvyn voimakkuus smitten angel
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 30.09.2016 20:15:48 »

Joskus olin. Olen yrittänyt vältellä koko "lahjaa" pitkän aikaa, mutta ei onnistu.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #26 : 01.10.2016 07:17:14 »

Älä välttele, mutta ole varovainen ja seuraa vain valoa smitten

Ja vain valoa, ettei käy huonosti.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 01.10.2016 07:50:03 »

Kiitos Marmoritaivas

Yllättävää, mutta sain noin pienestä voimia lisää ja
hassua että kirjoitit juuri noin, koska mietin
asioita ennen nukkumaan menoa ja teinkin suojauksen
itselleni valon avulla ja pyysin suojelua läheisilleni.
En ole tehnyt sitä aikoihin.

Voimia jokaiselle.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #28 : 01.10.2016 14:20:01 »

Virheliikkeitä tulee varmasti ajan kanssa ja niistä selviämiseen voi joutua pyytämään apua, mutta aina autetaan toki.
Muista, että aina missä menet, on olemassa sinua vahvempi pimeä voima joka tuhoaa. Se tuhoaa sinut, se tuhoaa kaiken.

Siksi, seuraa vain Valoa.
Älä kyseenalaista voimiasi äläkä hätäile, kyllä sinä ehdit. Kaikki ajallaan.

Rakkaudella  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Ginger86
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 04.10.2016 01:22:25 »

Minä olen viimeaikoina taputellut itseäni olalle moneen otteeseen. Ei minulla mitään suurempia henkisiä kykyjä ole, en koe olevani mikään valotyöntekijä tai muutakaan, vaan onnistumisen tunteeni liittyy ihan maallisiin asioihin. Historiani tuntien on oikeastaan suoranainen ihme, että olen tällä hetkellä tässä, missä olen: En täysin tasapainoinen, kaukana täydellisestä, mutta kuitenkin peruspositiivinen, avoin, luottavainen ja rakkautta ympärilleen jakava ihminen. Minulla olisi (näennäisesti) ollut syytä katkeroitua, suistua mielenterveysongelmiin tai vakaviin addiktioihin tai muutenkin synnyttää suurempaa tuhoa ympärilläni tiedostamattomien ja tiedostettujen traumojen aiheuttamien käytösongelmien takia. Sen sijaan olen aktiivisesti työstänyt itseäni ja ongelmiani, katsonut pelkojani silmästä silmään, kohdannut sisäiset mörköni ja tehnyt rauhan niiden kanssa. Asioita on vielä kesken, mutta silti onnittelen itseäni: Minä en hukkunut. Enkä huku jatkossakaan, tuli mitä tuli.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: