Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletteko joskus hämmästyneet, yllättyneet itsestänne ja kyvyistänne?  (Luettu 21899 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 26.04.2007 04:57:45 »

Itse olen viimeaikoina ruvennut huomaamaan ja hämmästelemään, toisin sanoen yllättämään itse itseni,  Grin siis ns. "Korkeimman" ja todellisen itseni tekemästä mitä moninaisempia tekoja ns. "alemman" minän tai egon nukkuessa untaan. Joko ihan konkreettisest i nukkuessa, tai vertauskuvallisesti. Siis tehden asioita unessa ja valveillakin joita sitten tämä "maallinen" persoonani ei aina edes muista ja välillä ihmettelee. Ego vai mikä osa se onkaan minua jolla ei aina tunnu olevan hajuakaan siitä mitä on ylempi minä tehnyt ja missä kaikkialla seikkaillut.  idiot2

Olen nimittäin ruvennut saamaan "konkreettisia todisteita" tästä kaikesta. Olen saanut kuulla monenlaista viestiä ja kommenttia ihan arkielämässä siitä, että mitä sitä on tietämättään puuhaillut kaikkien ja Korkeimman hyväksi. Miten on ihmisiin vaikuttanut, kuinka on toisia autellut, opettanut yms.  angel

En nyt taas osaa selittää,  idiot2 mutta siis lyhyesti sanottuna olen hiukan hämmästynyt omia voimiani/kykyjäni ja oivaltanut miten paljon voin todella ns. energeettisesti, sekä unen puolella tehdä ihan oman piskuisen itsensä, tai egonsa or what ever "alemman" minän kontrolloimatta, huomaamatta ja kykenemättä edes enää puuttumaan tiettyihin asioihin.

Suorastaan hämmästyttävää ja ihmeiden ihmeellistä kuinka monessa paikassa ja monella tapaa ja eri muodoissa sitä oikeasti voikaan olla saman aikaisesti, tehden pyyteetöntä rakkauden "palvelustyötä".  smitten

Kellään muilla samankaltaisia oivalluksia, kokemuksia?

Muistakaa että olette kaikki ihmeellisiä, mahtavia ja suuria "kyvyissänne" vaikkette sitä tietäisi/tiedostaisikaan.  smitten Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...  angel 
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 05:07:10 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #1 : 26.04.2007 05:36:41 »

OLEN HÄMMÄSTYNYT  Shocked JA YLLÄTTYNYT ITSESTÄNI JA KYVYISTÄNI...JUURI NYTKIN TODELLA ... Shocked  Cheesy  Kiss ...

tarkoitan juuri nyt vaikka tuota kokemusta  LIITTYEN nyt juuri vaikka  siihen mitä kirjoitan tuolla VALON TYTTÄRET - topicilla näistä tämän aamun ja viime päivien - öiden tapahtumista.... Smiley https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16377.msg139007#msg139007     .... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16377.msg139000#msg139000 ..... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16377.msg139009#msg139009

Että ..... minulla on näitä kokemuksia ... olen vain kovin varovainen, hienovarainen  näissä kokemuksissani
- ja vasta hiljattain " olen alkanut ns.uskomaan" ja hyväksymään ETTÄ näin on ja elämään tämän "asian ja kokemuksen " kanssa ...ihan omana tietonani - paitsi kun toiset ihmiset sanoo  että " juuri oikeaan hetkeen soitit tulit, menit, olit tulematta, juuri oikean asian otit puheeksi.... laitoit viestiä, lähetit meiliä - oikeat sanat valitsit, oikeat ihmiset johdatit toistensa luokse" ...etc. näistä tapahtumista itsekin havahduintälle intuitiolleni - lahjalle yhä tietoisemmin - itseni kohdalla olen tottunut näihin jo - ja toistenkin kanssa " näin on ollut itseasiassa jo kauan" - vaan ennen näitä sattui harvakseltaan - nyt lähes päivittäin .... vaikka pari päivää sitten kun " kun tuli olo että" lähetän erään kirjoitukseni yhdelle ystävättärelle - kuvien kera ... ja iltapäivällä hän soittaa ja kertoo ETTÄ tulipa tarpeeseen SE kirjoitus - että siitä sai sellaisen powerin että ...
 ... ja juuri unimaailmani on muuttunut..... miettii ja miettii ... palaa asiaan - niinkuin nyt se toissaöinen unikin...josta muistan ilmapiirin, äänet, sävyt, energiat ja rakkauden valon ja Ikitosin silmät ja lempeän ja parantavan läsnäolon .... oman " hoitumiseni" ja suorastaan maailmankaikkeuden hoitamisen jota tuossa unessa teimme - ja juurikin meditoiden - nyt sen muistan kun tätä musiikkia kuuntelen... tietenkin ...  Shocked

... ja todella myös ne kokemukset kun ihminen kertoo - oppineensa jotain - mistö itse ei ole ollut tietoinen.... angel

Tämä vain tekee entistä nöyremmäksi - ja hiljaisemmaksi ... ja toisaalta Sydän sykkii elämänilosta ja Pyyteetömästä rakkaudesta - kun saa " tehdä sitä mitä on aina halunnutkin tehdä" - palvella ihmiskuntaa ...sitä varten on täytynyt kulkea tätä T-ristiläisen opettavaista ja välillä tosi karua polkua... löytääkseen ja hiljentyäkseen ja myös nöyrtyäkseen - hyvällä tavalla kokemaan itsensä " pieneksi" ja silti suureksi... eipä nyt enem,pää... Kiss
  smitten

Että Kyllä ...".Olen nimittäin ruvennut saamaan "konkreettisia todisteita" tästä kaikesta. Olen saanut kuulla monenlaista viestiä ja kommenttia ihan arkielämässä siitä, että mitä sitä on tietämättään puuhaillut kaikkien ja Korkeimman hyväksi. Miten on ihmisiin vaikuttanut, kuinka on toisia autellut, opettanut yms.
"Suorastaan hämmästyttävää ja ihmeiden ihmeellistä kuinka monessa paikassa ja monella tapaa ja eri muodoissa sitä oikeasti voikaan olla saman aikaisesti, tehden pyyteetöntä rakkauden "palvelustyötä"...Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..." angel   

« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 05:52:18 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 26.04.2007 05:44:40 »

..... minulla ... olen vain kovin varovainen, hienovarainen  näissä kokemuksissani - ja vasta hiljattain " olen alkanut ns.uskomaan" ja hyväksymään ETTÄ näin on ja elämään tämän "asian ja kokemuksen " kanssa ...

Sama täällä, että vasta nyt hiljattain alkanut TODELLA uskomaan ja hyväksymään. Minulla kun on ollut aina paha tapa vähätellä itseäni näiden(kin) asioiden suhteen. Siksipä olen alkanut rohkaistua ja uskaltaaa tuoda enemmän "julki" näitä(kin) asioita. Siis tämäkin intuitioni johdattamana, eikä siksi, että haluasin jotenkin päteä tai korottaa itseäni. Vaan pyrin tekemään tämän kaiken suurella nöyryydellä ja omalla esimerkilläni ehkä rohkaisten myös muita "tulemaan ulos henkisestä kaapista".  Grin Sen aika on nyt.  coolsmiley angel

Viitaten vielä tuohon Iskariotin laittamaan tekstiin:

Lainaus
Taivaiden liikkeen voi nähdä vahvistuneella silmällä. Mikään ei pysy kätkössä, miten kovasti se yrittäisikin jäädä piiloon.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 05:49:02 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #3 : 26.04.2007 06:11:18 »

..... minulla ... olen vain kovin varovainen, hienovarainen  näissä kokemuksissani - ja vasta hiljattain " olen alkanut ns.uskomaan" ja hyväksymään ETTÄ näin on ja elämään tämän "asian ja kokemuksen " kanssa ...

Sama täällä, että vasta nyt hiljattain alkanut TODELLA uskomaan ja hyväksymään. Minulla kun on ollut aina paha tapa vähätellä itseäni näiden(kin) asioiden suhteen. Siksipä olen alkanut rohkaistua ja uskaltaaa tuoda enemmän "julki" näitä(kin) asioita. Siis tämäkin intuitioni johdattamana, eikä siksi, että haluasin jotenkin päteä tai korottaa itseäni. Vaan pyrin tekemään tämän kaiken suurella nöyryydellä ja omalla esimerkilläni ehkä rohkaisten myös muita "tulemaan ulos henkisestä kaapista".  Grin Sen aika on nyt.  coolsmiley angel

Viitaten vielä tuohon Iskariotin laittamaan tekstiin:

Lainaus
Taivaiden liikkeen voi nähdä vahvistuneella silmällä. Mikään ei pysy kätkössä, miten kovasti se yrittäisikin jäädä piiloon.

... juuri samoin - olen vähätellyt itseäni näiden(kin) asioiden suhteen ...kunnes havahduin siihen - että ei ole niinkään kyse yksistään " kyvystäni" vaan ensisjaisesti siitä - että tämä on oma arkinen työtehtäväni - ja huomasin senkin ETTÄ vasta sen jälkeen kun havahduin, tiedostin - ja hyväksyin tämän kaiken - niin aloin voida paljon paremmin - jokin levottomuus ja rauhattomuus - jota olin kokenut pitkään  - se vain katosi .... ja aloin kokea että nyt olen juurikin tekemässä sitä mitä kuuluukin ... ja taas sain lisää ymmärrystä siihenkin - mitä varten kerta toisensa jälkeen uuvuin ja väsyin " noissa entisissä hih Cheesy siviilityötehtävissä" - meinasin kirjoittaa ETTÄ maallisissa - mutta se ei ole hyvä sana - kun koen tämän " nykyisen työni" hyvinkin maalliseksi eli luonnolliseksi työksi..ja olen perin juurin läsnä täällä ihan arkisessa tavallisessa elämässä - ja näin sen varmasti kuuluu ollakin .... että ihan tavallisessa arjessa  ilman " että tekee tästä sen suurempaa numeroo" - vaan juuri siksi varmasti on ollut käytävä tämä pitkä ja kivinenkin tie - itsensä " riisumisessa egon vääristä rönsyistä... Wink että jättää oman itsensä oikealla tavalla taka-alalle - ja vain on läsnä - itselleen ja toisille - harvoin jos koskaa edes mainitsen edes ao. ihmisille mitään tapahtuneista jos olen havainnut jotain tapahtuneeksi - ellei sitten asiaa oteta puheeksi kanssani  ....siis pyrkimykseni on tehdä tämä kaikki  suurella nöyryydellä- kiitollisuudella ja pyyteetömyydellä ja h i l j a i s e s t i...  ilman että haluasin jotenkin päteä tai korottaa itseäni... ja omalla esimerkilläni ehkä rohkaisten myös muita "tulemaan ulos henkisestä kaapista".   Sen aika on nyt... smitten   

tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #4 : 26.04.2007 07:21:18 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=16377.msg139009#msg139009

Voi pyhä jysäys ja pamaus! *Kops*  buck2 pyörtyy... Ihmeitä todellakin tapahtuu...  Cheesy Tässäpä tuli taas todiste siitä. Oma piskuinen itsensä taas ihan päästä pyörällä, että mitä sitä onkaan seikkaillut ja tehnyt...  Grin Juuri tätä tarkoitin, tuolla ihan vasta äsken aloittamallani uudella aiheella.  Shocked Cheesy smitten angel Niin ja mikään kappale ei kyllä ole minulla nyt herätessäni soinut, ainakaan en muista  Grin. Oli vain tuo ajatus tulla tänne kirjoittamaan...  :Smiley

...indeed.... kops ja kunnon jysäys  buck2  crazy2  pystyssä jälleen Wink että .... kun itsekin aamuyöstä ennen neljää  herätessäni ajattelin  että jaahas jotain varten sitä heräsin näin anivarhain - kirjoittamaanko Huh - ja suoraan tälle topicille ...paitsi että ensin OLIN TALLENTANUT SINUNENKELIKUVASI - ja KIITOS  vaihtanut avataaran, joka kuulosti aivan ilmiselvältä , että sen vaihdoin... Kiss  angel ... ihan intuitiolla ... ja vasta sitten aloin kirjoittaa näitä kirjoituksia... niin ja kävin kurkkaamassa astropäiväkirjaa... Shocked ....että  onpas melkoinen aloitus tälle päivälle Cheesy  ...taidan keittää lisää kahvia - kun tuo Metsätonttukin vielä kuorsaa  buck2 ettei metsäänkään hih Cheesy vielä tarvi mennä .. voin siis odottaa että tuo sumu( on ulkona, ei päässäni  Cheesy...) hälvenee.... huhhuijaa ... melkein aavistan seuraavat kirjoittajat - tämä näin hyväntahtoisena pilke silmäkulmassa huomautuksena - johon ei sen kummemmin tarvi kiinnittää huomiota - kunhan tokaisin... smitten

.... kops  buck2 ja pam crazy2 ja  Cheesy juurikin havahduin tuohon enkelikuvaan jonka lähetit - ja joka nyt on avataarani... ja eritoten tuohon Kyyhkys-symbooliin " Pyhän Hengen symbooliin" ... että näitä aikojahan tässä edetään... pääsiäisen jälkeisiä aikoja ....että ilmankos nämä " ihmeet nyt haluaa tulla ulos kaapeista"...  ja miten nyt osuikaan silmiini tuo viimeeksi liittyneen uuden jäsenen nimimerkki .... nousukiito..... aika symbolinen sekin...tätä on nyt ilmassa symboliikkaa ja ihmeitä .... JA KYYHKYSIÄ  Cheesy  Wink  angel

Cool ...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 26.04.2007 08:24:27 »

ja olen perin juurin läsnä täällä ihan arkisessa tavallisessa elämässä - ja näin sen varmasti kuuluu ollakin .... että ihan tavallisessa arjessa  ilman " että tekee tästä sen suurempaa numeroo"

Aivan. Samma här.  smitten

Nukahdin muuten tuossa vielä uudestaan seitsemän maissa, kun niin rupesi ramasemaan ja tytötkin selvästi ihan tarkoituksella nukkuivat normaalia pidempään, ihan melkein yhdeksään asti.  Cheesy Ennen nukahtamista koin enkelit todella voimakkaasti läsnä ja koko kehon läpi kulki sellaisia vilunväreen tyylisiä, mutta miellyttäviä "värinöitä". Minua hellittiin ja hoivattiin oikein kunnolla ja nukahtaessani tuohon lempeään hoivaan voi hyvä tavaton kuinka paljon unia näin tuon melkein parituntisen aikana unia.  Shocked Käsittelin ja työstin paljon elämäni "kipeitä" asioita, joita ei kaikkia ole vielä ihan loppuun asti työstetty ja samalla valmistauduin, sain valmistusta joihinkin tuleviin tapahtumiin...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 08:25:58 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 26.04.2007 08:36:13 »

Kaikella on tarkoitus, myos syvemman itsemme oivalluksista jota minakin olen kaynyt lapi paljonkin viime vuoden aikana(t-risti) joskus olen jopa hiukan pelastynyt siita voimasta joka pulppuaa jostain alitajuisesta lonkerosta.
Mutta hyvaksyttyani olen oppinut kayttamaan sita hyvakseni(ei vaan omaan tarkoitukseen) ja itsellani se on kirjallista levittaytymista(josta olen tosi onnellinen)jolla haluan auttaa myos muita paasemaan ulos lokeroista-joita itsekin on kaynyt lapi.
Jokainen joka haluaa antaa pyyteetonta rakkautta loytaa siihen oman polkunsa,
sisainen minamme auttaa meita loytamaan sen.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 26.04.2007 08:39:52 »

Jokainen joka haluaa antaa pyyteetonta rakkautta loytaa siihen oman polkunsa,
sisainen minamme auttaa meita loytamaan sen.  smitten

Tuo on niin totta.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 26.04.2007 08:47:35 »

ja miten nyt osuikaan silmiini tuo viimeeksi liittyneen uuden jäsenen nimimerkki .... nousukiito..... aika symbolinen sekin...tätä on nyt ilmassa symboliikkaa ja ihmeitä .... JA KYYHKYSIÄ  Cheesy  Wink  angel
Cool ..

Lisää symboliikkaa ja synkroniaa... Eilen illalla kävin vanhimman tyttäreni kanssa Helsingissä katsomassa lasten elokuvaa Kikin lähettipalvelu ja sinne kulkiessamme Rautatieaseman kautta huomasin sisällä olevan "pulun", eli kauniimmin sanottuna sepelkyyhkysen. Normaalisti minulle tulee sisään eksyneistä linnuista sellainen olo, että voi ovat vahingossa sisälle eksyneet tai joutuneet ja ne monesti ovatkin enemmän tai vähemmän hätääntyneen oloisia. Mutta tämäpä lintu huokui jännästi sulaa tyyneyttä ja varmuutta ja sellaista että olikin juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan. "Viesti" minulle olevansa ihan tarkoituksellisesti ja omasta tahdostaan siellä. Tyttärenikin huomioi tuon suloisen linnun ja tokaisi jotain tyyliin: "Löytääköhän äiti toi lintu ulos täältä?" Vastasin hänelle vankkumattoman varmasti: "Kyllä varmasti löytää, älä huoli." angel

Piti muokata kirjoitusvirhe. Pikkutarkka nousuneitsyt joka aina muokkailee...  Grin
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 12:05:54 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #9 : 26.04.2007 11:39:58 »

Suorastaan hämmästyttävää ja ihmeiden ihmeellistä kuinka monessa paikassa ja monella tapaa ja eri muodoissa sitä oikeasti voikaan olla saman aikaisesti, tehden pyyteetöntä rakkauden "palvelustyötä".  smitten

Mielestäni... pyyteetön rakkaus on puutteetonta rakkautta.
Uskomista omiin sisäisiin voimavaroihinsa ja niiden virtautumiseen kauttaan ja kaiken välityksellä.

Se on jatkuvaa antautumista
eli omien sisäisten voimavarojensa "antamiselle ammentamista".

Lujaa luottamusta vauraustietoisuuteen,
joka pilkistää esiin myös "ulkoisesta".

Tietoisuudessa on voimaa, alkunaisen roimaa!

Alkunainen = akkunainen  Grin

Kiss angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 26.04.2007 12:08:03 »

Alkunainen = akkunainen  Grin

Grin Akut täyteen ladattuina.  Cheesy smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 26.04.2007 12:09:41 »

ja miten nyt osuikaan silmiini tuo viimeeksi liittyneen uuden jäsenen nimimerkki .... nousukiito..... aika symbolinen sekin...tätä on nyt ilmassa symboliikkaa ja ihmeitä .... JA KYYHKYSIÄ  Cheesy  Wink  angel
Cool ..

Lisää symboliikkaa ja synkroniaa... Eilen illalla kävin vanhimman tyttäreni kanssa Helsingissä katsomassa lasten elokuvaa Kikin lähtettipalvelu ja sinne kulkiessamme Rautatieaseman kautta huomasin sisällä olevan "pulun", eli kauniimmin sanottuna sepelkyyhkysen. Normaalisti minulle tulee sisään eksyneistä linnuista sellainen olo, että voi ovat vahingossa sisälle eksyneet tai joutuneet ja ne monesti ovatkin enemmän tai vähemmän hätääntyneen oloisia. Mutta tämäpä lintu huokui jännästi sulaa tyyneyttä ja varmuutta ja sellaista että olikin juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan. "Viesti" minulle olevansa ihan tarkoituksellisesti ja omasta tahdostaan siellä. Tyttärenikin huomioi tuon suloisen linnun ja tokaisi jotain tyyliin: "Löytääköhän äiti toi lintu ulos täältä?" Vastasin hänelle vankkumattoman varmasti: "Kyllä varmasti löytää, älä huoli." angel

...minunkin polulla ihan oikeasti(kin) asteli eilen myös Kyyhkynen ... smitten ..."  Mutta tämäpä lintu huokui jännästi sulaa tyyneyttä ja varmuutta ja sellaista että olikin juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan. "Viesti" minulle olevansa ihan tarkoituksellisesti ja omasta tahdostaan siellä. "  Cheesy

Wink piksturea ...se on hiukka nukuskissa vielä Cheesy

Oi ja voi ja ihana piksture.  Cheesy smitten
tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #12 : 26.04.2007 12:23:10 »

Minäkin näin edellispäivänä metsässä kyyhkysen.
Keskellä suuria ja korkeita puita se nousi maasta ylös taivaalle.
Ja siinä kohdassa, josta lintu lehahti kuin spiraalikierteisesti nousuun,
kasvaa isoa kuusta vasten ainokainen ruusupensas.

Se on siinä!  Shocked  angel

Kun vuodet vierien olemme huutaneet "lisää rakkautta kehiin",
sen "maa-tiaisen" on nyt aika vapaana henkenä nousta ylös korkeuksiin
suoden liitelylleenkin ilosijan
taivaissa.

Ja katso: tuskin kyyhky oli vasemmalla puolellani noussut yläilmoihin,
kun oikealla puolellani havaitsin kimalaisen,
so. maailmankaikkeuden ki-energian kima...raisen.

Oivaltaakseni ensi säikähdykseltäni säätää itseni uudelleen:

Ei ole enää pelkoa siitä,
että kohtaa erottamattomuutta siitäkin,
mitä ennen pelkäsi,
mutta jonka kohtaaminen NYT
synnyttää rohkeuden valon.

Ja... polkuni eteni, kunnes kohtasin sen mustarastaan kumppaneineen,
joille yhdistävää rohkeudessaan
oli suojella pesää,
joka oli tehty "kodiksi ja linnaksi maan päälle",
vaikka se ennen oli mahdollista vain "oksalla ylemmällä".

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 26.04.2007 12:28:02 »

smitten Ihunaa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 26.04.2007 12:33:01 »

No mielenkiintoista se totta tosiaan on.  Cheesy
tallennettu