Kyllä olen ja olen hämästyttänyt koko lähipiiriänikin... en vain meinaa jaksaa olla siitä iloinen
Mitään suurta henkisyyttä muutoksessani ei ole, vain minun kasvuni ja rajojen asettelu sinne missä niiden kuuluu olla... jotta lapseni ja perheeni on hyvä elää ja kasvaa
Konkreettisesti tämä siis tarkoittaa sitä, että olen asettunut aikaisemin olemassa olevaa auktoriteettia (melkeinpä pyhää olevinaan) vastaan, koska koen tilanteen epänormaaliksi. Ja se muutos... olen pystynyt rauhallisesti, järki mukana ja ystävälliseen sävyyn keskustelemaan asiasta ja kannastani, järkkymättä
Ja tämä onkin sitten luonut lisää vain vipinää vastapuolla... kapinaa, kun ei homma toimi niin kuin aina ennen
Olen iloinen ja onnellinen muutoksesta ja muistakin hieman enemmän iloisemmista muutoksistani, mutta tämä on päällimäisenä ja on väsyttävää- energian musta-aukko
Eilenkin yhden keskustelun jäljiltä, menin ulos ja karjuin pahan ulos, sitten istuin alas ja tyhjensin mielen... että oli hankalaa
ikävät ajatukset ja tunteet roikkuu hihassa kuin takiaiset
Sain kuitenkin rauhan, illalla nukkumaan mennessä rukoilin apua ja sain nukuttua hyvät unet -lentelin kesäisen meren yllä
Tänään on uusi koitos,tiedän sen... aloitin aamun istumalla rappusilla ja kuuntelemalla lintujen laulua