Olen samaa mieltä, että kaikki hoitomuodot ovat arvonsa ja paikkansa ansainneet
Homeopatiaan käytän myös ja varsinkin lasten suhteen heti ensioireiden ilmaantuessa, mutta olen pitkittyneiden tai pahan ensioireen kanssa aina kääntynyt perinteisen lääkärin puoleen ja syöttänyt saadut lääkkeet... joka muksulla on ollut 2 korvatulehdusta koko elämänsä varrella ja keskivertoa vähemmän yleensä pitkittynyttä flunssa yms. Miellä päin ainakin saa todella huonosti "varoksi" kuureeja ja kerran jopa melkein nostin äläkän, jotta NYT ANNAT sen kuurin!
Poika oli ollut kaameassa ja pahenevassa räkäyskässä (nyt viime talvena) viikon verran, olin antanut troppeja (bryoniaa mm) ja sipulia oli syöty ja nuuhkittu
Tämäpä alkoi kuitenkin oksentamaan öisin yskän vuoksi sänkyyn useita kertoja yössä. Käytiin lääkärissä ja soittelinkin sinne jo ja toisen viikon loppupuolla paloi pinna... sain lääkkeet pojalle ja yskä lähti
Toisaalta, lähipiirissäni ihan hiljan yritettiin hoitaa iho-oiretta homeopaattisilla aineilla (ei siis käyty asiantuntijan luona, vaan itse arvioivat) ja lopputulos oli imusolmuketulehdus ja melkein verenmyrkytys
Eli kyllä asiantuntijan arviota aian tarvitaan, kun hoidoista on kyse ja varsinkin, jos tilanne on uusi :