tuulenviemää
Kohtuuastroilija
Life is a neverending story
|
|
« : 27.04.2007 12:50:08 » |
|
Eikös perhoset symboloi transformaatiota?
Viime yönä niitä lenteli kovastikkin unessani, ja päästiin niitä sisälle kotiini.
En ole ennen nähnyt muistaakseni perhosunia.
Muutoksen tuulet puhaltavat, kenties kotonani?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #1 : 27.04.2007 13:47:54 » |
|
Perhonen symbolisoi sieluamme, eli tietynlaista transformaatiota(itselleni se on elintarkea symboli) jos paastit perhosia kotiisi yhdistyt sieluusi ja silloin jos koskaan uudet tuulet puhaltavat-TOSI HIENOA!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 27.04.2007 14:33:47 » |
|
MUOKS!!!Eikös perhoset symboloi transformaatiota?
....hei ja tervehdys tuulenviemää ... saanko kysyä ETTÄ onko tuo sinun hellyyttävä avataarasi SE päättymättömän tarinan ... jonka nimen olen hetkellisesti unohtanut - mutta ELOKUVA on aina vain yksi FAVORITE... Perhonen symbolisoi sieluamme, eli tietynlaista transformaatiota(itselleni se on elintarkea symboli) jos paastit perhosia kotiisi yhdistyt sieluusi ja silloin jos koskaan uudet tuulet puhaltavat-TOSI HIENOA!!!
Samoin myös täällä ...perhosen ilmavuus, keveys, vapaus, sielukkuus... Perhonen symbolisoi sieluamme...se on elintarkea symboli) jos paastit perhosia kotiisi yhdistyt sieluusi ja silloin jos koskaan uudet tuulet puhaltavat-TOSI HIENOA!!!...VOIMAELÄIMET Jokainen muinainen kulttuuri pitää sisällään voimaeläinhahmot eri muodoissaan. Voimaeläimet ovat suojelevia henkiä jokapäiväisessä elämässä ja jopa nykyään vanhemmat antavat lapsilleen, usein tietämättään, voimaeläimen turvaamaan lapsen unen yön yli eli karhun pehmolelun muodossa. Pohjois-Amerikan intiaanien mukaan sinulla on yksi voimaeläin vasemmalla ja toinen oikealla puolellasi kulkemassa kanssasi. Sinulla on opas myös sisälläsi, se verhoaa ja ympäröi olemustasi. Tämän voimaeläimen kautta saat henkilökohtaisen voimasi ja muovaat elämänpolkuasi. Nämä voimaeläimet, hengellisen kasvun oppaat, saattavat ilmestyä uniisi tai näkyihisi opastaakseen ja suojellakseen sinua matkasi varrella. Ne kuvaavat Suurta Henkeä tai jotain mistä niiden on selvittävä: sinun kykyjäsi, lahjojasi ja haasteitasi.
Henkioppaan valinta: Voimaeläimet saattavat kutsua sinua unissasi tai ilmestyä alitajuntaasi. Voit myös valita hoitavaksi oppaaksesi juuri sen, jonka haluat esimerkiksi sen suojelutarkoituksen mukaan. Oheisista luetteloista näet kunkin eläimen merkityksen alligaattorista vyötiäiseen, niiden parantava voima yhdistää sinut Suuren Hengen mysteereihin. PERHONEN Pääteema: Muodonmuutos, muuntuminen. Perhonen on muodonmuutos muuttuessaan maailman kaikkien huolien hengestä ilman kevyeksi hengeksi. Perhonen liikkuu läpi kehityksen näyttämön, kuten henki liikkuu tajunnan tasojen läpi. Parantava voima: Perhonen tuo selkeyttä henkiseen kehitykseen ja saattaa avustaa sinua seuraavalla askeleellasi urallasi tai henkilöhtaisessa elämässäsi http://www.energiakeskus.com/energiasivut/native-american.php... kuvia
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 15:09:36 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 27.04.2007 14:59:56 » |
|
Mielenkiintoista ! Omassa elämässäni on alkanut tapahtua tämän vuoden alusta alkaen kaikenlaisia pieniä muutoksia. Olen aloittanut uudet opinnot, lopettanut alkoholin käytön lähes tyystin, muuttanut ruokailutapaa, liikkumaan enemmä ym. Ja nyt kun huomasin tämän kirjoituksen, hoksasin, että piirtelen lähes päivittäin johonkin paperin kulmaan perhosia !
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #4 : 27.04.2007 20:33:35 » |
|
Minun on pakko viela lisata tahan pieni kertomus: Muutama vuosi sitten minulla oli yhteys Dalei Lamaan ja han halusi minulta symbolin ja kirjeen-mutta vain mita mieleeni juolahtaa. Mita mieleeni juolahti: Olin joku 15 v tytto ja muistin kerran kesalla Suomessa kun loysin Nikolain lantin pihaltamme ja perhosen ja samalla 4-lehtiapilan. Annoin taman lantin Dalei Lama'lle muistoksi ja kerroin tasta perhosesta joka laskeutui kadelleni-han hyvaksyi taydellisesti taman perhosjutun ja myos piti perhosta vapaan sielun ja sieluun yhdistymisen symbolina-perhoset jatkavat merkinantoa vielakin, olen varmaan hiukan hoyrypaa, mutta uskon luonnon symboleihin ihan tolkuttomasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 27.04.2007 20:48:37 » |
|
Minun on pakko viela lisata tahan pieni kertomus: Muutama vuosi sitten minulla oli yhteys Dalei Lamaan ja han halusi minulta symbolin ja kirjeen-mutta vain mita mieleeni juolahtaa. Mita mieleeni juolahti: Olin joku 15 v tytto ja muistin kerran kesalla Suomessa kun loysin Nikolain lantin pihaltamme ja perhosen ja samalla 4-lehtiapilan. Annoin taman lantin Dalei Lama'lle muistoksi ja kerroin tasta perhosesta joka laskeutui kadelleni-han hyvaksyi taydellisesti taman perhosjutun ja myos piti perhosta vapaan sielun ja sieluun yhdistymisen symbolina-perhoset jatkavat merkinantoa vielakin, olen varmaan hiukan hoyrypaa, mutta uskon luonnon symboleihin ihan tolkuttomasti. ... kaunis kertomus ja erityiseksi sen tekee " että se on totta" ~elävän elämän ihmeitä ... aika huikea olo tuli tätä lukiessani ~kiitos ...ja takuuvarmasti minäkin "olen varmaan hiukan hoyrypaa, mutta uskon luonnon symboleihin ihan tolkuttomasti " myös luonnonelementteihin ja henkiin... sieltä luonnosta minä löydän " hyvät ja uskolliset ystäväni " ~että ainakin kaksi onnellista höyrypäätä meitä on... ... .... piksturea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #6 : 27.04.2007 21:47:35 » |
|
myös Alkemistin kirjoittajalle,Paulo Coelholle,perhonen on erittäin tärkeä symboli ja merkki,liittyen ratkaisun tekoon ja elämänmuutoksiin, näin kertoi hän eräässä haastattelussa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 27.04.2007 21:52:44 » |
|
Minun on pakko viela lisata tahan pieni kertomus: Muutama vuosi sitten minulla oli yhteys Dalei Lamaan ja han halusi minulta symbolin ja kirjeen-mutta vain mita mieleeni juolahtaa. Mita mieleeni juolahti: Olin joku 15 v tytto ja muistin kerran kesalla Suomessa kun loysin Nikolain lantin pihaltamme ja perhosen ja samalla 4-lehtiapilan. Annoin taman lantin Dalei Lama'lle muistoksi ja kerroin tasta perhosesta joka laskeutui kadelleni-han hyvaksyi taydellisesti taman perhosjutun ja myos piti perhosta vapaan sielun ja sieluun yhdistymisen symbolina-perhoset jatkavat merkinantoa vielakin, olen varmaan hiukan hoyrypaa, mutta uskon luonnon symboleihin ihan tolkuttomasti.
Et ole ollenkaan höyrypää. Myös minä uskon luonnon symboleihin. Luonto ja eläinkunta ovat viestintuojia. Itselläni ollut myös samantyylinen aika vaikuttava perhoskokemus, josta tänne aikaa sitten astroonkin kirjoitin. T: Toinen "höyrypää"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #8 : 27.04.2007 23:27:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 28.04.2007 05:52:31 » |
|
Et ole ollenkaan höyrypää. Myös minä uskon luonnon symboleihin. Luonto ja eläinkunta ovat viestintuojia. Itselläni ollut myös samantyylinen aika vaikuttava perhoskokemus, josta tänne aikaa sitten astroonkin kirjoitin. T: Toinen "höyrypää" ... ~kertoisitko Rakkauden valo... puks ja kliks
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 29.04.2007 11:46:13 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 11:48:18 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 29.04.2007 12:45:06 » |
|
MUOKS!!!Eikös perhoset symboloi transformaatiota?
....hei ja tervehdys tuulenviemää ... saanko kysyä ETTÄ onko tuo sinun hellyyttävä avataarasi SE päättymättömän tarinan ... jonka nimen olen hetkellisesti unohtanut - mutta ELOKUVA on aina vain yksi FAVORITE... Heips. Juu onhan tuo päättymättömän tarinan Falkor tuossa kuvassa Aivan fantastinen elokuva on, vasta tilasin DVD:n itselleni, kun olen niin monet kerrat käynyt vuokraamassa tuon vanhan videon uudestaan ja uudestaan MUUTOKSESTA: Olen kyllä tuntenutkin jonkinasteista muutosta elämässäni. Olen mm. reikittänyt itseäni joka ilta ja tuntenut vahvistuvani. Sain jopa vihdoinviimein varattua ajan psykoterapiaan, jonka aloitan huomenna. Olen niin pitkään, vuosia, paininut menneisyyden haamujen kanssa itsekseni, ja tajusin että ehkä minun täytyy myöntää etten kaikesta täysin omin keinoin pääsekkään yli ja totesin että tuo psykoterapia voisi edesauttaa irtipäästämistä. Rakastan perhosia,lintuja, kaikkea lentävää yleensäkkin. Itse vain tunnen olevani kuopassa. Josko pääsisin taas ylöspäin Siispä lippu korkealla eteenpäin uusien tuulien kuljetettavaksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 12:47:23 kirjoittanut tuulenviemää »
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 29.04.2007 13:13:56 » |
|
En oikein osannut kai käyttää tuota lainausta oikein. Tekniikan ihmelapsi vesimies esittäytyy Juolahti mieleeni että juuri ennen tuota perhosunta tein muutamana iltana erinäisiä anteeksianto- ja egosta irtipäästämisharjoituksia. Ilmeisesti uneni oli selkeä vastaus harjoituksiini.. Olen aina nähnyt jokseenkin voimakkaita unia, myös jonkinasteisia enneunia, sekä muutamia selkounia (Lucid dream). Ja yritän löytää myös unilleni merkityksiä; mitä ne kertovat tilanteestani, elämästäni, mitä tehdä. Pitäisi ehkä porautua vielä syvemmälle. Mutta kuinka? Onko teillä minkäänlaisia harjoituksia/ rituaaleja tms. mitä teette ennen nukkumaan käymistä jotta saisitte mahdollisimman paljon irti unimaailmasta/ pääsisitte syvemmälle? Vinkkejä otetaan vastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 29.04.2007 17:25:10 » |
|
Perhonen voi olla seksuaalisen heräämisen, luovuuden puhkeamisen tai hengellisen valaistumisen symboli, sanoo Jung.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 29.04.2007 20:23:56 » |
|
Totta Ardith, mutta tassa tapauksessa perhonen tuli kotiin ja silloin ei voi yhdistaa tassa tapauksessa seksuallisuuteen. Tuulenviemaa, sinulla on hieno harjoitus toi egosta irtipaaseminen-voi, kun minakin osaisin. Kun paasee egosta pois silloinhan sielu on jo itsestaan noususuunnassa-eli selvaa transformaatiota ja keskity haluamaasi aiheeseen ennen nukkumaanmenoa ja kysy itseltasi selkeita ja lyhyita kysymyksia niin luulisi saavan vastauksia. ps. saanko kysya minkalaisia harjoituksia teet egosta irtipaasemiseksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|