No täälläpä on lämmin tunnelma.
*Ottaa slipoverin pois*
No kuitenkin. Tämä ylitsevuotava rakkaudenjulistus kuulostaa kyllä näin suomalaisen äijän korvaan hiukan oudolta.
Ei olisi kovin miehekästä lähteä samanlaiseen vuodatukseen mukaan.
Mitäpä te arvon naiset sanoisitte, jos miehenne puhuisi samalla tavalla rakkaudesta ja kuinka ihanaa on levittää sitä.
Eikö tulisi vähän sellainen "tyttömäinen" mielikuva miehestä?
Eikö tulisi hylkimisreaktio?
Itse olen oppinut kantapään kautta sen, että mitä vähemmän puhun tunteistani naiselleni, sitä enemmän hän on kiinnostunut minusta. Nykyäään homma toimii hienosti, mutta näin ei ole aina ollut asianlaita.
Paras tapaus, oli kun silloisen tyttöystäväni (naispuoliset)kaverit sanoivat minulle ,että minut tultaisiin jättämään, jos en muuttuisi "kovemmaksi". Olin kuulemma liian "mukava".
Silloin en ottanut heidän rehellistä viestiä tosissani, ja niinhän siinä kävi. Tytön mielenkiinto lopahti kuukauden "seurustelun" jälkeen.
Ei tulisi hylkimisreaktiota ainakaan minulle, päinvastoin. Sitäpaitsi eihän se tarkota sitä etteikö silti voisi olla miehekäs.
Ehkä parasta tässäkin asiassa on sellainen tasapaino ettei ole liian pehmeä tai kova. Minulle on kuitenkin äärimmäisen tärkeää että mies osaa näyttää tunteensa, puhua sekä pussata
ja suuuuren suuuri ekstra on jos hän vielä on "henkisyys" mies, eli siis kiinnostunut ja tietoinen näistä asoista.