söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #45 : 26.10.2010 18:43:45 » |
|
Ai saakeli.. Mulla on menny sellainen ohi. Luin vain äkkiä että jengi on itse keksinyt kirjaimista noita.. No, käyhän se näinkin..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #46 : 07.11.2010 09:55:25 » |
|
K.N.R.J.: Kuuluisa Neekeri joka Rämistelee ja Jalkailee
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #47 : 05.01.2011 01:54:29 » |
|
S.A.N.S.A.I. Sivistymätön,Armollinen ja Nouseva Stara,joka Armahtaa ja ilakoi. Kyllä generaattori tietää.Sivistymätön=Raahaan iltaisin Luolamiehen tukasta kiskoen luolaani.Kuitenkin olen hälle Armollinen,Armahdan ja Ilakoin....Nouseva Stara lukee teepaidan etumuksessa,takaosassa on ilmeisesti painovirhe=Ohitit juuri katastrofin,onnea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #48 : 05.01.2011 18:53:58 » |
|
Luulen generaattorin olevan osaltaan myös ennustusgeneraattori.Joten varaudu autoiluunkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #49 : 17.01.2011 22:35:15 » |
|
Mietin ankarasti ystävämääritelmää.En päässyt puusta pitkälle.Turvauduin lopulta generaattoriin,joka selkeytti tilannetta. Y.S.T.Ä.V.Ä Yöllinen Seikkailija joka Tuskastelee Ärsyttävän Vajaa-Älyisesti ja Ärisee. jotakin tuossa nyt on ,öh`,tuttua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #50 : 19.01.2011 13:43:24 » |
|
M.E.T.S.Ä.N.K.E.I.J.U.: Mieletön ja Elämättömän Typerä Surkimus joka Ällöttää, Nai, Kisailee Ekstaattisesti ja Iloisesti, Jippoilee ja Uunoilee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaihomieli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #51 : 15.04.2011 20:19:40 » |
|
K.A.I.H.O.M.I.E.L.I.: Kauniin Ankea, Itsepäisen Hauska ja Onnettoman Mainio Imbesilli joka Elostelee Lihavasti ja Itkee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #53 : 17.04.2011 10:39:18 » |
|
F.A.W.N.: Frigidi, Agressiivinen ja Wanha Narkkari TAI Fiksu Alkoholisti, joka Wanhentuu ja Nussii. Hmm... kuluneen vuoden aikana en muuten ole käyttänyt tippaakaan alkoholia...
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #54 : 17.04.2011 18:45:06 » |
|
Minä olen kuulemma "Esteettisen Lumoava, Ekstaattinen, Isopäinen ja Typerä Homo joka Yrjöää, Imppaa ja Ailahtelee"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Solnishko
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 23.11.2011 11:49:38 » |
|
Sairas ja Oikeellinen Liero joka Nauraa, Singahtelee Hillittömän Kevytkenkäisesti ja Ottaa. No vot.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #56 : 23.11.2011 17:33:28 » |
|
Kevytkenkäinen ja Urhean Uneksiva Hamppari joka Itkee Laiskasti ja Dementoituneesti ja Armahtaa Itkee laiskasti ja dementoituneesti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pakolainen
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 21.12.2011 20:44:28 » |
|
Pikantti, Aulis, Kasvava ja Omahyväisen Laadukas Aikuinen joka Imppaa, Nussii, Elvistelee ja Nai Nuff said.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaihomieli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #58 : 22.01.2012 15:33:13 » |
|
K.A.I.H.O.M.I.E.L.I.: Kuuluisan Aulis ja Ilomielisen Haisevan Omahyväinen, Mainio ja Itsekäs Eunukki joka Leijuu ja Itkee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #59 : 22.01.2012 18:37:39 » |
|
Minä olen Pikantin Avulias, Pissapäisen Elämätön ja Reippaan Bassoäänisen Aistillinen ja Charmikkaan Kevytkenkäinen Weltto joka Rentoutuu Ihkusti, Tappaa Esteettisesti ja Rämistelee. What a mouthful!
|
|
|
tallennettu
|
- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
|
|
|
|