Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pysähdyksissä - näkisikö joku  (Luettu 3616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Naapurintyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 27.04.2007 22:36:34 »

Takanani on useampi raskas vuosi. Nyt tuntuu, että olen aivan pysähdyksissä. Näkisikö joku onko muutosta tulossa? Haluaisin aktiivisesti muuttaa elämääni ja tilannettani, mutta useat konkreettiset asiat ikään kuin sitovat käteni, enkä voi näistä syistä seurata unelmiani, vaikka niin tahtoisin. Tuntuu, että pyristelen vapaaksi siinä kuitenkaan onnistumatta.

Työkuvio on pian aivan auki kun pätkätyö loppuu. Löytyykö minulle töitä?
Miesrintamalla tuntuu, että kukaan ei huomaa. Harmaa ja näkymätön olo, seurausta viime aikojen koettelemuksista. Mistähän sitä miestä kannattaisi alkaa etsiskelemään? Olen myös huono huomaamaan, jos vaikka joku olisikin kiinnostunut. Olenko kävelemässä onneni ohi? Pitäisikö minun pitää silmäni auki erityisesti työpaikalla? Ex-poikaystäväni katosi kuvioista, eikä hänestä ole sen koommin kuulunut pihaustakaan. Loukkaa, että hän niin helposti on unohtanut minut.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 02.05.2007 02:01:29 »

Haluaisin ihan ensimmäiseksi sanoa, että kaikenlaiset sidokset jotka estävät meitä toteuttamasta unelmiamme ovat lähtöisin meistä itsestämme, eivät ulkomaailmasta. On enemmänkin kiinni omasta korvien välistä uuden aloittaminen kuin fyysisistä esteistä. Tokihan niitäkin on, varsinkin aina uuden alkaessa meitä koetellaan, mutta jos ihan TODELLA haluaa muutosta elämäänsä, olipa se ihan mitä tahansa, se tulee sieltä kyllä, kun on itse valmis päästämään irti ihan kaikesta ja tarpeeksi rohkea hyppäämään tyhjin käsin tuntemattomaan.

Kaikki muutokset lähtevät Minusta, Sielusta. Eivät ulkomaailmasta tai muiden ihmisten toimesta. Suosittelen sinulle ihastuttavaa kirjaa Wayne W. Dyeriltä nimellä "Vaikuta Kohtaloosi". Löydät sen varmastikin kirjastosta Smiley Kirjassa kerrotaan kuinka saat elämääsi kaiken haluamasi ja mitkä ovat yleisimmät syyt siihen, miksi unelmat eivät toteudu. Erittäin valottava ja innostava kirja, jonka aivan ehdottomasti pyydän sinua lukmemaan, jos suinkin mahdollista! Saat sieltä vastaukset kysymyksiisi, joita tässäkin esität.

Onnellisuus ei ole kiinni ulkoisista tekijöistä muutoksienkaan tavoin, vaan se lähtee ihan korvien välistä, omasta Itsestään. Ihminen on oppinut jotain todella tärkeää siinä vaiheessa, kun hän ei tarvitse onnelliseksi tulemiseen mitään, vaan hän vain On ja on onnellinen. ^____^ Se on yllättävän vaikea läksy, jota hyvin monet opettelevat hyvinkin pitkään.

Usein me emme tarvitse mitään maallista, vaan kaipaamme sen maallisen mukanaan tuomaa tunnetta elämäämme. Ajatellaanpa vaikka rahaa. Kaikki haluavat lisää rahaa - miksi? Sen vuoksi, että kun on paljon rahaa, kokee olonsa taloudellisesti turvatuksi. Näin ollen ihminen siis pohjimmiltaan haluaa taloudellisen turvallisuuden tunteen, ei rahaa. Raha on vain väline (yksi väline) saavuttaa taloudellisen turvallisuuden tunne. Jollekullehan se voi olla myös esim. avioliitto, varsinkin köyhempien maiden naisille.
Monet haluavat myös esimerkiksi lottovoittoa. Siinä yhdistyvät tunteen taloudellsesti turvasta, huolettomuus, vapaus (ei  esim. töitä enää) ja onnellisuus. Ihminen haluaa noita tunteita elämäänsä.

Ei ole väärin haluta asioita! Ei missän nimessä! Elämässä täytyy olla haaveita ja mielikuvitusta, muuten sitä turhautuu ihan täysin. Elämä jää junnaamaan paikoillaan  ja kaikki menee päin sitä itseään. Omien unelmien puolesta täytyy taistella - ja ennen kaikkea haaveilla.

Pysähtynyt elämä on aina sielun parkaisu ja maailman kaikeuden huomautus siitä, että jotain tartteis nyt tehdä - nyt jotain sutinaa ja äkkiä! Cheesy

Nostin sinulle yleisesti vielä enkelikortteja kysymyksiisi. Kiinnitä huomiota siihen, mikä pomppaa esiin tekstistä. Se voi olla vaikka vain yksi sana, joka puhuttelee sinua.

TYÖT:
Hyväksyminen
Hyväksyminen on ehdotonta rakkautta.
Enkelit muistuttavat sinua hyväksymään kaikki ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat, syyttämättä tai haluamatta muuttaa heitä.
Hyväksy itsesi. Kun todella teet sen, olet ehjä, luottavainen, ja jumalallisuutesi tulee esiin.
Hyväksy itsesi ja muut.
VOIMALAUSE: Hyväksyn itseni ja muut

MIESRINTAMA:
Usko
Usko on voimakas ominaisuus, joka siirtää vuoria. Enkeliviisaus muistuttaa kuitenkin, ettet uskoisi ihmisiin ja tilanteisiin sokeasti. Käytä tervetta järkeä ja huomiointikykyä, äläkä anna voimaasi muille.
Sen sijaan perusta uskosi Itseesi ja korkeimpiin voimiin.
Rukoile tietäen, että pyyntöihisi vastataan. Toimi kuin se olisi jo toteutunut. Tämä on uskoa.
Enkeliohjauksesi on lisätä uskoa äärettömyyteen. Usko universumin tukeen.
VOIMALAUSE: Minä uskon.

LOUKKAANTUMISEN TUNTEESI
Synkronisuus/yhtäaikaisuus
Universumissa ei ole sattumaa.
Yhteensattumat ja synkronisuudet ovat enkeleittesi ja oppaittesi huolella järjestämiä.
Iloitse niistä, kun huomaat ne. Ne ovat enkeleittesi viestejä sinulle, kertoen että olet oikealla polulla.
Ala odottaa niitä.
Synkronisuus on myös muistutus siitä, että kaikki tapahtuu aina oikeaan aikaan.
VOIMALAUSE: Sattumia ei ole. Kaikella on tarkoituksensa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 03.05.2007 10:24:46 »

"Ihminen haluaa noita tunteita elämäänsä."

Olen jossain määrin samaa mieltä, että

-psyykkaamalla saa mielentilan
-joka vetää tarpeellisia asioita luo
-työasiat minulla aina selviävät
-ja suhteetkin kun saa aikaa pohtia, levätä, nauraa.. nauttia.

 Cheesy Cheesy Cheesy

kyl se siitä. Itsessäsi on suuri tutkimaton aarreaitta!  coolsmiley

Minulle elämä ei koskaan anna täyspysähdystä kuin asiassa kerrallaan.  laugh
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 11:05:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #3 : 03.05.2007 14:46:43 »

Mä näen sut jonkinlaisessa tienhaarassa.. Sun itse pitää osata valita mihin suuntaan lähdet.. Selvitä mitä haluat elämältäsi ja jatka sitten eteenpäin. Älä ryntäile turhaan eestaas. työ ja suhteet tulevat sitten, kun selvität mitä haluat ..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: