Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puukotus unessa?  (Luettu 20617 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**

Let love be your energy

Profiili
« : 27.04.2007 23:34:27 »

Sain viime yönä ilejttävältä hampuusilta,puoliksi tutun,toisaalta tuntemattoman näköiseltä henkilöltä puukotuksen vsempaan kylkeeni, kylkiluiden väliin ja oikein syvän. En kuollut siihen mutta jouduin taistelemaan eloonjäämisestä.

Mitäs tämä tämmöinen???
Tuliko taas painajaisia kun söin liian myöhään (näin äitini väittää että käy jos syö kasin jälkeen:Smiley).
tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 27.04.2007 23:57:41 »

Tuliko taas painajaisia kun söin liian myöhään (näin äitini väittää että käy jos syö kasin jälkeen:Smiley).

Hmmm... syöminen klo 20 jälkeen auttaa, että näkee painajaisia..? Huh

Minä kaipaan painajaisia uniini... Undecided
- en ole saanut mitään sielun ja mielen törkyä
käsiteltäväkseni pitkään aikaan. Undecided

Niin kieroutuneelta kuin se kuullostaakin,
niin minä rakastan katsella painajaisia
ja ne loppuvat aina kesken kaiken jännän. Undecided
Niiden jälkeen päivät ovat niin energisiä ja puhtaita.  smitten

Hmmm.... pidätkö jotain tyyppiä hiukan alempi arvoisempana
kuin itseäsi ja tyyppi palauttaa sinut ikään kuin "maan pinnalle"
korkeista luuloistasi..?  Huh
Tai mahdollisesti pelkäät pudotustasi..? angel

En tiedä.. mielen ja sielun törkyähän unien tehtävä on käsitellä. Smiley
tallennettu
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**

Let love be your energy

Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2007 11:27:52 »

Niin,ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä äidit sanoo  Wink Joku varsin järkevä perustelu hänellä siihen kyllä kuitenkin taisi olla, ei mitään kummempaa kuin suolen toimintaan ja kehon leporauhaan liittyvää biologisperäistä.

Tuo tulkinta,Sasha, ei valitettavasti kuulosta kovin osuvalta. Minulla on kyllä päinvastoin kuin sinulla ihan jatkuvasti ahdistavia, painostavia tai muuten epämiellyttäviä unia. Tosin viime aikoina vähemmän kuin vaikka vuosi sitten jolloin pelkäsin nukahtamista,kun joka yö kohtasin vaikka mitä demoneja Undecided En muista söinkö illalla 2funny.

Onko minulla siis tavallista enemmän mielen ja sielun törkyä? Niitä näkemiäni  painajaisunia oli kyllä mahdotonta käsitellä ainakaan unisymbolien avulla.

Jännä juttu muuten, näin raskaana ollessani jatkuvasti unia vedestä,kellumisesta ja veden varassa olemisesta. Tämä merkitsee joidenkin tulkintojen mukaan paluuta kohtuun.

« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 11:31:16 kirjoittanut Tähdenvalvoja » tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 28.04.2007 11:31:13 »

Minulla puukotus liittyy freudilaisesti seksuaalisuuteen (vrt. tunkeutuminen) mutta toisaalta intuitiivisesti tuo vaikutti joltain henkimaailman matalamman energian hyökkäykseltä...  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 28.04.2007 13:03:00 »

Itse-ironia toimii aina. :Smiley
Muita ihmisiä kun pitää käsitellä niin silkkihansikkain,
etenkin kun tämä saitti on täynnä vain täydellisiä rakkaudellisia
valo-olentoja vailla mitään inhimillisiä puolia tai vikoja,
niin on parempi nauraa vain itselleen ja omille heikkouksilleen. :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.04.2007 20:39:12 »

tähdenvalvoja
 kuu neitsyt ja sinun 9 huoneen "aatamit kylkiluineen"
saatikka lilith puukotuksineen,
selitystä "hampuusilta" alasolmulta kaloista,
nouse noususolmuasi kohti,empatiat hampuusille on taakse jäänyttä elämää (vasen puoli menneisyyttä) älä anna sen enää haavottaa,
ota oma tilasi
tallennettu
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**

Let love be your energy

Profiili
« Vastaus #6 : 29.04.2007 13:15:04 »

Wow,kiitos jälleen,Nikki smitten.
Ajattelin asiaa ja totesin että näinhän se taitaa juuri olla. Kohtasin nimittäin unesta kuluttua pari kolme päivää, aivan sattumalta vanhoja tuttuja,joista oli kehittynyt (kehityshän menee aina eteenpäin johonkin suuntaan,ylös tai alas..) oikeastaan yleisen mittapuun mukaan varsinaisia hampuuseja,puistojen miehiä. Ennen annoin tämäntyyppisten ihmisten vaikuttaa ja jopa satuttaaa itseäni. Nyt olen vahvempi.

Olet Nikki todella erikoisen näkeväinen smitten
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 13:16:37 kirjoittanut Tähdenvalvoja » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 29.04.2007 20:18:28 »

Minulla puukotus liittyy freudilaisesti seksuaalisuuteen (vrt. tunkeutuminen)

Tässä vähän off topicia, mutta..
Minun pitäisi kai Wieniläisenä tietää tämä,
mutta miksiköhän Sigmund ajatteli seksin olevan
tunkeutumista, eikä yhtymistä?

Oliko hän jotenkin dominoiva seksissä
vai ajatteli/mielsi sen niin? idiot2

Vai oliko aika vain maskuliinisempi hänen eläessään? Huh

Ja lisää (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/picknose-1.gif)

Tiesittekö, että..

Lainaus Wikipedia;
Freud oli ateisti. Hänen mukaansa uskonto on verrattavissa lasten suhteeseen vanhempiin,
eli ihminen tarvitsee jotakin korvaajaa kun häneltä otetaan vanhemmat pois.

Wink

tallennettu
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**

Let love be your energy

Profiili
« Vastaus #8 : 29.04.2007 20:23:32 »

Hän taisi olla aikansa lapsi...
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #9 : 30.04.2007 15:44:58 »

Juu, aikansa lapsi minäkin sanoisin. Mutta jaa että ateisti??? Hyvinkin outoa, kun kuitenkin unia selittää... kait ne sitten selitti niin rationaalisesti...  idiot2

Lainaus
Freud oli ateisti. Hänen mukaansa uskonto on verrattavissa lasten suhteeseen vanhempiin,
eli ihminen tarvitsee jotakin korvaajaa kun häneltä otetaan vanhemmat pois.

... tosin toisinaan uskon itsekin tähän  Lips Sealed aina niinä päivinä kun en jaksa uskoa mihinkään....  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: