Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 30.04.2007 20:08:32 » |
|
Nämä "näkijä" jutut on sellaista... hmm.. tutkimusta.... miten joku, joka kokee erillä tavalla kuin minä itse, ilmaisee sen asian, jota minä elän. Toisaalta, joskus niiden kautta voi vahvistaa omia tunteitaan, joskus taas ne saa ihan vastakkaisen oman kokemuksen vahvistumaan.
Hmmm.. mutta eikö se vahvistus omille tunteille ole parempi kysyä siltä toiselta osapuolelta, eikä näkijältä?
Voihan sitä kysyä kaikenlaista ennustusta astrologiasta selvänäkyyn parisuhteelle vaikka yhdessä sen miehen kanssa hauskana ja romanttisena leikkinä, olen tehnyt sitä molempien miesteni kanssa ( -miehen mama on muuten selvänäkijä-taitoinen, joten ei tarvinnut mennä kauas), mutta kyllä se parisuhde ja rakkaus pitää elää reali-elämässä.
Minulla on 2 hyvää miespuolista ystävää, jotka ovat molemmat tulleet jätetyksi naisen taholta ja ovat nyt toivottoman epätoivoisia ja muutama viikko sitten he kutsuivat noidan kylään toisen miehen omistamale hotellille.
He halusivat rakkaustaian, jolla saada takaisin nämä ex-tyttöystävät. Heidän piti ensin ostaa kaikenlaisia erilaisia kiviä, joku 50 kynttilää, speciaalia paperia, ottaa jotain henkilökohtaista ex-tyttöystäviltään, speciaalia kangasta ja lankaa, tiettyjä kasveja, viiniä jne.
Niiden keräämiseen meni kuulema reilu viikko ja tuhottomasti rahaa.
Taian tekeminen vei yli 8 tuntia ja noidan palkkio oli jotain sellaista, mitä ette edes halua kuulla. Hinnalla nimittäin ostaisi jo paremman luokan kauniit korut lahjaksi ex-tyttöystäville tai veisi heidät pitkäksi viikonlopuksi jonnekin romanttiseen paikkaan täysihoidolla.
No tulos;
Toisella näistä miehistä oli seksiä sen noidan kanssa ja ex-tyttöystävä on entistä vihaisempi ja toinen odottelee kohta jo kolmatta viikkoa, että ex-tyttöystävä vastaisi puheluihin ja viesteihin.
No odottelemme kaikki jännityksellä, alkaako taika toimimaan. Tosin se taitaa olla turhaa, koska sain kuulla, että "pelkoni" liiasta täydellä ja spontaanisuudella elämisestä, koettaisiin lapsellisena intoiluna ja harkitsemattomuutena, otetaankin aitoutena, joka tuntuu olevan katoava luonnonvara.
Mitäpä jos olet vain täysin "vääristä ympyröistä" olevan kanssa tekemisissä ja hakeutuisit niiden seuraan, jotka ymmärtävät sinua ja hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 30.04.2007 20:40:40 » |
|
Hmmm.. mutta eikö se vahvistus omille tunteille ole parempi kysyä siltä toiselta osapuolelta, eikä näkijältä? Voihan sitä kysyä kaikenlaista ennustusta astrologiasta selvänäkyyn parisuhteelle vaikka yhdessä sen miehen kanssa hauskana ja romanttisena leikkinä, olen tehnyt sitä molempien miesteni kanssa ( -miehen mama on muuten selvänäkijä-taitoinen, joten ei tarvinnut mennä kauas), mutta kyllä se parisuhde ja rakkaus pitää elää reali-elämässä. Kyllä, se vahvistus tulee ennen kaikkea juuri siltä mieheltä ja itseltä ja siitä miten ne sitten lutviutuu keskenään. Lähinnä minulle sijoittuu tällaiset "näkijän" käytöt tällaisiin.... hmm... hieman sekaviin tilanteisiin...jossa jo alkaa omat todelliset syvät tunteet kadota kaiken pinnallisen kaaoksen taakse. (tunne tasolla kaksi suhdetta päällisin...) En siis hae "näkijältä" vastauksia siihen, mitä mahdollisesti mies tuntee minua kohtaan, vaan tukea ja mahdollista selvennystä omiin sekaviin tunteisiin ja apua itsetutkiskeluun. Ensinnäkään en ole varsinaisesti edes missään parisuhteessa, joten asia ei ole ihan noin yksinkertaista. Jos ollaan suhteessa, niin että tiedetään olevamme suhteessa, silloin sitoudun tunnetasolla siihen täysin ja odotan sitä myös toiselta osapuolelta. Tunnetason sitovuudella en tarkoita mitään väkisin pakkoa, vaan sisäistä sitoutumista. Niiden keräämiseen meni kuulema reilu viikko ja tuhottomasti rahaa. Heh, minua ei ihan tuollaiseen saisi. Taidan ihan vaistomaisesti ja sisäsyntyisesti käyttää "ihan omia taikojani". Mitäpä jos olet vain täysin "vääristä ympyröistä" olevan kanssa tekemisissä ja hakeutuisit niiden seuraan, jotka ymmärtävät sinua ja hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet? [/quote] Juuri tästä siirtymävaiheesta on nyt kysymys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 30.04.2007 21:10:46 » |
|
Aivan. Minäkin olen jo luovuttanut, ainoastaan pyrin pitämään kiinni siitä, että en unohda itseäni ja pyrin olemaan oma itseni joka päivä enemmän kuin eilen. Kyllä se "jyvät akanoista erottelee"... kait---
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 30.04.2007 21:23:48 » |
|
Olinpa vappukarkeloissa ja katselin kun ensiapumies auttoi tai yritti auttaa jotain aivan humaltunutta naista, joka lähti lopulta sinkoamaan paareja pakoon. Kuljeskelin pankkiiriliikkeen vappukruunu päässäni heh. Juttelin poikien kanssa.. nauratimme toisiamme.
Samalla tuli tavallaan katumus päälle siitä, että haukuin sen yhden näistä parisieluista, tai mikä lie termi, kun jotenkin.. en kai osannut käsitellä enää sitä että "mitä se on". Se energia. En tarkoita että mitenkään omistaisin toista edes sillä perusteella että tunnetaan menneessä tai ollaan sieluperhettä, mutta en todella tiennyt mitä tehdä. Halusin ainakin saada paljon etäisyyttä häneen, nyt 9kk (ja halusin lopettaa sen ilkeilyn vastaanottamisen).
Ei hän tietenkään kokonaan paha ole, jos tekee ensiapuaan tilaisuuksissa (itsekin seurasin bändiä) mutta MITÄ ihmettä se juttu oli? Mitä olisin voinut tehdä? Meillä molemmilla suuri ja vahva energiakenttä, mutta.. jotenkin.. odotin koko ajan viime vuonna tähän aikaan että todella matkaamme jonnekin selvittämään mitä juttu on, mutta hän työnsi minua pois ja lopulta minä hänet.
Mutta oliko hänessä avain palapeliini, osaan siitä.. odotin että selvittäisimme asian. Mitä olisin voinut kuulla? Että todella olemme jotain samaa sielua, mutta kaikki jäi kesken. Sanoin vielä vuosi sitten tokavikalla tapaamisella, no autammeko me maailmaa vai mitä. Ja ei mitään selvää vastausta taaskaan. Puhui siitä miten opettelee parantamaan.
Kai toivoin että se olisi edennyt jotenkin, se ystävyys jne.
Olisimme matkanneet kesällä jonnekin. Sen sijaan matkasin itse 5x ja hermostuin koko asiaan. Sama toisen kanssa, joka on kuitenkin paljon kauempana menneessä. "jota et halunnut sinussa olevankaan ja sen takia et hyväksynyt tätä rakkautta sellaisenaan. Vaan tahdoit koko ajan sen miehen eli OMAN maskuliinisen puolesi heijastuman muuttuvan ja sehän ei koskaan ole mahdollista muuten kuin muuttamalla ITSESI." *Tämä selitys ei sinänsä oikein vastannut asiaan koska ei niinkään paljon ollut kyse siitä onko joku paha, vaan mitä se on ja mitä sillä tehdään. Jos se on "entiteetin osia" tai "sieluperhe" niin mitä tehdä. Tehtävä jne. Karma ei selitä kaikkea, siispä sielunsopimus. Jos sitäkään ei tehdä. Niin olisin kai voinut jatkaa pinnallisia juttelutuokioita, mutta mitä minä niillä. Olisi pitänyt toimia. Minä nostamassa potilaita paareille? hm.
Asiaa on selvitelty joka tasolla. Vieläkin näen unia joissa tämä henkilö juoksee yöelämän paikasta toiseen, kivikasvona, vieraana mutta tuttuna, tänään teki mieli lähettää viesti, onko sinulla jotain sanottavaa vai miksi nämä unet! En edes halunnut puhua mitään sielujuttuja, kaksoisliekkijuttuja hänelle kun kysyi, mutta mitähän termiä olisi pitänyt käyttää. Sitten jostain syystä päähäni tulee mielikuvia meistä sodassa, tämä on liian paksua, jotain sellaista että toimin sotatilanteessa jossain, olisko mennyttä elämää?
Tässä pätkä menneen elämämme tulkinnasta:
"Mutta te elitte hyvän elämän ja Ingla avusti vanhoilla päivillään monia köyhiä ihmisiä ja te majoititte vaikeina aikoina kartanoonne sotilaita ja köyhiä ihmisiä, joilla ei ollut muuta sijaa. Kun Ingla kuoli, sinä surit sitä paljon ja elit lopun elämäsi hyvin surullisena ja yksinäisenä."
Paarini taitaa olla kovin eteeriset- Muita muistoja joista ilmeisesti tulossa porukkaa oli vallankumous ja kauppalaivaston hallinnointi. (http://www.hellasmultimedia.com/webimages/birthday/images/balloons1.gif)
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 12:08:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 01.05.2007 10:13:26 » |
|
Mutta tein minä oikein, koska nämä ovat olleet menneiden elämien tuttuja, ja vaikka elivät kuten minä aiemmin, enää ei ole relevanttia juosta kaikissa tilaisuuksissa. Eilenhän sen näki; kaikkeen isoon juhlintaan täällä liittyy tosi rankka viinanjuonti ja sekoilu. Ei sellaista jaksa.
Näillä jutuilla on kuitenkin jokin merkitys, vaikka olen katkaissut sen yhteyden, siis energialinkin mikälie. Täytyy nyt elellä ihan coolisti ennen seuraavia kokemuksia. Se on aika hurjaa kun menneet elämät tulevat niin selkeästi mieleen näiden kanssa.
Ihastuminen ja vihastuminen ovat ohi, mitä sitten tapahtuu.
Nyt jos ajatellaan että minulla on lukuisia menneitä elämiä, niin pidän todella varani kun joku alkaa tuntua tärkeältä. Nimittäin erittäin todennäk. on jotain selvitettävää. Tuokin että toinen kuolee ennen toista, jättää jonkin trauman päälle. Olen kuullut ainakin parinkymmenen menneen elämäni kuvaukset, ammatit ja mitä kaikkea on ollut. Ja maita on ollut roppakaupalla.
Pitää herätä tähän päivään. Toisaalta, kun matkustaa jonnekin työasioissa tai lomalla ja tapaa uusia ihmisiä, he saattavat olla tuttuja menneestä, varsinkin jos tekee samantyyppisiä töitä kuin ennen. Sieltä voi tulla hyvääkin. En tiedä mistä nyt pomppasi tämä sana "hansakaupungit" varmaan siitä, että on sukujuuria jossain Saksa-Latvia- Liettua suunnalla ja sinne kun menee, tuntuu että täälläpäinhän sitä pitäisi olla.. no siis pari matkaa tosiaan tulee, joilta odotan ainakin yhteyden tunnetta ja kontakteja/tietoa tän elämän bisneksiin. Käyn yhdessä paikassa pohjoisemmassa Suomessa, mutta odotan enemmän ulkomaatripeiltä. Jotain siellä piilee.
Englannissa ei enää ainakaan. Paitsi huvittelua.
http://www.vorpommern.de/hansakaupungit.html
May 1, 2007 You may find that your communication with others is a bit more aggressive than usual. You are more adamant about getting your point across; you don't want to be misunderstood. This is fine, but just make sure you remain sensitive to other people's emotions, and don't get upset if ultimately they do not agree with all that you have to say. Today's sextile between Pluto and the Moon is conjuring up aggressive feelings inside you that are likely to come out in one way or another.(http://www.bugbog.com/images/maps/europe_map.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 11:21:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 01.05.2007 17:11:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #22 : 01.05.2007 17:14:57 » |
|
Voihan olla että olen kokenut viimeisimmät vaikuttavat suhteeni mitä tämä maa voi tarjota, koska nuorten sielujen kulttuurihan tämä on. Täällä on kyllä ollut muutama tällainen karma/ sielusuhde joten en mene sanomaan.
Suomi on tosin laaja maa ja tästä helppo mennä länteen, etelään, itään. Mut minkäs teet kun olet maailmankansalainen.
Anyways kuka tahansa sieltä sitten tupsahtaa, olisi hyvä tietää että mikä on agenda. Siksipä varmaan kävin regressiossa että olisi parempi käsitys tästä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 17:24:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #23 : 01.05.2007 17:20:54 » |
|
Minä otan vaarin tästä topicista siinä määrin, että hyväksyn karman, jos se on jokin tarkoitus läpielää. Ja sielunkumppanit, joita olen varmasti kohdannut, ovat olleet suuria oppaitani. Niinpä kiitän heitä koko sydämestäni ja juuri heitä, jotka ovat minulle vaikeuksia; tuskaa ja kriisejä luoneet, sillä heiltä olen oppinut eniten. Jotkut heistä ovat minua tukeneet ja lohduttaneet ja heitäkin olen tarvinnut.
Mutta kiitän jokaista tielleni osunutta vuorovaikutusta, joskus jää kuva hetkenkin ohikiitävän ihmisen katseesta hyvin paljon!
Ja jokaisella vastaantulevalla sanallakin, täällä esimerkiksi, on oma viestinsä, värähdyksensä. Kiitos! Se kaikki elämää.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #24 : 01.05.2007 17:34:35 » |
|
Tarkoitin ehkä sellaista, onko karma tasapainotettu, onko sielunsopimukset täytetty, tiedänkö mitä on tulossa.. eli, onko kellään tunnetta siitä miten jotkut ihmiset todella haluavat tuoda HYVÄÄ koska olette tehneet ennen hyvää, tai heillä on "hyvä" karma teille. Eikä vaikeutta ja kriisiä. Tähän liittyen kuvaava Venustransiitti.
Niin ja ovatko osia teitä itseänne, sieluentiteetin osia. :
Today you tend to attract circumstances, persons or objects, including money, that can be useful later on. This is a spontaneously "lucky" influence. The quotation marks around "lucky" mean that it is not so much luck that helps you as your attitude of relaxation and willingness to let your life flow without the tension of resistance. Many things are prevented from entering people's lives because they are too tense to let them in. At other times you might unconsciously alienate a potentially helpful person, or you might be too cautious or overlook an opportunity because of tension. (http://www.fotosearch.com/thumb/phd/PHD255/OS36105.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 18:01:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 01.05.2007 18:02:11 » |
|
Tarkoitin ehkä sellaista, onko karma tasapainotettu, onko sielunsopimukset täytetty, tiedänkö mitä on tulossa.. eli, onko kellään tunnetta siitä miten jotkut ihmiset todella haluavat tuoda HYVÄÄ koska olette tehneet ennen hyvää, tai heillä on "hyvä" karma teille. Eikä vaikeutta ja kriisiä.
Minä en ole osannut noita ajatella tuolla tapaa "karman hyvityksinä", vaan jotenkin niin, että nyt tällaisena juuri kuin olen, olen "ansainnut" vain olemalla mitä juuri nyt olen, sen "hyvän" (ja "pahan") mitä osakseni olen saanut... aina kulloinkin. Noh, "hyvä ja paha" on liian karkea tähän, mutta että ilon, onnen, rakkauden, täyttymyksen ja surun, kaipuun, pettymyksen, tuskan ja kärsimyksen... vaikka paremmin...kokemuksia. Olen "leikillisesti" puhunut aina "Arkienkeleistä" joita olen kohdannut. En usko, että ketään on siksi minulle jotain "hyvää" tehnyt, että olisivat minulle veloissa. (karman mukaan tai minkään munkaan mukaan), vaan uskon siihen, että ihmisellä on taipumus monenlaisiin tekoihin, jopa "hyviin" ja halu tuottaa iloa ja täyttymystä muillekin. Samoin taas uskon, että koska olemme yksilöitä ja luovimme yhdessä, kaikki ei aina tunnu "hyvälle" ja saamme maistaa elämän eri makuja muidenkin kautta. Niin kärsimystä kuin onneakin. Itsekin sitä jaamme, vaikka emme tahtoisi. (pois sulkien harkittu julmuus yms) Minusta ajatus karmasta tekee ihmisestä manipulatiivisen kaupan kävijän. <-taas muuten Freudilaista ajatustapaa tuo karma... mutta otettu "itäiset opit ja käsitteet" sanoiksi. Kyllä ihminen voi tehdä tekoja vilpittömästikin. Minua inhottaakin jo ajatus, että ne tekoni joita teen vilpittömästi sydämestäni, olisikin vain jotain hyvitystä suuntaan taikka toiseen, eikä aitoa olemista ja kokemista elämässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #26 : 01.05.2007 18:18:17 » |
|
En usko että karman merkitys on olla 'hyvänä ja pahana'. Jos karma on jotakin laajenpaa elämää, maailmaa, jota emme vielä käsitä, niin ymmärtäisin, että se ei ole meidän maailmamme mukainen mustavalkoinen ilmiö tai vastakohtaisuuksien ilmiö vaan aivan jotakin muuta. Uskon kyllä, että osa sieluani, toinen ihminen, on kiiruhtanut apuun ja siihen johonkin polulle tai suuntaan johon olen kulkemassa ollut tukena ja minä myös hänelle. Ymmärtäisin, jos henki on jokin paljon laajempi ilmiö kuin persoona, ihminen tässä nyt, voi sen olemassaolo liittyä ihan muihinkin persooniin ja toiseen ulottuvuuteen. Minusta se olisi ihan järkevääkin.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 01.05.2007 18:23:01 » |
|
No en minäkään karman käsitettä"hyvänä ja pahana" käsitä... Mutta eittämättä me koemme erilaisia tunteita toisten kohtaamisten kautta ja saamme erilaisia kokemuksia... jokainen määrittää itse niiden "mustavalkoisuuden" omissa kokemuksissaan, pohjautuu se karmaan tai ei.
Voihan joku tosiaan karman käsittää myös vastuuna muista ja itsestä ja hyvä jos niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #28 : 01.05.2007 18:28:08 » |
|
Inanna, jos paha karma (mitä tein toiselle, jos vaikka jätin ja petin) on tasoitettava niin eikös hyväkin (teimme hyvää). Simple. Ja sitten oli se jos ei tarvitse tasapainottaa mitään, se oli se henkisin suhteeni.
Souls often come together to work out issues or play reverse roles than that which they are experiencing elsewhere.
Anyone who is in your biological family - or adopted family - or pseudo-family - is a soul mate to you.
You feel closer to certain souls, because you have attracted them into your life as they are on the same frequency as you or because you want to work out issues with them.
Karma is the responsibilites shared between soul mates..
Often souls mates come together to bring another soul into the physical realms. A man and woman mate and produce one or more children - the karma thus completed ends. The couple separates and share whatever karma is linked to the child.
(tuo voisi selittää miksi suhde loppuu siihen? uudessa suhteessa ei lapseen liittyvää karmaa, vaan esim kasvuun ja sitten taas uudessa vaikka toimintaan liittyvä tehtävä..eri asia toteutuuko suunnitelmat)
Sometimes the karma in family is between mother and child - so the child remains exclusively with the mother. Sometimes the karma is with the father and the mother leaves or deceases. Sometimes it is with both parents or with a sibling who has entered the game before or after you.
Soul mates can be close friends, co-workers, a teacher, anyone who influences your life one way or another. They play the emotional - spiritual - physical - and mental - games of third dimension with you.
Did you know that you often attract people into your life who look as you do in parallel or past lives? For example - you are a man seeking a female partner. You will seek out someone who looks and acts if you were a woman - like a mirror image. Your ideal partner is who you are in that physical body! We are always seeking ways to experience ourselves.
Tällaista ihanaa, korkeavärähteistä kumppanuutta en olekaan kokenut kuin reilun vuoden ajan, eli ilmeisesti sellainen on tulossa, missä kumpikin haluaa kasvaa eikä kukaan vedä ketään perässään. http://www.diamondlady.net/soulmates.htmlhttp://www.llewellynjournal.com/article/885 Tuolla lisää sieluperhe/kumppani asioista.(http://www.diamondlady.net/spiritual%20oneness.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 18:55:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #29 : 01.05.2007 19:03:57 » |
|
"Onko seuraava suhteeni korkeavärähteinen".. heh. Tai jotain sinnepäin edes.
The card not shown but at the center of the cross, represents the atmosphere surrounding the central issue. Seven of Sites (St. Toad's): A pause to check on the progress of your labors. Making difficult financial decisions. Exercising patience and perseverance. Evaluating the status of your work and your options for the future. The card visible at the center of the cross represents the obstacle that stands in your way - it may even be something that sounds good but is not actually to your benefit. The Crawling Chaos: Completeness and intricacy of design. A great work. Achievement, reward, and well-earned recognition. A time of success, prosperity, security and joy. May also indicate travel or a change in residence. The card at the top of the cross represents your goal, or the best you can achieve without a dramatic change of priorities. Lavinia & Yog Sothoth: A caring and trusting relationship. Beauty and inner harmony. A decision calling for emotional control and faithfulness to spiritual values. The card at the bottom of the cross represents the foundation on which the situation is based. Six of Man (Herbert West): Opening your heart to the simple pleasures of life. Fond memories fuel the playful embrace of love and life. Experiencing the joy of youth and sexual innocence. Engaging in acts of gentle kindness. Harmony of natural forces without effort or strain. Meeting an old friend. The card at the left of the cross represents a passing influence or something to be released. Three of Artifacts (The Silver Key): Unsettling news leading to heartbreak or loneliness. Tactless or hurtful words. Acting without consideration for the emotions of others. Betrayal of trust or confidence. The revelation of a painful truth. (exän tapaaminen) The card at the right of the cross represents an approaching influence or something to be embraced. Knight of Tomes (The Ponape Scriptures): The essence of fire, such a great conflagration. One filled with vitality and passion for life. A sexy and exciting person, daring in their actions, cocky in their attitude, and utterly without fear. Absolute sincerity, coupled with violent emotions that swing wildly from one extreme to another. Boundless creativity and lust for a change of both pace and place. The rapid approach, or more likely departure, of something that sets your world ablaze. Often suggests travel or escape. The card at the base of the staff represents your role or attitude. Four of Artifacts (The Shining Trapezohedron): A time of tranquility and intellectual repose in the midst of a great struggle. A temporary retreat from stress to regather inner strength, reaffirm convictions, reorganize thoughts, and formulate a new plan. The need for vigilance in a moment of calm. May suggest a withdrawal from the material world to find spiritual guidance. The card second from the top of the staff represents your hopes, fears, or an unexpected element that will come into play. Cthulhu: Faith in tradition and the old school. A justified and ancient source of power. Being supportive, sympathetic and loyal. Receiving instructions, learning, guidance or inspiration. The ability to hear a higher or inner voice. May also indicate a religious ritual, such as a marriage or an initiation. The card at the top of the staff represents the ultimate outcome should you continue on this course. Nine of Sites (Kadath): Good luck attending material affairs. Attaining refinement and embracing elegance. Discipline and nobility applied to the maintenance of security and stability. The wise use of resources and foresight. The fulfillment that comes with accomplishment, and the turning of attention to higher things.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 19:06:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|