Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 61707 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 01.05.2007 19:21:28 »

Jos karma pitää sisällään kaiken kokemamme, sekä hyvän että pahan, onko karma silloin koskaan täydellisesti täyttynyt.

Otetaan esimerkkinä pettäminen, joka tapahtui karmallisena kokemuksena. Tällöin teko tehtiin ja karma poistui samalla alkoi kuitenkin uusi karma kertyä. Kaikki sanotut sanat ja teot ajatuksineen alkavat luomaan uutta karmaa. Kertyykö uusi karma sitten seuraaviin elämiin, jos suhde päättyy tässä hetkessä.

Onko karma pyörä, joka pyörii loputtomasti..?

Huh
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #31 : 01.05.2007 19:42:05 »

Inanna, jos paha karma (mitä tein toiselle, jos vaikka jätin ja petin)  on tasoitettava niin eikös hyväkin (teimme hyvää). Simple. Ja sitten oli se jos ei tarvitse tasapainottaa mitään, se oli se henkisin suhteeni.

Jep, mutta mietippä sitä niin, että tuo koko kuvio sisältyy yhden ihmisen sisälle yhden elämän aikana...
Ja sen jälkeen on ns."vapaa elämään tätä todellisuutta" sellaisen kuin se on.
Kohtaamaan kaiken ilman johonkin aikaisempaan "sidokseen" liittymättä...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #32 : 01.05.2007 20:52:35 »

Soul mates can be close friends, co-workers, a teacher, anyone who influences your life one way or another. They play the emotional - spiritual - physical - and mental - games of third dimension with you.

Did you know that you often attract people into your life who look as you do in parallel or past lives? For example - you are a man seeking a female partner. You will seek out someone who looks and acts if you were a woman - like a mirror image. Your ideal partner is who you are in that physical body! We are always seeking ways to experience ourselves.

*huoh*, tuo on kyllä niin "ikävän" totta. Itse kun kelaan menneitä, niin merkittäviä miehiä elämässäni ovat olleet kaksi "eheyttäjää" vaikkakin molempien kanssa suhde päättyi aika räjähdysmäisesti. Mutta pitäähän se jostakin pistää poikki kun tarkoitus on täyttynyt. Nykyinen on kans näiden kahden ensimmäisen suhteen turvallinen tasoittaja ja lisäksi merkittävää roolia vetää ilmeinen sielunkumppani ja opettaja. Hän onkin opettanut varmasti sen parhaimman läksyn, minkä ihminen voi eläessään oppia, eli että oma onnellisuutesi on kiinni vain sinusta itsestäsi. Toki se tuolla takaraivossa on "kukkinut", mutta jotenkin se on nyt konkreettisempi. Saa nähdä sitten, mitä elämä tästä eteenpäin antaa. Monesta konkreettisestakin jutusta olen lähiaikoina luopunut ja tavallaan siivosin mieleni pöydän  :Smiley Uusia sielunkumppaneita kenties tulossa elämääni?  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 02.05.2007 10:31:15 »

Jos hyvää karmaa kertyy, se lie ok ellei halua vapaaksi kaikesta. Mikä laukaisee rakastumisen? Toistaiseksi on piillyt jotain selvitettävää.

Enpä vain rakastu, eli nk hyvän tuojaa odotellessa, energia menee töihin. Hyvä niin.

Eli mikä saa rakastumaan, jos itsekseen on onnellinen. Se kun toinen tuo - mitä? Lisää, ei ainakaan pois ota.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 07:05:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #34 : 02.05.2007 10:37:55 »

Ihminen on luotu vain yksinkertaisesti sellaiseksi, että hänellä on inhimillisistä ja henkisistä ulottuvuuksistaankin johtuen, suotu lahja rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Yksinkertaista.
 Smiley
Mutta niin totta.
 :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 02.05.2007 11:52:35 »

Enpä ole kokenut kumpaakaan yksinkertaiseksi.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 02.05.2007 12:28:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 02.05.2007 13:49:38 »

"Esim. kun olen ollut menossa "väärään suuntaan" polullani, ovat ystäväni potkaisseet minut takaisin oikeaan suuntaan."

Kuulostaa väärään suuntaan potkaisulta. Sinut potkaistiin vain takaisin oravanpyörään todellisesta vapaudesta Smiley

Lainaus
Mies2 tuli elämääni ja mentiin lujaa, liian lujaa. Menetin vapauteni. Olin keskellä korpea, ilman autoa, ilman rahaa, ilman työtä, ilman ystäviä... Minulle on aina ollut tärkeää vapauteni ja meinasin mennä väärään suuntaan polullani. Mies2 opetti minulle mitä on menettää vapautensa ja käteen ei jää kuin tyhjää. Palasin polulleni, mies2 jäi korpeen, nyt minulla on vapaus joka pysyy.[/color]
Tuohan oli mielenkiintoista. Luulet vain eläväsi vapaudessa, mutta kyllä tuo mies oli ymmärtänyt oikean vapauden. Smiley

Eikö metsän metsän henget, eläimet, kasvit, enkelit kelpaa ystäviksi? Smiley

Kuinkas hän on siellä metsässä pärjäillyt? Elääkö ihan villivihanneksia syömällä vai kuinka?
« Viimeksi muokattu: 02.05.2007 13:53:15 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 02.05.2007 17:20:38 »

Entäs vapaus suhteen sisällä, jos ollaan vapaat menneistä painolasteista ja todellakin ollaan yhdessä, vain jotta voitaisiin rakastaa ja elää upeaa elämää. No, ainakin joitakin miehiä maailmassa on jotka ajattelevat näin. En osaa sanoa tuntuisiko suhde kahleelta. Ei kait. Toive vain olisi ettei menisi ongelmanratkaisuksi.

"When two people come together from the spirit realm, and a supportive emotional connection, they can build trust. They can develop a greater sense of compatibility and more understanding between them. This emotional connection develops into understanding and then compassion is cultivated. Soul mates will emerge from relationships like this."

--Alana
tallennettu

Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 02.05.2007 21:04:46 »

Kurpitsa: Ei minua varsinaisesti kukaan potkaissut vaan elämällä nämä ihmissuhteet vasta ymmärsin mitä haluan ja mikä on minulle tärkeää. Tarkoitan, että sielun tasolla nämä tilanteet ja ihmiset tulivat elämääni, jotta löysin sen suunnan minkä halusin tai tarvitsen, ennen en sitä ymmärtänyt.

Eikö metsän henget, eläimet, kasvit, enkelit kelpaa ystäviksi? Minulla ei ole mitään heitä vastaan, päinvastoin he kuuluvat elämääni. Pidän myös ihmisistä ja kaipaan heitäkin elämääni.

Kuinkas hän on siellä metsässä pärjäillyt? Elääkö ihan villivihanneksia syömällä vai kuinka? Käsittääkseni hän on muuttamassa pois metsästä. Hänen ruokavalionsa koostuu enemmänkin makkarasta kuin villivihanneksista, ei ole yhtään puutarhurityyppi saati että viitsisi maasta jotain poimia. Muuten kyllä ihan hyvä tyyppi.

Tiedoksi kaikille, ettei minulla ole mitään maalla tai metsässä asumista vastaan, varmasti itsekin erilaisessa elämäntilanteessa viihtyisin maaseudun rauhassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 03.05.2007 06:47:17 »

jotta löysin sen suunnan minkä halusin tai tarvitsen, ennen en sitä ymmärtänyt.

*Hm, olen viime päivinä mietiskellyt paljon vanhoja sotkuja. Jotenkin miehet tai suhteet tulevat selkeän työnteon hm, lisänä sotkuksi. Kun olen nyt työstänyt ekaa suhdetta taas, alan päästä muistoista irti tähän hetkeen, vaikka ei ketään ole, niin tiedänpä mihin töissä kannattaa aika laittaa muutaman vuoden ajan.

Kun taas nuo henkilöt antoivat ehkä vauhtia elämään, mutta en heiltä oikein mitään oppinut? Erilaista kulttuuria, toimintaa, sen pohtimista että mikä miehen saa toimimaan? Siis toki siinä ymmärtää ainakin että tätä tämä ei voi olla, minä auttamassa, muut ottamassa. No antoivat hekin aikansa. Huomasin myös sen miten vähän välitän seksistä, no ehkä sitten kun on sen aika taas. Mitä sillä tekee..

Samoin kuinka he olivat muka niin tärkeitä, kun nyt elelen ihan jees aivan kuten ennen heitä. Ketäänhän näistä en tuntenut, kun 90 luvun alussa tutustuin kaikenlaisiin tekijöihin kaupungissa. Paljon on palstalla puhuttu narsismista, ennen henkistä sakkia tunsin kaikenlasia pikku egoilijoita musiikin, median ja designin+ rahan maailmasta ja siellä tapahtuu monenmoista ihastumista, varsinkin miehillä heihin itseensä.  2funny  2funny  Grin  coolsmiley

Tuo lause ehkä jotain avasi, että joskus parin tarkoitus on saada lapsi ja sitten tiet (eli vetovoima) luonnostaan eroaa. Että siinä oli joku pointti.  :Smiley Ja sitten ehkä se, että joidenkin välillä ei ole selvitettävää karmaa, silloin suhde on puhdas, joidenkin välillä sielunsopimukset jää kesken, joidenkin kanssa niitä voi olla vielä.

En toki oleta että seuraavaan vetovoimaan on pakko liittyä menneet elämät, menneen suhteen karmat, mutta todennäköiseltä se tuntuu. En nimittäin ole pintajengiin ihastunut parin viime v:n aikana, vaikka olisivat muuten ihan .. kiintoisia tyyppejä.

(http://www.matton.fi/t/150/MC/RL10126.JPG)
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 07:21:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 03.05.2007 07:29:19 »

Pöytä 1:
Ymmärrät yskän eli oman tärkeytesi, elämän suuruuden, elämän tehtävääsikin. Suuret mittakaavat ovat luonnostaan hanskassasi. Toisen ihmisen kohtaat ehkä sellaisena, joka "sotkee" kuviosi. On niin selkeää ilman toista, mutta toistahan kaipaa. Ja sitten kun hän tulee, hän saa aikaan tasapainottomuutta, levottomuutta. Tunnetasolla ymmärrät takana olevan henkisen opin. Suhteen epäonnistumisen tautalla voi olla sinun vahva, erikoinen, kypsä luonteesi. Onkohan ihmiset olleet jotenkin lapsellisia ja epäkypsiä sinulle, annatko joskus niin väsyneen ja kokeneen vaikutelman heille. Toisaalta sinä ns. viet mennessäsi, tunnetasolla sinuun on todella helppo ihastua, olet valloittava. Nykyinen olotila ja haaste: yksin aprikointi, mikä on se punainen lanka, mikä tässä on mättänyt...

*Annamariia sanoikin aikas hyvin minulle. JA kuten Sula sanoi, vanhempiin/ äitiini saattaa liittyä joku selvittämätön vielä, kun tuntuu niin takkuiselta välillä, haluan pitää etäällä, hän lähellä, on kuulema ollut isäni tai rakastajattareni, on kerran tehnyt perinnöttömäksi suhteen takia jne, kaikenlaista turhaa. No joo. Jos hänen maailmankuvansa olisi henkisempi, olisi helpompi puhua asioista samoilla käsitteillä (koin exät karmallisina juttuina, vetovoima tuli ja meni jne). Hänen karmallinen avioliittonsa jne, ei tosiaan ole rakkausliitto.

Chris Griscom sanoi jopa että joskus ihmiset menevät naimisiin tasapainottaakseen vihaa..  Wink

Eihän siinä mitään tunteilua tosiaan kaivata, jos mies halusi lähinnä lapsen tai se koko touhotus päättyi siihen, ei ole syytä muistella menneitä hetkiä. Se oli silloin, nyt on nyt. Näin! Pääsen helpolla tapailuista.

Karma täytetty.

Vapaus karmasta.

Karma kesken.

Hyvä karma?  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 09:19:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 03.05.2007 20:16:06 »

SA jos saa udella, niin mistä olet saanut noin paljon tietoa entisistä elämistä? Vaikuttaa mielenkiintoiselta..  Smiley

Näen toistuvasti unta jostain vaaleasta miehestä ja odotan mielenkiinolla ilmestyykö hän elämääni. Tosin nyt jo sellainen fiilis, ettei juttu tule onnistumaan  Huh Pelkkää peliä..
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #42 : 03.05.2007 22:14:10 »

Inanna, jos paha karma (mitä tein toiselle, jos vaikka jätin ja petin)  on tasoitettava niin eikös hyväkin (teimme hyvää). Simple. Ja sitten oli se jos ei tarvitse tasapainottaa mitään, se oli se henkisin suhteeni.

Jep, mutta mietippä sitä niin, että tuo koko kuvio sisältyy yhden ihmisen sisälle yhden elämän aikana...
Ja sen jälkeen on ns."vapaa elämään tätä todellisuutta" sellaisen kuin se on.
Kohtaamaan kaiken ilman johonkin aikaisempaan "sidokseen" liittymättä...

Mä mietin sekä että on karmallisia suhteita menneisiin elämiin, mutta että tässä nyt elettävässäkin elämässä toimii tietynlainen karma, joka maksetaan jo nyt pois.
Itse kolmisen vuotta sitten jätin pitkäaikaisen poikaystäväni ja jotenkin tuntunut, että joutunut maksamaan siitä, koska en ole löytänyt ketään hänen tilalleen, vaan kaikki menny päin mäntyä mitä tulee rakkauteen. Puoli vuotta eromme jälkeen tapasimme kumpikin samana iltana "uudet", hän on edelleen sen tytön kanssa, mutta minun tapaukseni oli jotain ihan muuta...
Tällä hetkellä seurustelen, mutta elämä tuntuu kurittavan aina vaan.  Sad

Ehkä täytyy soittaa yhdelle regressioterapiaa harjoittavalle, kun palaudun Suomeen kesällä. Sain numeron eräältä ihmiseltä jonka kohtasin täällä ja olimme varmoja, että ollaan oltu joskus edellisissä elämissä tekemisissä, luultavasti täällä. Ehkä siinä oli jokin karmallinen sovitus.  Smiley

Nykysenkin kanssa pohdimme, että olemme tavanneet aikaisemminkin. Kerran toisiamme katsoessame kumpikin rupesimme näkemään toistemme kasvoissa toisenlaisia piirteitä, jotka eivät kuitenkaan olleet tuttuja tästä elämästä. En tiedä millainen karmallinen suhde on sitten kysymyksessä, kun ei se oikein tahdo toimia. Ehkä se on vähän niinku Jadesoturissa  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #43 : 04.05.2007 06:48:33 »

Tulipa muuten mieleen, kun tosiaan itse aikoinaan olin hyvinkin kiinnostunut näistä sielunkumppani (ehkä lähinnä enemmän menneiden elämien yhteisistä historiallisuuksista ja niiden 'eksotiikasta')ja karmajutuista ja tutkin niitä.
Mihin ne perustuu, mistä tulee jne.

Mutta se on pointti, mihin tarvitsemme niitä? Miksi 'luomme' niitä maailmoja?
Tueksi varmaan lähinnä, mutta mille? Ja vahvistukseksi, mutta mille?
Omille syville, ehkä hieman oman kosketuksemme ulottumattomissa oleville tunteille, syvimmälle johdatuksellemmeko?
Kirkastammeko niiden avulla intuitiotamme ja sitä kirkkainta "yhteytämme johdatukseemme"?
Tietynalaista "keskustelua Jumalan" kanssa muunnettuna mielenkiintoiseen historialliseen ja 'henkimaailmalliseen' muotoon?

Onko se se ajan-putki, joka erottaa meidät tästä hetkestä?
 idiot2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 04.05.2007 07:26:00 »

Sula, regressiossapa tietenkin. Itse asiassa siellä (sielun tasolla, enkeliulottuvuudessa) voi kokea syvää rakkautta joka ei ole suhdesotkuista riippuvainen. Olen saanut siellä vähän selvitystä sille, miksi olen ollut eräiden henkilöiden kanssa, miksi he kaikki tuntuivat niin voimakkailta. Siis energiatasolla, sellaista että on vaikea toipua suhteista. Nythän olen toipunut ja mietin miksi haluaisin suhdetta, se ei voi mennä samaa rataa mutta on sellainen tunne, että karmat on tasapainotettu.

Tai ainakin viimeksi pari kertaa kun olin regressiossa, tuntui että yhteistyö skulasi erään henkilön kanssa, henkinen yhteys ja toiminta ja olimme tilanteessa, jossa hän auttoi minua (en ole tavannut häntä vielä).. niin, kuulostaa ehkä kaukaa haetulta, mutta regressioissa näkyi myös nämä miehet jotka on olleet live-elämässä; yksi sanoi ettei kestä jos nainen määrää/ johtaa, toinen sanoi että halusi kokeilla muita naisia (kun kysyin miksi petti). Siellä tulee sellainen historiallinen jatkumo vastauksineen, miten montaa henkilöä olen rakastanut, ja he minua, mitä on tapahtunut.
Esimerkiksi yksi hlö menetti minut kerran toiselle ja kerran kuolemassa, ja tässä elämässä hän olikin täynnä menettämisen pelkoa, pelollaan aiheutti sen että juttu loppui.

Regressiossa ollaan mielikuvamaailmassa, menneissä paikoissa, mm olen ollut jossain Euroopan kylissä, naisen hahmossa, naimisissa jonkun kanssa, taikka maanomistajana jne. Kaikenlaisia juttuja, joista jää ilmeisesti karmaa. Olen nähnyt satamat ja monet paikat, joita en arkitietoisuudessa muista. Olenhan ollut tulkinnan mukaan viikinki, hallintomies, merikapteeni eri vesialueilla Euroopassa. Ja pappi, soturi, astronomi, viljelijä, pankkiiri..

Se, että petin erästä joka nyt petti minut, rosvoelämässä, tuli taas selvänäkijätuttuni kautta. Myös livenä tapasin hänen isänsä ja olin hyvissä väleissä. Hän olisi siis ollut mennyt rakastettu.

Se kun ei ollut karmaa, tuli exän kautta jonka mielestä olimme jopa eri planeetalla yhdessä tai toimimme todella laajasti henkisillä tasoilla.

Viimeisin juttukin oli kai selvitettävä, koska mies heti sanoi että olen tuttu. Siis oli kohdattava vaikka kaikki jäi kesken, ja nousu-laskusolmu planeetat osoittivat että juttu kuului nimenomaan menneeseen.

Mutta nämä ovat niin isoja juttuja, suhteita että niitä ei tule koko ajan. Tarkkailenkin siksi AP karttaa, että noudattavatko sitä jotenkin, nyt kun on tunne että vuodenvaihteessa tapahtuu (tapaan osan tätä itseäni, joka jakaantunut?).. tai jos ei, kehitän sisäistä valoani vielä hiukan. Ja tuo juttu olisi siis hyvää karmaa täys, ei niinkään painolasteja, olen saanut tälle muutamasta suunnasta vahvistusta että vaikeita tapauksia ei tule, karmaa on nyt riittävästi purettu. Wink

PS Tuo kun minulla on ollut vahvana toiveena yhteistyö, se toteutui parhaitena herra numero ykkösen + kakkosen kanssa, kolmosen kanssa ei vaikka hän alussa puhui siitä. Aiemmin olin toiminut sekä herra kolmosen kanssa auttaen, että kenties tulevan kanssa. Olisi kiva tehdä töitä yhdessä, mutta en toisaalta halua jotain "pommia" taas joka sotkee kaiken,  2funny  vaan luontevaa yhteistoimintaa. Ei se tosin ole pakko.

Ja siis, ovatko nämä kaikki samaa sieluperhettä vai jopa saman sielun, entiteetin osia. Jos kaikilla on "suora" kaksoisliekki.. kuinkas joku sanoikaan palstalla.. sielu voi jakaantua sekä kaksoisliekkiin että muihin osiin, kun seikkailee pallolla ja ulottuvuuksissa. Voiko osa tästä porukasta tehdä aivan muuta kuin minä, esim olla ammattilaisurheilija? Vai mistä se kipinä syttyy, ellei siitä että ollaan samaa ainesta.  Cool  coolsmiley
  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 08:56:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: