Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 61714 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 04.05.2007 12:30:35 »

Sattumoisin olen tutkinut viime aikoina heilurilla tätä samaa juttua, ja aika monet exäni (ja tietty nykyinenkin) ovat edellisistä elämistä tuttuja. Läheskään kaikkien kanssa ei ole ollut mitään romanttisia suhteita ainakaan niissä elämissä, joita tarkastelin.

Mutta kai tässäkin elämässä uusia kohtaamisia tulee, en usko, että kehitys olisi siinä suhteessa pysähtynyt.

Tuosta sieluperheasiasta en niin välitä. Voisikos sitä verrata siihen, että pidän fyysiinkään sukulaisiin aika vähän yhteyttä.

Ja jos kaksoissielua yleensä on, niin minun tapauksessani se (eikun hän) on nyt toisessa ulottuvuudessa. Joskus vihlaisee sellainen kumma koti-ikävä. Mutta se on vain pelattava niillä korteilla, mitkä kädessä on.

Vielä tuosta edellisen elämien tutkiskelusta: katsoin, missä päin maailmaa olin tuntenut erään tyypin. Tarjosin heilurille jokaista mannerta moneen kertaan, mutta mikään ei käynyt. Sitten keksin kysyä, onkos tunnettu saarella. 'Joo'. Brittein Saarellakos? Santa Helenalla? Tyynen valtameren saarilla? 'Ei, ja ei ja ei'. Atlantiksella? 'Joo'.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 04.05.2007 12:40:13 »

Hmmm... miksi ne sielunkumppanit ja parisielut sun muut
ovat aina miehiä ja rakastettuja ja miksi niiden
pitäisi löytyä regressioiden, ismien, uskontojen,
menneistä elämistä, henki -ja/tai mielikuvitus
tai menneistä maailmoista tms.? idiot2

Miksi koskaan miehet eivät etsi "puoliskoaan" vastaavista?  :Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #47 : 04.05.2007 12:50:33 »

Kuten olen sanonut monta kertaa aiemminkin, jokainen exäni tunnisti minut menneen elämän tutuksi, ja pari heistä osasi mennä regressioon itse. Niin että miten "miehet eivät koskaan.."??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 04.05.2007 13:03:16 »

Hmmm... miksi ne sielunkumppanit ja parisielut sun muut
ovat aina miehiä ja rakastettuja ja miksi niiden
pitäisi löytyä regressioiden, ismien, uskontojen,
menneistä elämistä, henki -ja/tai mielikuvitus
tai menneistä maailmoista tms.? idiot2

Miksi koskaan miehet eivät etsi "puoliskoaan" vastaavista?  :Smiley

Itse olen järkeillyt asian näin, että yleensä noiden rakkaussuhteiden kautta tulee kuitenkin opittua niitä "suuria" elämänläksyjä..ketkä sitten oppivat milläkin vauhdilla ja kuinkakin monen kommelluksen jälkeen.. Mutta siis oppimaanhan tänne on kuitenkin tultu.

Tosin kyllä ainakin itse tunnistan myös muutaman läheisen ystäväni, ja esim perheenjäsenet menneistäkin elämistä..mutta niiden kanssa, ketkä ovat ystäviä tässä elämässä, ei ainakaan vielä ole joutunut käymään mitään pahoja karikkoja läpi. Ehkä he ovatkin tulleet tänne sitten vaan enemmän tueksi ja huviksi ja seuraksi kahlaamaan elämää läpi.

Toisaalta en kyllä myöskään koe, että kaikki rakkaussuhteeni olisivat olleet suuria oppiläksyjä (no oikei, niitäkin) mutta kyllä niissä on ollut ihan mukaviakin sopimuksia ja tarkoituksia takanaan, jos nyt niitä edes sen kummemmin pitää analysoida.

Sehän on kuitenkin kai ihan "fakta" (ehkä huono sana käyttää tässä yhteydessä) että se kaksoisliekki on kuitenkin aina eri sukupuolta kuin sinä itse. Tosin myös se, että kaksoisliekki harvoin tulee olemaan kanssasi parisuhteessa..tosin niitäkin suhteita on... :Smiley

Itse en kuitenkaan jaksa asioita liikaa analysoida, mitä on ollut kenenkin kanssa menneessä, vaikka se mielenkiintoista onkin. Tärkeintä on kuitenkin ELÄÄ TÄSSÄ JA NYT.  Wink
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 13:05:22 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 04.05.2007 15:49:38 »

Voihan sitä elää tässä ja nyt, mikä estää kokemasta menneen jatkumoa. Jos kaikki ei ole sattumanvaraista, asioilla voi olla syynsä menneessä (hyvinkin kaukana, siis kun Aika alkoi) ja tämä jatkuu tulevaan. Mutta kaikilla on tietysti oma tapansa kokea kokonai- suuksia, syitä ja seurauksia, merkityksiä jne. Minun kokemukseni on relevantti minulle ja minun elämääni osallistuville, muille muu, ja nämähän eivät välttämättä kohtaa - siis minun ja palstalaisten elämät.  Kiss

"Mutta siis oppimaanhan tänne on kuitenkin tultu."

Eikös pikemmin muistamaan Keitä olemme ja leikkimään?  angel

www.harmoniahuone.com

Kauneus

On rakkauden fyysinen ilmentymä. Kaikki kauneus on rakkautta, koska sinä näet ne kauniina ja tämä on h eija stumaa sinun kauneudestasi, sisälläsi. Näet ulkoisessa kauneudessa oman kauneutesi peilauksen. Nauti kauneudesta arkesi keskellä ja ammennat ehtymätöntä rakkauden voimaa olemukseesi.

Henkilöhistoriasi

On todellisuutesi jonka olet kunakin hetkenä luonut. Sen tapahtumat ja kuinka olet valinnut niihin suhtautua, ovat muokanneet sinua sellaiseksi kuin olet nyt. Historiassasi on tapahtunut paljon merkittäviä asioita, joita saatat luulla turhiksi. Aika tulee näyttämään, että jopa näillä niin turhilta näyttäneillä tapahtumilla oli oleellinen merkitys ja sen lopputuloksessa on aina jokin myönteinen, sinua palveleva lahja. Kehosi muistaa historiasi, kaikki se on tallessa sinussa. Myös menneiden elämien tapahtumat. Olet yhtä kuin historiasi. Voit vapauttaa sieltä ajatuksia, tunteita ja asenteita. Tämä muuttaa sitä, miten koet historiasi ja näin sinulla on aina mahdollisuus vaikuttaa jo tapahtuneisiinkin asioihin.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 16:18:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 04.05.2007 18:12:15 »

Itse olen järkeillyt asian näin, että yleensä noiden rakkaussuhteiden kautta tulee kuitenkin opittua niitä "suuria" elämänläksyjä..ketkä sitten oppivat milläkin vauhdilla ja kuinkakin monen kommelluksen jälkeen.. Mutta siis oppimaanhan tänne on kuitenkin tultu.

Niin..
En oikein osaa ottaa kantaa tuohon,
koska omat "suuret" haaverit ovat tulleet muualta kuin
rakkaus-suhteistani.
Niiden rinnalla "pahimmatkin" mies-suhteeni ovat olleet
lähinnä pupeltamista hiekkalaatikolla. :Smiley

Jos ei lasketa joitain ihastuneita hulluskelijoita,
niin varsinaisissa aikuisiän mies-suhteissani ei ole ollut
suurempia haavereita.
Olen suurimman osan exameiden kanssa
varsin ystävällisissä väleissä edelleenkin. Smiley

Toki..
- En voi sanoa, ettenkö olisi saanut suuria opetuksia
mies-suhteissani. Wink
Juuri heidän kauttaan olen oppinut mitä on rakkaus, ystävyys
ja luottamus siinä kauneimmassa ilmentymässään. Smiley

Sinänsä se onkin vähän nurinkurista,
koska usein juuri nuo ovat niitä,
jotka monet naiset menettävät mies-suhteissaan. uglystupid2

Sehän on kuitenkin kai ihan "fakta" (ehkä huono sana käyttää tässä yhteydessä) että se kaksoisliekki on kuitenkin aina eri sukupuolta kuin sinä itse. Tosin myös se, että kaksoisliekki harvoin tulee olemaan kanssasi parisuhteessa..tosin niitäkin suhteita on... :Smiley

Hmmm... eli kun synnyt mieheksi seuraavan kerran,
niin kaksoisliekkisi syntyy naiseksi jne? Huh

Entäpä homoseksuaaliset suhteet?  :Smiley
Vai onko tuo kaksoisliekki-ismi sallittu vain heteroille..?

Mutta jos on samaa liekkiä, niin kyllähän ko. henkilöt
tuntevat voimakasta vetoa ja tarvetta olla yhdessä,
oli sitten tilanne mikä hyvänsä? idiot2
Minä en voi mitenkään ymmärtää, miten voi olla luonnostaan
kaksoisliekki jonkun kanssa, jos ei luonnostaan "yhdisty"? idiot2

Samalla kaksoisliekki ajattelulla;
Kolikko ei voi olla yksipuolinen.

Kuvitelisin myöskin, että tuo liekki-ajatelma ei voi olla
ainoastaan kahden kauppa, jos kaikki kuitenkin on jatkumaa,
siis ketjumaa.

Silloin jokaisella on vähintään 2 kaksoisliekkiä,
koska yksi lenkki ketjussa on yhdistynyt aina kahteen muuhun. Wink

Jos ajatusta laajentaa, niin huomaa, että yksi lenkki eli ihminen
voi olla yhdistyneenä ns. joka suuntaan ja omaa monta kaksoisliekkiä.

Tälläisiä mietiskelen..  :Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 04.05.2007 19:15:55 »

Samalla kaksoisliekki ajattelulla;
Kolikko ei voi olla yksipuolinen.

Kuvitelisin myöskin, että tuo liekki-ajatelma ei voi olla
ainoastaan kahden kauppa, jos kaikki kuitenkin on jatkumaa,
siis ketjumaa.

Silloin jokaisella on vähintään 2 kaksoisliekkiä,
koska yksi lenkki ketjussa on yhdistynyt aina kahteen muuhun. Wink

Minun käsitykseni tällä hetkellä kaksoisliekistä on se että ei se kaksoisliekki ole kenessäkään toisessa henkilössä,vaan itsessä mutta tähän saakka "piilossa" olevana puoliskona, jotta etsiessämme toisesta sitä jonka tiedän itsessäni olevan (mutta piilossa) oppisimme toisen henkilön kautta rakastamaan itseämme, vaan olemmeko oppineet sen? Wink
Rakastamme vain sitä toista, ja jollei hän olekaan sitä mitä luulin (tiedostin tietämättäni itseni kaksoisliekistä siellä piilossa olevasta) silloin petyn odotuksiini toisesta,ja alan syytellä toista,että kun hän ei sitä...tai tätä... Embarrassed

Vaan kun nyt tiedostan tämän kaksoisliekin olemassaolosta itsessäni voinkin heijastaa sen keneen tahansa, joko vastakkaiseen sukupuoleen tai samaan...
Joten näin katsottuna myös Sashan ketjusto syntyy,ja pysyy kasassa  Wink
 Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 04.05.2007 19:53:27 »

Tuulispää, veit jalat suustani!  Grin
Paremmin et voisi kiteyttää. Smiley

Koen itseni juuri noin kuin kuvailit,
että minussa on molemmat liekkini
ihan yhtä palavasti tasapainossa
ja se linkittyy muiden, siis monien ihmisten kanssa. Smiley

Toki voi olla, koska tässä kaksoisliekki-ismissä
käsittääkseni pyritään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin
yhdistymään sen kaksoisliekkinsä kanssa,
että olen jo sellainen yhdistynyt liekki.  :Smiley Tongue Grin

No.. joidenkin teorioiden mukaan se on mahdollista
vasta ns. "taivaissa" ja "toisissa sfääreissä",
mutta kuka on sanomaan, että onko tämä minun yksi taivaani,
siis eräs niistä taivasta jo? Wink

Olenhan voinut kulkea eri elämissä jo mielettömän kauan,
ikuisuuksia ikuisuudesta ikuisuuteen,
vaikka aivan varmasti kaikki eivät halua niin uskoa,
mutta mistä voivat kuitenkaan tietää, todistaa
tai paremminkaan sanoa..? :Smiley

Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 04.05.2007 20:08:57 »

Ihmettelen suurta vetoa miehiin, jos on liittynyt kaksoisliekkiinsä? Omani lie henki- maailmoissa, onhan se osa minua, mutta toinen puolikas. Ainoa mitä vielä mietiskelen, on juuri tuo sielun jakaantuminen yhteen tai useampaan, siis nimenomaan onko vaikuttavissa suhteissa kyse sieluperheestä, kaksoisliekistä, alkusielusta. No mitä tämä muuttaa, lähinnä sen että onko suurin vetovoima itse asiassa sielulla ITSEENSÄ, jos se ITSE kerää itselleen kokemuksia, hide and seek.

Vai ovatko nuo "muut" jotain "muuta", kun se vetovoima haalistuu. Tai sanotaan, koettava karma ehkä haalistuu, joku ei ole niin kovin tärkeä enää. Toki KAIKKI ovat yhtä ja samaa mössöä, kuten täällä sanottiin, jos koko universumin mittakaava otetaan mukaan, silloin ne juoksevat turhaan karkuun. Energian häviämättömyyden laki.. irti päästämisen voima.. stoori jatkuu.  Cheesy

Enpäs muuten osaa kuvitella millaista olisi jos juuri suhteet olisivat helppoja, työt sen sijaan on, ainakin viime vuosina sekä kasvu + terveys. (2, 3, 10, 11, 12 huoneet minulla hyvät, 5 Saturnuksen kolmiota, sekstiiliä, eli ei se periaatteessa ole ihan mahdoton  chiron kanssa)

http://www.tsl.org/

Soul Mates and Twin Flames
The Spiritual Dimension of Love and Relationships

Soul Mates and Twin Flames

Alchemy of the Heart

Sacred Psychology of Love

Twin FlamesThe quest for love and for that perfect mate is really a quest for wholeness, and there are three types of romantic relationships that help lead one to this wholeness: twin flames, soul mates and karmic relationships.

Twin flames were created together in the beginning and share a unique destiny. Created in a single fiery ovoid, they were separated into two spheres of being—one in a masculine polarity and the other in a feminine polarity—but each with the same pattern of divine identity. Though they spend some lifetimes together and others apart, their tie is eternal, and after they have each united with their Higher Self they will be together forever. But not all the beautiful and soul fulfilling loves are those of twin flames.

A soul mate tie is different from that of the twin flame. Whereas we each have only one twin flame, we can have many soul mates. Soul mates sometimes share a complementary calling in life. They are partners and helpmates who are often working to develop the same virtues and to master the same chakras. These relationships tend to be harmonious and satisfying, and such kindred souls can accomplish great things together.

Then there is the karmic relationship. Here the two individuals are drawn together for the balancing of mutual karma. The karmic tie may be the tightest of all and begin with the strongest attraction. This is because the soul has a deep yearning to be free, and has an inner knowing that this connection is a key to resolution through balancing karma that is often harsh, such as violence, hatred, abandonment or even murder. From time to time, there is a feeling of emptiness, a loneliness that reveals the inadequacy of a relationship based solely on karma. Yet though they are frequently difficult, these relationships are important in achieving self-mastery on the spiritual path.

Everyone experiences all three types of relationships over the course of their lifetimes. The key to wholeness in all of them is to love every soul.

(http://www.tsl.org/images/smltwinflames.jpg)

Learn the difference between:

• soul mates (drawn together to fulfill a specific mission)
 • twin flames (created as one in the beginning)
 •  partners with karma from past lives

Useimmiten käsitteet hämärtyvät parisielu-karmasuhde kohdassa. Väittäisin että eka suhteeni oli parisielu ja toka, mutta vika oli niin lyhyt että lienikö karma toteutunutkaan.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 20:48:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 04.05.2007 21:14:44 »

In the beginning....the Source or Creator was "One" and "Whole". But the desire to know the "Self" through another led to split of that One into two, so that the Source could see itself through the eyes of the "other". But the "other" was the "self", and so the wonderful experience was created of seeing yourself through the eyes of another, and experiencing who you truly Are.
Now, this is the basis of all relationshsips, but the closer that the relationship gets to expressing the pure Twin Flame energy, the more powerful the Divinity and Creativity within that relationship.

For in the "beginning", as it is known, the Source divided into two - electrical/masculine and magnetic/feminine. And from these two energies, all Creation streamed forth. And so, the gift that is given is the gift of Reversing the "split" to become One and United, in order to release the intense creative power of the original Manifestation into Love. So, when the Twin Flame energy is engaged, whether between two people or between groups of people, a POWERFUL process is engaged in which those who participate can access deep wellsprings of creative power and love within themselves and as a group.

Since the Twin Flame is not a person, but an experience, the idea of looking for a person or discovering a particular person is no longer valid. The long and painful processes that some people enage within in order to be "clear" enough or loving enough or whatever else, is just an illusion that comes from the old energy understanding of what Love is.
Love is not something that you have to work for and attempt to develop. It is not an exam that you need to pass and the Twin Flame is not a graduation present.

You are already LOVE MADE MANIFEST. When you can fully accept that - then you are ready to engage with the Twin Flame. While you are still trying to heal yourself and clear yourself, you are not love made manifest, you are in illusion, and you will not be able to hold the power of the Twin Flame, which burns brightly and without illusion.

(http://www.starchildglobal.com/starchild/twinflame.jpg)

The Violet Flame

One of the keys to changing past karma and fulfilling your divine mission with your twin flame is the violet flame - a unique spiritual energy that has the power to literally erase the negative karma that keeps you from your twin flame and God. While you can’t go back in time, the violet flame transmutes the cause, the effect, and even the memory of our past mistakes, and the resultant negative karma.

Calling forth the violet flame daily is one of the quickest and most effective means for accelerating spiritual growth in preparation for our ultimate reunion with God and our twin flame. The only true and lasting union of twin flames is for each of you first, together or separately, to achieve union with God. Then you, your twin flame and God are united and inseparable forevermore.

Tässä hieman siitä mikä voisi olla sieluperhe, tai entiteetti, jota kutsutaan yhdellä nimellä ja joka puuhastelee kaikenlaista.

When the Group Soul Entity we know as Adam came to Planet Earth, It carried the souls that formed Adamic Man. On arrival, that Group Soul Entity fractured into 3 distinct groups, each group charged with carrying out a different aspect of the mission. The largest number of soul fragments proceeded to incarnate on the surface of the Earth into bodies of the conscious but individuated-soul-less version of humanity that was already present here. A second group, composed of larger soul fragments, dispersed into the energetics of the Earth/Moon system to work directly with the consciousnesses of the local planets to assist in carrying out the mission. A third group, of the largest soul fragments, dispersed into the larger spaces of the Solar System to work with those larger energetics and to be in a position to remind the others of who and what they truly are when the time came. The synergetic entity of this third group is known as Zihara Il'la'ah.

« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 21:19:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 04.05.2007 21:25:24 »

Jos ei lasketa joitain ihastuneita hulluskelijoita,
niin varsinaisissa aikuisiän mies-suhteissani ei ole ollut
suurempia haavereita.
Olen suurimman osan exameiden kanssa
varsin ystävällisissä väleissä edelleenkin. Smiley

Toki..
- En voi sanoa, ettenkö olisi saanut suuria opetuksia
mies-suhteissani. Wink
Juuri heidän kauttaan olen oppinut mitä on rakkaus, ystävyys
ja luottamus siinä kauneimmassa ilmentymässään. Smiley
[/color]

Joo, enpä minäkään voi sanoa ainoastaan sussujen ja suhteiden kautta oppineeni. Kyllä yksi iso oppiläksy  on edelleenkin meneillään ja lusittavana, nimittäin suhde omaan isääni, joka ei ole mistään helpoimmasta päästä.

Mun mielestä juuri nuo rakkaus, ystävyys luottamus..ovatkin nimenomaan niitä suuria oppiläksyjä. Miksi kaiken ison ja liikuttavan ja opettavan pitäis tapahtua aina negatiivisen ja vaikean kautta..? Voihan elämä ja oppiläksyt olla joskus mieluisiakin..

Noista kaksoisliekkijutuista sitten.

OMA KÄSITYKSENI on se, että kun tässä ns. sielujen pyramidissa kuljetaan ns. "taivastasolta" alaspäin, niin kaksoisliekki on konkreettisesti se sinun "toinen puolikas" jonka kanssa olette eriytyneet ja toisella tasolla olleet yhtä. Tuo erityminen tai jakautuminen on lähtenyt käyntiin alkulähteestä, Jumalasta, miksi sitä nyt halutaankaan kutsua.

Kaksoisliekit ovat tavallaan toistensa vastaparit vastakappaleet, ja edustavat maan päällä hyvin paljon toistensa vastakohtia. Elikkä jos he tallaavat tällä pallolla samaan aikaan, joka ei siis ole välttämätöntä, niin jos sinä olet nainen, hän on mies. Myös luonteenpiirteet yms ovat yleensä täysin toistensa vastakohtia, ja juuripa siksi heitä ei usein näen parisuhteessa, koska se olis yksinkertaisesti liian vaikeaa!  Grin

Eli sinällään tuota kaksoisliekki-juttua ei minun käsityksen mukaan tarvi heti rinnastaa rakkaussuhteeseen sanan varsinaisessa merkissä, ja kuten sanottu, harvoin hän sitä täällä maan päällä tulee olemaankaan. Eli toki homoillakin on kaksoisliekkinsä, mutta kyllä se minun mielestä silti edustaa vastakkaista sukupuolta. Koska kyseessä ei siis niinkään ole sellainen rakkassuhde, vaan se, että saman sielun eri olemuspuolet ovat täällä erilaisina oppimassa ja keräämässä kokemuksia, jotta voivat sitten kehittyä ja yhdistyä taas, ja lopulta jatkaa yhditymisen ketjussa ylöspäin.

Tosin...ainakin itse tuntemista homopareista toinen on aina selkeästi maskuliinisempi ja toinen feminiinisempi, joten miksi sama homma ei pätisi näinkin. Ruumishan nyt on vaan se vaate mihin se oma olemus on verhottu..

Tuo lenkki-ajatus, minkä Sasha heitit itseasiassa kuulsotaa hyvinkin järkeenkäyvältä omiin uskomuksiini nähden. Koska siinäkin kuiteskin loppuajatuksena on se, että kaikki on lopulta yhtä.

Ja kyllä, minun käsityksen mukaan liekit nimenomaan aina kokevat erittäin voimakasta vetoa toisiinsa, koksa nimenomaan ovat "yhtä" mutta eihän sen tarvitse aina olla esim seksuaalista vetoa. Omassa elämässäni on muutamia sellaisiakin ihmisiä, jotka saavat minut aina näkemään punaista, ovat ärsyttäviä mielipiteineen, ominaisuuksineen ja tapoineen toimia, mutta silti en pääse heistä eroonkaan. Tiedä sitten mitä liekkejä kukin heistä edustaa, mutta joka tapauksessa joku kumma voima meitä vetää puoleensa..eikä tässäkään asiassa ole mitään sukupuolirajoitteita.

No mutta..tälläistä sekalaista pohdintaa täältä päästä näin iltapuhteeksi.. Cheesy
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 04.05.2007 21:28:01 »

Minusta on hassua miten kaikkien dramaattisten kokemusten jälkeen on kuin ei olisi mitään tapahtunut>; eli rohkeasti tulevaa kohti. Toki karma on helppoa tai vaikeaa, joskus kallistuu toiseen joskus toiseen suuntaan.  coolsmiley
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 04.05.2007 22:02:37 »

Ihmettelen suurta vetoa miehiin, jos on liittynyt kaksoisliekkiinsä? Omani lie henki- maailmoissa, onhan se osa minua, mutta toinen puolikas.

Uskon että samankaltaisuuden puoleensavetämisen lain mukaan tuo "puolisko" tulee eteen silloin kun ensin on "tutustunut" sisällään leiskuvaan kaksoisliekkiinsä.

Ja se mikä on sisäinen maailmasi,sen heijastat ulkopuolellesi, joten kun kohtaamme sen "kaksoisliekkimme", niin onhan se huisin jännää opetella näkemään sekin puoli itsestään, ja kun vielä ajattelen sen toisinpäin,niin entistä kiinnostavammaksi asian tekee se,millaisen "kaksoisliekin" tuo toinen minussa kokee... :Smiley Cheesy

Kyllähän se vaan niin on,että en vielä lähestulkoonkaan kaikkea ihanuutta itsessäni näe, vaan tuo henkilö,(johon heijastan itseni kaksoisliekkini) osoittaa minulle sen kaiken,ja niin myös minä hänelle hänen upeutensa,johon hän ehkä ei vielä ole myöskään "tutustunut".
Näin yhdistyvät kaksoisliekit löytämään ja tutkimaan...mielenkiintoista,ja puhdasta ehdotonta Rakkautta,kun sen oikein ymmärtää.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.05.2007 22:04:32 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 04.05.2007 22:21:32 »

Njaa, minulla konkreettinen kiinnostus miehiin on lopahtanut kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen, mutta taso on ainakin korkea, sitten kun jotain on taas. Eli hyvä niin tai näin.  Cool
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 04.05.2007 22:33:48 »

kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen

Kun tunnistat,että juuri tuo "ylimaallinen" rakkaus on sinussa itsessäsi kaksoisliekkinäsi,ei siellä jossain henkimaailmassa, vaan täällä maallisessa olomuodossasi(sinussa piilossa)olet jo valmis kohtaamaan "elämäsi rakkauden"  Wink
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: