Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 61685 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 04.05.2007 23:53:42 »

Ihmettelen suurta vetoa miehiin, jos on liittynyt kaksoisliekkiinsä?

Hmmm.. naisiinko sitten pitäisi ainoastaan tuntea vetoa
vai mitä vikaa miehissä on? idiot2

Eikö mies voi olla tasavertainen henkisyydessä
tai yhtälailla tasapainossa esim.
kaksoisliekkiensä kanssa naisen kanssa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 05.05.2007 07:49:51 »

Kenties miesten yleinen henkinen taso..

vaikea kuvitella että kukaan pystyisi rakastamaan sillä voimalla kuin kaksoisliekki, mutta katsellaan. Olen tunnistanut k.o voiman jo pitkään, ei se miesten tasoa muuta. Vai onkohan ne kaikki jossain filosofisessa opintoryhmässä. No, jaa. Aloitin tämän threadin siitä, että olisko jollain miehellä jotain pysyvää hyvää tarjota, ettei mennä karman kouluhin heti, sitten sanoin että negakarmat lie tasapainotettu, eli mikä sitten olisi se rakastumisen syy. Cool Siis kun on täynnä valoa, siihen ei ikäänkuin vedä enää mitä tahansa kokemuksia. Se vain on.

Samalla tavalla kuin epäluotettavat ihmiset vain ovat, ei heidän juttuihinsa tarvitse mennä mukaan tai kiihtyä asiasta. Opin yhtaikaa samoja juttuja sekä miesten että firmojen suhteen 2004-2007-(huonot putosi pois syksyllä, hyvät tilalle).

The Twin Flame is not a "person" that you find, but a spiritual experience that can be created and re-created. It is an energy that is within you and within all living and sentient beings. It is the energy of the Source and the Creator! It requires maturity, love and acceptance, to be strong enough and compassionate enough to engage this energy and its tremendous power. It is indeed the raw power of Creation based in Love and Desire and Manifestation. It is the original template of Love as given by the Divine Source.

Tuota odotellessa.

When you can fully accept this Grace and your own Power, you will attract a partner who will accept both your power and their own. For the essence of the Twin Flame as a personal relationship is to attract a compatible soul mate with whom you can create a balanced and harmonious relationship. Then you can work together to allow the Twin Flame energy to flame forth. In this process, each partner holds a particular energy, whether divine masculine or divine feminine, or electrical or magnetic, or whatever you would like to call it. Then you allow your partner to hold one energy and you hold the other, and together you recreate the Divine energy of Creation. Together, you become the original One Soul, and then you separate and become the Two again.

It is this "pulse" that is so important. You cannot be "One" all the time, you need to move between the "One" and the "Two" in order to keep your own identity and your own personal power, while also engaging in the Power of the Two who become One.

Seuraavan eron pehmeä lasku, vai..

Hauskaa kun tämä kaikki kuitenkin ON illuusiota, eli tavallaan huiputusta.. että muka tarvitsemme tämän kokemuksen.  2funny
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 09:04:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #62 : 05.05.2007 14:20:21 »

Kenties miesten yleinen henkinen taso..

vaikea kuvitella että kukaan pystyisi rakastamaan sillä voimalla kuin kaksoisliekki, mutta katsellaan. Olen tunnistanut k.o voiman jo pitkään, ei se miesten tasoa muuta. Vai onkohan ne kaikki jossain filosofisessa opintoryhmässä.

Hmmm... sitä vetää samankaltaisuutta puoleensa. Smiley

Olen huomannut monesta kirjoituksestasi,
että sinun on erittäin vaikeaa arvostaa miestä ja pidät heitä
vähän tuollaisena... huonompi laatuisina olentoina ylipäätään,
mikäli olen oikein tulkinnut.

Mitä luulet, jos heijastat tuollaista heille,
mitä saat heiltä takaisin..?  :Smiley

*Raukkamainen jälkikäteis muokkaus*

Tuli tuollainen asia mieleen, että onko karma vaikuttamassa
ikään kuin aurassa, joka säteilee muille
ja vetää sitten mitä vetääkin puoleensà? idiot2

Tämä siis niillä, joilla se karma vielä vaikuttaa. Wink
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 14:25:37 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 05.05.2007 17:52:45 »

Onneksi sinulla ei enää vaikuta, myöskään leikkauksesi..  Wink edes se hyvä karma.  angel Hupaisaa muuten sasha lukea viestejäsi, sillä mikäli et ole suoraan ilkeä, niin joka viestissä kyllä jollain pikku pikku tavalla koetat puhua negatiivista (siis ei vain minulle).. mitens se säteilee minulta sinulle takaisin.. että jospa vaikka pitäisin Rakkaudenliekin tulkintaa oikeampaan osuvana..  (tai ehkä vain uskon Niron sanat, että naiset kehittyvät miehiä nopeammin "nykyisin" - mitenkäs ennen jumalattaren aikana)

minä vain pidän varani. Itse tulkitsen asian niin, että kun kemiat ja aurat kohtaavat, ne kohtaavat. Kuka tahansa saa tulla osoittamaan jotain muuta kuin mitä on toistaiseksi ollut. Olen avoin. Olen useinkin suhteen alussa ajatellut miehestä kaikenlaista korkeaa ja hienoa, mutta sitten asian edetessä.. hm.. tehdään juuri se mitä piti eli karmasuhde tai karmaton, käydään läpi.

Mutta luulenpa ettei ole aika, koska samankaltainen tosiaan vetää itseään puoleensa, tosin nyt on kaikenlaista muuta, joten kaikkeus vetää syvään henkeä ja..

The transformative potential of your relationship with mr x may be greater than you realise. Every important human bond activates many levels of the personality, and some of these levels are unconscious and unrecognised. All of us bring our own inner issues and preconceptions into a relationship with another person. A relationship involves not only the chemistry between the two personalities, but also our unconscious images of what it is to be a man or woman. The inner images of man and woman which we all carry are really pictures of our own needs, expectations and potentials. And each deep relationship we encounter in life could activate a quite different aspect of our inner world, presenting us with very different challenges and bringing very different responses out of us.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 18:46:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 05.05.2007 19:14:22 »

Onneksi sinulla ei enää vaikuta, myöskään leikkauksesi..  Wink edes se hyvä karma.  angel Hupaisaa muuten sasha lukea viestejäsi, sillä mikäli et ole suoraan ilkeä, niin joka viestissä kyllä jollain pikku pikku tavalla koetat puhua negatiivista (siis ei vain minulle).. mitens se säteilee minulta sinulle takaisin.. että jospa vaikka pitäisin Rakkaudenliekin tulkintaa oikeampaan osuvana..  (tai ehkä vain uskon Niron sanat, että naiset kehittyvät miehiä nopeammin "nykyisin" - mitenkäs ennen jumalattaren aikana)

idiot2 Missä kohtaa kirjoituksessani jotain ilkeää?  Huh
Missä on leikkaukseni yhtymäkohta rakkaus-suhteisiin tai karmaan? Huh

Kysymykseni ovat ihan aiheellisia ja asiallisia
ja tekisin ne kenelle tahansa muullekin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #65 : 06.05.2007 01:15:10 »

Njaa, minulla konkreettinen kiinnostus miehiin on lopahtanut kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen, mutta taso on ainakin korkea, sitten kun jotain on taas. Eli hyvä niin tai näin.  Cool

Ei minulle vain ole näin ainakaan käynyt vaikka olen PALJONKIN tutustunut "ylimaalliseen" rakkauteen. Näen oikeastaan päinvastoin yhä enemmän kaikki muutkin silloin entistä arvokkaampina ja tutustumisen arvoisina. angel  smitten

Lainaus
Kirjoittanut: tuulispää
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: ^Soul´s Adventure^ - 04.05.2007  23:21:32
kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen

Kun tunnistat,että juuri tuo "ylimaallinen" rakkaus on sinussa itsessäsi kaksoisliekkinäsi,ei siellä jossain henkimaailmassa, vaan täällä maallisessa olomuodossasi(sinussa piilossa)olet jo valmis kohtaamaan "elämäsi rakkauden"  Wink

Tuulispäältä aika oivallisesti kirjoitettu, sillä vaikka se varsinainen kaksoisliekki olisikin ns. henkimaailmassa, on hän myös samalla sinussa itsessäsi koko ajan, juuri nyt.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 06.05.2007 07:21:51 »

No sitten voi vain todeta että koen asiat eri tavalla. Kun koin tietyt asiat, tarve tiettyihin henkilöihin tipahti kuin eno veneestä. Mikäli usea tapaamistani miehistä tuntuisi olevan henkisesti samoilla aalloilla, varmaankin huomaisin asian? Tapaan ohimennen kiireisiä ihmisiä töissään, tulevat ja menevät, henkiset miehet miettivät henkisiä juttujaan, tämä on ollut kokemus jo pitkään, ainakin parin ryhmän kanssa, en tosin ole käynyt yhteismeditaatioissa tms johonkin aikaan.

Odottelenkin mielenkiinnolla koska ja missä asiayhteydessä rakkaus syntyy ja mitäs sitten, voidaanko neuvotella yhdessä siitä mitä tapahtuu eikä joku määrää.

Ajattelinkin alkaa psyykata itseäni ajattelemaan; miehet ovat älykkäitä, mielenkiintoisia, rakastavia kertaa kolme, komeita, luotettavia, anteliaita, henkeviä, hauskoja, avaavat kiinnostavan maailman jne.. siinäpä sitten katsotaan toteutuuko.. tässähän on 4kk aikaa ajatella näin kunnes AP karttakin muuttuu.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 07:38:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 06.05.2007 07:29:04 »

Jos karma pitää sisällään kaiken kokemamme, sekä hyvän että pahan, onko karma silloin koskaan täydellisesti täyttynyt.

Otetaan esimerkkinä pettäminen, joka tapahtui karmallisena kokemuksena. Tällöin teko tehtiin ja karma poistui samalla alkoi kuitenkin uusi karma kertyä. Kaikki sanotut sanat ja teot ajatuksineen alkavat luomaan uutta karmaa. Kertyykö uusi karma sitten seuraaviin elämiin, jos suhde päättyy tässä hetkessä.

Onko karma pyörä, joka pyörii loputtomasti..?

Huh

Sula, uskon, että karma pyörii kuin spiraali ja ihminen kehittyy sen mukana henkisesti, mikä on kait meidän päämäärä. Kehittyy jonakin osana jotakin suurempaa kokonaisuutta ja tekee samalla jotakin hänelle kuuluvaa osaansa esim. Maan päällä. Eli karma olisi se pyörä, jossa sielustamme hioituisi 'helmi' tai spektrin valo.

Maan päällinen elämä on muodossa, jonka koemme vastakohtaisuuksien (ristiriitojen) virtana esim. hyvän ja pahan, joiden kautta tämä tapahtuu.

Sinulta nappasin tuon sanan 'pettäminen', josta tein oman topikin, koska siinäkin näkyy niin hyvin nuo ristiriidat siinä mitä se on ja miten mustavalkoisena tai värikkään voimme senkin nähdä.

En näe karmaa itseään tällaisena mustavalkoisena, että jos teet pahaa, saat osaksesi toiselta ikäänkuin kostona saman, tai jos mielestäsi teet hyvää, saat sen hyvänä taas toiselta. Se on vain karman kuva tässä maan elämässä.

Mutta tämäkin on vain minun ymmärrykseni tästä asiasta. Ja näistä eri ymmärryksistähän syntyy keskustelut.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 06.05.2007 07:34:16 »

Jos hyvää karmaa kertyy, se lie ok ellei halua vapaaksi kaikesta. Mikä laukaisee rakastumisen? Toistaiseksi on piillyt jotain selvitettävää.

Enpä vain rakastu, eli nk hyvän tuojaa odotellessa, energia menee töihin. Hyvä niin.

Eli mikä saa rakastumaan, jos itsekseen on onnellinen. Se kun toinen tuo - mitä? Lisää, ei ainakaan pois ota.

Miksi kristalloimme rakkauden ja rakastumisen niin usein kuuluvaksi vain toiseen ihmiseen ja vieläpä toiseen sukupuoleen? Jos ihmisen perusolemus on rakkautta ja kaikki mikä ympärillämme pyörii, on oman luomisen tulosta tuosta rakkaudesta myös (sehän meidän energiamme), niin yhtä hyvin 'rakastuminen' voi kohdistua myös luomisemme tuloksiin, joita luomme yhä aina vain uudelleen muotouttaen.

Eli SA, sinun tapauksessa tässä rakastumisesta esim. työhösi, johon energiasi annat. Eli rakastuminen on vain toisenlaisena ilmiönä sinulla. Työ tekee onnelliseksi.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 06.05.2007 07:35:36 »

2funny  vai että rakastumista työhön. No jaa. Parempi tehdä tietty projekteja joista pitää, jos niistä saa rahaa ja innostusta, mukavaa seuraa, mutta en oikein ole rakastunut siihen: itse asiassa tähän hulluun aikaan olen lähdössä työmiittiin taas, minut tullaan hakemaan..  angel
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 07:37:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 06.05.2007 07:44:58 »

Samalla kaksoisliekki ajattelulla;
Kolikko ei voi olla yksipuolinen.

Kuvitelisin myöskin, että tuo liekki-ajatelma ei voi olla
ainoastaan kahden kauppa, jos kaikki kuitenkin on jatkumaa,
siis ketjumaa.

Silloin jokaisella on vähintään 2 kaksoisliekkiä,
koska yksi lenkki ketjussa on yhdistynyt aina kahteen muuhun. Wink

Minun käsitykseni tällä hetkellä kaksoisliekistä on se että ei se kaksoisliekki ole kenessäkään toisessa henkilössä,vaan itsessä mutta tähän saakka "piilossa" olevana puoliskona, jotta etsiessämme toisesta sitä jonka tiedän itsessäni olevan (mutta piilossa) oppisimme toisen henkilön kautta rakastamaan itseämme, vaan olemmeko oppineet sen? Wink
Rakastamme vain sitä toista, ja jollei hän olekaan sitä mitä luulin (tiedostin tietämättäni itseni kaksoisliekistä siellä piilossa olevasta) silloin petyn odotuksiini toisesta,ja alan syytellä toista,että kun hän ei sitä...tai tätä... Embarrassed

Vaan kun nyt tiedostan tämän kaksoisliekin olemassaolosta itsessäni voinkin heijastaa sen keneen tahansa, joko vastakkaiseen sukupuoleen tai samaan...
Joten näin katsottuna myös Sashan ketjusto syntyy,ja pysyy kasassa  Wink
 Smiley

Upeaa! Tässä oli jotakin, joka 'pamahti' johonkin minussa!

Mitä vanhemmaksi olen elänyt ja mitä enemmän LUULEN tuntevani itseäni, niin huomaan, että sitä vähemmän tiedän ja tunnen itseäni. Jokin 'minä itse' onkin kuin jokin aavistamattoman suuri avaruudellinen käsite, jolla on menneisyys ja tulevaisuus johonkin niin tuhottoman kauas, etten voi käsittää tämän päivän järjelläni sitä.

Ja niinpä törmään ihmeellisiin osiin, täysin tuntemattomiin tai vähintäinkin ennen huomaamattomiin osiin itsessäni. Se oivaltaminen antaa aivan mahdottomasti uutta katsantoa ja sisältöä elämääni. Toivottaa jotakin ennen ymmärtämätöntä itsessäni tervetulleeksi...kuin kumppaniksi. Ja siihenhän on jonkun toisen taas helppo heijastua.

Sielu on ehkä moniulotteisempi kuin meillä on aavistustakaan, liekkeinä esimerkiksi.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 06.05.2007 07:55:44 »

2funny  vai että rakastumista työhön. No jaa. Parempi tehdä tietty projekteja joista pitää, jos niistä saa rahaa ja innostusta, mukavaa seuraa, mutta en oikein ole rakastunut siihen: itse asiassa tähän hulluun aikaan olen lähdössä työmiittiin taas, minut tullaan hakemaan..  angel

Niin. Rakastuminenhan on aina sitä, mitä kukikin sen omista housuistaan kokee.  Grin

Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet.

Ja rakastumisen voi määritellä aika monella lailla.  :Smiley

Ehkä sinulla on tosiaan paljon karmaa käsiteltävänä juuri suhteessa toiseen sukupuoleen tai ehkä itsessäkin tuo maskuliininen tai feminiininen tasapaino sitä hakee. Olet niin paljon puhunut juuri miessuhteistasi.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 06.05.2007 11:29:57 »

Niin. Rakastuminenhan on aina sitä, mitä kukikin sen omista housuistaan kokee.  Grin

Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet.

Veit jalat suustani. Smiley

Olen profiloinut mielessäni ystäväni raiskaajaa
ja minusta on varsin mielenkiintoista, että miehellä
on 4 yliopistotutkintoa, mutta poliisin ja omien sanojensa
mukaan ei koskaan tyttöystävää/vaimoa.

4 yliopistotutkintoa tupla tohtorin arvoineen
ja magnoineen vaatii noin parinkymmenen vuoden opiskelun.

Vasta nyt 4-kymppisenä mies oli aloittelemassa työelämäänsä.

Ironisinta tässä on se, että tuomionsa jälkeen mies menettää
tutkintonsa. Itävallassa laki sanoo, että akateemisen ihmisen
tulee olla kunniallinen ja tutkintonsa arvoinen
ja jos syyllistyy rikokseen, menettää akateemisen nimikkeensä.
Hitlerin tekemä laki muuten. Wink

So... hänen n. 20 vuoden opiskelu ja Mag. Dr. Dr. on
puhallettu ilmaan yhdestä harkitsemattomasta teosta.
Hän todella laittoi koko elämänsä roskalaatikkoon
kohdellessaan ystävääni kuten teki.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 06.05.2007 12:09:35 »

Hyvä Sasha,

olen todella järkyttyneenä lukenut sinun kertamaasi ja tuntemaasi kuohua.

Ajattelin tuosta miehestä, että hän on imenyt tietoa ja oppia kuin pesusieni ja sen varassa pystynyt seisomaan ja kasvattamaan itsetuntoaan. Mutta väärällä tavalla. Kun ihmisen pitää pystyä myös elämään ulospäin. Minän pitää saada ilmentää itseään ja luovuuttaan. Siksi tunteet ja mielikuvitus on tärkeää.

Mies-raukka (hänkin, sillä ihmettelen kuinka hän nyt selviää kun se ainoa pohja on kadonnut jalkojen alta tai ehkä/toivottavasti ei ainoa) ei osannut rakastua ympäristömme/yhteisömme/ihmisyytemme tavalla, vain omalla tavallaan. Mikä kasvunvaihe sitten onkaan menossa?!

Toivon todella, että ystäväsi löytää osaltaan omia arvoja joita voi kirkastaa tämän kaiken rinnalle ja pystyy parantamaan haavat ja kärsimyksensä eikä menetä yhden miehen vuoksi uskoa ihmisiin.

Rankka karma miehellä! Mutta myös ystävälläsi! 
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #74 : 06.05.2007 12:37:27 »

Mies-raukka (hänkin, sillä ihmettelen kuinka hän nyt selviää kun se ainoa pohja on kadonnut jalkojen alta tai ehkä/toivottavasti ei ainoa) ei osannut rakastua ympäristömme/yhteisömme/ihmisyytemme tavalla, vain omalla tavallaan. Mikä kasvunvaihe sitten onkaan menossa?!

Älä huoli, Itävallassa on rikollisille varsin tehokas
vankilan jälkeinen ohjelma,
joilla ne sopeutetaan takaisin normaali-elämään.

Rankka karma miehellä! Mutta myös ystävälläsi! 

No näinpä..

Olethan kysynyt tuttavaltasi luvan kertoa hänen tapauksestaan täällä astrossa?

Lupa on ja hän laittaisi raiskaajansa kuvan nimellä joka eetteriin,
mutta se on mahdollista vasta tuomion jälkeen.

Ko. oleva tapaus on täällä uutisoinnissa ja paljon, paljon
yksityskohtaisemmin kuin mitä olen täällä kirjoittanut. Wink

En ole maininnut nimiä tai mitään sellaista, mikä loukkaisi
yksityisyyden suojaa.

Meinaatko, että pitäisi hyssytellä asiasta?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: