Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 61671 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 06.05.2007 14:32:19 »

Kiitos.. tämä sashan aihe on ehkä sitä rankempaa karmaa, odottelin niitä juttuja iloisesta kohtaamisesta ja onnesta, oli karmaa tai ei..kun korostin juuri, että ongelmat lie minulla takanapäin.

"Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet."

*En pelkää, ei vaan ole aikoihin tuntunut että kukaan olisi oikea 1:1 - siis tunneside.. aika menee muuhun, ei rakastumisia.. jaksaako sitä ajatellakaan. Mukavia ihmisiä kyllä.. en siis ajattele negaa kaikista, korjaus..
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 14:37:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #76 : 06.05.2007 14:37:29 »

Kiitos.. tämä sashan aihe on ehkä sitä rankempaa karmaa, odottelin niitä juttuja iloisesta kohtaamisesta ja onnesta, oli karmaa tai ei..kun korostin juuri, että ongelmat lie minulla takanapäin.

"Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet."

*En pelkää, ei vaan ole aikoihin tuntunut että kukaan olisi oikea 1:1 - siis tunneside.. aika menee muuhun ja näin, mutta ei rakastumisia.. jaksaako sitä ajatellakaan.

SA, en kyllä kuvittelisikaan SINUN pelkäävän! Uskon että olet elänyt rohkeasti ja tulet elämään...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 06.05.2007 14:39:14 »

No on hyvä että tulee muita käsityksiä, itse mietin onko "karma" se oikea  tapa selittää miksi jotkut menevät yhteen ja mitä tapahtuu, olen nyt tavannut ainakin tarpeeksi miehiä joilla on kunnon arvot, kun vielä kolahtaisi. Sitä odotellessa (onpa pää pyörällä taas yhdestä tapahtumasta ja mitä tulee kesällä, huh!) -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 06.05.2007 15:49:36 »

]Lupa on ja hän laittaisi raiskaajansa kuvan nimellä joka eetteriin,
mutta se on mahdollista vasta tuomion jälkeen.

Meinaatko, että pitäisi hyssytellä asiasta?[/color]

Niin tottakai vääryys on tuotava julki.
Sitä vaan ihmettelen, jotta vieraskielisellä
(hän ei ymmärtäne suomea?) keskustelupalstalla
vai onko se tavallaan osa jotain terapeuttista hälle, kun tapaus on niinkin tuore..

Ei mulla muuta, OT päättyy tähän Smiley

Tämä kertominen aisasta on terapeuttista lähinnä minulle.
Tuollainen väkivallanteko, etenkin tässä tapauksessa erittäin törkeä,
ei kosketa ainoastaan uhria, vaan hyvin monia perheessä
ja ystäväpiirissä.

Muutamat, 5-6 ihmistä ystäväpiiristämme, minä mukaanluettuna
olemme joutuneet antamaan oman todistajalausuntomme
poliisille omasta kohtaamisesta tuon miehen kanssa
ja omalta osaltamme tapahtumien kulusta,
joten varmasti ymmärrät,
että asia kuohuttaa henkilökohtaisella tasolla erittäin paljon.

Sorry.. Embarrassed Tuo juttu on jotenkin aivoissani koko ajan.. buck2

Niin.. omassa elämässäni mietin, mikä mahtaa olla
tarkoituksen takana, että elän tällä hetkellä
kahden miehen "loukussa", miksi rakastan molempia
hyvine ja heikompine puolineen
ja kuinka ylipäätään on mahdollista, että tämä tilanne on kestänyt
näinkin pitkään tälläisenä? idiot2

Yleensähän tälläinen tilanne synnyttää jonkin asteisen sodan,
mutta molemmat miehet tuntuvat jotenkin kuitenkin hyväksyvän
tilanteen, mutta siellä on kuitenkin aistittavissa jännitteitä,
joten ollaanko tässä vain myrskyä odottelemassa? Huh

Luulen, että tuohon "hyväksymiseen" vaikuttanut paljon se,
että  vaaka-mies oli naimisissa aloittaessamme suhteen
ja joten hänellä ei ollut "oikeuksia" huomautella suhteestani
 harka-mieheen.

harka-mieheni taas on sellainen, että hän katsoo asioita
läpi sormien, jos ymmärtää syyt taustalla.
Hän myöntää, että hän ei ole maailman helpoin ihminen edes itselleen.
Hän on myös ihminen, joka ei menneitä juuri muistele,
kuu kaksoset,  venus rapu
vaan aloittaa aina puhtaalta pöydältä. Smiley

Olen aina ajatellut, että juuri  harka-mies on näistä
kahdesta se vanhin sielultaan,
sen verran luova ja lahjakas villikko hän on. Grin
vaaka-mies on myös vanha, mutta joitain läksyjä vielä
käymässä läpi.
Siinä missä  harka-mieheni ei kontrolloi mitään tunteitaan
ja oikkujaan, niin  vaaka-mies  kuu vesimies kontrolloi
kaikkea, eikä uskalla laittaa ns. "kaikkea peliin",
vaikka kova halu olisikin  venus skorpioni,  askendentti harka

Molemmista miehistä huokuu sellaista syvää viisautta,
joka peittoaa ns. maallisen järjen.
Heillä on aina näkökulmaa jotenkin "korkeammalta" eri asioihin
ja heitä todella kuunnellaan.

Jälkikäteen varmaan voin olla viisaampi tästä, oletan kuitenkin,
että näin ei tulla menemään kauan, vaan valinta pitää tehdä. Undecided

Onko sitten tässä jokin sielujen sopimus, karma vai jokin muu
vaikuttamassa, voi tietenkin miettiä.
Joka tapauksessa olen erittäin onnellinen ja onnekas,
että juuri nämä kaksi miestä ovat elämässäni. Smiley
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 06.05.2007 20:00:24 »

^Voi Sasha, meidän oma Bold & the Beautiful. Ei tarvi sitäkään sarjaa enää katsoa tv:stä, kun täällä palstalla on tosielämän boldikset menossa. Koukuttavaa.  laugh

Sitten tuohon otsikkoon vielä kommentoin, että katson omissa edellisissä rakkaussuhteissa olleen jonkinlaista huonoa karmaa ja läksyjä tuli opituua oikein raskaalla kädellä. Nykyinen suhde taasen on lempeämpi opettaja tuossa karman suhteessa. Tunnen, että olen tehnyt jotain hyvää edellisessä elämässäni hänelle, ja saan sitä hyvää nyt takaisin.  smitten . Hyvä ystäväni oli koulukiusattu yläasteella ja lähdin häntä puolustamaan. Ehkä se oli yksi tehtävistäni tällä kertaa, koska siitä tuli niin hyvä mieli. Näin jälkeenpäinkin vielä ihmetyttää, miksi uskaltauduin hänen kaverikseen, kun samalla jouduin itsekin kiusatuksi.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 07.05.2007 01:13:40 »

^Voi Sasha, meidän oma Bold & the Beautiful. Ei tarvi sitäkään sarjaa enää katsoa tv:stä, kun täällä palstalla on tosielämän boldikset menossa. Koukuttavaa.  laugh

LOL!!!! 2funny Grin *nauraa kuin hevonen!* Grin 2funny

Täytyy alkaa kirjoitta sellaisia inserttejä, joissa vihjaillaan
tulevista tapahtumista tyyliin;
Nyt olen kutsun illalliselle  vaaka-miehen kanssa,
jääkö  harka-mies odottelemaan vai seuraako mustasukkaisena
illallispaikalle..
..mitä seuraavalla viikolla tapahtuukaan..? Tongue

Grin

Hyvä ystäväni oli koulukiusattu yläasteella ja lähdin häntä puolustamaan. Ehkä se oli yksi tehtävistäni tällä kertaa, koska siitä tuli niin hyvä mieli. Näin jälkeenpäinkin vielä ihmetyttää, miksi uskaltauduin hänen kaverikseen, kun samalla jouduin itsekin kiusatuksi.

Hieno teko. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 07.05.2007 07:30:29 »

Minulle ei taida tulla mitään outoja sähläyksiä vaikka tulisi KOLME eikä kaksi tarjolle. Osaan valita, koska olen joukkari. Heh.  2funny Mutta odotan mielenkiinnolla miehen laajaa sydäntä ja öö, tuloja.. (eilinen viittas vähän siihen, kun tapasin muutamia meidän firmassa ja kättelin)  Grin

"Tunnen, että olen tehnyt jotain hyvää edellisessä elämässäni hänelle, ja saan sitä hyvää nyt takaisin.  "

*Juuri noin.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 08:37:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #82 : 07.05.2007 09:44:47 »

Voin kanssa liittyä näihin boldareihin, kun laitoin juuri suhteeni tauolle, eh. Vältynkö siis Kreikan kiusauksilta ja löydänkö rakkauteni uudelleen? Mikä mahtaakaan olla karmallinen suhteeni nykyiseen? Se Jadesoturiko?!  Shocked Hän on vannonut löytävänsä minut uudelleen elämien virrasta nähdäkseen oliko tuhansia vuosia sitten rakkautemme totta. Vaikka sitä kestikin vain hetken, on lupaus täytetty..   coolsmiley
Mutta niin, olen miettinyt sitäkin, että täällä vaihdossa ollessani olen kohdannut ja tavannut juuri nämä ihmiset, nämä kreikkalaiset ystäväni, nämä suomalaiset (vaikka täällä on paljon muitakin suomalaisia). Emme ikinä varmaan olisi Suomessa missään tekemisissä.

You change the sound of my name
A moment of truth that I saw in your face
It hurts inside, a moment this vile that you brought alive
All the roads lead back to you

Give me something to return to, in your heart
I fear nothing but to leave here
Without you for life
We were left in this world for each other
but I can't run from the fate
I've been fighting for so long

(You made who I am)

You made me who I am
Until the dawn of time
I have walked alone
You tie up a storm
When all hope was lost
But time revolves
I have to let go
One never meant to be

We were left in this world for each other
but I can't run from the fate
I've been fighting for so long

Give me something to return to
in your heart
I fear nothing but to leave you
Without you for life

Bleak feat. Ana Johansson - Fate
Elokuvasta Jadesoturi

smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 07.05.2007 11:27:42 »

Ei kun tapaat juuri Kreikkaan muuttaneen exäni, joka onkin oikea joka naisen karmaunelma...  2funny - jokse muutti?? Ah 

No joo, maansa kullekin. Oma mennyt ja nyt liittyy vahvasti Skandinavia, Usa, Länsieurooppa suuntaan. Luin lehdestä yhdestä ent työkumppanista, nyk menestyjä, firmallaan 100 työntekijää, kansainvälinen.. aloin tehdä jotain hieman samanlaista mutta ei hänen mentaliteetillaan. Oliko se karmasuhde? Rapumies  rapu oli puoliksi ihastunut, puoliksi käytti hyväksi enkä ole enää missään tekemisissä, pyörittää omaa kuviotaan. Oliko meidän "tarkoitus kohdata" tms.. ja tarkoitus että se juttu (työ) loppui. Ehkä.

JA taas oli tarkoitus että viime syksynä alkoi pari kolme naistiimiä (joissa hyviä miehiä messissä; nyt eivät menestykään tallomalla muita) ja niin edelleen??
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 17:53:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 07.05.2007 17:16:28 »

Selektiivinen muisti auttaa.. kertokaa pliis niistä hyvistä kokemuksista, oli karmaa tai ei.. tai jos teillä on ollut tunne että tasapainotetaan hyvä hyvällä, rakkaus joka kantaa elämien halki.. vai olenko romantikko.. itsellä vaikeudet takana.. oli niissä toki hyvääkin ja kaikesta selviää. Mutta joskus kova työ ymmärtää vetovoimaa, sen loppumista ja mitä muuta tapahtuu. Terkut kaikille Euroviisuhumusta..  angel
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 09:10:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #85 : 07.05.2007 17:23:28 »

Selektiivinen muisti auttaa.. kertokaa pliis niistä hyvistä kokemuksista, oli karmaa tai ei.. tai jos teillä on ollut tunne että tasapainotetaan hyvä hyvällä, rakkaus joka kantaa elämien halki.. vai olenko romantikko..

Osaatko tarkentaa, mitä tarkoitat tuolla tasapainotetaan hyvä hyvällä Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 07.05.2007 17:41:17 »

Siis se mistä aiemmin puhuttiin; fiilis että tuntee jostain menneestä eikö olekaan joku vaikea, ikävä asia tasapainotettavana ja lukot availtavana, vaan jotain hyvää.

Joillakuilla on tuntemuksia näistä sielunsopimuksista.

Siis itse voin myöntää että joskus petin jotakuta, ja nyt hän minua, ja asia sekä vetovoima on poissa. Mutta jonkun kanssa toimimme yhteistyössä ja jos tapaisimme, eikös hän muistaisi sen.

Tai miten se viehtymys ja rakkaus sitten syntyykään.

Huomasin että Sasha sanoi päässeensä kalamiehestä eroon 21 v:na, olikohan se karmaa sitten, eli ei laskenut aikuisiän suhteeksi? Heh, muuten vain noususkorpparit pystyvät/ jaksavat penkoa toisten nousu  skorpioni juttuja tuolla pieteetillä--ihanaa, oikeasti.  Cheesy 

Minua kohtaan kuten sanottu, ei olla oltu väkivaltaisia, jutut olisi vain voineet kestää kauemmin, mutta jos asiat tuli lyhyessä ajassa käsiteltyä? niin hui hai-  kuu jousimies

« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 18:20:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #87 : 07.05.2007 18:12:53 »

Mitä vanhemmaksi olen elänyt ja mitä enemmän LUULEN tuntevani itseäni, niin huomaan, että sitä vähemmän tiedän ja tunnen itseäni. Jokin 'minä itse' onkin kuin jokin aavistamattoman suuri avaruudellinen käsite, jolla on menneisyys ja tulevaisuus johonkin niin tuhottoman kauas, etten voi käsittää tämän päivän järjelläni sitä.

Ja niinpä törmään ihmeellisiin osiin, täysin tuntemattomiin tai vähintäinkin ennen huomaamattomiin osiin itsessäni. Se oivaltaminen antaa aivan mahdottomasti uutta katsantoa ja sisältöä elämääni. Toivottaa jotakin ennen ymmärtämätöntä itsessäni tervetulleeksi...kuin kumppaniksi. Ja siihenhän on jonkun toisen taas helppo heijastua.

Sielu on ehkä moniulotteisempi kuin meillä on aavistustakaan, liekkeinä esimerkiksi.

Tämä viisas oivallus tuntuu nyt olevan 'kentässä'  smitten

Meissähän ON Kaikki; potentiaalisena ilmenemisen mahdollisuutena.
Kohtaamamme tilanteet ja ihmiset stimuloivat ja heijastavat esiin näitä mahdollisuuksia, oppiaksemme tuntemaan mahdollisimman monia puolia itsestämme, eli Kaikkeudesta.

Olemme kaikki multisärmäisiä kristalleja heijastelemassa valoa toinen toisiimme smitten
Kaikki suhteet ovat karmaa - sielun kumppanit hiovat toisiaan smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 07.05.2007 18:34:08 »

Kaksoset

Toukokuu alkaa rakkauselämäsi osalta varsin kriittisissä tunnelmissa Venuksen tehdessä merkistäsi oppositiota Plutolle. 2-8.5 olet äärimmäisen herkkä omille tunteillesi ja tiedät hyvin tarkkaan, mikä sinusta tuntuu hyvältä ja mikä ei. Seksuaalista energiaa on liikkeellä hurja määrä ja vain sinä voit tunnistaa, mihin se suuntautuu. Jos oikea kohde löytyy, ei sinua pidättele mikään mahti maailmassa. Jos taas räpiköit sellaisessa suhteessa, joka ei enää sisällä intohimoa, niin voit varautua melko voimakkaisiin vihan purkauksiin. Rakkaus etsii nyt sinussa paikkaansa voimakkaammin kuin moneen kuukauteen tästä eteenpäin. Uskalla siis katsoa, kuka on se oikea ja kuka ei.

*Eli kait ne nyt odottavat jotain ratkaisua? Muuten ei varmaan kumpikaan mies enää ota tosissaan..

"Yleensähän tälläinen tilanne synnyttää jonkin asteisen sodan,
mutta molemmat miehet tuntuvat jotenkin kuitenkin hyväksyvän
tilanteen, mutta siellä on kuitenkin aistittavissa jännitteitä,
joten ollaanko tässä vain myrskyä odottelemassa? Huh"

« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 18:37:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #89 : 07.05.2007 19:12:21 »

Tuo tämän kuun horoskooppi osuu aika nappiin..

Mies ei sitten tykännytkään tauko-ajatuksesta ja nyt ollaan sitten erottu, kun hän halusi kaikki tai ei mitään, enkä minä voi nyt ottaa/olla kaikkea.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: