Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 62304 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #90 : 07.05.2007 20:20:40 »

No hui. Mutta, joka päivä uus päivä, terveisin urasukkula..  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #91 : 07.05.2007 21:43:18 »

Ja Sasha, minulla oli kymmenisen vuotta sitten samantapainen mieskuvio. Vilkaisin nyt heilurilla, ovatko nämä miehet olleet kuvioissa ennenkin. Joo, ovat olleet naisina siinä elämässä, kun olin 1600-luvulla Sveitsissä nunnana. idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #92 : 08.05.2007 06:58:49 »

Ei ratkeaisi, liikun jatkuvasti kaikkialla. Siis tapaan miehiä, mutta kun eivät ihastuta, niin miksi deittailla  - sitä on tullut ihan oikeasti krantuksi - ei tule mieleen yhtäkään 2, kohta 3v ajalta jonka kanssa olisi kolahtanut (sielu, sydän, draivi).. kukaan ei ole jäänyt mieleen (uusi). Taisin sanoa tämän sinulle joskus kuukausia sitten.. parempi näin, ei ole riesaakaan. Mutta siis vuodenvaihde ja uusi AP kartta, kun ensi vuosikin on minulle 6-vuosi, ehkäpä se voisi jossain näkyä, muussa kuin työjutuissa.  angel

Siksi kai tässä kysellään MIKSI ihmiset oikein rakastuvat, onko kyseessä sieluperhe, alkusielu, kaksoisliekki, karma vai mikä, joka tuo yhteen. Sieluperheeksi voinen halutessani tulkita vaikka kenet, meditaatio-opesta bisnes- kumppaniin? Nämä välittävät, sitä voisi tulkita jonkin asteiseksi rakkaudeksi.  Kiss Astrossa on joskus jopa hauskaa? Vai olenko minä se hauska? 
  Wink
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 09:15:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #93 : 08.05.2007 19:35:01 »

Huomasin että Sasha sanoi päässeensä kalamiehestä eroon 21 v:na, olikohan se karmaa sitten, eli ei laskenut aikuisiän suhteeksi? Heh, muuten vain noususkorpparit pystyvät/ jaksavat penkoa toisten nousu  skorpioni juttuja tuolla pieteetillä--ihanaa, oikeasti.  Cheesy 

Minua kohtaan kuten sanottu, ei olla oltu väkivaltaisia, jutut olisi vain voineet kestää kauemmin, mutta jos asiat tuli lyhyessä ajassa käsiteltyä? niin hui hai-  kuu jousimies

No kyllä sinullakin aikaa penkoa vanhoja. Grin
En laske ko. suhdetta aikuisiän suhteeksi,
-se alkoi ollessani lapsi, 16 vuotias.

K*sipää tarjonta loppui siihen, joko opin kerrasta
tai karma tuli puhdistettua. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #94 : 08.05.2007 20:03:30 »

Ja Sasha, minulla oli kymmenisen vuotta sitten samantapainen mieskuvio. Vilkaisin nyt heilurilla, ovatko nämä miehet olleet kuvioissa ennenkin. Joo, ovat olleet naisina siinä elämässä, kun olin 1600-luvulla Sveitsissä nunnana. idiot2

Miten siinä mieskuviossa kävi? Huh
Miten heilurisi kertoo nuo tiedot? Huh

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 08.05.2007 20:52:14 »

Sori, minä en penkonut vanhoja vaan eräs noususkorppari heitti tuon jutun koko keskusteluun.. kuten sanottu minulle ei kukaan ole tehnyt pahaa, on vain suhteet kestäneet sen minkä ovat ja uutta saapi tulla kun kiinnostun.  coolsmiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #96 : 09.05.2007 23:01:10 »

Sori, minä en penkonut vanhoja vaan eräs noususkorppari heitti tuon jutun koko keskusteluun.. kuten sanottu minulle ei kukaan ole tehnyt pahaa, on vain suhteet kestäneet sen minkä ovat ja uutta saapi tulla kun kiinnostun.  coolsmiley

Minä olen muistellut tuota nuoruuden
suhdetta täällä astrossa noin vuosi sitten,
joten oletkos sinäkin  askendentti skorpioni..?  coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #97 : 10.05.2007 15:07:35 »

Katsopa TÄTÄ keskustelua taaksepäin ja kuka kutsui sinua nettitrolliksi.

Huh
Katsoin, enkä löytänyt ainuttakaan vihjausta
nettitrollaukseen saati muuta viittausta 21-vuotiaana päättyneestä
suhteestani kuin sinun kirjoitamana.

Tämä ketju on ollut asiallinen tähän asti.

Korjatkaa muut, jos en ole huomannut moista.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 10.05.2007 18:27:49 »

Lainaus
Siksi kai tässä kysellään MIKSI ihmiset oikein rakastuvat

Teoria, jonka itse olen kuullut ja jonka osaltani kyllä allekirjoitan, on se, että koska me tulemme henkimaailmasta, jossa vallitsee universaalin rakkauden tila ja jota sielummekin ilmentää, me tiedostamattamme haemme tuota ihanaa tunnetta myös täällä maanpäällisessä elämässä. Tunnetuin tapa hankkia rakkautta maan päällä on tietenkin hankkia puoliso. Puolisoiden välinen rakkautta on ihannointu vuosituhansia, joten ei ihme, jos jokainen meistä haaveilee samanlaisesta "jalat lähtee alta!"-rakastumisesta! Grin

Waltch keskustelee Jumalan kanssa rakkaudesta:

(---) No miten minä onnistun siinä?

-   Ensinnäkin sinun on varmistuttava että aloitat suhteen oikeista syistä ((---) Tarkoitan ”oikeaa” suhteessa siihen suurempaan tarkoitukseen, joka elämälläsi on). (---) Useimmat ihmiset aloittavat suhteensa ”vääristä” syistä: he haluavat tehdä lopun yksinäisyydestä, täyttää tyhjän kohdan elämässään, saada rakkautta tai hankkia rakkauden kohteen – ja nämä ovat väärien syiden parhaasta päästä. Jotkut yrittävät kohentaa ihmissuhteen avulla sukupuolielämänsä laatua, toipua edellisestä suhteesta tai, uskokaa tai älkää, silkkaa ikävystymistään. Mikään näistä syistä ei toimi, eikä sellainen ihmissuhde onnistu, jos se ei muutu jyrkästi sen kuluessa.

Minä en ole aloittanut ihmissuhdetta noista syistä.

-   En ole asiasta niinkään varma. Et taida tietää miksi olet ne aloittanut. Et ole varmaan edes ajatellut koko asiaa. En usko sinun aloittaneen ihmissuhteita harkitusti. Luulen, että olet vain ”rakastunut”.

Niin juuri

-   Etkä varmastikaan ole pysähtynyt miettimään miksi ”rakastuit”. Mihin reagoit rakastumalla? Millaisia tarpeita rakastuminen sinussa täytti? Useimmille ihmisille rakkaus on vastareaktio täyttymyksen kaipaukseen. Kaikilla on tarpeita. Yksi tarvitsee sitä, toinen tätä. Kumpikin näkee toisessa tarpeensa täyttymyksen. Sitten tehdään – hienovaraisesti toki – kaupat. Minä annan sen mitä minulla on annettavaa, jos sinä annat sen mitä sinulla on. Liiketoimi se on, mutta ette puhu siitä rehellisesti. Et sano ”Minä tarjoan valtavan paljon” vaan sanot ”minä rakastan sinua valtavan paljon” ja siitä pettymykset alkavatkin.

(---) Sinun selityksesi vie suhteesta kaiken romantiikan. Mitä pahaa on siinä, että rakastuu korviaan myöten ajattelematta?

-   Ei mitään. Rakastu vain sillä tavalla niin moneen ihmiseen kuin tahdot. Jos kuitenkin haluat muodostaa elinikäisen ihmissuhteen, voisi olla järkevää lisätä mukaan vähän ajatustakin. Jos taas nautit suhteesta toiseen seilaamisessa – tai vielä pahempaa, haluat jääräpäisesti säilyttää suhteen, koska luulet, että sinun ”täytyy” – ja jos nautit tämän saman kuvion toistumisesta kerta toisensa jälkeen, silloin voit huoletta jatkaa samaan tyyliin.
(---) Jos te molemmat olette tietoisesti sitä mieltä, että suhteenne on teille tilaisuus eikä velvollisuus – tilaisuus kasvuun, täysimittaiseen itseilmaisuun, täyteen elämään, pikkumaisuuksien parantamiseen ja lopulta yhtymiseen Jumalaan sielujen sulautumisen kautta – ja sitoudutte siihen ettekä tavanomaisiin vakuutteluihinne, silloin suhde alkaa olla hyvällä pohjalla.

Keskusteluja Jumalan kanssa - Neale Donald Walsch
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 10.05.2007 18:33:51 »

Rakastu? Kehen missä=?

No joka tapauksessa, koska AM poisti viestini, Sasha voinee katsoa "katsomerta" nimmarin viestin, siellä se lukee se nettitrollaus. Ei anna kovin hyvää kuvaa minusta varmaan, ellen sano tätä; ei ollut minun nostamani juttu alunperinkään. Noin 16 viestiä takaperin.

"me tiedostamattamme haemme tuota ihanaa tunnetta myös täällä maanpäällisessä elämässä"

*Eikös se mene pikemmin niin, että alkusielu kaipaa osasiaan tai menneiden vaiheiden kumppaneitaan. Tämä lähes täydellinen hajaannus täällä on minulle outo tila, keinotekoinen 3d maailma, josta on hyvä päästä pois rakkaudessa tai sitten henkisissä kokemuksissa. <kumpikin pientä egoa vastaan..
« Viimeksi muokattu: 10.05.2007 18:51:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #100 : 10.05.2007 19:31:16 »

No se on katsomerta-nickin mielipide se.
Välillähän näitä nickejä nousee 2-10 viestillä
kaivelemaan ainoastaan minun persoonaani, elämääni ja muuta. Smiley

Sehän kertoo vain siitä, että joillakin on hieno elämäntehtävä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 11.05.2007 10:33:19 »

Tosiaan.. hassua kyllä vika suhteeni muistutti miehistä joiden kanssa toimin bisneksissä 90 luvun alussa. Samantyyppinen meno eli toki ulkoisesti tunsimme toisiimme vetoa/tiesimme mistä toinen puhuu - ja menneen elämän takia - mutta hän  kauris  oli just samanlainen kuin he silloin, minä poistuin kuvioista - ja vielä saan kuulla että olimme "kavereita" (lähinnä äitini  rapu näkee syyn ja vian minussa, kun moni alkoi kavahtaa niitä kavereita).

Siis.

Ainakin olen nähnyt mitä on rahan jne maailmassa, mutta sielunkumppaneiksi en niitä  rapu ja  kalat miehiä kutsu. Enkä kuitenkaan naisiakaan joiden kanssa toimin.

Kun olin  jousimies miehen kanssa, hän oli kylläkin taiteilija eikä bisnes, saati laki&kuri ihminen..  Grin sitten taas se  rapu mies oli valmis rikkomaan lakia ja ihmisiä $ takia (ja flirttaili kanssani).. sitten oli sekin muka-enkeli  skorpioni.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 10:39:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #102 : 11.05.2007 22:31:34 »

Onpa pitka ketju... Yritin loytaa sen kirjoituksen Jadesoturista, mutta se on kadonnut. Siina leffassa oli tosiaan oleellinen tasta aiheesta. Sekin selkapiita hytisyttava kohtaus, kun mies on seurannut rakastettuaan vuosituhansia, ja sitten joutuu toteamaan, etta Lumi on unohtanut...

SA, tuo exien vatvominen on myos karman luomista. Ja aina kun kirjoitan, etta kannattaisi tuon miesongelman kanssa toimia, vastaat etta olet ihan onnellinen nainkin. Mutta seuraavassa keskustelussa huomautat taas, etta sinulla on muuten ongelma.
Suomalaiseen yrityskulttuuriin ei kuulu flirtti, eika siella paljoa vapaita liiku. Ulkomailla onnistuu pokaaminen noinkin, mutta kotimaassa turvautuisin nettiin.

Sasha, se taannoinen mahdoton triangeli paattyi niin, etta singottiin eri kiertoradoille. Ja hyva niin.
Kokeile ihmeessa heilurimenetelmaa, Lilli on kirjoittanut siita hyvat ohjeet, loytynee saitin hakukomennolla.

Minulla siis on useimmissa suhteissa ollut ainakin jonkinlaista karmaa. Tavallaanhan silla ei ole valia, mutta rakkaudesta historiaan piti tuokin vilkaista.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #103 : 11.05.2007 22:32:56 »

Ja Atha, hyva sitaatti!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #104 : 12.05.2007 07:57:57 »

Ei tuo mitään karmaa luo, vaan asettaa palapelin paloja kohdalleen. En koe tuota ahdistavana, vaan selkiyttävänä. Varsinkin kun joidenkin noiden kanssa on vielä oltava tekemisissä. Sellaiset ihmiset, joista olet välittänyt, eivät vain katoa, mielestä tai sielusta. Tai sitten kylmetät kaikki aistisi.

En todellakaan missään nimessä etsi netistä, koska se on pari kertaa tuottanut huonon tuloksen. Suomesta tai ulkomailta. Minulla on ilmeisesti erilainen aikakäsitys; asioita ei "hoidella pois" vaan sielu laajenee kokemaan sieluperheensä jne. Siksi se muistaa historiat ja kaikki kohtaamiset. Minusta kaikki eivät muuten ole varattuja sillä perusteella, että ovat töissä! Vaan kuka sielu missä asiayhteydessä kokee saman kipinän..

Jos kaikkeus ei kykene tuomaan miekkosta ilman hankalia välikappaleita, ei sitten. Jos jollakulla on syytä ruveta suhteeseen kanssani, eiköhän hän ilmesty. Eli en käyttäisi sanaa "ongelma", ihmettelenpä vain..

(http://www.cuorhome.net/common/clipart/web/cuorecuoricini.gif)
« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 08:09:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  

Siirry: