Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 61656 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #105 : 13.05.2007 13:01:06 »

SA, ymmärrän ponttisi. Toisaalta mietin, olenko ainakaan itse ollut työtehtävissä aina niin koko sielullani, että se houkuttelisi merkittäviä ihmisiä lähelle. Ja olen töissä tavannut aika vähän sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olisi viitsinyt edes deittailla. Ystävyyssuhteita kyllä on syntynyt.

Eipä nettideittailu noin tuotteliaalle kirjoittajalle kovin työlästä olisi. Ei vaan pidä liian helpolla pettyä. Ainahan vain pieni osa kohtaamisista on merkittäviä ja kauaskantoisia.

Netti tuo ainakin minulle paljon muitakin asioita, miksei siis myös ihmissuhteita... Ennen vanhaan ihmiset saivat ehkä samat kontaktit kävelemällä jossakin torilla tai kylän raitilla.

Onko jotenkin huonompaa löytää mies netistä, kuin etsiä netistä matka ja löytää mies siltä matkalta?

Mutta jos olet onnellinen näin, ei siinä mitään... Jos et, ehkä kannattaa tehdä asioille jotakin, sitten olet ainakin yrittänyt. Joskus kohtalo tarvitsee hieman potkua persuksiin, aivan niin kuin me ihmisetkin.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #106 : 13.05.2007 21:25:14 »

Hmm. Joskus ajattelin itsekin, että on 'oikeampaa' tavata baarissa kuin netissä, koska se on luonnollisempaa. Ja joskus mulla on jopa huono omatunto täällä käydyistä keskusteluista, kun olisi 'todellisempaa' jutella liveihmisten kanssa (vaikka sitten huonompiakin keskusteluja?).

Mutta sitten muistutan itselleni, että netti nyt sattuu kuulumaan tähän aikaan ja elämään, ja olemme virtuaalisesti ihan samoja ihmisiä kuin kirjakaupassa tai kahvilassa. Saan näiden tekstien avulla saman verran tietoa ihmisistä (paljon rivien välistä) kuin saisin tosielämän kohtaamisissakin.

Existä on sikäli hyvä päästä eroon, että vanhan karsiminen tuo tilaa uudelle... Ei niitä tarvitse totaalisesti unohtaa. Eikä voikaan, itsehän satuin juuri kirjoittamaan aiheesta unipuolelle, käy lukemassa...

Mutta kerro, miksi ihminen olisi juuri työelämässä niin parhaimmillaan, että rakkauskin löytyisi sieltä???

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #107 : 13.05.2007 21:28:59 »

Parhaimmillaan? Tarkoitan että LUONNOLLISESTI. Pisin suhteeni alkoi matkalla, ei siinä nettiä tarvittu.

En pidä ajatuksesta että vertailisin ihmisten tekstejä tms, kai johtuu siitä että sitä on tehty riittävästi. Sen asian pitää vain pyyhkäistä minut mukanaan, oli lopputulos mikä oli. Hakeminen tarkoittaa sitä, kuin asia ei muuten voisi tapahtua, kuin pitäisi väkisin vääntää jostakusta tärkeää. En usko 2002 ja 2004 jälkeen että seuraava tulee koneelta.

Töissä, niin, noh, siellä ainakin tapaa paljon miehiä, siis .. ihan mukaviakin ollut. Itse asiassa odotan kesäkuun työmatkaa ja voi olla että syksylläkin tulee sellainen. Oli romantiikkaa tai ei (alkanut ärsyttää koko oletus, miksen keskity proggiksiin vaan).

Baila baila..
  knuppel2 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 13.05.2007 21:51:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #108 : 15.05.2007 22:15:02 »

Julietta, kyllä se mun Jadesoturi viesti tuolla vielä oli  :Smiley

Mutta ihmeellistä elämää täällä elellään. Kovin olisi mielenkiintoista tietää minkälainen karmasuhde minulla ja uudella tuttavuudellani on.. Ehkä asioita on tapahtunut liian nopeasti, mutta toisaalta, jos tapahtumilla oli tarkoitus johdattaa tähän, niin miksi ei?!

Mun henk. koht. horoskooppissa sanotaan voimakkaasti, että nyt palkitaan joistain asioista, joiden puolesta oon itsessäni taistellut viime vuosina. Koska aika on ollut niin pitkä, niin palkkiotkin ovat sitten sen suuruiset. No siltä tuntuu! Pitäis vissiin vaan mennä mukana sen kummemmin mukisematta  Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  

Siirry: