Ah, keskustelu käy kiivaana heti kun selkänsä kääntää! Harmittaa etten pääse tässä seuraavaan viikkoon ketjuun vastailemaan, eli jos on ihan suoranaisesti jotain kysyttävää minulle, laittakaa YV tulemaan, niin se tavoittaa minut varmasti paremmin, kun taas pääsen koneelle
Oletko koettanut,tai joku muu,päästä edellisiin elämiin/kuolemiin esim.
hypnoosin kautta?
Kaikkea mielenkiintoista on tullut vastaan,ja todella kaukaa historiasta
nousee kuvia.Sitä en tiedä ovatko 100% luotettavia.
En ole kokenut hypnotisoijaa, sillä tarpeen vaatiessa pääsen meditoimalla katselemaan entisiä elämiäni esim. jonkun oppaan avulla. Minulle tämä on hyvin, hyvin tärkeää, jos kohtaan jonkun ihmisen tai tilanteen, joka ei jätä mieltäni rauhaan. Silloin tiedän, että kyseessä on jokin menneisiin elämiin liittyvä muisto ja yritän selvittää sen parhaani mukaan. Sen jälkeen asia ikäänkuin ratkeaa ja saa neuvoa siihen, miten tilanteessa kannattaisi toimia jatkossa.
Menneitä elämiä on lisäksi vain alkanut pomppia päivätietoisuuteen sen ihmeemmin asiaa pohtimatta. Äkkiä vain huomaa ajattelevansa jotain ennestään tuntematonta elämää. Siinä on sellainen lumipallo-efekti: muistaa yhden asian, sitten taas toisen ja taas toisen jne.
Tuossa lainauksessa pohdittiin myös sitä, mahtavatko muistot ja tuntemukset olla 100% oikein. No, ne tuskin ovat IHAN 100% oikeanlaisia, mutta tapahtuman ja asian pääpiirteet varmasti ovat. Aika harvoin sitä muistaa kaikkea ihan prikulleen oikein, varsinkin kerran vain nähtyä (Esimerkkinä vaikka elokuvan Hellraiser, jonka katsoin lapsena kerran. Muistin siitä hyvin kohtauksen, jossa tyttö leikkii kuutiolla mielisairaalassa, kun seinään avautuu holvi ja sieltä ilmestyy hirviö. Sain mahdollisuuden katsoa leffan uudestaan parikymppisenä ja huomasin, että olin muistanut kohtauksen yksityiskohdat väärin, mutta pääpiirteet olivat oikein: tyttö leikkii kuutiolla - seinään avautuu holvi - tyttö menee sinne - ilmestyy hirviö joka jahtaa tyttöä - tyttö ehtii juuri ja juuri takaisin huoneeseensa ennen kuin hirviö nappaa tämän).
Ja jos puhutaan historian tunnetuista henkilöistä, niin yksi elämäni liittyy läheisesti Aleksanteri Suureen... :
Kävin katsomassa leffan elokuvissa ja taivas, teki mieli hyppiä valkokankaalle pariin otteeseen, kun tuli ihan sellainen olo, että "Ei Allu ollut tuollainen! Ei hän tehnyt mitään tuollaista! Tämähän on ihan väärin - kyllä minä muistan Allun ihan toisenlaisena!"