faust_
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 30.12.2005 15:30:00 » |
|
Niin justiinsa, Puma.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #76 : 30.12.2005 15:51:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #77 : 02.01.2006 17:51:35 » |
|
onpas onpas juttu tosiaan hiukan lrönsyillyt. Ja harmillista kun aiheeseen ei saada kuin ympäripyöreitä vastauksia ja ihan aiheen sivusta. Tai ehkä tämän valokeho ei ole riittävän kehittynyt jotta ymmärtäisi jotkut tekstit joita ei ole jäsennelty niin että niiden punainelanka säilyisi taikka olisi selkeästi luettavissa rivienvälistä. Joillakin kunon oikeasti hiukan lukihäiriötä mutta silti haluttais osallistua keskusteluun mikä ei kuitenkaan onnistu koska kirjoiteut tekstinpätkät ovat osa niin erikoisesti kirjotettu ettei tällainen lukija oikeastaan saa minkäänlaisesta järkevästä ajatuksesta kiinni kun ei ole sitä tekstin selkeää rakennetta mikä on kaiketi kehitetty juuri tällaisia lukijoita varten. kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #78 : 02.01.2006 18:53:15 » |
|
Älä nyt ihan noin halvalla pane!! Hey... Mehän sovittiin ettet puhuisi siitä julkisesti... Kaikki saavat nyt selville toimeentuloni ja joutuvat ennakkoluulojen valtaan. Voin silti antaa alennusta.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
hopeatähti
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 02.01.2006 20:18:40 » |
|
Ja tämä ketju syttyy kohta liekkeihin ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #80 : 02.01.2006 20:36:46 » |
|
Hey beibi? Miten se on mahdollista että tä on tulessa? Exä tiedä beibi. Mä oon tulta. Ps: Huilaa vähän.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 20:43:18 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
böster|geist
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 02.01.2006 20:53:26 » |
|
Halusin vain sanoa, että oot yx viisaimmista ihmisistä jonka olen tavannut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #82 : 02.01.2006 21:16:43 » |
|
Ei viisas. Vaan viisain (huom.) Se ei ole helppoa olla paras, varsinkin kun minä olen parhain.
Olen oikeasti Jeesus. En voi nyt vain näyttää temppuja koska olen tavallinen tallaaja. Näytän 1000v päästä taivaan merkit teille.
Ihan oikeesti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 21:31:23 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #83 : 02.01.2006 22:21:30 » |
|
VALOA JA VILLEÄ! Ei mulla ole mitään sanottavaa. Tässä on suurin totuus:
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #84 : 02.01.2006 22:48:06 » |
|
Tässä ei liene paikallaan ole sanoa " yhdyn edelliseen ". Tällä kertaa ei pantukkaan halvalla.. eh?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #85 : 03.01.2006 01:43:01 » |
|
Tässä ei liene paikallaan ole sanoa " yhdyn edelliseen ". Tällä kertaa ei pantukkaan halvalla.. eh? Onks pojilla paineita? Onneksi on huomattu sinkut kuluttajina: (http://members.tiscali.fi/jaaari02/tyyny.jpg) Saakohan tähän settiin kaikki kolme väriä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
böster|geist
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 03.01.2006 12:18:45 » |
|
Ystävälliset terveiset modeille.
Lukekaa vaikka kamasutraa; minä en, koska ei tarvitse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #87 : 03.01.2006 15:04:06 » |
|
Ystävälliset terveiset modeille.
Lukekaa vaikka kamasutraa; minä en, koska ei tarvitse.
En ole mode, mutta utelias - miksi ei tarvitse? Osaatko jo kaiken? Vai onko ne sinun tekojasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
böster|geist
Vieras
|
|
« Vastaus #88 : 03.01.2006 15:19:38 » |
|
Olen luonnonlahjakkuus; en oo koskenut edes koko opukseen. Suosittelen sitä kaikille, jotka itkevät itsensä uneen. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #89 : 03.01.2006 18:04:07 » |
|
Suosittelen sitä kaikille, jotka itkevät itsensä uneen. : Ei me modet sentään niin lopussa olla forumin kanssa, että vielä nukkumaan mennessä itkeä tihuuttaisimme tyynyliinamme ja uninallemme märiksi forumilla kohtaamiemme epäasiallisuuksien vuoksi. Päinvastoin, forumi on hauska paikka, jossa monestikin saa hyvät naurut - ja ihan ilmaiseksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|