Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pohjolan valo  (Luettu 80055 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #15 : 19.12.2005 12:16:00 »

Vastuu on sellainen kuin on ymmärrys teoistani, joten sen tähden sanonkin vain niin, että Korkein tietoisuus tietää TARKALLEEN miten nyt toimii KAIKKEUDEN parhaaksi eikä minäni tai muidenkaan eli VAIN yksilöiden eduksi, sillä se jos mikä olisi väärää opetusta.

Onko niin, että SINUN korkein tietoisuus katsoi olevan KAIKKEUDEN parhaaksi kertoa toisessa foorumissa (ilman henkilön pyyntöä), että hän on aikonaan ollut inkarnoituneena Buddhana?
Ja kaiken kukkuraksi, ei tuolloin valaistunut kuin mielensä teolla eikä niin kuin "uudessa ajassa pitäisi"?

Onko tämä VASTUUTA?

Onpa erikoista korkeinta Itseä, mutta minulla onki tuo ego esteenä sen ymmärtämiseen että se oli KAIKKEUDELLE paras, eikä vain egon tekosia, vaikka sen nyt näyttää tulevan ja menevän yhä vaikka sen pitäisi olla jo kuollut.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #16 : 19.12.2005 13:03:47 »

Sinähän sen sanoit Wink

Olisiko syytä minun sitten olettaa, että tässä oli ihan tasapainosta kyse, joka ei ollut vallitsevana täällä, vaan enemmänkin minun tietoisuudesta katsottuna, epäreilu?

Joten nythän purin siitä omasta kollektiostani, mieleni, egosta ja persoonasta sen harhan, että ns viittä vaille valaistuneilla olisi vastuuntuntoa, joten kiitos sinulle siitä  Wink

Ehkä heillä jotka todella ovat valaistuneet, asian laita on toisin, olen ollut lukevinaan ...

Mutta, olen nähnyt myös paljon hyvin vastuun tuntevia, jotka eivät edes tiedä mitä energia tarkoittaa, kiitos heille heidän olemassolosta!

Hyvää matkaa  Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #17 : 19.12.2005 13:47:54 »

Tee Keho hyvä, saman itsellesi  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 19.12.2005 15:35:33 »

Rauhoittukaa... näistä asioista voi tulla tosi kovaa kiistaa.. minä en taida osallistua. Osaanpa vain itse todeta sen, onko jonkun ihmisen ja minun välillä vahva energia, vai "vanhaa karmaa" mitä nyt sitten kukin kellekin makselee, kun on näitä sopimuksia täällä..

.. jätän Pohjolan valon kehittymään ihan omaan tahtiinsa, vaikka minullekin usein nykyisin tulee välähdyksiä siitä, että ei tarvitse kuin toivoa niin jokin asia on jo tapahtunut, tai olen jossain, vapaammassa tilassa, se vain on.

Malttia..ystäväiset..  angel

Hopeatähti, osaatko kanavoida? Olen tavannut pari kanavoijaa, tai enempikin; yhtä ei kiinnosta yksityisasiat kovin paljon vaan maapallon kehitys, ja kuitenkin ihmisten elämä pyörii samojen vanhojen ihmissuhteiden ja työ-raha-asioiden ympärillä, mikäli nyt eivät osaa manifestoida vaurautta.. kanavoimisesta puhuminenkaan ei kuulu sukulaisteni elämään, eli en mee järkyttämään liikaa..ja minäkään en ole ihan samaa mieltä kaikesta kanavoidusta. Tulevaksi jää mitä tapahtuu kaiken kaikkiaan. Olen kuullut monenlaista tästä maailman muutoksesta, että se menee vapautta kohti, tai sitten tulee vielä hyvän-pahan voimien konfliktia..

Mutta mikä tässä koko Pohjolan valossa on ollut väärää kanavointia??? Minä en sanoisi että se on väärää, koen vain ihmiset hitaiksi oppimaan tai haluttomiksi valaistumaan.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2005 15:40:40 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #19 : 19.12.2005 16:26:32 »

Niinpä Mirjam  Wink

Mutta minkäs teet, jos kaikista muista ns mestareista, hän ja jeesus olivat ainoat jotka oikealla tavalla saavuttivat valaistuksen, koska aiemmin se ei ole ollut mahdollista ilman uutta aikaa? -> kts muu foorum

Jos tätä kyseenalaistaa (ja paljon muuta) se on vain egomme syytä joka ei ole korkeamman itsemme johdattamana.

Kollektio on "väärä jumala", sen ainakin opin, mutta minulle on sanottu, että jumala on KAIKKI mitä on, saako tätä kyseenalaistaa?

Mutta Kehohan on ohjeistanut meitä menemään "mielemme taakse" jotta voimme hänen jumaluutensa kohdata, tosin minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä mielen takana tapahtuu koska ei ole kokemusta (luettu vain), puhumattakaan mitä se tarkoittaa ja vastuu toisten ohjaamisesta sinne.

Tietenkin tämä meno kohti ylösnousemusta (onhan siinä ristiinnaulitseminen välissä) on vain muuntamista, eli kuolema mutta sama lopputulos, jokin kuolee.

No, nythän on ainakin korjattu se, että kaikki ei välttämättä tehdä "fyysistä" ylösnousemusta/kuolemaa (vaikka eikö sekin omalla tavalla ole sama asia)? kuin energioiden muuntamista.

Sisäinen kuolema, sisäinen muuntaminen, eli hyvin yksinkertaista, mutta ei ole mitään "uutta", vaihdetaan ajatukset toisiin ja uusiin  Huh

Mutta, tullaanhan me takaisin sen ylösnousemuksenkin jälkeen koska sinne kaikki ollaan menossa  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 19.12.2005 16:32:54 »

Nyt mulla tulee ihan levottomia mielleyhtymiä mutta olenkin rajaton ihminen.

Mikä teillä nyt on hätänä? Antakaa Kehon puhua ja menkää itte ihan rauhassa sinne 4d5d maailmoihin pitää hauskaa, ylösnouskaa, alaslaskeutukaa ja kulkekaa universumia pitkin eri suuntiin, kunnes kaikki käy tarpeettomax. Minua ei haittaa jos joku sanoo tietävänsä miten sinne mielen taakse pääsee, mutta eihän Keho ainoa ole.. olettekos tutustuneet muihin opettajiin.. joku opettaa toiselle ja toinen kolmannelle, näitä rakkaus-ykseys-sielun oppeja..eikös se niin mene?

Jos viittaa tohon toiseen keskusteluun tuolla niin JOS "kehostomme" muuttuu valoksi niin ei mikään suoraan teekään ylösnousemusta, vaan SIIRRYMME KORKEAMPAAN TAAJUUTEEN.. silleen.. ja siitä sitten taas, kunnes aineellinen luomus lakkaa.. ei kai se sen kummempi juttu ollut? Ja sitten se taas luodaan joskus uudestaan (ainoa syy miksi vielä viivyttelen)..
« Viimeksi muokattu: 19.12.2005 16:34:59 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #21 : 19.12.2005 23:18:38 »

Tuo on 'jännä' ilmiö, kun jotkut vaihetelee näkemyksiään ja kokemuksiaan, sitten väliin tulee joltain: Rauhoittuka!, Miksi kinaatte ? yms.  idiot2

Ikäänkuin olisi vaarallista ajatella omilla aivoillaan tai kokea omaa elämäänsä itsensä kautta ja vielä vaarallisempaa kertoa siitä.... coolsmiley

Olenkin aikonut ottaa aiheeksi monasti, että kertokaapa mitä teille merkitsee ns.'kanavointi' ja mitä se on?
Sehän sana vilisee täällä aika paljon...
On kanavoitua tekstiä ja ties mitä...Ikäänkuin se olisi jotain 'ylevää'... Cheesy
Mistä mihin tieto kulkee siinä? Miksi? Minkä oletatte sen tarkoituksen olevan?
jne.

Periaattessaahan kaikki mitä projisoime itsemme ulkopuolelle itsestämme, aistimme sen energioinakin, menneinä eläminä, sielunvelijinä, vihollisina, yms yms...Kaikki mielen maailman käsitteelliset arvo-asteikot sisältäen..


Se on kyllä kivulias vaihe, kun ymmärtää, että omat käsitteellisyydet on saman verran 'potaskaa' kuin niiden, joilla sitä vain kuvittelee olevan..ei auta, vaikka mitä nimiä niille antaa. Kainalosauvoilla ei kannatta kävellä, jos jalat ei ole enää katki....voipi olla että lihakset surkastuu....ja joutuu sauvomaan lopun ikänsä. Wink
 smitten

Ihan yhtä kivuliasta voi olla, kun ymmärtää sen, ettei oikeastaan tiedä mitään tästä koko maailmankaikkeudesta, vaikka mieli uskottelee itselleen, että ehkä saattaisikin jotain tietää ja olisi niin kiva tietää  Grin

Ehkä tuo kanavointi on sanana jo aikansa elänyt, koska me kaikki kanavoidaan energiaa koko ajan, sitä edes tietämättä, muuten ei voisi ollakaan jos meinaa kävellä maanpinnalla.

Ehkä täällä nyt keskustellaan enemmäkin "mitä/millaista" energiaa kanavoi tai ns aistii.

Kanavointi niin kuin olen sen itse käsittänyt, tarkoittanee jonkun "oppaan tai muun energiakoostumuksen" joka sitten ns välittää informaatiota (energiaa ) joka mielemme/egomme/persoonamme sitten tulkitsee ensin oman mielensä kautta ja pukee ne verbaaliseen muotoon.

Suurin ja ehkä eniten keskustelua (olkoon missä vain, missä asiasta keskustellaan) on ollut ketä kanavoidaan, eli energian muoto ja ulottuvuus, puhtaus ja luotettavuus.

Mielestäni kanavointia voi myöskin liittaa automaattikirjoitukseen ynm sellaiseen muotoon jossa vastaanotetaan jotain sanomaa "verhon tuolta puolen".

Uskon tarkoituksen olevan mitä milloinkin, ei ehkä siihen ole mitään yksiselitteistä vastausta mutta jos ottaa Anna Bergin kirjoja esimerkkinä, niin hänen tarkoitushan oli tuoda erilaista näkemystä jeesuksen elämästä ja sen aikaisista sanomista.

Vaikeaksihan aina menee näissä "kanavoinneissa" että on täysin ihmisestä kiinni miten sen tiedon käyttää, mihin tarkoitukseen, miten sen suodattaa ja kuinka paljon oma persoona värittää sen ja myöskin saattaa sitä vääristää.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #22 : 19.12.2005 23:49:06 »

Voin suositella esim Oshon kirjoja  Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #23 : 20.12.2005 00:58:39 »

No minä taas en, ihan jokaisessa asiassa.

Jos haluan oppia jotain uutta, kuten esim "miten koota auton moottori" ja vielä oppia jokaisen "osan merkitys ja toimintatarkoitus", otan kyllä ja ostan siihen soveltuvaa kirjaa jonka on myöskin kanavoitu  Smiley Smiley

Koska jos alan itse siihen hommaan, voi olla, että osat menee sekaisin ja mitäköhän siitä syntyy muutakuin "ei toimintakelpoinen moottori" joka ei edes välttämättä lähde käyntiin.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #24 : 20.12.2005 06:27:06 »

coolsmiley
Karavaani ( ME ) kulkee,, rakit räksyttää, ja puhetta piisaa.

                 Matkalla kotiin.

2funny   2funny    2funny   2funny   2funny 

               
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:51:32 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #25 : 20.12.2005 11:17:42 »


Ja siitä ohjekirjasta tulee mieleeni sellaistakin korjausta, että juuri äsken sain vahvistusta (kokemukseni teoilla tietenkin siis) sillekin, että siellä korkeimmassa tietoisuudessani osataan korjata myös autoja, koska sieltähän sen ohjekirjankin tiedot ovat peräisin.  Wink Smiley

No juurihan sen sanoin  coolsmiley

Mutta eiköhän anneta heille, jolla on siihen ohjekirjaan innostusta, sen mahdollisuuden opettaa meitä muita oman kanavansa kautta :Smiley vaikka meillä olisikin oma kanava auki.

Eihän tässä nyt tarvitse ihan itsekkääksi heittäytyä ja minusta on ihan mukavaa lukea muiden kirjoittamia kirjoja.

Mirjam, kerron omia mielipiteitäni vähän myöhemmin, jatkan mielellään tuota aloittamaasi keskustelua  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 11:19:19 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 20.12.2005 11:23:45 »

No huh.

Onneksi olen tajunnut aikoja sitten että henkisiin kiistoihin EI kannata tuhlata aikaa. Miten te edes pystytte kiihkoilemaan (sanotte heti kohta että ette kiihkoile) tällaisesta? Ymmärtäisin jos kyseessä olisi vaikkapa matkailu ja valtameret, siinä nyt olis jotain .. sanoisko nyt .. uuttakin .. tää kaikki muu on mulle aika selvää enkä pysty siitä kiihkoilemaan.

Millaistakohan se kommunikointi onkaan tuolla delfiiniyhdyskunnissa kun ovat kuulema Siriukselta.  angel angel 2funny smitten Wink knuppel2 smiley6600 laugh

Olis varmaan
1) rauhallisempaa+rakentavaa
2) jännittävämpää+kiinnostavat maisemat mitä nyt olen heitä käynyt tapaamassa pitkin Punaista merta ja Atlanttia
3) ja ne ainakin tuntevat korkeammat ulottuvuudet veikkaisin (jotka eivät ihmisille aukea ihan heti)
4) ovat muutenkin hyvin leikkisiä ja kaikki tällainen otetaan huumorilla..
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 11:27:06 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Timotheus
Vieras
« Vastaus #27 : 20.12.2005 11:35:46 »

Olipa hauska, että otit tuon Sirius Bertan esiin... siitä voisi keskustella paljon enemmänkin  :Smiley Taidampa mennä uimaan itsekkin *bulbulbul*... kuunnelkaa Indicaa!
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #28 : 20.12.2005 11:49:13 »

Mun peräkammarin lukko taitaa ainakin olla pirun ruosteessa... Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #29 : 20.12.2005 11:59:13 »

Mun peräkammarin lukko taitaa ainakin olla pirun ruosteessa... Cheesy

Mistähän Keho arvasi, että "siitä on niin pitkä aika, kun se viimeksi on avattu!  Cheesy "

Nyt mars etsimään itsellesi uuden ajan opettajaa, että saatte itseillenne ne teot tehtyä, että pohjolan valo sinne peräkammariinkin pääsee loistamaan - onhan sentään joulu tulossa!

Iloista antajaa herrakin rakastaa!  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: