Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pohjolan valo  (Luettu 80040 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #30 : 20.12.2005 12:01:05 »

Sanohan muuta EternaSun! Paljon olisikin jo mukavampaa vain kertoilla kuulumisia siitä omastakin tietoisesta opetuksestaan, koska olemme jokainen omalla tavallamme se uuden Ajan "opettaja" teoillamme.  Smiley

Olen lukenut juttuja että ihmiset omilla valinnoillaan päätyvät joko uudelle maapallolle (5. ulottuvuus) tai vanhalle tuhoutuvalle maapallolle (3. ulottuvuus).
Onko se väärää tietoa?
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #31 : 20.12.2005 12:05:34 »

Oma työni on ohjata ihmiselle oman tietoisuuden avaamista, joten sen tähden se ohjekirja, jota itse kirjoitan, on kaikille vapaasti luettavissa myös täällä foorumilla. Ja se on mielestäni kaikkea muuta kuin itsekästä tekoa silloin, kun se kerran palvelee myös kaikkeutta eikä vain omaakin tietoisuuteni avatumista, koska nythän jo vaikutetaan koko kollektioon. Eli tämä on juuri myös sitä, miten sillä valaistumallakin autetaan jokaista sen kollektion tietoisuutta eikä vain yksilöä.  Smiley

Itsekästä on vain se, jos ei jaa tietojaan muidenkin käyttöön eli salataan omilta Itseiltäänkin se, keitä hekin ovat.

Tuotas noin, luitko ensimmäsitä kirjoitusta asiasta (kanavoinnista), juurihan siellä painotin että kaikki me kanavoidaan energiaa koko ajan, ei voi olla muuta.

Halusin painottaa myöskin, että minulla ei ollut tarvetta lähteä "jakamaan ja erottelemaan" tuota energiaa omaksi korkammaksi itseksi, enkeleiksi tms, vaan energiaa kulkee meidän lävitse koko ajan ja siihen sisältyy kaikki mitä ON.

Näin meidän mielemme erottelee lukemaamme  Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #32 : 20.12.2005 12:09:11 »

Mun peräkammarin lukko taitaa ainakin olla pirun ruosteessa... Cheesy

Iloista antajaa herrakin rakastaa!  Smiley

Senkin pervo!  Grin

Kukahan munkin peräkammarin taas korkkais... jos ei munkki itse...

Uskovaisen tavara on yhteistä  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 20.12.2005 12:11:17 »

Sanoinhan että levotonta on.  2funny

Mormonit tapaavat sanoa: "kaikki on luotu, että olisi Ilo."

"koska sinne kaikki ollaan menossa"    --- sinnepä juuri---

Tulipas tuohon tuo pyhä 11:11 pystyykö muut vielä samaan.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 12:13:21 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #34 : 20.12.2005 12:13:28 »

Kaikki tuho on illuusiota.. eihän energia tuhoudu vaan muuttaa muotoa.. se niistä "valituista ja tuomituista"--

Tuli nyt ehkä liian kansankielisesti.
Jos vaikka autoni poltan niin näen sen ehkä tuhoutuneena enemmän kuin energiamuotonsa muuttaneena. Vakuutusyhtiökin luokittelee sen tuhotuksi eikä osaa muuttaa sitä takaisin alkuperäisen energian muotoon.

Sanotaan sitten että osa siirtyy korkeampivärähteiselle pallolle ja osa matalampivärähteiselle valinnoistaan riippuen.
Onko se väärää tietoa?
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 12:17:02 kirjoittanut Lake » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 20.12.2005 12:14:49 »

Kaikki aineellinen luotu on illuusiota.. voi hyvänen aika.. ja se "kehittyy", kunnes ollaan vain energiassa joka karkeutuu taas aineeksi miljardien vuosien kuluttua.. jos joku porukka jää aineelliselle tasolle eivät he varmaankaan "tuhoudu".. jatkavat sieltä sitten vaan! näin ainakin hinduilla.. mut se on vähän että minkä opin ottaa.. ku valinnanvaraa on kristillisestä galaktiseen, sitte juutalaisuus, islam ja tehän tiedätte, newage ja niin edelleen..olen puhunut siitä onko seuraava universumi jotenkin edellistä parempi.. on kuulema, koska muotoutuu suoraan aineettomammalle tasolle. Suomeksi, vähemmän aineellisia tarpeita ja ongelmia heti alkuunsa.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 12:19:02 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Timotheus
Vieras
« Vastaus #36 : 20.12.2005 12:18:03 »

Mun peräkammarin lukko taitaa ainakin olla pirun ruosteessa... Cheesy

Iloista antajaa herrakin rakastaa!  Smiley

Senkin pervo!  Grin

Kukahan munkin peräkammarin taas korkkais... jos ei munkki itse...tai sitten joku toinen munkki..

Uskovaisen tavara on yhteistä  2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #37 : 20.12.2005 12:20:51 »

hei Elektra,
Aivan samaa mieltä olen minäkin ollut kaiken aikaa! Sillä itselläni se opettaja on omasta takaa vaan mistä löytäisitte omanne, ellette sitä omaa peräkammarianne avaa!  Smiley
Mars, mars!  smitten

Onko tämä ymmärrettävissä niin, että mielestäsi meidän pitäisi etsiä opettajamme, kun taas vain sinulla se on omasta takaa?

Kuinka voit yleistää asiaa noin - koetko, ettei esimerkiksi minulla olisi opettajaani koko ajan läsnä?

Olen ollut siinä käsityksessä, että kun oppilas on valmis, niin opettaja saapuu. Kaikella on aikansa ja paikkansa auringon alla -tyyliin. Peräkammaripohdinnat jätän mieluusti Timotheukselle  Wink

Ymmärräthän, että tässä maailmankaikkeuden kolkassa on paljon enemmän ja laajemmin todellisuuksia, kuin tämä, mitä sinä meille olet kertoillut - asioita voi käsitellä ja niistä voi kirjoittaa selkämmässä ja ymmärrettävämmässäkin muodossa. Se, että korottaa itsensä toisten yläpuolelle, ei todellakaan ole kohottavaa -oikeasti. Kaikki mielentuotokset eivät välttämättä ole sitä puhtainta tietoa. Kaikkeen tietoon välittyy sen tiedonvälittäjän/-kanavan oma informaatio.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #38 : 20.12.2005 12:22:15 »

Mun peräkammarin lukko taitaa ainakin olla pirun ruosteessa... Cheesy

Iloista antajaa herrakin rakastaa!  Smiley

Senkin pervo!  Grin

Kukahan munkin peräkammarin taas korkkais... jos ei munkki itse...

Uskovaisen tavara on yhteistä  2funny

Mitäs pervoa tuo muka oli  Wink

Nunnana tilaisin kyllä munkin aamukahvin kanssa Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 20.12.2005 13:39:55 »

Meillä on varmaan eri tähtimerkit kun minusta aina pitää olla ulospäinsuuntautunut, hauska ja maailmalle avautuva. Joskus välillä jotain voi kokea "sisäisesti" ja miten siitä keskustelee muiden kanssa paitsi "ulkoisesti"? Onko joku sisäisen viestinnän kanava olemassa, ellei nyt telepaattisia olla ja SITÄ en koe kuin harjoittamalla tarpeeksi läheisten sielujen kanssa. Kerran harjoittelin telepatiaa vuoden ja kovaa työtä oli. Tulokset?

Yleisesti ottaen tuli mieleen että monet "henkiset ihmiset" on hyvää tarkoittavia, mikäli eivät Pimeyksiä tutki (mutta aiheena tässä ei siis ollut Pimeys, eikä etelä..heh), mutta mielipiteet voi olla hyvin vahvoja. Minä olen kai päättänyt ottaa leikkimielisen asenteen.. ja onhan sellaisesta Mestareidenkin esimerkkejä.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 13:44:32 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 20.12.2005 14:04:02 »

uups - Luojalla on ego?

jäljittely? taidan poistua merille taas. Olinhan merikapteeni edellisessä elämässä. Ja kaikkea muutakin kivaa..

Tiedättekö miten kivaa on olla katamaraanialuksella Atlantin päällä valaita tutkimassa, kuuntelematta kenenkään kommentteja Itsestään tai kommentoimatta muille, paitsi hymyillen? Kun luonnonelementit piiskaavat ja maisemat vaihtuvat.. tämä oli vain 1 esimerkki.. kuinka turhauttavaa on koettaa tulla ymmärretyksi, mitä Kehokin tuossa yrittää.. onnex mun ristinä ei ole muihin vaikuttaminen - paitsi sen huumorin kautta. Käytännön toiminta on..  santa_cool
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 14:06:31 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
faust
Vieras
« Vastaus #41 : 20.12.2005 14:37:07 »

Kaikella kunnioituksella.

http://img.tfd.com/wiki/3/3c/Dostoevsky_1872.jpg
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 20.12.2005 15:09:14 »

Voipi olla.

Minulla kun tietoisuus aukeaa, kaikki muukin aukeaa. Maailma, mahdollisuudet, suhteet, kokemukset, ulottuvuudet, kommunikonti.. ei tosiaan ole rajoja ja uskon että 2006 tämä vain vahvistuu. Kaikki tosiaan on mahdollista varsinkin kun 4. ulottuvuudesta ylöspäin kaiken saa ajatuksen voimalla.  santa_afro Tohon vois oikeestaan liittää sen, että vanha huono kokemus (karma?) menettää merkityksensä Muistissa.

Ja onnenlukuni 14 taitaapi näkyä useaan otteeseen tässäkin.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 15:12:37 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 20.12.2005 15:34:10 »

Mirjam - puhuin TIETOISUUDESTA, en mielestä.

Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa. Tietoisuus on mielen yläpuolella, ego varmaankin mielen osa/ tai alapuolella.

Tietoisuus= engl. consciousness, Luoja=cosmic consciousness. Se on luonut luodun kaikkeuden ja on sen takana myös ilmentymättömässä lepotilassa. Me muut kehoinemme toimimme täällä.

Tietoisuudelle ts luojalle kaikki on mahdollista ja siitä olemme osia. Kun elämä alkaa junnata kannattaa vaan kohota korkeamman tietoisuuden tasolle ja muistaa että "en ole nämä rajat" -
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 15:36:47 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 20.12.2005 15:46:39 »

Vois olla selventävää lukea joogafilosofiaa kun kerkiät. santa_grin

Mieli ts yksikkömieli on ihmisillä, korkeampi tietoisuus liittää meidät jumaluuteen..
 santa_cool santa_cool santa_cool thats cool.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: