Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hääpuvun merkitys ja itsensä näkeminen unessa?  (Luettu 10221 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« : 29.04.2007 17:43:11 »

Nyt tulee vähän sekavat selitykset

Näin unen viime yönä.

Makasin sängylläni peiton alla hääpuku päällä ja minulla oli kissani nukkumassa tässä rintakehäni päällä (kissa nukkui siinä myös oikeasti)
Vieressäni makasi myös minä erityyppinen hääpuku päällä ja kans tämä samainen kissa päällään. En tiedä olinko juuri tuplaantunut, vai oliko vieressä jokin peilin tapainen.

No unessa hetkittäin pidin outona sitä, että minulla oli hääpuku, mutta eniten ihmettelin sitä, että miten mie nyt kissan annan sen karvottaa. Olin tavallaan kai osittain hereilläkin, koska ajatukset oli hetkittäin suht rationaalisia, mutta hääpuku minulla oli kumminkin. Myös huntu.

Muuta unessa ei tapahtunut. Pelkkää hääpuvussa makoilua kissa rintakehän päällä Cheesy

Eli siis mitä merkityksiä hääpuvulla on, tai sillä, että olin tuplaantunut/peilin vieressä (sitä en ihmetellyt ollenkaan unessa)
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.04.2007 18:13:27 »

huntu ainakin kuvastaa omia ihmissuhteitasi ja kissa vihamielisiä ystäviä ja juonittelua.jos huntu on sinulla ja mitä lähempänä kasvoja saattaa tarkoittaa ettet välttämättä olisi rehellinen jossain ihmissuhteessasi itsellesi. jos kissa on unessa laiha ja likainen tarkoittaa se huonoja uutisia ystävän suhteen. mikäli hätistät unessa kissaa pois luotasi se tarkoittaa että olet voittamassa ihmissuhteisiisi liittyviä vaikeuksia.

tälläisiä juttuja löysin itse...
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2007 19:34:07 »

Kiitoksia kovasti Smiley
Tosin olen erittäin kissaihminen, silloinhan usein kissan katsotaan viittaavan "oman naisellisuuden voimaan" ect. Muttei tuo petollinen ystäväkään turhan utopistiselta kuulosta, eikä myöskään se, etten ehkä uskalla olla itselleni rehellinen liittyen joihinkin ihmissuhteisiin Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 30.04.2007 08:40:38 »

Tuli vain mieleen.
Olen nähnyt meditaatiossa paljon numeroa kaksi, ja nyt unessa olin tuplaantunut.
Ehkä kakkonen viittaisi siihen, että tulisi liittää yhteen itsen kaksi puolta: mieli ja sydän.
Ehkä siksi myös hääpuvutkin.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.04.2007 09:08:04 »

numeron kaksi avainsanoja ovat mm. pari,yhteisyys,vastakohtaisuus,reaktio,äly tasapaino ja feminiinisyys

joten voisi tosiaan sopia tuohon uneesi oikein hyvin..pitäisikö sinun kenties huomata myös että joka asiassa on ne kaksi erilaista puolta ja näiden pitäminen ainakin jollain tavalla tasapainossa...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: