Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämä myllerryksessä  (Luettu 5184 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« : 30.04.2007 08:24:04 »

Niin...enpä olisi talvella uskonut elämäni muuttuvan näin paljon ja näin äkisti  smitten  Shocked Sain vakituisen työpaikan 7 vuoden pätkätyö-urani jälkeen  Cheesy sekä olen saanut päätökseen eroni ex-miehestäni, tämäkin ihan positiivinen asia mielestäni, sillä kaveruustasolla suhteemme enää sinnitteli.

Olisin halunnut teiltä arvon näkijät udella  näettekö minun viihtyvän uudessa työssäni? Tapasin myös todella upean miehen viikonloppuna  smitten smitten , MUTTA tämä mies asuu toisella paikkakunnalla, usean sadan km:n päässä... Olisiko meillä mitään mahdollisuuksia?  angel

Kiitos vaivannäöstänne etukäteen  smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.2007 10:01:54 »

No halloo ei sitä nyt heti näe onko mahiksia..  Kiss  kartat syyniin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #2 : 30.04.2007 10:23:47 »

No halloo ei sitä nyt heti näe onko mahiksia..  Kiss  kartat syyniin.
Heh, taidan olla hieman malttamaton  2funny Tää nyt on meitsille niin uus ja erikoinen tilanne, että kaikki jutskat jotenki saaneet uuden luonteen kerta heitolla  Cheesy Sitä miettii vain, et voiko tää tosissaan olla mun elämää  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 30.04.2007 17:52:55 »

Voi, muuten olisi tylsää jos aina olisi vain vaikeaa tai vain helppoa ihanaa ja autuaallista. Siinä sen salaisuus.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 01.05.2007 09:17:42 »


Ihanassa myllerryksessähän sinun elämäsi,, Cheesy
Ojenna käsivarret ja ota kaiken vastaan.Olet sen ansainnut ja lisää tulee! smitten

NAUTI,NAUTI JA NAUTI!!Ei siinä muitten näkemisiä kannata nyt kuunnella.
Älä pelkää ja mieti sen kauemmas.TÄSSÄ JA NYT! smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 02.05.2007 01:39:40 »

Nostin sinulle enkelikortit.

TYÖN KORTTI
Itseluottamus
Itseluottamus tuo uskoa, ennakoi menestystä ja antaa kykyä rakastaa.
Kun arvostat itseäsi sinusta tulee avoin ja ystävällinen, hidas ottamaan toisten loukkaukset vastaan ja nopea anteeksiantamaan.
Muistuta itseäsi siitä, että olet mukava ja rakastettava. Seiso suorana itseluottamusta uhkuen.
Kun todella luotat itseesi aurasi hehkuu kultaisena, syleilee muita ja saa myös heidät tuntemaan luottamusta itsessään.
Pyydä enkelisiä astumaan auraasi ja ohjaamaan sinua.
Ole luottavainen ja itseäsi arvostava.

SUHDEKORTTI
Nauru
Nauru on paras parantaja. Se poistaa pelon tehden sinut iloisemmaksi, onnellisemmaksi ja rentoutuneemmaksi.
Opettele nauramaan myös itsellesi, ja opeta muitakin tekemään niin.
Nauru poistaa pimeyden.
Näe huumoria kaikkialla.
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #6 : 05.05.2007 12:28:56 »

 smitten Kiitos vastanneille!  smitten
Se on muuten aika mahtava tunne kun monien taisteluiden jälkeen tuntuu, että asiat alkavat pikkuhiljaa sittenkin järjestymään  smitten smitten

Niin, eihän sitä näköjään voi tietää mitä seuraava päivä tullessaan tuo  smitten On kiva nauttia jälleen täysin rinnoin elämästä  smitten Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 05.05.2007 13:56:14 »

Minulle vois tulla vaikka edes myllerrystä, ettei vaan seisovaa vettä. Se rakkauden pilkahdus jonkun silmissä, eikä vain .. muita haluja.. niitä riittää. Törmäsin äsken erääseen, joka varattu, on kiinnostava muttei olis mikään oikea suhde. Ei sen tapauksen paljon erilainen tarvitsisi olla. Kaikki on nyt vain työyhteyksiä.. olen aika varma että oinas..

Knock on wood, pitää pitää varansa. Miten voisi tulla "onnellinen loppu" jostain alkumyllerryksestä? Tietty pätkä yhteistä elämää?  Kiss
  oinas

« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 13:58:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #8 : 05.05.2007 22:21:42 »

 smitten Niin, minäkin taisin olla hiukkasen sinisilmäinen tämän ihkun miehen kans  tickedoff  smitten  Taitaapa olla niin ettei sitä sit kiinnostakkaan....alkuunhan ne hakis vaik kuun taivaalta mut kun nuppi hieman selviää ja näkee asiat eri valossa...niin kiinnostus sit lopahtaa  Cry  Wink

Nooh, mut olen kuitenkin edelleen tyytyväinen et tapasin sen miehen  smitten Hänet oli varmaan tarkoitettu minulle tässä matkalla ex:stä irroittautumiseen angel  smitten Ja hyvin onnistui  smitten Onnellinen olen  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: