K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #15 : 02.05.2007 19:35:02 » |
|
luovaa mutta konkreettista työtä,yhteiskunnallisen panoksen sisältäen, ylen tarpeellista tänä työuupumuksen luvattuna aikana, että alahan markkinoida ittiäs kuntiin..
Kyllä. Tämäntyyppistä mietin tuossa vappuna, kun luin Oprah Winfreystä. Hän on musta, ylipainoinen, nainen, rankan lapsuuden läpikäynyt, mutta nousi silti uskomattoman suureen suosioon. Hän haluaa ohjelmallaan valaa uskoa kaikkiin heikompiin, jotka ovat kokeneet elämässään vaikeuksia. Hänen sanomansa on, että jos ihmisen itsetunto on vahva, hän pärjää missä vaan. Hänen mielestään maailman kaikkien ongelmien taustalla on huono itsetunto. Itseään arvostavat ihmiset eivät lähde haastamaan muita tappeluun. Tuo oma Plutoni 5:ssa viittaisi myös siihen, että itse kovan koulun käyneenä voisin kääntää kaiken tuon vahvuudeksi eli opastaa ja kannustaa muita. Tosin itselläni ei ole taustalla mitään fyysistä väkivaltaa eikä edes alkoholismia, mutta silti uskoisin ymmärtäväni aika hyvin vaikeassa tilanteessa olevia. Työuupumus todellakin on tämän päivän sana Suomessa. Tunnenpa senkin...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #16 : 02.05.2007 20:59:20 » |
|
Voisihan tuota kokeilla. Tällä seudulla ilmestyvä lehti vaan on NIIN astrologiavastainen että kerran kun halusin ilmoittaa siellä tekeväni tulkintoja niin he kieltäytyivät aluksi julkaisemasta koko ilmoitusta ja sitten julkaisivat sen mutta niin epäselvästi, että eihän siitä tekstistä saanut selvää.
Siis ei voi olla totta!! Eletäänkö me tosiaan 2000-luvun Suomessa? Mitä ihmeen vaarallista propagandaa ne kuvittelee astrologian olevan? Mielestäni kyllä lehden toimitus tekee väärin, jos ei halua julkaista ilmoitusta. Kyllähän ne siellä toimituksessa ja ilmoituskonttorissa voi jokainen itsekseen olla astrologiasta ihan mitä mieltä tahansa, mutta eihän niillä voi olla mitään _oikeutta_ estää astrologia-aiheisia ilmoituksia, niitä kun ei voi hyvällä mielikuvituksellakaan pitää esim. hyvän maun vastaisina - tai ilmeisesti HE kuitenkin voivat. Aivan käsittämätön juttu! Hieno juttu Kauris, jos olet taistellut ilmoituksesi lävitse. Ja kai valitit epäselvästä ilmoituksesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #17 : 02.05.2007 21:08:48 » |
|
Hieno juttu Kauris, jos olet taistellut ilmoituksesi lävitse. Ja kai valitit epäselvästä ilmoituksesta?
Juu, mutta heidän mielestään tällainen toiminta ei ole järkevää toimintaa vaan viihdettä, ja viihteellisiin ilmoituksiin voi laittaa taustakuvia jotka sotkevat varsinaisen tekstin...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #18 : 02.05.2007 21:56:08 » |
|
tuosta ilmoittelusta, oikeesti toimittajille on tehty selväksi mistä lehdessä on "soveliasta" kirjoittaa, eräs toimittaja puhui tästä eräillä pienimuotoisilla "huuhaa" päivillä, tuskinpa sen päivän annista paljon otsikoita löytyi seuraavana päivänä, iso veli valvoo demokraattisessa Suomessamme, entäpä jos ns. huuhaa lähtisikin leviämään kuin kulovalkee, eihän kansalaiset olis enää "hallinnassa", eihän sellanen sovi olleskana, paljonkin on syrjäseuduilla ihmisiä,joita vaikka astrologia tai henkimaailman asiat kiinnostaisi mutta yleisen mielipiteen ollessa tuomitseva (tai näin meille uskotellaan?) pysyvät suht hiljaa ja nahoissaan jotta pysyisivät uskottavina yhteisön jäseninä, sellaista tämän päivän Suomessa, onko kukaan nähnyt edes minä olen-messujen mainontaa hesarissa? sisäpiiritietona useimmat näistä tapahtumista kulkevat, mutta tää oli nyt pois aiheesta, taikka voisithan tästäkin kirjoittaa, aattelin uutta kulttuuriministeriämme, hälle voisi laittaa postia näissä merkeissä, ennenku meiltäkin viedään tarotit käsistä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #19 : 03.05.2007 20:37:50 » |
|
Saitko muuten Kauris töitä ilmoituksesi avulla? Siksi kyselen, että olen joskus harkinnut laittavani itse vastaavan tänne lähiseudun lehteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #20 : 04.05.2007 07:29:44 » |
|
Saitko muuten Kauris töitä ilmoituksesi avulla? Siksi kyselen, että olen joskus harkinnut laittavani itse vastaavan tänne lähiseudun lehteen.
Tuo ilmoitus ei tuonut yhteydenottoja, koska siitä ei yksinkertaisesti saanut selvää! Mutta toisessa lehdessä kun joskus ilmoitin niin sain muutamia tulkintoja myytyä. En kuitenkaan usko että pelkkä ilmoittelu tuo hirveästi tuloksia, no kannattaa ilmoitella sitkeästi ja toistuvasti. Ehkä jonkun yhteistyökumppanin hankinta kannattaisi, esim. joku pienyrittäjä joka voisi mainostaa tulkintoja ja vaikka saisi pienen provikan jokaisesta hankitusta asiakkaasta? Tai keksit jonkun tosi hyvän kurssi-idean ja mainostat niin kauan kun pienryhmä on kasassa. Onnea hankkeellesi! Kerro miten kävi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #21 : 19.07.2008 20:10:25 » |
|
Tämä viestiketju on jo aika vanha, mutta haluaisin kysellä, etät mitens Kaurisenergian työjutut ovat menneet? Samoissa hommissako vielä vai vaihto edelleen mielessä vai jo tapahtunutkin? Nyt uudelleen tätä ketjua lukiessa tuli mieleen, että sinusta tulisi ihan loistava nuoriso-ohjaaja tai vaikka lapsiterapeutti tms.! Jupiter ja Pluto 5:sessa!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #22 : 26.07.2008 20:32:24 » |
|
No joo, kiitos kysymästä Ebenia. Minulle tuli soitto vuosi sitten kesäkuussa, minulle tarjottiin hyvää työpaikkaa menestyvässä helsinkiläisessä yrityksessä ja parin juttutuokion jälkeen päätin ottaa paikan vastaan. Minun vastuullani on mm. henkilöstö kaikin puolin, ts. palkata uusia ja antaa kenkää. Hauskaa.
En nyt tiedä onko se aivan ihanneduuni mutta hyvin olen viihtynyt ja asemani on silleen hyvä että saan aika vapaasti päättää hommistani eikä kukaan hengitä niskaan. Siitä pidän erityisesti.
Tosin tuo "vaikuttaminen" kiinnostaa, meinasin on ryhtyä ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin mutta yksi työkaveri sanoi että et sinä nyt ehdi. Joten jätin tulevaisuuteen.
Tämä henkinen hömppä kiinnostaa taas, ja ehkäpä -jos on aikaa- lähden jotain kurssinpoikasta vetämään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 27.07.2008 19:23:32 » |
|
Urheilu-hyvinvointi-tiedostamis-konsultti. Yhdessä jonkun luovan firman kanssa, kehittelet konsepteja (mutten kerro mitä että sinullekin jää hommia).
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 19:25:18 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #24 : 27.07.2008 19:49:48 » |
|
Urheilu-hyvinvointi-tiedostamis-konsultti. Yhdessä jonkun luovan firman kanssa, kehittelet konsepteja (mutten kerro mitä että sinullekin jää hommia). WS, eräs ammattiastrologi ehdotti minulle juuri tuota samaa kerran kun pohdiskeltiin mitä tässä pitäisi elämällään tehdä. Tosiaan kun on vahva 5. huonepainotus ja varsinkin siellä viittaa vapaa-aikaan, harrastuksiin, luovuuteen, lapsiin... Ja 6:ssa voisi olla tuota terveyttä tukevaa. No olenhan minä muuten ihan oikeastikin tehnyt tuohon viittaavaa mutten päätoimisesti. Lapset ja nuoret muuten pitävät minusta, huomasin sen taas lomamatkalla kun hotellissa olleet lapset huomasivat minut niin jopas tulivat juttelemaan... Ja tosissaan kun ajattelee tätä "hyvinvointiyhteiskuntaa" niin uskompa että nuoret tarvitsisivat paljon konsultointia esim. ihan yleiseen elämänhallintaan liittyen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 19:53:16 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 27.07.2008 19:52:42 » |
|
No ni. ja pistä se rapumies kans hommiin, minäkin olisin jos olisin voinut..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #26 : 27.07.2008 21:04:51 » |
|
No ni. ja pistä se rapumies kans hommiin, minäkin olisin jos olisin voinut.. Rapu-miehelläni muuten on hyvä työpaikka. Sinänsä hauska asia huomata että Rapu todella on JOHTAVA merkki, sillä hän miettii paljon uraansa liittyviä asioita ja haluaa saavuttaa paljon elämässään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #27 : 23.01.2009 18:14:28 » |
|
Olen edelleen samassa työpaikassa ja ihan ok paikka se on, mutta... Minulla on pian tulossa MC:lle ja melkein samaan aikaa pyyhältää siihen, joten nyt jos koskaan olisi aika tehdä jotain todella kivaa. Luin juuri tämän ketjun läpi ja hyviä ajatuksia tässä on. Koska kartallani on yhtymässä :uun niin uskon että jollain lailla kyllä tuo neuvominen / koulutus /konsultointi / elämänvalmennus / vaihtoehtoiset hoitomuodot liittyy uraani. Kävin muuten vasta NLP-kurssin ja olen nyt pätevä NLP-trainer. Olen viime aikoina paljon pohtinut nyky-yhteiskunnan kurjaa tilaa; kuinka paljon erilaiset luonnehäiriöt esim. narsismi ovat lisääntyneet ja kuinka monet ihmiset voivat huonosti. Pitäisikö kouluihin lisätä pakolliseksi elämänhallinnan kurssi? 2000-luvun yhteiskunnassa ei enää pärjää samoilla säännöillä kuin 80-luvulla. Nyt on tunne että olen pääsemässä lähelle omaa suuntaani ja tehtävääni... mutta... - pukekaa se sanoiksi! : :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #28 : 23.01.2009 21:21:09 » |
|
Ilman muuta pitää, elämänhallinnan tunnit!!! Jopa itsensäoppimisen- ja hallinnan tunnit pitäisi tulla mukaan. Eihän oppilaat osaa hallita edes omaa kehoaan, saatikka sitten tunteitaan. Itsekontrolli ja itsensä kuunteleminen on joskus kaukana. Arki on myös heille vieras asia! Siinäpä sinulle töitä, Kaurisenergia!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #29 : 23.01.2009 22:27:50 » |
|
Kiitos Esmiralda, tätä minäkin hain. Sama heijastuu myös armeijassa, jonka keskeyttää moni alokkaista, koska ei vaan pysty... kunto on huono jne...
Pystytkö kiteyttämään mikä kouluissa puuttuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|