Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keksikää Kaurikselle elämäntehtävä!  (Luettu 15576 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 01.05.2007 15:10:04 »

Uskokaa tai älkää, mutta viime aikoina työ on tökkinyt sen verran pahasti, että tuntuu että olen väkisinkin matkalla jotain uutta kohti. Pelkkä bisneksen teko on alkanut turhauttaa, ja vaikka olinkin jo jonkin aikaa sitä mieltä, että tätä tulen tekemään ja pitkään niin varsinkin öisin mietin, että kyllä minun elämänsuuntani on jossain muualla.

Haluan tehdä työtä jossa
- saan olla ihmisten kanssa
- teen jotain hyödyllistä, esim. auttamistyö
- työ voi sisältää matkustelua, se on hauskaa

Hmm. Tuossa tärkeimmät. Niille jotka eivät minua tunne niin kartaltani voisi poimia esim.
- erittäin hyvin aspektoitunut  merkurius 8:ssa
kuunsolmu huoneessa 11  aspect_con chiron, nämä  aspect_sex merkurius
venus 10:ssä
jupiter 5:ssa
aurinko aspect_con DC, tosin  aurinko 6:sen puolella
kuu Ravussa

Tuossapa noita. Olenkin tästä jo joidenkin kanssa jutellut, mutta edelleen se varsinainen mahdollinen ammattinimike on vähän hakusessa.
Nyt kun transiitti- uranus tuo uusia tuulia ja transiitti- chiron on MC:lläni niin muutoksen aika olisi... mikä se ammatti on missä saisin touhuta ihmisten kanssa niin että hekin siitä ilahtuisivat?

Undecided Kaikki kommentit tervetulleita!

« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 15:18:56 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.05.2007 15:57:12 »

Kiertävä matkasaarnaaja!  Wink

Ihan vakavasti puhuen, miten olisi erilaisten luentojen ja kurssien vetäminen aiheena esim. astrologia, täydentävät hoitomuodot (Kheiron), psykologia jne...? Joka tapauksessa aihe, joka herättelisi ja saisi suuren yleisön (Noususolmu 11. huone) aina jollain tavalla pysähtymään ja edes hetkeksi miettimään "elämää suurempia" kysymyksiä.

tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.2007 16:02:45 »

Joo, May, tuo olisi mielenkiintoista! Mutta siitä pitäisi saada rahaakin...  Suomessahan riittää valitettavasti noita kaiken "huuhaan" vastustajia enemmän kuin tarpeeksi. Monet työväenopistot ovat lopettaneet astrologian kurssit määrärahojen puutteessa tai siksi kun joku viisas on sanonut ettei sellaista sovi täällä opettaa...

Psykologia kiinnostaa hurjasti!
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.05.2007 16:05:44 »

Tokihan kursseilla on osallistujamaksu. Jos työväenopisto ei astrologian arvoa ymmärrä, niin sitä suuremman kysynnän luulisi olevan yksityisillä kursseilla. Ilmoitus vain nettiin! Tee ensin - jos mahdollista - nykyisen työn ohessa esim. iltaisin ja viikonloppuisin ikäänkuin kokeilumielessä ennenkuin poltat siltoja takanasi. Jos leivän päälle tuntuu löytyvän muutakin kuin ylähuuli, niin voithan sitten myöhemmin heittäytyä alalle kokonaan.

tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.05.2007 18:28:25 »

vaikka en tuosta astrologiasta juurikaan mitään ymmärrä niin olisin kyllä tuon mayn kanssa samoilla linjoilla. sinulle kauris sopisi varmaan jokin valistukseenkin liittyvä työ jossa voisit olla esim. nuorten aikuisten kanssa tekemisessä...
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 01.05.2007 18:57:11 »

Hmm... Silloin tällöin näkyy lehdessä jonkinmoinen "juttu", jossa on ekaks koulutusjakso Tanskassa, ja sitten sen jälkeen opettajan hommia kehitysmaissa. Siitä lie saa jotakin palkkaakin  :Smiley Kuikuilepas sanomalehtien työpaikka- ja koulutusosastoja Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.05.2007 20:36:04 »

No onpas kaurismaiset pohdinnat. Wink Itsekin olen lähiaikoina joutunut paljon pohtimaan mitä elämältäni haluan, ilmeisesti muutkin kauriit samassa tilanteessa. Smiley

Minusta tuntuu, että nyt on tosissaan sinulle sellainen vaihe elämässä, että sinulla on mahdollisuus tehdä jotain sellaista, mistä olet aina unelmoinut, mutta mikä on aina jäänyt jotenkin toteuttamatta. Mitens yksityisyrittäjyys, se politiikka tai vaikka kirjoittaminen - siitähän olet puhunut aiemminkin, että on harrastuksen tapaisena ainakin? Entäs jos vaikka kirjottelisit jotain artikkeleita lehtiin vaikka astrologian pohjalta tms. - vaikka tulkintoja julkkisten kartoista? Sehän saattaisi kiinnostaa ehkä jotain lehteä - nythän tämä astrologia ja henkiset asiat ovat kasvava kiinnostuksen kohde!

Entä onko sinulla erityistä suhdetta tai kaipausta esim. lapsiin tai vanhuksiin - on olemassa esimerkiksi sellaisia juttuja, että käy "viihdyttämässä" jotain vanhusta pientä korvausta vastaan, tutustuu vanhukseen, käy hänen kanssaan jossain jne. Kiinnostaako joku tällainen "face-to-face"-kohtaaminen vai isommat kuviot?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.05.2007 22:46:15 »

Jep! Konsultiohommia sinulle!

Monet firmat hakevat juuri sinunlaistasi ihmistä, joka on valmis kiertelemään, konsultoimaan tuotteitaan tai ajatuksiaan.

Mutta luulenpa että se sisältö ei saakaan olla ihan mitä vain. Siinäpä ongelma...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 01.05.2007 23:43:08 »

minä koen että sinulle on tärkeää että työlläsi on myös yhteiskunnallista merkitystä (11 huone, saturnus, kauris) eikä vain
itseäsi tyydyttävää puurtamista?
tuli mieleen TYKY (työkyvyn ylläpitäminen)ja kuntien saamat rahat tähän tarkoitukseen,
esim. meidän ammattikunta saa tästä rahastosta uimahalli+kuntosalilippuja mutta siitä on käytetty myös retkiin,
joilla pidetään huolta myös henkisestä jaksamisesta,
vaikka päivä tv-psykologin Raimo Vakkurin seurassa,joka on henk.kohtaisesti tarttunut talikon varteen jottei puhuisi puuta-heinää-potaskaa ummikkona lehmänlypsäjien ammattikunnalle,
juuri tässä ammatissa tarvittavista psykologisista taidoista ja haasteista ihmissuhderintamalla siinä lypsyn ohella,
tai kuntokeskuksissa fyysisistä ja henkisistä voimavaroista huolta pitämään,milloin minkinlaiselle ammattikunnalle,
monipuolista,haastavaa,antoisaa,rakentavaa,plutollasi uutta luovaa
ihmisten parissa,
alitajuntasi on jo sinua estradille ajanut pariinkin otteeseen,
yleisön eteen,esille,luovuutta puhkuen,
sanoitukset hallussa,
esiintymisen jälkeen voisit sitten ottaa "potilaan" henk.kohtaiseen "käsittelyyn" tämän niin halutessa,
että
luovaa mutta konkreettista työtä,yhteiskunnallisen panoksen sisältäen,
ylen tarpeellista tänä työuupumuksen luvattuna aikana,
että alahan markkinoida ittiäs kuntiin..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 02.05.2007 18:19:01 »

Tokihan kursseilla on osallistujamaksu. Jos työväenopisto ei astrologian arvoa ymmärrä, niin sitä suuremman kysynnän luulisi olevan yksityisillä kursseilla. Ilmoitus vain nettiin! Tee ensin - jos mahdollista - nykyisen työn ohessa esim. iltaisin ja viikonloppuisin ikäänkuin kokeilumielessä ennenkuin poltat siltoja takanasi. Jos leivän päälle tuntuu löytyvän muutakin kuin ylähuuli, niin voithan sitten myöhemmin heittäytyä alalle kokonaan.

Voisihan tuota kokeilla. Tällä seudulla ilmestyvä lehti vaan on NIIN astrologiavastainen että kerran kun halusin ilmoittaa siellä tekeväni tulkintoja niin he kieltäytyivät aluksi julkaisemasta koko ilmoitusta ja sitten julkaisivat sen mutta niin epäselvästi, että eihän siitä tekstistä saanut selvää.

Olis kyllä kiva tietää, mikä astrologiassa niin paljon ärsyttää!  Angry
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 02.05.2007 18:29:24 »

vaikka en tuosta astrologiasta juurikaan mitään ymmärrä niin olisin kyllä tuon mayn kanssa samoilla linjoilla. sinulle kauris sopisi varmaan jokin valistukseenkin liittyvä työ jossa voisit olla esim. nuorten aikuisten kanssa tekemisessä...

Minä ajattelin aika pitkälle samaa, mutta mistä minä valistaisin? Haluaisin antaa esim. ammatinvalinnanohjausta, mutta siihen pitäisi olla joku pätevyys. Muistan kyllä kun itse nuorena kävin jossain työkkärin ns. ammatinvalinnanohjaajalla, niin hän ei muuta kun katsoi koulutodistustani josta totesi että jaa-aa, hyvä matematiikassa ja englannissa -elikkä merikapteeni. Ei yhtään kysellyt luonteestani tai muusta... No ei minusta sitten merikapteenia tullut.

Mikähän firma käyttäisi esim. astrologiaa apuna ammatinvalinnassa?

Hmm... Silloin tällöin näkyy lehdessä jonkinmoinen "juttu", jossa on ekaks koulutusjakso Tanskassa, ja sitten sen jälkeen opettajan hommia kehitysmaissa. Siitä lie saa jotakin palkkaakin  :Smiley Kuikuilepas sanomalehtien työpaikka- ja koulutusosastoja Smiley

Hyvä idea, mutta kun minulla on pikkupojat. Tuossa pitäisi varmaan viettää pitempiäkin aikoja ulkomailla, ja minä ajattelin sellaisia pyrähdyksiä, jotta voisi olla yöt kotona.

Eri asia sitten jos mieskin innostuisi, hän muuten on Jousimies-tyyppinen saarnaaja-opettaja...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 02.05.2007 18:43:01 »

Minä ajattelin aika pitkälle samaa, mutta mistä minä valistaisin? Haluaisin antaa esim. ammatinvalinnanohjausta, mutta siihen pitäisi olla joku pätevyys. Muistan kyllä kun itse nuorena kävin jossain työkkärin ns. ammatinvalinnanohjaajalla, niin hän ei muuta kun katsoi koulutodistustani josta totesi että jaa-aa, hyvä matematiikassa ja englannissa -elikkä merikapteeni. Ei yhtään kysellyt luonteestani tai muusta... No ei minusta sitten merikapteenia tullut.

Mikähän firma käyttäisi esim. astrologiaa apuna ammatinvalinnassa? (lainaus kaurisenergialta)

että ei merikapteenia tullut  Wink Smiley...

sehän voi tosiaan olla niin että tuon astrologian käyttö voi olla jossain määrin hankalaa käyttää yhdessä jonkin muun ammatin kanssa työelämässä.

itse ajttelin tuon valistus työn sinun kohdallasi olevan ehkä jotain sellaista hyvinkin ennaltaehkäisevää... (kuten jotkin huume- alkoholivalistukset kouluissa) en nyt sano että sen valistustyön pitäisi kuulua juuri noihin. voisin myös kuvitella että se olisi suunattu juuri esim. nuorille aikuisille. mutta voivatko tälläiset jutut näkyä myös ihmisen kartoissa? voisiko siis astrologiaa soveltaa johonkin tälläiseenkin?
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 02.05.2007 18:55:45 »

No onpas kaurismaiset pohdinnat. Wink Itsekin olen lähiaikoina joutunut paljon pohtimaan mitä elämältäni haluan, ilmeisesti muutkin kauriit samassa tilanteessa. Smiley

Minusta tuntuu, että nyt on tosissaan sinulle sellainen vaihe elämässä, että sinulla on mahdollisuus tehdä jotain sellaista, mistä olet aina unelmoinut, mutta mikä on aina jäänyt jotenkin toteuttamatta. Mitens yksityisyrittäjyys, se politiikka tai vaikka kirjoittaminen - siitähän olet puhunut aiemminkin, että on harrastuksen tapaisena ainakin? Entäs jos vaikka kirjottelisit jotain artikkeleita lehtiin vaikka astrologian pohjalta tms. - vaikka tulkintoja julkkisten kartoista? Sehän saattaisi kiinnostaa ehkä jotain lehteä - nythän tämä astrologia ja henkiset asiat ovat kasvava kiinnostuksen kohde!

Entä onko sinulla erityistä suhdetta tai kaipausta esim. lapsiin tai vanhuksiin - on olemassa esimerkiksi sellaisia juttuja, että käy "viihdyttämässä" jotain vanhusta pientä korvausta vastaan, tutustuu vanhukseen, käy hänen kanssaan jossain jne. Kiinnostaako joku tällainen "face-to-face"-kohtaaminen vai isommat kuviot?

Joo, politiikka tulee varmaan mutta vielä pitää muutama vuosi kasvaa.  Wink Tunnen että aivan vielä en ole valmis.  Tuossa muuten Paavo Väyrynen haki jotain työntekijää Eduskuntaan. Jos Matti Vanhanen hakisi henk.koht. avustajaa, niin ehkäpä...  Cheesy

Kirjoitella tykkään, mutta minulta puuttuu tietyn alueen erityisosaaminen. Siitä tulikin mieleeni hauska muisto: olin 13-vuotias ja seurasin jo silloin jääkiekkoa tarkasti ja kommentoin lehtiin. Minua tympi silloiset maajoukkuevalinnat, ja kirjoitin alan ammattilehteen jutun kohdistaen sen suoraan maajoukkuevalmentajalle jossa ehdottelin sopivia kokoonpanoja. Ja tämä juttu palkittiin parhaana ja voitin hienon jääkiekkokirjan!!  Grin Tuskin toimituksessa tiesivät että siellä 13-vuotias tyttö skiivailee...

Tuo vanhusten ilahduttaminen olisi lähellä sydäntä, mutta tuollainen "ystävä-toiminta" perustuu vapaaehtoisuuteen. Eräs tuttavani on ystävä yksinäiselle vanhukselle ja saa siitä paljon iloa.
Kyllä minäkin voisin sitten olla ystävä kun oma tilanne hieman helpottuu, nyt kun illat menee pienten kanssa.
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #13 : 02.05.2007 19:09:03 »

Hyvä idea, mutta kun minulla on pikkupojat. Tuossa pitäisi varmaan viettää pitempiäkin aikoja ulkomailla, ja minä ajattelin sellaisia pyrähdyksiä, jotta voisi olla yöt kotona.

Eri asia sitten jos mieskin innostuisi, hän muuten on Jousimies-tyyppinen saarnaaja-opettaja...

Heitäpä idea kehiin - jos vaikka tylsyys katoaisi siinä ohessa  Wink  Wink Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 02.05.2007 19:22:33 »

Jep! Konsultiohommia sinulle!

Monet firmat hakevat juuri sinunlaistasi ihmistä, joka on valmis kiertelemään, konsultoimaan tuotteitaan tai ajatuksiaan.

Mutta luulenpa että se sisältö ei saakaan olla ihan mitä vain. Siinäpä ongelma...

Niimpä! Mitään tyhjää ilman sisältöä ei viitsisi jauhaa. Voi kun keksisi sen OMAN JUTUN, joka olisi samalla ratkaisu myös muille...

Vesimies-Merkuriuksen jutut kun voivat olla varsin radikaalejakin. Ratkaisu johonkin -mihin?
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: