En ole mitään vielä lukkoon lyönyt, lähinnä sellaista utuista haaveilua, mitä kaikkea mahdollista sitä voisi tehdä ja nähdä kesän aikana.
Pikkuisen olen ajatellut jotain etelän-aurinkoa jossain välissä, mutta sekin jää sitten äkkilähdön varaan. (Kreeta tai sitten ihan jotain muuta välillä)
Toisaalta asun nyt itselle ihan uudessa kaupungissa ja tutustun uusiin ihmisiin, joten voisi olla ihan hauskaa viettää kesää täälläkin.
Olen kuullut, että täällä on vaikka mitä hienoa kesällä....jospa minulla sattuisi vielä olemaan ihan oma "opaskin" uudessa kaupungissa...
Ehkä jazzailua jossain välissä... vanhojen tuttujen tapaamista ja vanhan kaupungin näkemistä "turistin silmin".
Lasten kanssa jotain kivaa varmaan keksitään..kotimaan kamaralla ja sitten on ihan oma maailmansa tuo ihka oma kahden viikon loma.
Kaikki suunnitelmat ovat yhtä orastavassa vaiheessa vielä kuin kasvit jotka nostavat maasta versojaan. Nekin on yllätyksiä, muiden istuttamia. Mutta minun kesäni kai on suurimmalta osalta itse istuttamaani. Tosin, en halua niin olevan kokonaan, vaan on hienoa jos muiden versot ja tulevat kukinnot tulevat sitä värittämään.
Jotenkin tuo ajatus ulottuu jokaiselle elämän ja kokemuksen tasolle tulevalle kesälle ja nähtäväksi jää...