Olen elänyt kohta 7 vuotta parisuhteessa, jossa asetelma on toisin päin. Eli minä olen aurinkomerkiltäni neitsyt ja mieheni se kaksonen.
Niin kuin varmasti kaikissa suhteissa, meilläkin on ollut hyvät ja huonot hetkemme, ylä- ja alamäkemme. Mutta mielestäni jo pelkästään se, että olemme olleet yhdessä näinkin pitkään (pidempään kuin yksikään samaa ikäluokkaa olevista ystäväpariskunnistamme), kertoo jotakin yhteesopivuudestamme
Oman kokemukseni mukaan
-
suhde on kahden älyllisen merkin liitto. Meidän suhteessamme kommunikoinnilla ja sielunkumppanuudella on aina ollut suurempi sija kuin pelkällä intohimolla. Nautimme molemman pitkistä yhteisistä keskusteluista ja kahden nopealiikkeisen ja nokkelan mielen kisailusta -olemmehan molemmat merkuriuksen lapsia
dissolven tavoin uskon, että pelkät aurinkomerkit eivät voi kertoa koko totuutta ja etenkin näissä rakkausasioissa monien muiden planeettojen asemilla, tiettyjen huoneiden tilanteella jne voi olla paljon ratkaisevampi merkitys suhtees onnistumisen kannalta. Oman kokemukseni pohjalta väittäisin kuitenkin, että tällaisella merkurius-parilla on kuitenkin ihan mainiot lähtökohdat
Hiukan yli vuosi sitten meille syntyis muuten Vaaka-tytär. Jännä nähdä miten kahden ilman merkin ja yhden maan merkin yhdistelmä toimii jatkossa