Tuulenviemää
Pyysit kokemuksia kyseisestä hoitomuodosta.
Ensinnäkin regressio on taaksepäin menoa, lapsuuteen tai edellisiin elämiin, asioihin joilla on tähän hetkeen merkitystä.
Kun asiakas tulee regressioon, hän voi haluta hoidon painajaisten, pelkojen, totuttujen huonojen tapojen muutoksen takia, ihmissuhteen, inhon, ja mitä ihmeellisempien oikeiden ongelmein vuoksi. Myös uteliaisuuttaan tulijoita on, no saavatko he sitten siinä elämäntilanteessa itselleen jotain? Toivottavasti.
Olen itse päässyt parkkihalli, eli luolapelosta regression avulla.
Hoitomuoto toimii niin, että sinut saatetaan lapsuuteen tai edelliseen elämään katsomaan juuri sitä elämää jossa on ongelmaa kyseisen asian kanssa.
Minut saateltiin saarelle todella kauan sitten ja siellä tapahtuneiden hurjien kokemuksien vuoksi en uskaltanut tässä elämässä ajaa parkkihalliin. Enkä mennä luoliin.
Asiat käytiin regressiossa läpi, annettiin anteeksi pahaa tehneelle ja myös itselle jos tarve on.
Tunon hoidon jälkeen näin viikon aikana useita painajaisia asiasta ja kävin sitä vielä itsekseni läpi.
Helpotus tuli ja ei ahdista parkkihallit.
Mutta jos haluaa tietoisen tilan muutoksen tuomaa "hurmiota" ilman (syytä) kokemus jää melkoisen latteaksi.
Regressioterapia hoitomuotona on hyvä ja tarpeellinen, mutta täytyy muistaa vakavuus näitä asioita tehdessä. Sekä hoitajan että hoidettavan on tämä otettava huomioon.
Leikkiä se ei ole, vaan apu suuressa mittakaavassa monelle joka rohkenee sitä kautta ongelmiinsa apua pyytää.
Rohkaisenkin teitä kokeilemaan, onko se teille se oikea hoitomuoto
Suuria ja pieniä asioita tapahtuu ympärillämme ja toivon, että niihin omilla herkkyyksillänne otatte kiinni, aina kun siltä tuntuu.
Terapeutteja on ympäri suomea, kaikki ei tosiaankaan löydy terapeuttiluettelosta, vaan usein se juttu kiertää suullisesti korvasta korvaan.
Käykää myös Hyvinvointi Joonatanin sivuilla ja minua saa pommittaa yv;llä aina jos kysyttävää löytyy. Vastailen kun pystyn