Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen nainen olet?  (Luettu 25798 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Morgana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 04.05.2007 09:50:35 »

HELENA HÖMPPÄ TJAA, EN KIISTÄ!

Lähdet innokkaasti mukaan kaikkeen uuteen olipa kyseessä leipäkone, henkisen kasvun kurssi tai räväkkä meikkitrendi. Olet ensimmäisenä ilmoittautumassa syksyllä alkaville kursseille ja saat joskus ystäväsi tuntemaan itsensä saamattomiksi valtavan energiasi rinnalla. Ahmit ensimmäisenä lehdistä romanssihuhut ja tiedät mihin rakkauselokuvaan on varattava isoin pinkka nenäliinoja. Olet haluttua seuraa, sillä osaat pitää hauskaa ja tuot mukanasi positiivista energiaa.

tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #16 : 04.05.2007 13:15:44 »

Ritva Rohkea, häh? Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 04.05.2007 17:28:55 »

Hmyh..Paula Pohdiskelia
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #18 : 04.05.2007 21:57:14 »

Helena Hömppä
Lähdet innokkaasti mukaan kaikkeen uuteen olipa kyseessä leipäkone, henkisen kasvun kurssi tai räväkkä meikkitrendi. Olet ensimmäisenä ilmoittautumassa syksyllä alkaville kursseille ja saat joskus ystäväsi tuntemaan itsensä saamattomiksi valtavan energiasi rinnalla. Ahmit ensimmäisenä lehdistä romanssihuhut ja tiedät mihin rakkauselokuvaan on varattava isoin pinkka nenäliinoja. Olet haluttua seuraa, sillä osaat pitää hauskaa ja tuot mukanasi positiivista energiaa.

Cheesy
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 05.05.2007 13:59:52 »

MIRJAMI MAANLÄHEINEN   Smiley

Sinua ei helposti saa raiteiltaan. Et hermoile, kimmastu etkä myöskään syty ihan pienestä. Rakastat liikkua luonnossa, tavata pitkäaikaisia ystäviäsi ja pakastimesi on täynnä itse kerättyjä marjoja. Sinä ole peruskallio, johon muut nojaavat. Kirjallisuus ja laatuelokuvat ovat sydäntäsi lähellä, mutta et pidä harrastuksistasi meteliä. Sydämen sivistys on kaiken päämäärä. Pieni pinnallisuus ja naisellinen turhamaisuus silloin tällöin voisi tehdä sinulle hyvää – kokeilepa!
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
mirka222
Vieras
« Vastaus #20 : 05.05.2007 21:14:51 »

Niina naisellinen coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 05.05.2007 23:41:09 »

Minustakin tuli:

Helena Hömppä

Cheesy

On kyllä niin hömppää tekstiä että...  2funny Ei pidä minulla paikkaansa kuin lihavoiduissa kohdissa. Cheesy
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #22 : 06.05.2007 00:22:26 »

HELENA HÖMPPÄ:hän se minäkin

Grin Grin

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #23 : 06.05.2007 07:22:50 »

H. Hömppä täälläkin  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 08.05.2007 11:12:26 »

A. Aikuinen. Ainoa kerta, kun väitetään aikuiseksi.  Grin  En tunnusta. 2funny
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #25 : 08.05.2007 18:17:28 »

Paula Pohdiskelija
Tunnustan olevan humaani, mutta en sitä että mietin kokoajan toisten ongelmien ratkaisua tai maailmanrauhaa.
Enkä missään nimessä ole tosikko - päinvastoin  2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #26 : 08.05.2007 19:05:26 »

NIINA NAISELLINEN  Wink

"Olet sitä tyyppiä, joka ehostaa kasvonsa kauppaan lähtiessään ja jota roskalaatikollakaan ei voi yllätä verkkareissa. Pienenä olisit voinut uppoutua prinsessaleikkeihin päiviksi. Naisella ei voi mielestäsi olla koskaan liikaa kenkiä tai huulipunia. Naisellinen olemuksesi saattaa hämätä yksinkertaisempaa. Järkesi leikkaa kuin stilettikorko ja pääset useimmiten tavoitteeseesi ilman, että muut edes huomaavat oveluuttasi".

Eipä löydy montaa huulipunaa eikä kenkäparia, mutta prinsessaleikkejä olen todellakin lapsena leikkinyt muidenkin edestä! Olemus on kuitenkin naisellinen, vaikka roskat vien verkkareissa.  buck2
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 12.05.2007 17:14:58 »

Grin Haa-a!

Helena Hömppä!

Saan kuulemma toiset väsymään pelkän energisen olemukseni ansiosta. -Sitten meni testi ohi todellisuuden oikein ohrapellon kautta, pomppasi loppua kohden ojan pientarelta takaisin tielle.-
Kuulemma haluttua seuraa, koska saan posiitiviset energiat virtaamaan... no, jotenkin niin se meni.
Totta varsinkin nuorempana, mutta rakkauselokuvat vois turhina minun puolesta lopettaa.
Parempaa ajanvietettä kuin dokumentit, saa toden totta hakea. Menee niittenkin kanssa kilo suklaata, jos niikseen päättää. Wink Äh. Enhän minä suklaata syö (paitsi tänään yhden puolikaspatukan Hannan ja Juroviisujen kunniaksi.) Suolainen ja valkosipulimarinoitu ovat hyviä makuja, kunhan marinoinnin kohteena ei ole parhaillaan mies. Eeh hheeeehhheeehhhhheeeee! ...niinkuin nykyisin suomalaisen miehen kohdalla valitettavan usein käy. Noh. Minä en sellaisiin uroisiin aikaani tuhlaa. Mies kainalossa - pirtu pullossa, paitsi haavanpuhdistuksen aikana.

Toinen testi:

Niina Naisellinen.
Ihan yhtä pielessä kuin ensimmäinenkin vastaus. Tosin huolitetltu olen, mutta maalipyttyä tarvitsen vain ulkoseinän kunnostukseen, jottei sulava lumi imeydy vetenä seinälaudoituksiin. Piikkarit sopii juoksuareenalle, ja sehän en ole minä. Stiletin myisin oitis takaisin Sisiliaan. Juonittelu, no se on akkain puuhaa.

Koskahan ne määrittää aidon Reetta Ronskin, sitten pitäis minunkin testini paikkansa.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 18:02:19 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 12.05.2007 17:20:02 »

Tuo Aikuinenhan minä!

En vain haluaisi millään...vielä...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni