Haa-a!
Helena Hömppä!
Saan kuulemma toiset väsymään pelkän energisen olemukseni ansiosta. -Sitten meni testi ohi todellisuuden oikein ohrapellon kautta, pomppasi loppua kohden ojan pientarelta takaisin tielle.-
Kuulemma haluttua seuraa, koska saan posiitiviset energiat virtaamaan... no, jotenkin niin se meni.
Totta varsinkin nuorempana, mutta rakkauselokuvat vois turhina minun puolesta lopettaa.
Parempaa ajanvietettä kuin dokumentit, saa toden totta hakea. Menee niittenkin kanssa kilo suklaata, jos niikseen päättää.
Äh. Enhän minä suklaata syö (paitsi tänään yhden puolikaspatukan Hannan ja Juroviisujen kunniaksi.) Suolainen ja valkosipulimarinoitu ovat hyviä makuja, kunhan marinoinnin kohteena ei ole parhaillaan mies. Eeh hheeeehhheeehhhhheeeee! ...niinkuin nykyisin suomalaisen miehen kohdalla valitettavan usein käy. Noh. Minä en sellaisiin uroisiin aikaani tuhlaa. Mies kainalossa - pirtu pullossa, paitsi haavanpuhdistuksen aikana.
Toinen testi:
Niina Naisellinen.
Ihan yhtä pielessä kuin ensimmäinenkin vastaus. Tosin huolitetltu olen, mutta maalipyttyä tarvitsen vain ulkoseinän kunnostukseen, jottei sulava lumi imeydy vetenä seinälaudoituksiin. Piikkarit sopii juoksuareenalle, ja sehän en ole minä. Stiletin myisin oitis takaisin Sisiliaan. Juonittelu, no se on akkain puuhaa.
Koskahan ne määrittää aidon Reetta Ronskin, sitten pitäis minunkin testini paikkansa.