Kiitos kaikille vastauksista !
Tunnistan itseni monista teidän kuvauksistanne. Tuo mitä esim. May kirjoitti
Minusta sinun kannattaa kuitenkin kiinnittää erityisen tarkkaan huomiota siihen, kuinka paljon joudut mahdollisesti itse kärsimään pitäessäsi sopua ja tasapainoa yllä ympäristössäsi. Vaaka-Ascendenttisi hallitsija Venus kun on yhtymässä Kheironiin, joka osaltaan kuvaa sitä, että tulet ajoittain satutetuksi ystävällisyydessäsi ja huomaavaisuudessasi.
stemma prikulleen ! Tuo onkin se syy miksi käyn kuraattorilla säännöllisesti.
Loputon tasapainoittelu saa minut sekoamaan tyystin.
Olen pikku lapsesta asti pitänyt lukea äitini mielialaa ja tasapainoitella kuin ohuella langalla ettei vain äiti suuttiuisi.
Jaa muttenkin tiedän että joskus olen liian kiltti ja suvaitsevainen, joskus pitää vaatiakin !
Saatat ehkä ajoittain olla kovinkin kärkäs ja teräväkielinen (stelliumi 3. huoneessa) ja tasapainoilla melkoista kaksintaistelua ystävällisyyden ja suorasanaisuuden välillä.
Olen suorasanainen ja joskus on hyvin vaikeata olla hiljaa.
Kun jokin ystävän käyttäyttmisessä askarruttaa en tiedä miten sen sanoisin mutta sitten vain lopulta päästän menemään ja sanon niinkuin tuntuu.
Mutta pelkään kuoliaakseni että hän jotenkin ymmärsi väärin sanojani.
Tämä Oinas jonka tunsin (en enää, niin paljon hän on muuttunut, ja myös minä) sai minut kypsymään aivan mielettömästi. Kasvoin persoonana varmaan tuplasti. Mutta se arpi ei kyllä koskaan häviä... Tiedän olevani joskus liian naiivi, luulen liian hyvää ihmisistä.
Ja helppoahan se on luulla että joku todella välitti minusta kun lähtöpistenä oli minun mielipiteeni minusta: En ole minkään väärtti, olen iloinen jos joku viitsii edes hymyillä minulle. kamppailen joka ikinen päivä sen kanssa että saisin itseni ymmärtämään että ihmiset näkevät minut ihan eri tavalla kuin minä itse. Jotkut jopa opitävät minusta.
Rauhallista Joulua kaikille ja Rakkautta ensi vuodelle !
// Sonja