Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiaparannus? Miten sen oppii?  (Luettu 13977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« : 04.05.2007 13:58:22 »

Heips!

Tuossahan tuo kysymys jo tulikin... Miten tuon oppii? Järjestelläänkö siihen jonkinlaisia kursseja? Onko olemassa yksityisopetusta? Missä hinnoissa mahtaa liikkua?  Huh

Kovasti tekisi mieleni saada tietoja. jotenkin tuntuu, että tuota haluaisin tehdä!  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 04.05.2007 14:37:50 »

Noita energiahoitomuotojahan on kaikenlaisia Reikistä Pranic Healingiin. Parhaiten oppii menemällä kurssille. Tosin muutahan tuohon hoidon tekemiseen ei periaatteesa tarvita, kun että kanavat avataan niin, että energia pääsee sinussa/kauttasi virtaamaan. Tietty noilla kursseilla opitaan varmasti myös hoito-otteita ja yleistä hoitoetiikkaa.

Itse olen siinä mielessä huono vastaamaan enempää, koska olen omat Reiki-viritykseni ottanut yksityisopissa. Mutta googlaamallakin varmaan löytyy ties mitä eri energiahoitomuotoja. Kannattaa nyt ainakin tsekata www.reikisivut.com sekä www.pranica.fi  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.05.2007 15:29:07 »

www.jatulintarhassa.info ja enkelikoulu osio
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 06.05.2007 01:58:14 »

Elämä ja aika tekee tehtävänsä. Kaikella aikansa, paikkansa ja tarkoituksensa.  Wink angel
tallennettu
filipcza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2007 12:46:27 »

Kursseja on, reiki lienee yleisin ja hyvä tapa aloittaa. Mutta kurssit eivät ole välttämättömiä. Kirjasta olen itse opetellut yhden todella tehokkaan tekniikan, jolla oikaisin mm. skoliosiksen muutamassa minuutissa. Eli energiajutuilla voi saada suoranaisia ihmeitä aikaan. Joka väittää vastaan ei ole perehtynyt aiheeseen tarpeeksi.

Eli tapoja on monia, ei yhtä oikeaa.

-Pete
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 24.07.2007 20:51:46 »

Minulle reiki taas oli liian rajoittavaa ja teknistä, mutta tosiaan siitä on varmaan helpointa löytää kursseja. Energiahoitoja on vissiin satoja erilaisia ja jokainen niistä ihan hyvä. Kursseja ei tarvita eneriahoitoihin, mutta saahan siellä kivoja vinkkejä ja tapaa samanhenkisiä ihmisiä. Suosittelen bongailemaan kursseja kaikessa rauhassa ja valitsemaan sitten jonkin, joka vetää puoleensa. Jos paikkakunnallasi on jokin henkinen tai spiritualistien yhdistys, niin sieltä saat varmasti hyvää tietoa omalla paikkakunnallasi järjestettävistä tapahtumista. Myös lehdet mainostavat kursseja, joten vilkaisen sieltä. Sydämesi kertoo kyllä mistä on hyvä aloittaa, jos haluat kurssille. Onnea valitsemallasi tiellä.    smitten
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2007 20:06:47 »

Kiittää ja kumartaa. Eihän tuota koskaan, tiedä, minne tämä elämä kuljettaa... Asioita on yleensä tapahtunut sitä tahtia kun olen niihin ollut valmis ja niitä pyytänyt.  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #7 : 26.07.2007 20:36:35 »

Tekniikoita tosiaan on niinpaljon kun on ihmisiäkin. Ajaahan jokainen autoakin omalla tyylillä. Mielestäni vain ihminen itse tekee energiaparantamisen hankalaksi. Oli tyyli mikä tahansa tarvitaan vain rakkautta. Valitse rakkaus, istahda vaikka nyt alas lattialle ja sulje silmät. Kuvitteleminen on jo ajatuksen luontia ja nyt annat energian virrata lävitsesi.

Voit lähettää minulle energiaa jos et keksi kenelle lähettäisit. Toisaalta, luulen että olen jo täysi, eli ehkä virtausta ei synny laisinkaan. Kyllä sinä jonkun kohteen keksit. Itseäsikin voit parantaa. Eläimiä, luontoa....

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #8 : 26.07.2007 23:57:51 »

TOTTA! Eihän Rakkautta VOI ostaa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #9 : 27.07.2007 21:28:32 »

Joko Tulikukka oppi energiaparannuksen, vai epäilitkö ja jätit kokeilematta. angel

Haluatteko kuulla vai pidänkö suuni kiinni?  Wink
Kaukoreikiä ja -parannusta ei ole edes olemassa. On vain yksi, sinä/minä (kyllä, juuri sinäminä / minäsinä). Siis annatko oman Jumaluutesi/luojasi parantaa itsesi siinä pisteessä jossa olet.

 Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
catter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #10 : 27.07.2007 22:41:55 »

 Kirjasta olen itse opetellut yhden todella tehokkaan tekniikan, jolla oikaisin mm. skoliosiksen muutamassa minuutissa. Eli energiajutuilla voi saada suoranaisia ihmeitä aikaan.

Voisitkohan kertoa minkä niminen kirja? Uteliaisuus heräsi!  Cheesy
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 28.07.2007 16:21:27 »

Kirjasta olen itse opetellut yhden todella tehokkaan tekniikan, jolla oikaisin mm. skoliosiksen muutamassa minuutissa. Eli energiajutuilla voi saada suoranaisia ihmeitä aikaan.

Voisitkohan kertoa minkä niminen kirja? Uteliaisuus heräsi!  Cheesy

Joo, kerrohan vaan, täällä olisi sukulaiselle apu tarpeen!
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #12 : 29.07.2007 16:23:01 »

Enpä ole veilä ehtinyt keskittyä, melkoista häsellystä ollut koko viikko! Vieraitten kestittämistä, biletystä, papereiden kanssa juoksemista...  Tongue  Joskohan tuota tänään tulisi rauhallisempi hetki jossain vaiheessa, niin voisi paneutua asiaan.   Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #13 : 29.07.2007 16:50:12 »

Ajatusvirran ja mielikuvamuodostelmien kauttahan energia liikkuu ja elämä kyllä kanavoittaa sen minne pitääkin..  Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Atomi
Vieras
« Vastaus #14 : 30.07.2007 18:25:26 »

TOTTA! Eihän Rakkautta VOI ostaa  smitten

Haluatteko kuulla vai pidänkö suuni kiinni?  Wink
Kaukoreikiä ja -parannusta ei ole edes olemassa. On vain yksi, sinä/minä (kyllä, juuri sinäminä / minäsinä). Siis annatko oman Jumaluutesi/luojasi parantaa itsesi siinä pisteessä jossa olet.

 Smiley

Tässä niitä ajatuksia, joihin itsekin uskon. Parantamisessakin on kyseessä Rakkaus eikä sitä voi opetella kursseilla tai ostaa. On vain YKSI! Ihmiset keksivät mielellään nimiä parantamiselle ja siksi näitä kursseja on joka lähtöön ja jokainen markkinoi olevansa paras. Unohda temput, rituaalit ja viritykset ja salli parantavien energioiden virrata kauttasi. Siinä sinä opit samalla ja löydät oman tapasi toimia.    Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: