Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiaparannus? Miten sen oppii?  (Luettu 13975 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #15 : 03.08.2007 17:40:15 »

Eilen illalla koitin parantaa päänsärkyäni energian avulla. Nopeasti "vajosin" ja tunsin, kuinka hiljalleen energiaa alkoi tulla lävitseni ja virtauksen kasvaessa tuntui sille kuin minua oltaisiin nostamassa ruumiistani... Kroppa alkoi tuntua kihelmöivältä ja tavallaan yhtä aikaa irralliselta, mutta kuitenkin omassa kontrollissani. Kuin olisin kyennyt käsittelemään sitä itseni ulkopuolelta. Tunne oli hyvä, ja virtaus tuntui sykäyksinä. Valitettavasti sessioni keskeytyi, kun puolisko tuli makuuhuoneeseen meuhkamaan.  :Smiley

Että tämmöinen kokemus. Olo oli jatkuvasti hyvä ja turvallinen, kuin olisin ollut pesässä turvassa.  Wink

Itsekin olen asiaa ihmetellyt, että jos rakkaus ja elämänenergia on kaikkialla, niin miksi ihmeessä siitä pitäisi maksaa? Ei rakkauden ja valon tarvitse noudattaa ihmisten kehittelemiä kapitalismin lakeja.
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #16 : 03.08.2007 17:58:40 »

Hyvä Tulikukka smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Atomi
Vieras
« Vastaus #17 : 07.08.2007 13:55:01 »

Hienoa Tulikukka! Olet ihan oikealla polulla. Kuuntele omia tuntemuksiasi ja mene juuri niin pitkälle kuin sinusta tuntuu hyvältä. Pikkuhiljaa tai joidenkin kohdalla nopeastikin opit tunnistamaan oman tapasi työskennellä. Sydämesi (henkioppaasi, Jumalasi, Sinä itse, Minä Olen ym.) kertoo sinulle aivan varmasti mikä on sinun polkusi. Anna energian virrata! Opit luottamaan energian virtaamiseen aina ja joka paikassa ihan kuten tarpeen missäkin hetkessä on. Oikeastaanhan sinä et TEE mitään, mutta sallit energian virrata kauttasi eli lupaudut kuten Äiti Teresa ilmaisi "Jumalan pieneksi kynäksi".  Ihanaa lukea noin ihanista kokemuksista kuin sinulla.   smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 07.08.2007 21:06:38 »

Itsekin olen asiaa ihmetellyt, että jos rakkaus ja elämänenergia on kaikkialla, niin miksi ihmeessä siitä pitäisi maksaa? Ei rakkauden ja valon tarvitse noudattaa ihmisten kehittelemiä kapitalismin lakeja.

 smitten
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #19 : 27.08.2007 15:01:03 »

Kiittää ja kumartaa kaikille kannustajille!  smitten

Eilen kokeilin parannella menkkakipuista massuani ja kyllä auttoi. Kipuilu häipyi aika nopeasti, kun vein käteni paikan päälle ja annoin palaa.  Wink Suosittelen muillekin mokomasta riesasta kärsiville naisimmeisille!
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 06.09.2007 08:54:41 »

Karman laki ja henkiparantaminen

 
Ensinnäkin on sanottava, että henkiparantamisella ja fyysisellä parantamisella ei ole eroa. Molemmissa tapauksissa kyseessä on voiman käyttäminen fyysisen tilan muuttamiseksi. Toiseksi henkiparantajia on monenlaisia, ja se mitä sellaisen käsittelyn aikana tapahtuu, ratkaisee, mikä on tulos ja mitä samskaroille (teon piilevä vastareaktio; karma) tapahtuu.

Kun henkilö saa kyvyn parantaa toisten sairauksia, tapahtuu tiettyjä ilmiöitä. Parannettavan tulee saada tavalla tai toisella positiivista mikrovitaa. Tämä voi tapahtua lääkkeen, hieromisen, käden tai pelkän katseen välityksellä. Se voi myös tapahtua ilman fyysistä kontaktia hienosyisen ajatuksen inferenssiaaltojen välityksellä. Kaikki nämä menetelmät voivat välittää voimaa, joka parantaa ihmisen fyysisen kehon. Siis välitettiinpä tuo voima mielen suprapsyykkisten ajatusaaltojen kautta, fyysisen käden kautta tai jonkun lääkkeen avulla, sama prosessi tapahtuu. Henkilön kehoon  on tehty vaikutus, joka antaa sysäyksen positiivisen muutoksen suuntaan. Voiman vastaanottaneen henkilön psyykkinen ja fyysinen tila muuttuvat.

Potilaan samskara on saanut aikaan jonkin  ongelman, vaikkapa  huonot keuhkot. Käsittely joko voi parantaa potilaan tilaa tai ei, riippuen karmallisista tekijöistä. Jos potilaan tila paranee, mutta alkuperäistä syytä (samskaraa) ei ole poistettu, potilaan oireet voivat poistua, mutta pian ilmaantuu joku toinen yhtä vaikea vaiva. Ja kun se on parannettu, ehkäpä  syntyy ongelmia psyykkisellä tasolla tai henkilö joutuu elämässään johonkin kriisitilanteeseen, ja niin edelleen, kunnes samskara on ilmentynyt täydellisesti, tai sen alkusyy on poistunut. Siispä muoto voi muuttua, mutta tilanne jatkuu edelleen.  Niinpä kun henkiparantaja tai lääkäri parantaa jonkun sairauden, se ei välttämättä tarkoita sitä, että lopullinen parantuminen on tapahtunut. Samskara ilmentää itseään vain eri muodossa.

 On hyvin harvinaista että henkiparantaja todellakin parantaa alkusyyn, ellei sitten henkilö  ole halukas ja valmis purkamaan alkuperäisen  syyn. Useimmiten sairaus vain muuttuu tai oireet muuttuvat. Satunnainen parantuminen voi tapahtua, mutta useimmiten samskara vain löytää uuden ilmauksen, kunnes henkilö on valmis kohtaamaan sen ja muuttumaan. Harvoina kertoina tämä voi tapahtua positiivisen mikrovitan saamisen yhteydessä. Koko psyykkinen kenttä voi muuttua ja henkilö paranee jostakin tietystä sairaudesta.

 Ajatellaan että henkilö on käyttänyt runsaasti alkoholia. Hän joi unohtaakseen ongelmansa. Nyt hänellä on maksavaivoja. Hän menee lääkäriin tai parantajan luo, mutta paraneeko hän? Lääkäri sanoo, että maksa on huonossa kunnossa; noudattakaa tätä ja tätä ruokavaliota, välttäkää alkoholia ja ottakaa tätä lääkettä kahdesti päivässä. Jos potilas noudattaa tarkoin ohjeita, hän saattaa parantua. Mutta jos hän taas ratkeaa juomaan hukuttaakseen tuskansa, hän ei parane. Jos hän ei ryhdy juomaan, mitä tapahtuu? Hänen täytyy kohdata itsensä selvin päin, niin että alkuperäinen syy, esim. suru kuolleesta lapsesta tai muu vastaava, voi nousta pinnalle ja se saadaan käsiteltyä ja häviämään.

 Jos hän menee henkiparantajan tai gurun luo, joka sanoo: älä murehdi, asettaa käden tämän maksan päälle ja sanoo: älä juo, voi tulos olla sama. Positiivinen mikrovita nopeuttaa parantumista ja vahvistaa mieltä ja kehoa. Mutta jos alkusyy jää selvittämättä, tulee se ilmentymään uudelleen.

 Voi käydä niin, että parantaja ottaa itselleen potilaansa kärsimykset ja kantaa taakan potilaansa puolesta. Näin voi käydä, ja ne, jotka kevytmielisesti ryhtyvät parantamaan tietämättä mitä tekevät, tuntematta Prakritin (luonnon) lakeja, voivat joutua vakaviin vaikeuksiin. Mutta jos he noudattavat Prakritin lakeja ja antautuvat Korkeimmalle Tajunnalle, tätä ei tapahdu, elleivät he itse valitse tuota taakkaa. Heitä parannetaan monilla hienosyisillä tavoilla, jotta he voisivat kehittyä edelleen. Ilman apua ei kukaan pääse eteenpäin. Korkein toimii monin tavoin hyväksesi, jopa fyysisellä alueella. Hän voi käyttää henkilöä, lääkettä tai pelkästään suoraa kokemusta. Ole aina valmis vastaanottamaan Hänen armonsa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #21 : 06.09.2007 10:33:40 »


Positiivinen mikrovita nopeuttaa parantumista ja vahvistaa mieltä ja kehoa. Mutta jos alkusyy jää selvittämättä, tulee se ilmentymään uudelleen.


Ne juuret on aina selvitettävä.. Asiaa voi mutkistaa se, että jos johonkin tiettyyn sairauteen tai kipukohtaan on tullut niin monta edellisten elämien haavaumaa sekä energiakerääntymää, jotta niiden pinnalle nosto voi olla suht työlästä kun asioiden todemmat puolet ovat senverta 'monikerroksisia' juurijuonteiden kasvuseurauksista johtuen...
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Papukaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #22 : 09.09.2007 19:01:12 »

Minä menin Reiki kurssille uteliaisuuttani. Olen realisti (vaikka haaveilija olenkin...) ja ajattelin, että en usko ennen kuin näen. Kokemus oli upea ja energia alkoi virrata todella voimakkaasti viritysten jälkeen. Tiedä häntä mitä siinä virityksessä sitten tapahtuukin. Olin kokeillut reikihoitaa itseäni ihan kirjasta luettujen ohjeiden mukaan aiemmin, mutta ei se ollut sama asia ollenkaan. Parin viikon kuluttua menen sitten tsekkaamaan reiki kakkoseen onko sitä kaukoreikiä olemassa. Itse olen saanut kaukoreikiä ystävältäni synnytykseen. Oli helppoa ja nopeaa -toisin kuin ensimmäisen lapsen kanssa-  en tiedä mikä sitten auttoi. Reiki kurssejakin on joka lähtöön ja osassa on silkka rahastus mielessä ja mukaan sotketaan kaikenmaailman henkiolennot. Mielestäni paras on alkuperäinen Mikao Usuin reiki, ks. http://www.mikao-usuin-reiki.fi/ , reiki ilman ylimääräisiä kommervenkkejä.
tallennettu

...if there´s a soulmate for everyone...
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: