Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 142762 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #195 : 12.12.2008 15:38:08 »

Jep, nousu-Vaa'alla näyttäisi olevan sellaiset pehmeälinjaiset, "harmoniset", ehkä pyöreähkötkin kasvot. Näin ainakin noiden em. esimerkkien lisäksi myös parilla kaverillani. Ja sellaista tiettyä miellyttävyyttähän Vaaka nousussa tuo ulkoiseen habitukseen.

En muuten tiedä, onko myöhästely yleinen Vaaka-ominaisuus, mutta muistelen, että aiheesta on joskus foorumilla keskusteltu. Pahimmat tuntemani myöhästelijät ovat juuri Vaaka-nousuisia tai Vaaka-aurinkoja. :Smiley

Minä en ole kumpaakaan ja yleensä aina myöhässä! Au jousimies nousu skorppari..
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #196 : 12.12.2008 19:11:50 »

Kyllä, täytyy tunnustaa että lievää kotkamaisuutta löytyy minunkin nenästäni. Grin Ja "korkeat" tai erottuvat poskipäät pistän myös AC-Kauriin piikkiin. Eräs asia, joka myös usein Kauriiseen liitetään, on kuulas iho - itselleni oli hieman uusi asia tajuta, että omakin ihoni voi jonkun mielestä olla "kuulas" - parikin ihmistä on sanonut näin. Omasta mielestäni olen vain kalpeanaama (onneksi ykköshuoneen Mars tuonee niitä pisamia kesäisin). :Smiley Ja tyyliä ei todellakaan tule helposti muutettua, joskus ihan itseänikin ärsyttää, kun sitä vaan ei "osaa" muuttaa esim. kampaustyyliään, vaan jämähtää aina siihen vanhaan. Kauris-puoleni tykkää klassisesta, mutta Vesimies-puoleni pitää sentään huolen siitä, ettei mennä ihan tätilinjalle.

(Psst...katsokaapas näitä neniä! Capricorn rising male & female Grin)
Ei hitsi  Grin! Kauriistako se minunkin nenä johtuukin! Ascendentti on kyllä jousimies mutta ykköshuoneessa on kova ruuhka kauriissa (urkki, saturnus, neptunus ja vesta). Ykköshuone on minulla aika vahvasti painottunut joten se vaikuttaa varmaan paljon ulkonäköön nousumerkin lisäksi.

Nousevista jousimiehistä en oikein tiedä peruspiirteitä, mutta ainakin minun tuntemilla jouskareilla on pitkät/erottuvat hiukset, kuin hevosen harja tai jotain  :Smiley.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #197 : 12.12.2008 22:27:15 »

no en minä kyllä mikään myöhästelijä ole. ja tuo saija palinin ylempi kuva jäi vaivaamaan mua koska musta tuntuu et kattosin peiliin Cheesy vaikka en kyllä oo mikään saija palin Cheesy mut ihan ku mulla ois itestäni joku saman näkönen kuva..

edit: mua sanotaan itse asiassa usein minna haapkylän näköseks mut oon tosi huono ettimään mitään syntymäaikoja. 10.6.1973 helsingissä mut mistähän siihen vielä ajan repäsis.. (hitto! 10. päivä molemmilla, minä vaan 10,5 vuotta myöhemmin Smiley mutta siis et mullahan vuosi on ollu 83..)
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 22:33:12 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #198 : 12.12.2008 23:17:27 »



kuinka paljon nouseva merkki voi heittää jos arvaa syntymäkellonajan tai arvaa vaan et 12:00?


Onko tämä 12.00 se yleisin veto jos tarkkaa aikaa ei tiedetä  Shocked ? Minulla kun tuo aika on se aito oikea  :Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Tanita79
Vieras
« Vastaus #199 : 16.12.2008 12:05:37 »


Hmmm... vahva seksuaalisuus, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Cool

Kiinnostus mysteerioihin, elämän ja kuoleman välillä.. :Smiley

Läheisten yllättäviä kuolemia tuo  askendentti skorpioni tuo
runsaammin kuin muille. Undecided




Hyvä ystäväni jolla  askendentti skorpioni , jäi vähän päälle parikymppisenä leskeksi kun mies tappoi itsensä ja vuosia myöhemmin toinen miesystävä kuoli myös, toki vähän eron jälkeen.. Mutta se oli jotenkin outoa myös, oli kai jotain lääkkeitä ottanut ja viinaa..

Hän silloin valittelikin sitä tunnetta, että ne kuolee keneen hän sormellaan koskee tai että ketä hänen  ympärillään on.. Jotain sellaista. Undecided
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #200 : 16.12.2008 12:27:45 »

 askendentti leijona

Olen mielestäni lämmin ystävällinen, "näkyvä ja kuuluva", rohkea, inhoan epäoikeudenmukaisuutta, joskus liikaa draamaa, mitä varmaankaan  kuu leijona ei hillitse yhtään mutta  aurinko vesimies kyllä hillitsee..mielestäni. ja miksei  mars vesimies , merkurius vesimies ja tietty  kuu 1.huoneessa... :Smiley
tallennettu
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #201 : 16.12.2008 22:39:33 »

Mulla  kuu on  kaksosetaurinko on  rapu

Molemmat tunnistan itsessäni aika helposti varsinkin nyt 'vanhempana'..
Aiemmin en ehkä halunnut myöntää 'vikoja' oikeiksi Smiley
tallennettu
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #202 : 21.01.2009 21:06:09 »

Olen sekä aurinko-, että nousevalta merkiltäni  kaksoset smiley6600
Aina ei tiedä itkeäkö vai nauraa, Kuu on Leijonassa.
Sekään ei paljoa auta 2funny

tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #203 : 21.01.2009 22:27:23 »

Vaaka;

arvot

-värit
-kauneus
-raha (tämä ollut aina, muilla terveys..)


lipuu aina välitilassa, ei koskaan päädy mihinkään lopputulokseen (ainkaan itse, odottaa että olosuhteet tuovat sen)
-voi että, kun musta tykättäis: jopa eläinten käytös aiheuttaa stressiä, jos ne ei tunnu rakastuvan muhun
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #204 : 30.01.2009 20:24:56 »

Nousukaksonen: "Sinä et jaksa kauaa katsella samoja seiniä tai naamoja, sillä Kaksosnousuisena kiinnostut varsin nopeasti uusista asioista, jotka vievät sinua hetken aikaa niin että nuppu tuutii. Sinun ei kannattaisi tehdä liian pitkälle tähtääviä suunnitelmia, sillä silloin mielenkiintosi ehtii hiipua jo aikoja ennen kuin juttu sitten on toteutumassa. Luova hulluus ja hetkellisyys on pettämätön tavaramerkkisi. Vedät puoleesi filosofisia ja tulevaisuuden visioihin uskovia Jousimies tyyppejä, jotka aina lopulta saavat sinut kiehumaan ehdottomien mielipiteidensä liemessä."

En tunnista itseäni nousukaksosen kuvauksista. Olen varsin kärsivällinen ja pitkäjänteinen, niin että joitakin hermostuttaa ja uhkaa se. Usein sanovat että väännän turhaan ja että luovuta jo, kunnes näkevät lopputuloksen. Tai käsittävät kuinka paljon pidän pikku yksityiskohtien kanssa piipertämisestä suurien projektien parissa. Minulla on samat harrastukset vuodesta toiseen ja ne aina vaan jaksavat kiinnostaa, en koskaan teekään mitään muuta kuin pitkälle tähtääviä suunnitelmia, ja onnistun niissä. Olen varsin luova, mutta luova hulluus on viimeinen sana mikä minua kuvaisi,pikemmin kirurgisesti luova, pikkutarkka, sinnikäs ja vakava.

ja jossain aina lukee, että "näyttävät ikäistään nuoremmalta", minua lähes aina luullaan ikäistäni vanhemmaksi,
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #205 : 12.02.2009 16:30:14 »

Tyypillinen naispuolinen  askendentti  vaaka. Tosin kartallani  aurinko merkkini  eli  vesimies
on hyvin vahva. 

Kauneus, tyyli, värit, päättämättömyys kyllä natsaa
tallennettu
petti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #206 : 13.02.2009 00:16:42 »

Kyllä, täytyy tunnustaa että lievää kotkamaisuutta löytyy minunkin nenästäni. Grin Ja "korkeat" tai erottuvat poskipäät pistän myös AC-Kauriin piikkiin. Eräs asia, joka myös usein Kauriiseen liitetään, on kuulas iho - itselleni oli hieman uusi asia tajuta, että omakin ihoni voi jonkun mielestä olla "kuulas" - parikin ihmistä on sanonut näin. Omasta mielestäni olen vain kalpeanaama (onneksi ykköshuoneen Mars tuonee niitä pisamia kesäisin). :Smiley Ja tyyliä ei todellakaan tule helposti muutettua, joskus ihan itseänikin ärsyttää, kun sitä vaan ei "osaa" muuttaa esim. kampaustyyliään, vaan jämähtää aina siihen vanhaan. Kauris-puoleni tykkää klassisesta, mutta Vesimies-puoleni pitää sentään huolen siitä, ettei mennä ihan tätilinjalle.

(Psst...katsokaapas näitä neniä! Capricorn rising male & female Grin)

http://www.librarising.com/astrology/risingsigns/leorising2.html

Heh, huvittavaa, kun itse huomaa et melkein noil kaikilla on ylähuuli paljon pienempi kuin alahuuli, ja itsellä on juuri tosi pieni ylähuuli ja olen nouseva leijona.
tallennettu

Aurinko -Skorpioni, Kuu -Leijona, Nouseva -Leijona, Mars ja Venus -Vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #207 : 22.03.2009 23:34:22 »

Hyvää asiaa, Body Elektrit!! coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #208 : 10.05.2013 15:56:16 »

askendentti leijona

Olen mielestäni lämmin ystävällinen, "näkyvä ja kuuluva", rohkea, inhoan epäoikeudenmukaisuutta, joskus liikaa draamaa, mitä varmaankaan  kuu leijona ei hillitse yhtään mutta  aurinko vesimies kyllä hillitsee..mielestäni. ja miksei  mars vesimies , merkurius vesimies ja tietty  kuu 1.huoneessa... :Smiley

Kuuuleppas nyt kun täti paasaa. Vesimieshän se rääkyy suunsa puhtaaksi epäoikeudenmukaisuutta havaitessaan. Ei väliä kehen kohdistuu.
Isosiskoni sanoi kylän ukoille suorat sanat heti, kun kynnelle kykeni.  aurinko vesimies .
Minä sitten, kun hän muutti omaan taloonsa (jossa kuitenkin pitänyt kurin senkin kylän ukoille) ja kävin vielä koulua.  askendentti  vesimies ,  kuu  vesimies .
Pitää aina hiukan odotella, etten ihan "musta tuntuu"-periaatteella voi ladata kakspiippusta. Laukaisu usein jää, kun ehdin oikaista muutenkin jutut, joissa inhokkeja mukana. Esille asiain nostaminenkin auttaa kummasti. Ystävät ei kyllä lisäänny Wink .
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #209 : 10.05.2013 16:52:19 »

Minä en tiedä syytänkö  aurinko vesimies vai  askendentti jousimies vai  kuu oinas vai  uranus aspect_con jupiter kaksikkoa nousulla, mutta olen kyllä eräänkin kerran räjähtänyt ja puollustanut epäoikeudenmukaisesti kohdeltuja. Mutta, olen sen verran kalaisa tyyppi, että itseäni annan kyllä ( olen antanut ? ) kohdella miten sattuu ja uhraudun muiden puolesta myös hiljaa kärsien...äääh.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: