MUOKS.
...saattaa taas mennää ohi tai yli topicin... vaan näin on nyt näppylät ETTÄ kirjoitan kun siltä tuntuu...
.... muistatko leijonamieli että joskus laitoin sinulle sen runoni
" Tanssin kanssasi elämä" ~taisi tulla lähetetyksi niissä tunnelmissa jossa oltiin kun kerroitte Sinä ja Taivas Rajana - teidän kihlauksesta..... oli tuo kokemus tänään aamulla metsälenkillä mielessäni ~kuin myös se että en ole omista "runomapeistani" sitä runoa löytänyt ja ajattelinkin että kysynpä sinulta onko se sinulla vielä tallessa tai muistissa ETTÄ millä topicilla SE runo on?
...jotenkin se runo tupsahti ajatuksiini - taas - lukiessani tätä sinun kirjoitusta " herkistä energioistasi" - tähän liittyen tuli myöskin ajatus meidän ihmisenä olemisen~ihmisyyden haavoituvuudesta - että tavallaan kun elämme sellaisina kun olemme ilman maskeja, naamioita, muureja - olemme myös aina läsnä ilman suojamuureja - eli aitoina ja myös ns. sielu pinnassa olevina - itselleni tämä "sielu ihan ihon pinnassa olevana" eläminen on ollut viime aikoina kovinkin ajankohtainen asia - ja olen saanut tältä elämältä ihan suorastaan tarjottimelta niitä ns. vanhoja kokemuksia JOISSA ennen saatoin helposti haavoittua - tai olisin haavoittunut ilman suojakuorta, suojapanssaria - NIIDEN riisuminen kuitenkin oli SE ainoa mahdollisuus JOTTA kykenin jatkamaan eteenpäin -minun oli uskallettava lähteä liikkeelle ja TULLA NÄKYVÄKSI ilman " maskeja, naamioita, haarniskoita" - mitä ne todellisuudessa tarkoittivatkin - eli millä tavalla olin nämä maskit ja suojapanssarit luonut - vaikka nyt sanoilla - niin että menin sanojeni taakse piiloon ... no se oli itselleni rohkea hetki lähteä liikkeelle " pesäni suojasta" ilman näitä suojauksia - ja silloinkos koin alkumetreillä MELKOMOISTAS suojattomuutta - jopa puolustuskyvyttömyyttä - kunnes oivalsin että EN enää tarvitse ns. ulkoisia suojauksia, kun NE kaikki on jo sisimmässäni - Totuuden Miekka, Hengen kilpi ja panssari ...... että se suojaus minkä olin rakentanut ulkoisin keinoin - ehkä tietynlaisena kuvana itsestäni - oli kuitenkin vain illuusiota - joka rapistuu ja ohenee ajan myötä .... ja todellinen itseni tuli näkyviin vasta nyt - kun olin riisunut ulkoiset suojani - ja niin saatoin ottaa käyttööni sisäiset "suojukseni" ja saatoin alkaa myös luottaa niihin....
... niinkuin luotan nyt tähänkin ETTÄ jollain tapaa nämä sanani liittyvät tai koskettavat sitä mitä koet - vaikka SE KOKEMUS onkin aivan sinun oma ja näin ollen Pyhä kokemus - arkuus, herkkyys, kipeät tissit ~itse olen kokenut juurikin samaa ~jee ja kyllähän voidaan sanoa että vaihdevuodet noin fyysisesti - mutta myös myös HENKISET VAIHDEVUODET - yhtäkaikki kun olemme ....
Leijonamieli tämä alla oleva "tarina" on omaa tarinaani - vaan kerronpa tässä nyt mitä siihen omaan "vapautumiseeni" liittyi ITSEASIASSA mikä juurikin oli ja on oma elämäntotuuteni A&O ... eli olemiseni alku ja loppu on aina Jumala minussa ja minä Hänessä ....
... tämä kuului omiin henkisten vaihdevuosieni kokemuksiini.... josta ensin tuli koettavaksi henkinen yksinäisyys
ja
kun luulin kadottaneeni yhteyteni - vaan se kuului asiaan irrouttautuminen vanhoista kaavoista, opeista , ja malleista - jotta uudet tuulet pääsi puhaltamaan....
....luon....~ja vapautan itseni elämään~U. Schaffer ....:
"...minä pohdin jumalakuvaani.
Annan uuden muodon sille,
mitä lapsena ja nuorukaisena
olen Jumalasta oppinut.
En voi elää enää
vanhojen perinteiden varassa silloin
kun ne ovat muuttuneet minulle tyhjiksi.
Niin kuin kuljen tietäni, elän elämääni,
avaudun ja löydän itseäni, sitä mitä tahdon,
niin kehittyy ja muuttuu myös kuvani Jumalsta.
Yritän yhä uudelleen
yhdistää sen mikä on jaettu.
En halua jakaa maailmaa
hengelliseen ja maalliseen,
uskoa yhtä ja elää toista.
Siksi käsitykseni Jumalasta avartuu.
Kuvani Jumalasta kypsyy ja kehittyy.
Minä hahmotan Jumalaa .....
...minä muovaan ja luon elämääni.
En tyydy olemaan
vain vastaanottaja
joka on tahdottomasti
tapahtumien muokattavana.
Minulla on kädet ja jalat,
pää ja sydän,
sielu ja henki.
Kaiken sen avulla haluan antaa elämälleni
muodon ja hahmon.
Mikään ei ole tärkeämpää kuin se,
että muovatessani elämääni
teen sen rakastaen.
Sitä haluan oppia.
Lopultakaan ei äly,
ei säkenöivyys,
ei kestokyky
eivätkä nokkelat sanankäänteet
ratkaise sitä,
levitänkö minä elämää ympärilleni.Rakastamalla minä houkutan elämän esiin.
Hellyydellä synnytän onnea ...." ... ainakin kovin paljon itsessäni olevaa löydän näissä sanoissa - rakkaudella sinulle leijonmieli enkeleiden myötä - kuin myös pyytäen sinulle SITÄ MITÄ juuri nyt tarvitset - mitä ikinä se onkaan. t.Aaviisutar
..... flunssasta sanotaan näinkin ...että räkä ja lima
ovat merkkinä että jotain puhdistuu ihan soluja myöten ... ja flunssaisena kun ei jaksa juuri mitään muuta kuin olla - niin se onkin ihan parasta... rttä lepoa ja hengittelyä - ja avaa ikkuna - kun ei koskaan tiedä " mitä ja kuka sieltä tulee käymään" ...perhonen, pörriäinen, aamori´- pöllyä, linnunlauluja - tai ihan mitä vaan ... tyylin ota vastaan kun elämä sinulle tarjoaa koskaan ei voi tietää " kuka tulee käymään# ...älä kysy limoviikuna - en itsekään tiedä mitä nämä sanat tarkoittaa - sinä varmasti tiedät paremmin....