Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 127490 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #75 : 20.07.2007 07:56:50 »

Minulla on ollut oik.jalan kantapää taas jo useamman viikon kipeänä ja en ymmärrä mistä se johtuu. Aamulla ja aina liikkeelle lähtiessä sattuu niin hiivatin paljon...  Shocked auts...  sitten nyt kahtena aamuna pää kauheen kipeänä. Saisinkohan minä teiltä apua ongelmiini...??!!  veljelleni myös pyytäisin apua alkoholiongelmaan kun nyt näyttää sille että, hän haluaa suoraan sanottuna kuolla Cry
kiitos ihanat parantajat smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #76 : 20.07.2007 08:40:28 »

Tähän väliin, väittäisin että jalkakivuilla reagoidaan tunneasioihin tai siihen, jos joku ei etene. Jalka symobloi liikettä ja etenemistä. Muut ovat minua parempia näissä parantamisasioissa. Tsemiä - muista, sielunsa on kuitenkin ikuinen, kävi miten kävi. Kiss

Esim äitini lonkkaviasta Louise L Hay sanoisi: pelkäät ottaa isoja askelia, ei mitään odotettavissa. Huomaan sen, että on jumittunut mm avioliittoonsa ja työssäkin tietyllä tavalla kenties rohkeutta, luovuutta voisi olla lisää. Kaiken kaikkiaan pelkää uusia ajatuksia, jopa tätä ajatusta.

Minulla oli nivelissä jotain, mutta siihen auttaa treenaus. Muuten ei yleensä ole minkäänlaisia vaivoja, terveys vallitsee, enkä ole ravintofanaatikko.

Jalat liittyvät jotenkin tulevaisuuteen, tulevaisuuden pelkoon. Ala ajatella, että tulevaisuus on hyvä ja elämä on sinua varten. Veljellesikin pitäisi tämä sanoa, mutta jos alkoholismi on pitkällä, siinä tarvittaisiin terapiaa, joka selvittäisi miksi moinen käytösmalli.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2007 09:08:27 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #77 : 20.07.2007 20:30:41 »

Voi miten ihanaa, että on ihmisiä, jotka haluavat auttaa ja lähettää positiivista energiaa, parantavia voimia jne.  Smiley

Olen itse potenut jo kuukauden voimakasta ristiselän kipua. Olen käynyt 2 kertaa lääkärissä ja 5 kertaa fysioterapiassa. Olen jumpannut, kävellyt ja vaikka kohta jos mitä. Särkylääkkeet eivät auta. Olenkin miettinyt, josko podenkin selälläni sitä pahaa oloa ja ristiriitaista mieltäni, jota tämä päättämättömyyteni minulle aiheuttaa. Törmään tämän tästä ihmisiin, jotka koen joko energiavampyyreiksi tai muuten vain epäystävällisiksi. 

Olen aviossa, mutta kaipaan yksinäisyyttä. Minulla on hyvät suhteet mieheni lapsiin ja rakastan heitä, mutta silti, kaipaan yksinäisyyttä. Mutta sitten.... seuraavassa sekunnissa, haluan olla perheeni kanssa  Shocked

Minun on ollut vaikea saada työtä. Joko en ole tiennyt, mitä haluaisin tehdä, tai sitten en ole uskonut, että osaisin sitä työtä tehdä, jota haluaisin....

Tämä kuulostaa ihan neuroottiselta ja varmaan sitä onkin.

Voiko tähän saada mitään apua?  Embarrassed
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Atomi
Vieras
« Vastaus #78 : 21.07.2007 17:32:20 »

Valon ja rakkauden parantavaa ja voimaannuttavaa energiaa kaikille apua pyytäneille!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 23.07.2007 08:06:00 »

Leijonamieli, oliko tämä ok paikka kysyä jumalakäsityksestäsi, tuli vaan mieleen, voin koettaa tsekata muualta palstalla, mutta kun moni ajattelee jumaluuden olevan sisällä, ja minusta tuntuu että toisilla tämä voima on ulkopuolinen. Meitä niinkuin kanavoinneilla jne kehoitetaan löytämään itsestä se voima. Eli, silloin itse tietää mitä tapahtuu, mitä kokee ja mitä tekee, joka asian, vaikeat ja helpot jutut. Silloin ei siis olisi ulkopuolista voimaa, jonka tahtoon alistua, tms. Pitää vain erottaa korkeammat ja matalammat pyrkimykset itsessään. Jos kaipaa jotain, tai jokin asia pitää korjata, Itsessä oleva voima tekee sen. "Jumala muuta tämä asia, tai auta minua kestämään kunnes se korjaantuu." Tms-

Tämä tässä oli Arkiviisun mainitsemalta Carrie Hartilta, pikkupätkä. 

In the Eye of God

I looked for God

And saw my own eye

Seeking and seeing

Finding and being

Bright and shining as the sunlit day

Looking at me looking for me

For I am the God I seek

Siihen sopii toki myös se, että ihminen parantaa itse itsensä niin halutessaan, jos on synkassa kaikkeuden kanssa. Eli silloin jokainen olisi parantaja? En löydä sitä topiccia, missä kyselit muiden jumalakuvasta- :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 08:15:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 23.07.2007 09:34:53 »

Mainitsemasi kanavointitapa ei mielestäni ole ihan yksiselitteinen. Jos alamme käyttämään ulkopuolista kanavointia ohjaamaan itseämme, silloin syyllistymme hallitsemaan itsessämme niitä alueita, jotka pitäisi käsitellä itsessämme.Jumala auttaa kyllä.

*Eli sinulla ei ole IHAN traditionaalinen kristillinen näkemys siitä, että Jumala on joku peljättävä olento, jossain ulkopuolella? Kuvauksesi kuulosti tiedostavalta.

Tässä tapauksessa siis, kun esim rukoilit kanssani ja uskoin ja mitään ei tapahtunut, syy on? Se että aika on joku muu, ei nyt? Terveysasiastahan ei ollut kyse. Hyvä että kirjoitit tuon, jospa jokainen kipuileva löytäisi itsestään tiedon.

Nythän on tullut eteen pari muuta asiaa, joiden puolesta olen rukoillut - enemmänkin muiden kuin omia asioita, mutta läheisiä ihmisiä. Pyrin heittämään asiat mielestä, ihmisten vapaa tahto vaikuttaa edelleen, eli en täsmälleen tiedä mitä tapahtuu. Uskon kuitenkin, että menee ok loppukädessä. En vain itse koeta ratkoa kaikkea, jätän Jumalalle. Eiks je. 

Wink
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 09:48:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 23.07.2007 09:51:39 »

No, voinen liittää lapseni ja isänsä tilanteen rukouksiisi, olen itse jo heittänyt huolen siitä, se tuntui kesäkuun puolella hankalalta, mutta päätin etten puutu asiaan enää. Jos vaikka Jumala herättäisi miehessä inspiksen toimia oikein?

Kaukoparannus ei ehkä auta äitini lonkkavikaan, vai miten on?

Hyvä että autat, itse koen sairaiden auttamisen hieman raskaana, tai se ei ole kutsumukseni, ei myöskään psyyken tasolla.   :Smiley

Jeesuksestahan puhuimme jo toisaalla, kaikille ei kolahda sama opettaja, vaan vaikka joku muu mestari, tai vaikka jooga, meditointi.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 09:57:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 23.07.2007 10:11:00 »

Siinä pitää sitten olla täydessä jumalatilassa, sillä muutoin voimaa yrittää ammentaa pienemmästä itsestä. Eli muistahan olla, kun teet noita hommia..  kiitos! Ja hienoa kesää sinnepäin.. lähden tästä selvittelemään vanhoja asioita, sitten onkin 2vkoa silkkaa biiitchiä...  Smiley

Mistä ihmeestä nuo ykkönen ja mestariluvut tuonne tupsahti!

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:lQULexPHKWin0M:http://www.memorable-beach-vacations.com/image-files/florida-vacation-beaches-satellite-beach-atlantic-ocean-4-8x10-t.jpg)
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 10:12:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 23.07.2007 13:30:35 »

smitten No, kakkossijakin on ihan ok. Taitaa vanhatkin jutut alkaa ratketa. Hyvä. En ole ihan varma, oliko äsken tapaamani henkilö uskossa, mutta jossain vaiheessa sanoi olleensa jonkun srk kanssa tekemisissä.  Cool mut nyt biitsiä.

Hyvää kesää kaikille ja antaa kaiken ratketa.

***tultiin kaatosateessa takaisin, heh***
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 20:10:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 30.07.2007 17:51:18 »

Ardith, voin tehdä vähän pohjustustyötä sinulle, niin sinä teet sitten loput, eiköstä juu  angel

Miten sinun tunteet on olleet viimeaikoina, vai olisiko parempi kysymys näin: miten sinulla menee Wink
Rakkaudella smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Atomi
Vieras
« Vastaus #85 : 30.07.2007 17:56:03 »

jos ikinä joku pystyy niin vatsani on katarrissa, kohta haavassa joten pliis... energiaa mahalleni! 
Parantavat voimat ovat paikalla. Otat vaan avun vastaan. Enkeleitä elämääsi!   
smitten        smitten          smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 30.07.2007 18:05:45 »

Hih

Vasenta kättäni tässä juuri ihmettelinkin että omaniko se mukamaste on  Wink

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #87 : 01.08.2007 09:19:27 »

Hei "Leijonanmieli"

(https://www.astro.fi/foorumi/Themes/astroV3/images/bdaycake.gif)

Onnea synttärisankarille 39 v.

Voitko lähettää parantavia voimia äidilleni 77 v  angel

Hänen voitinsa on koko ajan kohenemaan päin. 

(http://www.heathersanimations.com/angel/ag00568_1.gif)

Suurin ongelma on tällä hetkellä masentuneisuushetket
muistinpätkiminen ja tunne siitä, että on turha ihminen.

On päiviä jolloin kaikki on hyvin,
mutta sitten kun "masennuspeikko" hyökkää
ja mikään ei kiinnosta eikä innosta.  Cry

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 09:23:05 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 01.08.2007 14:03:23 »

Täällä myös väsymys painaa. sekä vase olkapää reistailee,

olisi IHANAA saada parantavaa ja virkistävää energiaa  angel angel

KIITOS JO ETUKÄTEEN  Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #89 : 01.08.2007 19:53:46 »

smittenKIITOS ELÄMÄNILO!!!Lähetän äidillesi mielen tasapainoa..energia sisältää voimapiikin, joka laittaa häneen hiukan puhtia smitten

Hei "Leijonamieli"

Oletko viettänyt synttäreitäsi.

Kiitos äidille lähettämästäsi voimapiikistä
- olin äidin kanssa äsken puhelimessa
ja ainakin sillähetkellä oli virkeämpi ja pirteämpi

(http://www.heathersanimations.com/angel/ag00568_1.gif)

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  

Siirry: